Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas met truffelcrème
      Zalmcarpaccio met citroendressing
  • Nagerecht
    • Dessert van de Chef
      Koffie compleet

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Geniet bij het Rijk van Margraten van een geweldig uitzicht en smaakvolle gerechten! Om je alvast aan het denken te zetten over wat je deze periode zoal gaat doen, hierbij alvast een voorproefje van de culinaire activiteiten van Het Rijk van Margraten.

-----

Panoramisch genieten op ons terras met verse Limburgse vlaai en koffie/thee voor € 5,50

Je kunt 7 dagen per week met groepen vanaf 12 personen genieten van een 3-gangen menu voor € 30 p.p. Op één van de mooiste locaties van heel Zuid-Limburg!

-----

Als een parel ligt het nieuwe clubhuis van Golfbaan Het Rijk van Margraten in het Limburgse landschap. Vanaf het terras heb je een prachtig panorama over de stad Maastricht, Berg en Terblijt, Bemelen en het omliggende Heuvelland. Geniet bij Het Rijk van Margraten in Cadier en Keer van een geweldig uitzicht en smaakvolle gerechten!

In het clubhuis is er een gezellige lounge, een à la carte restaurant en zijn er diverse ontvangstruimten. Voor ons is het niet meer dan vanzelfsprekend dat een ieder zich thuis voelt bij Restaurant Het Rijk van Margraten.

Met het fantastische uitzicht als uitgangspunt geniet je in ons restaurant van de kookkunsten van onze keukenbrigade onder begeleiding van Chefkok Marc Kuipers. Ook de typische Limburgse streekgerechten komen rijkelijk aan bod! Een keur aan keuze en beleving voor iedereen!

Zowel golfers als niet-golfers zijn van harte welkom in de gezellige lounge en restaurant van Het Rijk van Margraten in het Limburgse Cadier en Keer! Hier kun je dagelijks terecht voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten. Uiteraard ben je ook welkom voor alleen een kopje koffie of een lekker glas wijn na een heerlijk rondje golf.

Laat jezelf door ons verrassen en reserveer een romantische tafel voor twee, organiseer je vergadering of plan je feest…. proef de gastvrijheid van Restaurant “Het Rijk Van Margraten”!

Wij hebben je graag te gast.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Veroniquevanb .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
De biefstuk en kabeljauw waren goed op smaak. De verse frieten maakten het gerecht helemaal af. We komen hier zeker nog een keer terug.
Mitrese P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben op het terras gezeten en genoten van het prachtige uitzicht richting Maastricht. De bediening was heel vriendelijk en het eten zeer goed. Aanrader!
Willibrordus H M D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zeer goede service en kwaliteit.
Stannie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima, voor herhaling vatbaar!!
Golf M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Dit restaurant is een verstopt pareltje in het Limburgse Heuvelland. Ik ben een aantal keren als golfer op deze golfbaan actief geweest. Het is altijd een genot om op dit prachtige terras met een Leffe te genieten van het waanzinnige uitzicht. Het mooie van deze locatie is dat verschillende doelgroepen naar dit terras en restaurant komen. Het personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk! Een aanbeveling om hier naar toe te gaan.
Linneke 2.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Fantastisch genoten van het uitzicht! Na een rondje golf kun je hier prima vertoeven op de 19de hole! De maaltijdsalades zijn voortreffelijk. Een echte aanrader op naar toe te gaan.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ontvangst was ver beneden pijl. Na een wachttijd van bijna een uur, op het terras zitten op een mooie zomeravond en zeker niet te druk maar normaal, zelf de ober aangesproken.
Wij hadden kabeljauw besteld en was zeker niet smakelijk gebakken. Droog en leek net of het was opgewarmd in de magnetron. De soep vooraf was wel zeer sober opgediend. Geen stukje brood erbij. Stond waarschijnlijk al een hele dag te pruttelen in een grote ketel of ook hierbij opgewarmd in magnetron. On top ook nog eens lepel vergeten.
Het dessert hadden wij besteld ZONDER slagroom en wat zat er op bij serveren juist ja de slagroom.
Wij gaan regelmatig naar een restaurant van sterren tot iets simpels maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt.
De bediening en eten krijgt van ons een dikke onvoldoende, wat wij zeker niet verwachten van een restaurant aan de golfbaan.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Uitzicht is geweldig mooi, ook het clubhuis is fantastisch.
De bediening is slecht, lang wachten, drankjes vergeten moesten meerdere keren vragen om de gevraagde drankjes te krijgen. Tenslotte na lang wachten op de rekening, zelf maar aan de bar gaan afrekenen!
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een uitgebreide keuze uit menu's tegen een schappelijke prijs. Het eten was erg goed, de bediening zeer vriendelijk! Er werd rekening gehouden met lactose-intolerantie. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
DE hele familie was zeer tevreden over zowel sfeer als kwaliteit
Gerry U.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eenvoudig maar goed
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wederom genoten van alles
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
zeer gezellig en ontspannend avondje uit eten
LEO C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
ALLEEN TOETJE KON WAT SNELLER WORDEN GERESIVEERDT WORDEN
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Correcte en leuke bediening. Prima locatie voor een aangename avond. Prijs kwaliteit uitstekend. We komen terug.
Jo J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Over het algemeen best tevreden over de prijs/kwaliteit.
Wopke S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig en rustig kunnen eten en praten , indeling van restaurant ruimtelijk , zodat je geen hinder van andere mede mensen hebt...vriendelijk personeel en behulpzaam
Karl Heinz T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Mooie locatie, bediening zeer vriendelijk , eten goed goed concept.
Hubertus P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
we zijn erg tevreden over het eten en over de bediening.