Restaurant Het Raedthuys

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

Tatjana D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Lekker gegeten. Ze bieden wild aan een correcte prijs aan. Super. Frietjes waren er misschien wat weinig en tegen dat we een tweede portie kregen, was ons bord leeg... Maar verder echt genoten. Je krijgt er vooraf een hapje, nog een amuse en brood met zeer lekkere olijfolie! Dessert was ook top, je krijgt er een prédessert zoals zij dat noemen. Echt een hoger niveau! De keuken heeft ons zelfs koffie en thee van het huis aangeboden inclusief een verrassingsdessertje omdat we ons 4-jarig samenzijn die dag vierden... Om maar even aan te te tonen wat een attent restaurant/hotel dit is! Bedankt voor de fijne ervaring.
Frederike M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed ontvangen, heerlijk gegeten, vooraf en tussendoor krijg je van het huis heerlijke amuses, rustige sfeervolle ambiance, waar je goed rustig kan praten.
Britt R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
super onthaal , zalig lekker eten, heel gezellig alles gewoon perfect!!! het is een aanrader!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekend ontvangst. Vriendelijk personeel en prachtige gerechten. Erg persoonlijke benadering en verrassende wijnkeuzes. Boven verwachting.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het is een prachtige locatie
met stijlvolle inrichting.
Wij hebben genoten van privé wellness en de afternoin high tea .Deze was met n soepje, hartig en zoet helemaal af.
Personeel is vriendelijk en attent .
Derde keer dat we hier waten , en kom graag weer terug .
Olivier L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Opnemen van gekregen Bongo-bon Wellness. Deze Wellness is echter slechts 1 uur met reservatie toegankelijk. Met openingsuren van 09u00 tot 19u00 kunnen dus maar 10 koppels per dag gebruik maken van de Wellness. Met 40 kamers blijft dus 3/4 van de gansten in de kou staan. Aangeboden tijdstip 's morgens noem ik géén onthaasten, eerder snel snel & haastig, anders mis je het ontbijt... De vervangende gelaatsverzorging van 20 min. was zéér ondermaats ; als ik dit moest betalen, had ik een klacht geformuleerd bij directie. Spijtig...
Fernandes S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
top bediening ! top kwaliteit van de gerechten ! inrichting en sfeer prachtig ! een aanrader !
Voor een weekendje er tussen uit met partner, ten zeerste aangeraden om te doen.
Keersebilck N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een echt verassingsmenu met verrassende aangepaste wijnen. Culinair hoogstaand in een aangenaam kader en uitstekende bediend.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. De gerechten waren een feest voor de smaak papillen. Er wordt op hoog niveau gekookt. De bediening is uiterst vriendelijk en deskundig. Heel erg lekker en dat in St. Maartensdijk.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het verrassings diner was van grote klasse, we hebben zeer genoten van de opmaak en kwaliteit. Het personeel was vakkundig en deed het met veel plezier. TOP
Dusautoir Y.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben met de familie hier het diner genomen op vrijdagavond. Iedereen was zeer tevreden over het eten.
Goede bediening en goede kwaliteit. Een aanrader. De attentie voor mijn ma haar verjaardag was super
Bedankt voor alles
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk genoten van een 3 gangen menu. Goed uitleg gekregen over drank en eten. Zeer vriendelijk personeel, altijd met een lach staan ze voor je klaar. Personeel ziet alles, zelfs je fles wijn die op tafel staat, nemen om je glas bij te vullen. Super was het!!
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben fantastisch gegeten. De gerechten waren heel mooi op de borden opgemaakt en de smaak was bij alle gerechten zeer goed. De makreel die ik normaal niet zou kiezen, was verrassend lekker. Ook goed gekozen met de begeleidende smaken van rode biet. Mijn tafelgenoten brulden regelmatig, hoe lekker het eten smaakte.
Omdat we niet konden kiezen hebben we een selectie van voorgerechten gevraagd. We kregen zo een goed beeld van meerdere gerechten. Allemaal lieten ze de kookkunsten van de chef goed naar voren komen.
Echt een aanrader in het verrassende dorp In Sint Maartensdijk.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Aangename ervaring met zeer lekkere gerechten. Het personeel was vriendelijk en attent. De wachttijden waren zeer OK, niet te lang.
Inge Z.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vandaag bij dit restaurant geweest: het eten is goed te noemen, zeker, maar de medewerkers en daarmee de gehele sfeer was zeer onaangenaam. Wij waren met 4 en hadden niet gereserveerd, wij kregen een veel te grote tafel toegewezen terwijl er ook andere mogelijkheden vrij waren die ook de hele verdere avond vrij bleven. Vervolgens bleek ook dat we geen gewone karaf kraanwater konden krijgen naast de fles wijn die wij bestelden, ook jammer. Voor mijn dochter van 11 informeerde ik naar de hamburger die op de kaart stond maar die was alleen voor de lunch bestemd "kijk maar mevrouw, het staat er echt vermeld' kon de bedienende mevrouw mij zeggen. Er was nog wel een kinderkaart maar die stond niet op de kaart vermeld, mocht je na het lezen van deze recensie er toch gaan eten vraag er dan dus expliciet naar. Vervolgens wilde ik graag de ravioli die als voorgerecht stond als hoofdgerecht maar dat was onbespreekbaar. We kregen het bestelde, mijn man had de scheermessen en die vond hij erg lekker, dat moet gezegd! En ook de koninginnensoep die ik had was smakelijk, beetje vettig, maar opgediend in een mooi bord. Daarna was het erg lang wachten op het hoofdgerecht, mijn man had de combi van kreeft met parelhoen en hij was er happy mee. Mijn ravioli waren 3 mooie ravioli-kussentjes, waarbij ik werkelijk niet begrijpen kan waarom dat niet er 6 hadden kunnen zijn. Na het afruimen van de borden werd er niet gevraagd of wij een dessert wilden en ook de kaart daarvoor kwam niet. Na ongeveer een kwartier wachten waarbij er niemand kwam ben ik maar opgestaan en ik heb gevraagd om de rekening, dat dessert hadden wij inmiddels maar opgegeven. Bij het betalen vertelde ik nog wel dat wij hadden gewacht op de dessertkaart en dat het jammer was dat dat niet kwam waarop de bedienende mevrouw iets zei als 'Tja', het kon haar duidelijk compleet niets interesseren. Ook vertelde ik nogmaals dat ik niet begreep waarom die 3 kussentjes ravioli er geen 6 konden zijn, mevrouw vermelde nog maar eens dat het 'een keukenverhaal' betreft. Ik begrijp het niet en vind het onnodig en onsympahtiek. Bij het verlaten van het pand zei mevrouw nog 'tot ziens' maar dat zal denk ik niet gebeuren.
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Woensdagavond hebben we bij Het Raedthuys gedineerd. Wij hadden een arrangement met overnachting in het hotel geboekt en hierbij was een driegangendiner inbegrepen. We konden gewoon van de kaart bestellen. Bij wat duurdere gerechten werd een supplement berekend. De ambiance was goed, de inrichting sfeervol en klassiek en het personeel zeer vriendelijk en professioneel. De door ons bestelde gerechten waren heerlijk, puur en vers en met liefde bereid. Ik had vooraf steak tartaar met een kwarteleidooier en een oester en als hoofdgerecht een hele kreeft. De wijn die ons werd aangeraden (een Viognier) was heerlijk. Bij het uitgebreide kaasplankje (Italiaanse kazen met Armeense zoetigheden) werd ons een zoete Israëlische wijn geadviseerd die erg lekker was en uitstekend bij het gerecht paste. Wij hebben genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vandaag voor de lunch neergestreken in de binnentuin van dit mooie restaurant. De lunchkaart zag er prima uit, maar we zagen op de dinerkaart een paar lekkere dingen en we konden gewoon van die kaart bestellen. Eerst een lekkere chardonnay, die geserveerd wordt in elk een karafje. Heerlijke wijn! Jammer dat je geen kraanwater kunt bestellen, maar wel duur flessenwater. We begrijpen nooit zo goed waarom restaurants hier niet wat flexibeler in zijn. De bediening was prima. Onze gastvrouw was vriendelijk, oplettend en professioneel. De kwaliteit van de gerechten was perfect, een heerlijke steak tartare met leuk garnituur (op het ene torentje een superverse oester en op de andere een dooiertje van kwartelei. We zaten er zo gezellig, dat we besloten om nog voor een dessert te gaan. Het Thools landschap is een aanraden: een verrukkelijk rondje van chocoladetaart, er bovenop een mousse van passievruchten en een granita van Pisang Ambon. Een bijzondere combinatie die heel er goed uitpakte. We wonen 1,5 uur noordelijker, maar als we in de buurt zijn, komen we hier absoluut weer eten.
Mevr_Alieke .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant het Raedthuys. De gerechten waar we uit hebben kunnen kiezen, waren passend bij de omgeving en bij het seizoen, daarnaast erg smakelijk. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Kortom we hebben genoten!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten bij Het Raedthuys is over het algemeen goed, maar er zijn ook nog verbeterpunten wat ons betreft. De voorgerechten waren qua porties variërend in grootte en dit gold ook voor het nagerecht. Zo was de gravad lax van Thoolse rund aan de magere kant, wel erg mals, en waren de pasteitjes een groot voorgerecht. Bij het hoofdgerecht hebben we allemaal heerlijk gegeten, maar misten wij de groente. De crème brûlée was saai en veel te veel. De parfait van witte chocolade was daarentegen erg lekker, maar was aan de kleine kant. De stukjes kaas waren erg groot, maar wel heerlijk! Het was jammer dat het niet mogelijk was om een karaf kraanwater op tafel te krijgen, alleen een 0,5 plat tafelwater voor 4,50. Aangezien wij ook twee flessen wijn hadden besteld, was het netjes geweest als de mogelijkheid van kraanwater was aangeboden.
De service was wisselend. Er werd niet echt gereageerd op de ''foutjes'', zo kwam er een verkeerd voorgerecht en een hele kreeft in plaats van een halve kreeft. Dit werd rechtgezet, maar had vriendelijker gekund.
Het decor was erg mooi, de inrichting paste goed bij de uitstraling van het pand.
Al met al hadden wij een hele prettige avond met goed eten en een vriendelijke bediening. Er zou meer in kunnen zitten als de puntjes op de i worden gezet.
droogmolen O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
De tournedos was uitstekend, maar weinig bijgerechten ( schaaltje aardappels en schaaltje stukjes appel ) Voor € 26,50 mag je wel wat meer aangeboden worden. Het kaasplankje was om te huilen. Ik bestelde 3 kaassoorten a € 3,50 per stuk. Op het plankje lagen 3 flinterdunne plakjes kaas, wat brood en een lepel appelstroop. Schande ! De bediening liet ons links liggen, nadat duidelijk was dat wij geen "big spenders" waren . Slecht gastheerschap. Dit is een restaurant waar ik nooit meer naar toe zal gaan.