Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Geniet bij het Rijk van Margraten van een geweldig uitzicht en smaakvolle gerechten! Om je alvast aan het denken te zetten over wat je deze periode zoal gaat doen, hierbij alvast een voorproefje van de culinaire activiteiten van Het Rijk van Margraten.

-----

Panoramisch genieten op ons terras met verse Limburgse vlaai en koffie/thee voor € 5,50

Je kunt 7 dagen per week met groepen vanaf 12 personen genieten van een 3-gangen menu voor € 30 p.p. Op één van de mooiste locaties van heel Zuid-Limburg!

-----

Als een parel ligt het nieuwe clubhuis van Golfbaan Het Rijk van Margraten in het Limburgse landschap. Vanaf het terras heb je een prachtig panorama over de stad Maastricht, Berg en Terblijt, Bemelen en het omliggende Heuvelland. Geniet bij Het Rijk van Margraten in Cadier en Keer van een geweldig uitzicht en smaakvolle gerechten!

In het clubhuis is er een gezellige lounge, een à la carte restaurant en zijn er diverse ontvangstruimten. Voor ons is het niet meer dan vanzelfsprekend dat een ieder zich thuis voelt bij Restaurant Het Rijk van Margraten.

Met het fantastische uitzicht als uitgangspunt geniet je in ons restaurant van de kookkunsten van onze keukenbrigade onder begeleiding van Chefkok Marc Kuipers. Ook de typische Limburgse streekgerechten komen rijkelijk aan bod! Een keur aan keuze en beleving voor iedereen!

Zowel golfers als niet-golfers zijn van harte welkom in de gezellige lounge en restaurant van Het Rijk van Margraten in het Limburgse Cadier en Keer! Hier kun je dagelijks terecht voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten. Uiteraard ben je ook welkom voor alleen een kopje koffie of een lekker glas wijn na een heerlijk rondje golf.

Laat jezelf door ons verrassen en reserveer een romantische tafel voor twee, organiseer je vergadering of plan je feest…. proef de gastvrijheid van Restaurant “Het Rijk Van Margraten”!

Wij hebben je graag te gast.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een uitgebreide keuze uit menu's tegen een schappelijke prijs. Het eten was erg goed, de bediening zeer vriendelijk! Er werd rekening gehouden met lactose-intolerantie. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
DE hele familie was zeer tevreden over zowel sfeer als kwaliteit
Gerry U.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eenvoudig maar goed
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wederom genoten van alles
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
zeer gezellig en ontspannend avondje uit eten
LEO C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
ALLEEN TOETJE KON WAT SNELLER WORDEN GERESIVEERDT WORDEN
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Correcte en leuke bediening. Prima locatie voor een aangename avond. Prijs kwaliteit uitstekend. We komen terug.
Jo J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Over het algemeen best tevreden over de prijs/kwaliteit.
Wopke S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig en rustig kunnen eten en praten , indeling van restaurant ruimtelijk , zodat je geen hinder van andere mede mensen hebt...vriendelijk personeel en behulpzaam
Karl Heinz T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Mooie locatie, bediening zeer vriendelijk , eten goed goed concept.
Hubertus P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
we zijn erg tevreden over het eten en over de bediening.
Nici G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heel goed met fijne bediening en zeer prijswaard
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten en alles was prima. Alleen zaten we aan de kant van de schuifdeuren en daar was het te koud om lang te blijven natafelen.
marianne M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
voor een lage prijs kregen we een heel goed menu voorgeschoteld.
het uitzicht over maastricht bij avond is schitterend.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Onderstaande mail verstuurd naar sales@golfbaanhetrijkvanmargraten.nl
"Hoewel het mij niet gaat om het feit dat de prijs per diner achteraf € 16,25 blijkt te zijn in plaats van € 15,00, vind ik het storend hiermee bij het afrekenen geconfronteerd te worden en hierover te moeten discussiëren met uw ober. Pas dan komt men met informatie (carpaccio is duurder dan soep) die men vooraf dient te geven. Men dekt zich wel in met de term "vanaf € 30), maar dat is ondoorzichtig. Nu blijf ik toch met een vervelend gevoel zitten".
Op deze mail na een week geen reactie ontvangen, vandaar dat ik deze hier publiceer.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gerechten waaruit volgens de A.H.-restaurantactie gekozen kon worden, waren niet beschikbaar. Desondanks waren we uitermate tevreden over de aangeboden gerechten. ook de bediening was vriendelijk. Kortom, wij waren uitermate tevreden.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de eerste keer hier wezen eten. Van te voren gereserveerd ivm ruime tafel om kinderwagen te kunnen plaatsen. Hadden ze netjes geregeld. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en alert. Alles wordt goed uitgelegd.
Kort samengevat. Alles heel goed. Voor herhaling vatbaar.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een super gezellige avond,het eten was heel goed.
De bediening heel attent en vriendelijk.
We komen er zeker terug.
Mhg B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het personeel is jong en uiterst vriendelijk maar niet opdringerig. Complimenten!!!
Even tijd voor een praatje en daarna gingen ze weer aan het werk. Kortom: heel gezellig.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gastvrijheid vertaalde zich ook in de gelegenheid die werd geboden om naar eigen wens het tempo te bepalen. "Wilt u de volgende gang al geserveerd hebben of liever even wachten". Perfect!!
Iets minder verlichting zou de sfeer kunnen verhogen.
J.B. Haazen