Restaurant Het Raedthuys

Markt 2 4695 CE Sint-Maartensdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

Bij restaurant het Raedthuys in Sint Maartsendijk staat de internationale keuken centraal. Er wordt uitsluitend met lekkere, verse en duurzame ingrediënten gewerkt.

Heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten zijn hiervan het resultaat. Op een traditionele en ambachtelijke wijze worden zo bijvoorbeeld smaakvolle gerechten van Thools rund of echte Zeeuwse kreeft bereid!

Wij serveren zowel voor de lunch als diner a la carte. Naast de a la carte kaart hebben wij ook een heerlijke lunchkaart en kunt u ook genieten bij ons van een uitgebreide High Tea.

Bent u met een groep? Vraag ons naar de diverse mogelijkheden; van private dining tot een heerlijke feestavond.

Kortom: bij Het Raedthuys kan je écht Zeeuws genieten met een internationaal tintje. Reserveer nu!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Raedthuys

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

Greet D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een culinaire belevenis, zeker aan te raden. Wij lieten ons verrassen met het 4-gangen menu en we hebben ons dit absoluut niet beklaagd.
Eveline E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben super genoten! Mooi hotel, zeer lekker eten, grote kamer, zeer vriedenlijk personeel, .....zeker een aanrader!
Saartje D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor de derde maal langsgeweest in het hotel. Steeds tevreden terug vertrokken. Steeds lekker en gevarieerd gegeten, niets op aan te merken. Mooie inrichting, leuke accomodaties. Steeds vriendelijke bediening.
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super eten en bediening. Vers seizoens eten en ook mooi op de bord versierd.
De mensen waren zeer vriendelijk en weet alles over wat ze serveert.
Wij zou het aanbevelen
Damienne T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Mooi hotel, een deel oud, een deel nieuw, mooi in balans. Vriendelijk personeel,
leuk om te fietsen en wandelen
mooie rustige omgeving
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten in het sfeervolle restaurant. Echter, de service kan wel verbeterd. Zo vond ik het raar dat sommige gasten wel werden welkom geheten bij de ingang en ook na het eten weer naar de deur gebracht en anderen niet. Ook duurde het erg lang voordat wij de menukaart kregen.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Een zeer goed hotel. Ristig en gezellig. Vriendelijke en professionele service. Wij komen zeker terug.
Gilbert en Brigitte
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Aanrader! Een mooie locatie, vriendelijke ontvangst. Originele amuses tussen de gangen door & de huiswijn was zeer smakelijk
Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten was heel lekker. Een mooie en rustige omgeving. De bediening was ook heel vriendelijk en behulpzaam
. We gaan zeker terug!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We komen regelmatig naar Zeeland, en we hebben Het Raedthuys pas leren kennen via een Bongobon. Een erg leuke ervaring, en we komen zeker terug.
Mathon B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Via “GiftForYou” lunch genoten bij dit restaurant. Kwaliteit viel ons tegen, vooral de “salade” was erg standaard en “simpel” bereid, met heel veel sla en een paar ingrediënten (o.a. Een 5-tal stukjes gerookte zalm). Was geen mooi geheel en had als geheel onvoldoende smaak. Het andere gerecht, Twaalf uurtje, haalde wel een voldoende, maar niet meer dan dat. We hadden hier als geheel meer van verwacht. Entourage is hartstikke mooi en bedienend personeel heel aardig. Wel jammer dat er bij het afrekenen met de bon te horen kregen dat we 20 eurocent bij moesten betalen...een beetje “zunig” van deze ondernemer.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Lekkere gerechten. Aangepaste wijnen op een smakelijke manier gebracht. Vriendelijke bediening. Mooi kader. Rustig en aangenaam. Een aanrader !
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We zijn enorm verrast in het Raedthuys! We hebben heerlijk gegeten, de bijpassende wijnen waren zeer goed gekozen en soms verrassend. Het fijne aan deze locatie is dat je ook kan blijven overnachten eventueel met een wellness arrangement zonder dat nog naar buiten moet.
Alain N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wat duurder dan het gemiddelde restaurant, maar dat zijn de gerechten ook meer dan waard. Niet zo maar wat eten, maar heerlijk genieten van de presentatie en smaak. Uitstekend advies adhv de persoonlijke wensen en begeleidende wijnen. Goed gastheerschap en informatief over herkomst van drank en ingrediënten.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Kamer was ruim
Spijtig dat de badkamer een groot raam heeft dat niet open kan maar wel helemaal beschimmeld en vuil is door zeepresten
Voor de rest aangenaam verblijf gehad
Tatjana D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Lekker gegeten. Ze bieden wild aan een correcte prijs aan. Super. Frietjes waren er misschien wat weinig en tegen dat we een tweede portie kregen, was ons bord leeg... Maar verder echt genoten. Je krijgt er vooraf een hapje, nog een amuse en brood met zeer lekkere olijfolie! Dessert was ook top, je krijgt er een prédessert zoals zij dat noemen. Echt een hoger niveau! De keuken heeft ons zelfs koffie en thee van het huis aangeboden inclusief een verrassingsdessertje omdat we ons 4-jarig samenzijn die dag vierden... Om maar even aan te te tonen wat een attent restaurant/hotel dit is! Bedankt voor de fijne ervaring.
Frederike M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed ontvangen, heerlijk gegeten, vooraf en tussendoor krijg je van het huis heerlijke amuses, rustige sfeervolle ambiance, waar je goed rustig kan praten.
Britt R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
super onthaal , zalig lekker eten, heel gezellig alles gewoon perfect!!! het is een aanrader!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekend ontvangst. Vriendelijk personeel en prachtige gerechten. Erg persoonlijke benadering en verrassende wijnkeuzes. Boven verwachting.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het is een prachtige locatie
met stijlvolle inrichting.
Wij hebben genoten van privé wellness en de afternoin high tea .Deze was met n soepje, hartig en zoet helemaal af.
Personeel is vriendelijk en attent .
Derde keer dat we hier waten , en kom graag weer terug .