Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Genieten van het mooiste uitzicht over Maastricht

In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt Golfbaan Het Rijk van Margraten. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over Maastricht en het Limburgse Heuvelland. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
C V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We zijn er in tien dagen tijd, twee keer wezen eten ( met vier personen) Het is een voortreffelijke lokatie met beleefd en vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk. Ook al heb je niets met Golf, dan nog is het zeer de moeite waard daar een keer af te spreken voor een etentje.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is een super locatie om iets te drinken of te eten, heel rustig en een prachtig uitzicht en vriendelijk personeel.
De rit er heen was heel gezellig en je kwam door leuke dorpen en een prachtige natuur.
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ze wisten dat we kwamen met de AH kaart maar gaven ons de a la carte kaart. We zeiden nee we komen met de AH kaart, toen werd de toon wel wat anders. Werd ook niet gevraagd of er voldoende was of heeft het gesmaakt.
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Fijne locatie , fijne vriendelijke bediening , eten was van een goede kwaliteit , eten was. Heerlijk. ,en was genoeg.,keuze was er genoeg ,ook keuze van wijn zowel rode als witte wijn was prefect..
jokeaveresch .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben hier gegeten met een AH-bon. Het eten was zeer goed. Jammer was dat je niet heel veel keus had, zij werken met wisselende menu's.
G D.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een sfeervol restaurant, mooi uitzicht, goede parkeergelegenheid, eten is smakelijk, zeker een aanrader voor herhaling. Het restaurant biedt ook variaties in de menu's aan.
mmerken .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goed eten met Albert Heijn zegels zelfde eten als dat je normaal zou moeten betalen. Ruim voldoende.
Een aanrader.????????topper
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Dit is echt een aanrader! Het personeel was erg aardig en gaf je het gevoel dat je gast was. Van te voren werd gevraagd of wij alles kort achter elkaar wilden hebben of dat we alle tijd hadden voor een gezellige avond. Ook tussen de maaltijden werd een aantal keren gevraagd of alles naar wens was of dat we het tempo wilden verhogen dan wel verlagen. De stoelen waren comfortabel. Het geluid van de overige gasten was te verwaarlozen, aangezien het hier een grote zaak betreft, waar veel ruimte is gelaten tussen de tafels. Ook dat geeft een prettig gevoel. (Gratis) parkeergelegenheid in ruime mate aanwezig. Voor ons was het een 11 waard!
C V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fantastische locatie en prima sfeer. Keurige en vriendelijke bediening. We hebben genoten van het diner.
Uiteraard komen we graag terug!
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Onderstaand meer gedetaillerd onze bevindingen:
Het betreft hier het speciale driegangen Albert Heijn menu:
1. Voorgerecht carpaccio: goed
2. Hoofdgerecht: gebraden eendenborst met sinaasappel: een absoluut dieptepunt. Een smakeloos droog stuk vlees, waarbij de sinaasapel ver te zoeken was. Groenten en frites redelijk.
3. Nagerecht: goed
We hebben desgevraagd aan de serveerster meegedeeld dat we het stuk eendenborst slecht vonden.
We mochten iets anders uitzoeken maar hebben ons beperkt tot een glas wijn en een kopje espresso.
Conclusie: we zullen dit restaurant voor wat het AH menu betreft zeker niet aanbevelen.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Op de side staan keuzemenu's, maar dat is niet de keuze die je kan maken, dat was zeer teleurstellend, jammer wij hadden ons juist ingesteld op 2 andere gerechten.
Uitzicht os prachtig, wel even je instellen dat je op een golfbaan eet met golfers
Marlou H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Muziek en inrichting pasten niet zo goed bij de sfeer, eten was lekker. Wijnen waren er goed, jammer dat het personeel ons niet zo goed kin adviseren hierin. Waren ze in opleiding of vakantiekrachten?
gjj.lucas .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
het is een uitstekend restaurant. Heel mooi van binnen.
Het eten is zeer goed van kwaliteit en de bediening is ook zeer goed.
Het restaurant is aan te bevelen bij anderen.
Ook is het restaurant goed schoon en de sfeer is prima.
Het uit zicht op Maastricht in de avond uren is erg mooi.
Ik kom zeker nog eens terug Gerard Lucas
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Goed restaurant in een prachtige omgeving met zeer vriendelijke bediening! Ook het eten was van goede kwaliteit en de wijn was heerlijk :)
John D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst en zeer gastvrij.Eten was heerlijk.Het was een drie gangen menu waarbij de wachttijden tussen de menu'"s kort was. Het personeel was zeer attent en wij zijn van plan er vaker te gaan dineren.Ook de sfeer en inrichting is goed verzorgd.Bijzonder mooi uitzicht zeker een aanrader.
wmboere .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het diner was smakelijk maar iets in een krap jasje gegoten wat de keuze van de gerechten aanging.
Desondanks wil ik nog graag nog eens terugkomen op deze lokatie.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker eten , vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig zitten