Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Genieten van het mooiste uitzicht over Maastricht

In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt Golfbaan Het Rijk van Margraten. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over Maastricht en het Limburgse Heuvelland. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

M. S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Onderstaande mail verstuurd naar sales@golfbaanhetrijkvanmargraten.nl
"Hoewel het mij niet gaat om het feit dat de prijs per diner achteraf € 16,25 blijkt te zijn in plaats van € 15,00, vind ik het storend hiermee bij het afrekenen geconfronteerd te worden en hierover te moeten discussiëren met uw ober. Pas dan komt men met informatie (carpaccio is duurder dan soep) die men vooraf dient te geven. Men dekt zich wel in met de term "vanaf € 30), maar dat is ondoorzichtig. Nu blijf ik toch met een vervelend gevoel zitten".
Op deze mail na een week geen reactie ontvangen, vandaar dat ik deze hier publiceer.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gerechten waaruit volgens de A.H.-restaurantactie gekozen kon worden, waren niet beschikbaar. Desondanks waren we uitermate tevreden over de aangeboden gerechten. ook de bediening was vriendelijk. Kortom, wij waren uitermate tevreden.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de eerste keer hier wezen eten. Van te voren gereserveerd ivm ruime tafel om kinderwagen te kunnen plaatsen. Hadden ze netjes geregeld. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en alert. Alles wordt goed uitgelegd.
Kort samengevat. Alles heel goed. Voor herhaling vatbaar.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een super gezellige avond,het eten was heel goed.
De bediening heel attent en vriendelijk.
We komen er zeker terug.
Mhg B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het personeel is jong en uiterst vriendelijk maar niet opdringerig. Complimenten!!!
Even tijd voor een praatje en daarna gingen ze weer aan het werk. Kortom: heel gezellig.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gastvrijheid vertaalde zich ook in de gelegenheid die werd geboden om naar eigen wens het tempo te bepalen. "Wilt u de volgende gang al geserveerd hebben of liever even wachten". Perfect!!
Iets minder verlichting zou de sfeer kunnen verhogen.
J.B. Haazen
wmboere .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De gerechten waren leuk opgediend en erg smaakvol en voldoende van kwaliteit en kwantiteit
Herhaling ligt in het verschiet
Achie W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was zeer goed herhaling vat baar eten was lekker voor al het nagerecht
Komen nog wel eens terug hartelijk dank Achie wienen
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met een mooi uitzicht over de Limburgse heuvels en werden bediend door jonge enthousiaste obers. Echt de moeite waard!
jos L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker drie gangen gerecht met als enige opmerking dat iets meer keus mooi zou zijn geweest. De bediening was vlot, leuk en deskundig. Het tempo waarin de gangen geserveerd werden konden we zelf bepalen dus dat was helemaal perfect.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden om 18.00 uur gereserveerd. De gerechte waaruit we konden kiezen stonden niet op de kaart. Ze hadden zelf een menu samengesteld. Je kon wel kiezen uit vlees of vis. Om 19.00 uur hadden we nog geen voorgerecht. Na vragen werd het snel gemaakt, maar kreeg ik niet het voorgerecht wat ik had besteld. Bij het hoofdgerecht moesten we weer lang wachten en weer vragen duurde tot 20.00 uur. Er werd wel verontschuldiging aangeboden. Ik hoef er niet meer heen.
Marjos S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heel lekker en voor een goede prijs gegeten. Dankzij de fijne spaaractie van Albert Heijn. Op een prachtige locatie in ons mooie Limburg.
gjj.lucas .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
een vorige keer vond ik het ontvangst beter.
Nu wisten de medewerkers niet dat we voor de ah actie kwamen.
wat ik e vorige keer vond was dat het menu waar je uit kon kiezen op de tafel lag.
Hopend dat dat er de volgende keer wel zo is.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad.Het diner was buitengewoon goed!
Ook de sfeer, de gezellige bediening, enfin het had niet beter gekund.
Hartelijk dank en beslist tot een volgende keer. Mevr. Simon.
jostokoch .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
alles van het diner zag er niet alleen smakelijk uit alle gerechten waren ook smakelijk,bediening was erg vriendelijk
restaurant is een beetje kaal ingericht ik miste gedekte tafels.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Correcte bediening, mooie en rustige locatie. Een aanrader zeker bij mooi weer, maar ook bij slecht weer prachtig uitzicht
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Ik eet geen vis en mocht wat anders kiezen want keuze was uit 2 dingen. Niet menu op site. Personeel vriendelijk. Mooie omgeving op golfbaan.
m.seelig .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Er hing een sterke mossel- en knoflook geur, waar we misselijk van werden en toen geheel aan de andere kant van het vrij lege restaurant gingen zitten. Er is dus een slechte afvoer van luchtjes!! Het voorgerecht (zalmcarpacio) en het hoofdgerecht (schol) waren maar net ontdooid en erg waterig en smakeloos. Over de zalmcarpacio zat een veel te sterke en vette visolie, waardoor er geen zalmsmaak was! We hebben over de slechte kwaliteit geklaagd en kregen toen alleen een kop koffie gratis. We zullen hier nooit meer terugkomen en het zeker niet aanbevelen aan anderen!
Erwin U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sfeervol restaurant! Heerlijk eten en mooi opgediend. Grote porties.
Fijne bediening ook.
Met AH kaart er gegeten. We mochten afwijken van het keuze menu, werd perfect geregeld voor dezelfde prijs.
We gaan er zeker wederom terug.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
tevreden goede prijs kwaliteit verhouding goede wijn en erg vriendelijk personeel goed behulpzaam allergie was vis en paddestoelen alle soorten deden dat toch aanbieden had dus maar een keuze dat was jammer had van te voren door gegeven