Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

Menu Paasmenu 50€

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Genieten van het mooiste uitzicht over Maastricht

In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt Golfbaan Het Rijk van Margraten. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over Maastricht en het Limburgse Heuvelland. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Restaurant:
Maandag t/m Zondag 08:00 - 23:00 uur

Keuken:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00 uur
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00 uur

Janny N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
we hebben gezellig een heerlijk diner gegeten. Er was meer dan genoeg. De bediening was prima en sfeervol. Zeker een aanrader.
MAHG .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten op vaderdag met 4 personen: Biefstuk, entrecote, kipgerecht en een kinderschotel. De bediening was netjes en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mooi gelegen restaurant, zeker als je op het terras kunt zitten is het prachtig. Vriendelijke bediening, lekker eten. Flexibel in het aanbieden van de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het ons bekende restaurant stelde ons en onze gasten niet teleur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant aktie. Ontvangst was zeer vriendelijk. In verband met lactose intolerantie kreeg ik een goed alternatief nagerecht aangeboden. Wij hebben buiten op het terras gezeten.
simonisregina .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijke plek om buiten te zitten bij mooi weer. Fijne en vlotte bediening. De keuze voor de actie was beperkt, 1 soort vlees / vis, maar beiden waren erg lekker. Het dessert was vanalles wat, dat is altijd goed. Waren er al eerder geweest en gaan zeker nog een keer
Frantzen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vlees was aan de zoute kant. Zalm had net iets minder gaar mogen zijn. Bediening was zeer vriendelijk en de locatie heerlijk rustig en mooi uitzicht.
Marjanne B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
wat hebben wij heerlijk gegeten en personeel was zeer attent en vriendelijk Sfeer prima een aanrader voor de volgende keer
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten, keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten! Porties zijn voldoende groot. Vriendelijk personeel dat vraagt of alles naar wens is. Schitterende locatie! Wij komen hier graag terug!
A K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke jonge mensen in de bediening(studenten).
Super plokatie.
Mooi uitzicht.
Gemoedelijke sfeer.
Bedankt.
mariongeurts .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ontvangst was vriendelijk, de bediening was goed en korte wachttijd. Het eten was van zeer goede kwaliteit.
Mooie en rustige ligging bij de golfbaan.
margjeboer .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De ober was zeer (te) vriendelijk. Je werd ontvangen als gast De tafel stonden gezellig opgesteld. De gerechten werden mooi opgediend en in een tempo dat precies goed was. Alle gerechten smaakte prima en gelukkig werkt dit restaurant met een beperkte hoeveelheid zout. Echt een aanrader, zeker ook met het mooie uitzicht. om je te laten verrassen.
gsms .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten (3-gangendiner + een amuse) in een prima ambiance. Biefstuk was van superieure kwaliteit. Top bediening door Lotte en Davy!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker geluncht in een ontspannen sfeer met een goede service. Inrichting is ruim en dat vind ik heel fijn. Ik kom hier altijd graag.
Justina K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was goed verzorgd en erg lekker, het was gezellig, vriendelijk personeel en betaalbaar. Mooie uitzicht'savonds.
Cire180247 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mijn vriendin en ik waren daar met AH restaurant spaarkaart, deze was niet nodig omdat er een gelijkwaardig actie van het huis was. Opvallend vriendelijk en toegewijd personeel. Zeer goede uitleg van het drie gangen menu. Fijne ambiance. Het eten was zeer verzorgd en heerlijk van smaak en van hoge kwaliteit. Steeds werd gevraagd of we even tijd wilde nemen tussen de gangen of direct door serveren. Dat vind ik zeer klant gericht. Alhoewel we binnen zaten heb je via de grote vensters een spectaculair uit zicht op Maastricht. Ondanks dat wij vlakbij wonen, kenden we dit restaurant niet. Maar deze ervaring, zal zeker leiden tot een geregeld bezoek. Voor mij: Chapeau met een diepe buiging.
eric_meulendijks .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heel vriendelijke en attente bediening. Het eten was goed verzorgd met verrassende smaakjes. We hebben een fijn en gezellig avondje gehad.
a.j.vanreeken .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We namen alle vier een keuze uit het 3-gangen keuzemenu en hebben er heerlijk en plezierig gegeten en met name de kogelbiefstuk en de kabeljauw (hoofdschotels) smaakten voortreffelijk.
Geraldine .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker eten. Niet heel bijzonder. Service is goed. Inrichting is prima met wel een prachtig uitzicht op een mooi gedeelte van Limburg.
Carina L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met zes dames heerlijk genoten van een 3 gangen menu (AH actie). Iedereen was uitermate tevreden over de gerechten en de bediening. Ook de locatie is zeer sfeervol. Graag tot ziens.