Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Genieten van het mooiste uitzicht over Maastricht

In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt Golfbaan Het Rijk van Margraten. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over Maastricht en het Limburgse Heuvelland. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Maandag en Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 20:00 uur

Carina L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met zes dames heerlijk genoten van een 3 gangen menu (AH actie). Iedereen was uitermate tevreden over de gerechten en de bediening. Ook de locatie is zeer sfeervol. Graag tot ziens.
amkreutz02 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen en het eten was heel lekker. Bediening was ook heel vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar.
Guido1963 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Beperkte menukeuze (2 voor- en hoofdgerechten). Viel wel goed in onze smaak, dus verder geen probleem. Correcte en vriendelijke bediening. Eten goed verzorgd op voorverwarmde borden.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ontvangst was goed, ambiance ook. We hadden gereserveerd via de ah-restaurant actie. Het menu op de website vermeldt een gevarieerde menukeuze van 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten, als voorbeeld van de daadwerkelijk aangeboden menukaart. In werkelijkheid krijg je de keuze tussen voorgerecht carpaccio van zalm of ossenhaas en hoofdgerecht schol of varkenshaas. Bezwaar hierover kenbaar gemaakt aan bediening en daarna ook aan de chef gemeld, maar werd niet serieus genomen. Carpaccio was te dik gesneden en daarmee niet smakelijk. Schol was schijnbaar gestoomd, had nauwelijks smaak, lag bovendien op een bedje van venkel en er was een overheersende (mosterd?) saus over gegoten, niet lekker! Dessert van de chef was nog het beste van alles. Al met al een teleurstellende ervaring.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Rumoer was m.i. eenmalig. Werd veroorzaakt door een nieuwjaarsbijeenkomst. Voor de rust prima eetgelegenheid. En uitermate vriendelijke bediening.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We konden zowel bij hoofd als bij voorgerecht kiezen tussen 2 gerechten, terwijl op de site elk 4 gerechten stonden.

We hebben 1u15 moeten wachten opbond voorgerecht, aangezien er iets mis gegaan is met onze bestelling. Er hebben uiteindelijk 3u gezeten voor 3 gangen. Af en toe zaten we ook zonder drank. Ons hoofdgerecht was wel vrij snel na het voorgerecht gevolgd, maar deze werd pas na 25min afgeruimd. Het voor en hoofdgerecht was best lekker, maar de dessert viel voor mij persoonlijk wat tegen. (BV. Cupcake met weinig smaak).

Er werd ons niets van het guis aangeboden voor het ongemak, ondanks dat Ze zelf aangegeven hadden dat er iets was misgelopen.
Armand M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer een keer heerlijk gegeten. Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. Het is een lokatie voor zowel een diner for two als ook voor een gezellig familie etentje. Het afwisselende menu is telkens weer verrassend
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een echte aanrader! Mooie omgeving. sfeervolle inrichting en voortreffelijke culinaire kwaliteit. En dat tegen zeer redelijke prijs.
h.mullers .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
prettige ontvangst en een vlotte bediening. het diner was uitstekend.
mooi vergezicht op de stad maastricht.
ligt enigszins afgelegen tussen bemelen en cadier en keer
upatamby .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij de 2 voor de prijs van 1-actie. Zonder actie zou het te duur zijn, al zou een veel uitgebreidere kaart dat wellicht kunnen compenseren. Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was erg lang. Groenten/garnering was te gaar. Voor de rest was het eten smakelijk maar niet uitzonderlijk. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Mooie locatie.
g.bucker .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Je wordt heel vriendelijk ontvangen. Men heeft veel aandacht voor gast. Prima gegeten.we zaten gezellig bij raam met uitzicht op de lichtijes van Maastricht. We komen graag terug.
Pascal C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goed prijs/kwaliteit -verhouding van de gerechten, vriendelijk personeel en een geweldig uitzicht op Maastricht en omgeving !
Marij T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
zeker voor herhaling vatbaar
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een 10 op je rapport was vroeger een bijzonderheid, maar dit bedrijf verdient een 10 met een griffel.
Jacques Beudeker Valkenburg aan de Geul
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Kwalitatief zeer goed.Verse ingredienten.
Prettige sfeer.
Een echte aanrader.We komen hier graag nog eens terug
Joseph H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel goede ontvangst, vriendelijke personeel, heel lekker menu. Kortom prima en zeker aan te bevelen restaurant.
Heel mooi ligging met uitzicht boven Maastricht
isy .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was leuk zitten mooi uit zicht over Maastricht ,personeel heel vriendelijk ,prijs kwaliteit goed
Ik ga beslist nog eens terug .
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is niet zo makkelijk te vinden, maar wanneer je er eenmaal bent.. Wat een uitzicht! Het menu waaruit we konden kiezen was heerlijk en de bediening was super
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een mooi restaurant. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede vlotte bediening. Eten was heel lekker. We komen hier zeker nog een keer terug.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben genoten van een heerlijk wildmenu. Er werd op fantastische wijze rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie, waarvoor veel dank. Goede wijnen. Personeel erg vriendelijk en attent. Al met al een avondje verwennerij, we komen graag terug.