Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Genieten van het mooiste uitzicht over Maastricht

In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt Golfbaan Het Rijk van Margraten. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over Maastricht en het Limburgse Heuvelland. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Maandag en Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 20:00 uur

Isy .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was leuk zitten mooi uit zicht over Maastricht ,personeel heel vriendelijk ,prijs kwaliteit goed
Ik ga beslist nog eens terug .
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is niet zo makkelijk te vinden, maar wanneer je er eenmaal bent.. Wat een uitzicht! Het menu waaruit we konden kiezen was heerlijk en de bediening was super
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een mooi restaurant. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede vlotte bediening. Eten was heel lekker. We komen hier zeker nog een keer terug.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben genoten van een heerlijk wildmenu. Er werd op fantastische wijze rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie, waarvoor veel dank. Goede wijnen. Personeel erg vriendelijk en attent. Al met al een avondje verwennerij, we komen graag terug.
Marie J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met ons tweetjes lekker gegeten, 3-gangen wildmenu, mooi opgemaakte borden.
Er is een prettige acoustiek in dit mooie restaurant.
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
het hof van margaten is moeilijk te vinden:eventueel vermelden dat het restaurant bij de golf hoort.de ontvangst was zeer vriendelijk alsook de bediening,mooi ruim restaurant smaakvol ingericht en ook mooie herfstversiering.het 3-gangen dinner was lekker,keuze uit 2 hoofd en voorgerechten het dessert was van de chef,er was keuze tussen wild en vis,beide waren goed bereid,vers en ruime porties.de wijn was ook zeer lekker en zeker niet duur.het was voor ons een prettige ervaring.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening. De zalmcarpaccio was echt superlekker. Hoofdgerecht bestond uit streekproducten stoofpeertjes 2 soorten biefstuk, zuurkool en spruitjes (zijn doorgaans niet mijn favoriet) maar was ook erg lekker. Desert was ook er uitgebreid en heerlijk. Mochten we nog eens in de buurt zijn dan zouden wij hier zeker nogmaals eten.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteravond zijn we lekker gaan eten en dankzij de AH actie kregen we het 2de menu gratis. De jonge bediening is eerlijk waar voortreffelijk. Vriendelijk, zijn kundig over hetgeen geserveerd wordt en schenken goed gevulde wijnglazen. Tussen de gerechten door wordt attent gevraagd wanneer het volgende gerecht opgediend kan worden. Dit alles zonder als gast zelf te vragen, echt een goede ervaring.

We konden kiezen uit 2 menus, namelijk vis of wild. Het was moeilijk kiezen want de gerechten zagen er bij andere gasten heerlijk uit. We kozen beiden voor het vis menu. De smaak was goed, de temperatuur was goed en de porties waren goed, Tevens zag alles er smakelijk en keurig uit. Prijs kwaliteit was dik in orde.

Complimenten aan de keuken en de bediening!

Enige minpunt vonden wij de ietwat goedkope indruk van het meubilair en felle verlichting waardoor het restaurant-gevoel ontbrak. Wij vonden het geen plek om gezellig een avondje met elkaar of ander koppel een avond te genieten. . We begrijpen dat het een Golf horeca gelegenheid is en daarom is dit voor ons geen groot minpunt, de doelgroep van dit restaurant is wellicht anders.
P V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was goed alleen jammer dat het precies hetzelfde was als vorig jaar, jammer dat de kok niet meer fantasie heeft. Dit nodigt dus niet uit om er weer terug te gaan.
Gina E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het Rijk van Margraten was een welkome verrassing, als een sprookje uit duizenden en één nacht! Gezelligheid knus, verlichting romantisch, hartelijk personeel, eten uitstekend opgediend, smaak verrukkelijk, ambiance romantisch, omgeving met mooi panorama!!!
Metaenigo .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ik was benieuwd wat ik als vegetariër voorgeschoteld zou krijgen. Met de ah-bon zou het geen probleem zijn. Ik had van tevoren gebeld. En het was fantastisch! Bediening was perfect! De kok kwam zelf vragen welke saus ik bij het hoofdgerecht wilde. Heerlijke salade als voorgerecht. Groentespies als hoofdgerecht met lekkere mosterdsaus. De spies was rijkelijk gevuld met knapperige sojabolletjes en groente. Ik heb echt nog ooit zo'n lekkere groentespiesen gehad! Mijn man eet wel vlees. Hij koos voor forel-salade als voorgerecht en hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Ook hij was zeer tevreden. Het toetje zag er prachtig uit en smaakte overheerlijk. We hebben meteen een reservering gemaakt om in november met een groep vrienden terug te komen. Daar zitten een aantal mensen bij met lastige diëten. Men heeft mij verzekerd dat dat geen probleem zal zijn. Met onze ervaring deze keer heb ik daar het volste vertrouwen in!
Kortom aanrader!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond met de AH actie hier gegeten.
Keus uit twee voor-en hoofdgerechten.
Dat vinden wij eigenlijk echt te weinig.
Maar de gerechten waren wel heerlijk en goed van kwaliteit( wildtrio, forrlsalade, hertenbiefstuk en zeewolf, flensje met ijs en vruchten als dessert)
Vriendelijke bediening, maar niet erg persoonlijk.
Daar is het restaurant teveel een eetzaal voor
Koenz .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na alle lovende recensies via een AH bon gegeten bij Het rijk van Margraten. hoewel het niet slecht was (zeker als je kijkt naar de prijs van een AH menu), viel het ons toch wat tegen. De setting is die van een kantine, met de ambiance van een ouderentehuis. Wellicht leuk voor wat oudere mensen, maar niet echt de plek voor jongere mensen in onze optiek. Nogmaals, het eten was gewoon redelijk, maar de lovende recensies die ik hier las kan ik echt niet beamen.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-actie. Een keuze menu uit twee voor en hoofd gerechten, maar zeer smakelijk en verrassend. Zeer zeker een aanrader.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij hebben er gegeten met de Albert Heijn restaurant actie. We komen kiezen uit vlees of vis. Was erg lekker. Komen zeker nog eens terug.
Guusvangemert .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prettige ontvangst en goede uitleg over AH menu. Met 2 voor- en 2 hoofdgerechten was er niet veel keuze, maar voor ons was het prima. Wij hebben uitstekend gegeten in een prettige ambiance. Is zeker voor herhaling vatbaar !!
Famsturm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leek een prima locatie. Echter: er liep veel jeugd rond die ook steeds naar buiten ging en weer terug binnen kwam; dat maakte de situatie behoorlijk onrustig. Bovendien sloot de direct op het restaurantgedeelte uitkomende buitendeur naar het terras niet goed, waardoor ook het werk buiten met een bladblazer regelmatig goed te horen was als er jeugd heen en weer liep, maar ook daarna. Daar moet aandacht aan worden geschonken!
Het eten was prima; de plek van ontvangst was onduidelijk omdat je er binnenkomt in een deel dat geheel gericht is op gebruik van de golfbaan en daar was geen personeel: daardoor lijkt het restaurantgedeelte op de tweede plaats te komen ....
DA V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bij goed weer een perfecte plek om buiten te eten met prachtig uitzicht over het Limburgse heuvelland en Maastricht
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Van AH actie gegeten. Menu had beperkte keuze, maar wat geserveerd werd was vers en lekker. Ook bediening was vriendelijk en attent. Kan dus van harte aanbevelen.
Hury .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij mochten zelf de keuze maken om binnen of buiten te zitten. Het was een mooie omgeving van golfterrein en omliggende dorpen. Toevallig ging net een luchtballon naar boven. Het eten was heel mooi opgediend. Het vlees had iets langer gebakken mogen zijn, maar dat waren we waarschijnlijk zelf schuld omdat we niet hadden aangegeven welldone. Het nagerecht was een verrassing. Heerlijk! Wij gaan zeker nog een keer terug.