Restaurant Het Raedthuys

Markt 2 4695 CE Sint-Maartensdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

Bij restaurant het Raedthuys in Sint Maartsendijk staat de internationale keuken centraal. Er wordt uitsluitend met lekkere, verse en duurzame ingrediënten gewerkt.

Heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten zijn hiervan het resultaat. Op een traditionele en ambachtelijke wijze worden zo bijvoorbeeld smaakvolle gerechten van Thools rund of echte Zeeuwse kreeft bereid!

Wij serveren zowel voor de lunch als diner a la carte. Naast de a la carte kaart hebben wij ook een heerlijke lunchkaart en kunt u ook genieten bij ons van een uitgebreide High Tea.

Bent u met een groep? Vraag ons naar de diverse mogelijkheden; van private dining tot een heerlijke feestavond.

Kortom: bij Het Raedthuys kan je écht Zeeuws genieten met een internationaal tintje. Reserveer nu!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Raedthuys

Lunch 12:00 - 16:00 en Diner van 18:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Raedthuys

99 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
ontvangst, kamer en diner geven wij 11 op 10!
ontbijt geven wij 5 op 10 omdat je niet zelf kan kiezen, maar dat is een persoonlijke mening, zeker geen kritiek!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Was een hele fijne locatie en hebben heerlijk gegeten met on GiftForYou bon.
De menukeuze is wel beperkt, was voor ons prima.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Sfeervol restaurant met prettige bediening, goede kwaliteit van de gerechten. Prijs/kwaliteit verhouding is OK. Een aanrader als je in de buurt bent.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Jammer dat er geen ijskast was op de kamer voor de rest alles piekfijn in orde
Het eten was zeer lekker vooral ons 4 gangen menu
Adria, O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Restaurant was jammer genoeg gesloten en kunnen voor deze item geeen uitspraak doen. In tegendeel was het ontbijt zeer goed.
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ik vond dat ze ons te weinig tijd lieten om een keuze te maken,moest te snel gaan. Het eten zelf was goed en lekker bereid.
Elias A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
bediening TOP (er was zondag 1 dame voor receptie, thee en diner maar alles liep op wieltjes. dikke proficiat hiervoor) - verrassingsmenu de presentatie was niet alleen een streling voor het oog het was ook heerlijk.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben bijzonder genoten van de sfeer en de vriendelijke en persoonlijke bediening. Ontbijt aan tafel was ook gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar.
Varga I.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Alles goed, mooi interieur ,kadetje pas perfect. Kamers in groot ,Culinaire verwennerij heel lekker????wie zeker terug komen!
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Met onze tuinclub waren we te gast in dit hotel.
De ambiance om te eten was zeer aangenaam. De gerechten waren zeer smakelijk. Ook de amuses tussendoor. Iedereen heeft hiervan genoten! Evenals het ontbijt dat werd opgediend en waar niks ontbrak. Een absolute aanrader.
kris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Héérlijk gegeten, verrassende smaakcombinaties, kwalitatief zeker in orde . Bovendien uiterst vriendelijke bediening, m.a.w. voor herhaling vatbaar !
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het verrassingsmenu met aangepaste wijnen was TOP. Goede uitleg over de gerechten en de wijnen. De bediening is heel goed.
Een aanrader !
Freddy M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dit is een uitstekend restaurant met heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Een echte aanrader. We komen zeker nog terug.
Viviane G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heel lekker gegeten, een échte aanrader ! Wijn en amuses waren ook superlekker ! Vlotte en zeer vriendelijke bediening in een mooi en gezellig kader. Wel jammer dat we niet buiten aten bij een prachtige zwoele avond .....
ivan D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Voor bepaalde producten bij het avondeten moest men een meerprijs betalen ( frieten , groenten ) 3 ,50 euro en bij het ontbijt 2,50 euro voor vers fruit , scrumble egss enz... nooit eerder meegemaakt !!!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Iets te beperkte kaart, beetje onduidelijk of er een 'menu' aangeboden werd.
Redelijk éénvoudige gerechten (mooi gepresenteerd) en beetje klein (niet voor de grote honger) ...
Er wordt iets 'chiquer' gepresenteerd dan wat men in de realiteit kan waarmaken.
Al bij al een aanvaardbare ervaring.
Manoe O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het ontbijt werd geserveerd als een soort high tea. Erg leuk. Zo hoef je niet in de rij te staan om eten te pakken. Er is genoeg en van alles wat.
Eliene E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het personeel was vriendelijk, maar heel snel bij de tafel alvorens een keuze te kunnen maken. Het ontbijt was heel beperkt. 3 broodjes voor 2 personen vind ik wat weinig. Vond prijs kwaliteit duur.
Karine D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We zijn vriendelijk ontvangen door het personeel . Tussen de gerechten was er tijd om bij te praten om dan terug te kunnen genieten van een uitstekend gerecht . Het voorgerecht was een koude bereiding van zalm die zeer lekker was bereid . Het hoofdgerecht was een uitstekend gebakken stukje kalfsoester met wat groenten en de dessert bestond uit een predessert van een stukje chocoladetaart met framboos en het eigenlijke dessert was dan gebakken banaan met een pisang ambontoefjes . De wijn was van uitstekende kwaliteit , wij hadden voor een sauvignon blanc gekozen . Het restaurant is een aanrader alleen al het kader is het genieten waard en het personeel doet er alles aan om je te laten genieten .
Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker ontbijt en zeker voldoende keuze!
Het diner was zeer lekker met gepaste tussentijd bij de verschillende gerechten.
Leuk dat er een tweetal lekkere hapjes waren plus nog een extra klein dessertje voor ons gekozen dessert.
De prijs viel goed mee!