Restaurant Het Rijk van Margraten

Bemelerweg 99 6267 AL Cadier en Keer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Genieten van het mooiste uitzicht over Maastricht

In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt Golfbaan Het Rijk van Margraten. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over Maastricht en het Limburgse Heuvelland. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast je graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Rijk van Margraten

Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden om 18.00 uur gereserveerd. De gerechte waaruit we konden kiezen stonden niet op de kaart. Ze hadden zelf een menu samengesteld. Je kon wel kiezen uit vlees of vis. Om 19.00 uur hadden we nog geen voorgerecht. Na vragen werd het snel gemaakt, maar kreeg ik niet het voorgerecht wat ik had besteld. Bij het hoofdgerecht moesten we weer lang wachten en weer vragen duurde tot 20.00 uur. Er werd wel verontschuldiging aangeboden. Ik hoef er niet meer heen.
Marjos S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heel lekker en voor een goede prijs gegeten. Dankzij de fijne spaaractie van Albert Heijn. Op een prachtige locatie in ons mooie Limburg.
gjj.lucas .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
een vorige keer vond ik het ontvangst beter.
Nu wisten de medewerkers niet dat we voor de ah actie kwamen.
wat ik e vorige keer vond was dat het menu waar je uit kon kiezen op de tafel lag.
Hopend dat dat er de volgende keer wel zo is.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad.Het diner was buitengewoon goed!
Ook de sfeer, de gezellige bediening, enfin het had niet beter gekund.
Hartelijk dank en beslist tot een volgende keer. Mevr. Simon.
jostokoch .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
alles van het diner zag er niet alleen smakelijk uit alle gerechten waren ook smakelijk,bediening was erg vriendelijk
restaurant is een beetje kaal ingericht ik miste gedekte tafels.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Correcte bediening, mooie en rustige locatie. Een aanrader zeker bij mooi weer, maar ook bij slecht weer prachtig uitzicht
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Ik eet geen vis en mocht wat anders kiezen want keuze was uit 2 dingen. Niet menu op site. Personeel vriendelijk. Mooie omgeving op golfbaan.
Erwin U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sfeervol restaurant! Heerlijk eten en mooi opgediend. Grote porties.
Fijne bediening ook.
Met AH kaart er gegeten. We mochten afwijken van het keuze menu, werd perfect geregeld voor dezelfde prijs.
We gaan er zeker wederom terug.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
tevreden goede prijs kwaliteit verhouding goede wijn en erg vriendelijk personeel goed behulpzaam allergie was vis en paddestoelen alle soorten deden dat toch aanbieden had dus maar een keuze dat was jammer had van te voren door gegeven
thea E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg prettig personeel, fijne ambience en het eten was heerlijk. Er heerste een fijne en rustige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!!!!!!!!
leoria .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor de zoveelste keer genoten van dit uitstekende restaurant. Lekkere, betaalbare menu's, kunstig opgediend, vriendelijk personeel en een unieke ambiance. Wat wil je nog meer , als je met 4 pensionada's een avondje wil genieten van culinaire hoogstandjes. Leuk dat de chef-kok nog even langs kwam voor een praatje.
j.koster.buster .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
te weinig keus uit aregement alleen 1 voor gerecht
hooft gerecht 2 keuze vis of hoenderl filet
keuze dessert geen
kwaliteit eten goed maar te na drukkelijk met komt u met de ah bon
diner ruimte verhuurt aan party
nu diner in brasserie ruimte
niet ingedekt allen bestek in hoesje geen keuze om van de kaart te eten evt met bij betaling
jack M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prijs/kwaliteit goed, alleen jammer dat door deal slechts keuze was uit 1 vlees of vis menu.
Dat stond niet bij de voorwaarden dus waren we van mening dat er gekozen kon worden uit meerdere gerechten.
Het was trouwens wel goed.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Mijn man en ik hebben er nu een paar keer gegeten en het was elke keer fijn om er te zijn. De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en attent. Zelfs als het heel druk is en er ,door ziekte weinig mensen zijn om te bedienen. Gisteren moesten we wel veel geduld hebben maar als je weet dat er een aantal collega's er niet waren dan snap je het en dan wacht je gewoon wat langer. Het eten is meer dan uitstekend en wij zullen er zeker nog vaker naartoe gaan.
mcoumans .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met AH deal hier gegeten, keuze menu, kwaliteit eten erg goed, wachttijd te lang en zeker tussen voor-en hoofdgerecht, verbeterpunt.
tafelen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het 3 gangen menu was niet hetgeen op de site van AH IENS stond. Maar het was geen probleem, omdat het restaurant flexibel is in het aanpassen aan onze wensen. Wij hebben heerlijk gegeten voor de prijs van de AH aanbieding. Ook de prijzen voor de drank zijn normaal. Wij komen hier zeker terug.
anjosmeets .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten was heerlijk en bediening prima . Alleen jammer dat op de site voor de actie een heel ander menu wordt gepresenteerd dan hetgeen je daadwerkelijk krijgt. Keuze uit vlees en vis bij voor- en hoofdgerecht en geen keuze bij nagerecht. Voorgerecht meloen met ardennerham of salade met forel. Hoofdgerecht vis of hoenderfilet. Lijkt niet op o.a. de aangeboden carpaccio en biefstuk. Dat vonden wij erg misleidend. Je kiest toch een restaurant op hetgeen ze aanbieden en bent daar dan helemaal op ingesteld. Zeer misleidend en dat is jammer ondanks s staat t eten g eerlijk was
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie voor 30 euro per twee personen. Was heel even zoeken in het donker, maar mooie locatie: golfclub met uitzicht op (de lichtjes van) Maastricht. Vriendelijk personeel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Keuze uit twee voor- en twee hoofdgerechten, eten was prima, mooi opgemaakt en verrassend grote porties. Nagerecht bestond uit een selectie van toetjes. Voor herhaling vatbaar.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke bediening, treedt in overleg.
Gerechten zijn smakelijk en met aandacht bereid, goede smaakcombinaties.
Door ambiance en sfeer voel je je er als gast welkom!
marrion.ernst .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
eigenlijk zeer lekker en verassend samengesteld 3 gangenmenu. Met een lekkere rosé als wijn. voorgerecht salade met gerookte forel , Hoofdgerecht Limburgs hoen met truffelsaus en werkelijk heerlijke fritten en een grand dessert om je vingers bij af te likken.