Restaurant Het Raedthuys

Markt 2 4695 CE Sint-Maartensdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

Bij restaurant het Raedthuys in Sint Maartsendijk staat de internationale keuken centraal. Er wordt uitsluitend met lekkere, verse en duurzame ingrediënten gewerkt.

Heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten zijn hiervan het resultaat. Op een traditionele en ambachtelijke wijze worden zo bijvoorbeeld smaakvolle gerechten van Thools rund of echte Zeeuwse kreeft bereid!

Wij serveren zowel voor de lunch als diner a la carte. Naast de a la carte kaart hebben wij ook een heerlijke lunchkaart en kunt u ook genieten bij ons van een uitgebreide High Tea.

Bent u met een groep? Vraag ons naar de diverse mogelijkheden; van private dining tot een heerlijke feestavond.

Kortom: bij Het Raedthuys kan je écht Zeeuws genieten met een internationaal tintje. Reserveer nu!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Raedthuys

Lunch 12:00 - 16:00 en Diner van 18:00 - 21:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker ontbijt en zeker voldoende keuze!
Het diner was zeer lekker met gepaste tussentijd bij de verschillende gerechten.
Leuk dat er een tweetal lekkere hapjes waren plus nog een extra klein dessertje voor ons gekozen dessert.
De prijs viel goed mee!
willemien T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het was een heerlijke maaltijd .toelichting en bediening heel goed .
Er was tijd voor een praatje heel gemoedelijk .
de ambiance heel mooi in combinatie met alles.kleding bediening heel correct.
komen vast terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lisa C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer vriendelijk onthaald geweest super goeie service en heel toffe suite! We zouden zo terug gaan voor een typisch relaxweekendje. Het stadje zelf is wat stil maar om te chillu is dit echt the place 2 be! En super leuk uitgebreid ontbijt! Lekker! Echt lekker eten!
R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Marie Louise V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Hallo, we zijn naar het Restaurant Het Raedthuys geweest in sint Maartensdijk . We hebben heerlijk genoten van het verblijf aldaar. Personeel was vriendelijk, gedienstig , en hebben ons geholpen waar nodig was waarvoor dank.
Wij hebben dan ook geen enkel min puntje hier aan toe te voegen, en gaan zeker nog eens terug, maar dan met vrienden. Het eten was er voortreffelijk niets op aan te merken, alvast een dikke pluim voor jullie en je personeel.
Een dikke 10 op 10.
Vriendelijke groetjes,
fam. Wilmsen - Van Rooy.
2340 Beerse .
Belgie.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We vonden de kaart zeer minimaal. Slechts een enkel voorgerecht en een enkel hoofdgerecht plus enkele extra's. Het was mogelijk om een 6-gangendiner te bestellen, maar het is niet helemaal duidelijk hoe je daar met de gerechten op de kaart invulling aan moest geven.
De kennis van de bediening was nogal beperkt. Op enkele voor de hand liggende vragen over de gerechten kon geen antwoord gegeven worden
Sven M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een prachtig hotel, mooie locatie, vriendelijke mensen, een privé sauna meerwaarde voor het hotel. Wij komen zeker terug ! Tot snel
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten en mooie plek.Bij ontvangst moesten we op zoek naar het personeel. Ik zie daar wel verbeterpunten. Ook aan tafel zou meer vriendelijkheid gewenst zijn.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij hadden gekozen voor het arrangement "Romantiek in Zeeland". Hier zat een verassing 4 - gangen diner en een overnachting bij. Het restaurant heeft een mooie ambiance, lekkere zitbare stoelen waar je geen "houten kont" bij krijgt. De medewerkers kijken je niet weg, je kunt hier lekker op je gemakje zitten. Het 4 gangen diner was heerlijk, tussen de gangen kreeg je nog wat extra's, zodat het leek of je een 6- gangen diner had! Echt een aanrader om hier te eten. Wij komen zeker nog een keer terug!
wouter H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima en gezellige bediening eten uitstekend voor een erg schappelijke prijs
voor herhaling vatbaar,ook aanbevelen bij vrienden en familie
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer lekker, we zijn zeer tevreden!
De locale Zeeuwse wijn is een aanrader.
Personeel enthousiast en vriendelijk.
Een tafelkleedje hoort bij zulk een fijn diner.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zeer lekker eten met keuze uit uitstekende wijnen. De bediening is zeer vlot en heel vriendelijk met uitleg over het eten. Alles vers en met zorg samengesteld.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker en vers, goed bereid. Leuke amuses tussen de gerechtjes. Aangename bediening, heel relaxed. De kaart zelf mag wat uitgebreid worden, keuze is miniem, maar dit kan zijn omdat we niet in het hoogseizoen zitten.
Pascal L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
hartelijke ontvangst, prima bediening, 4 gangenmenu/verrassing, heel lekker gegeten, complementen voor de keukenploeg, gezellig interieur
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Niet eens een opmerking waard. Erg ongemakkelijke ervaring bij het Raedthuys, slecht eten en weinig variatie. Erg jammer.
Steffi W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
heel lekker eten ik zou er zeker nog eens terug gaan en een goede bediening een heel gezellige sfeer en heel vriendelijk
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een culinaire belevenis, zeker aan te raden. Wij lieten ons verrassen met het 4-gangen menu en we hebben ons dit absoluut niet beklaagd.
Eveline E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben super genoten! Mooi hotel, zeer lekker eten, grote kamer, zeer vriedenlijk personeel, .....zeker een aanrader!
Saartje D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor de derde maal langsgeweest in het hotel. Steeds tevreden terug vertrokken. Steeds lekker en gevarieerd gegeten, niets op aan te merken. Mooie inrichting, leuke accomodaties. Steeds vriendelijke bediening.