Over het restaurant Restaurant Het Panbos

Genieten van de natuur

Gelegen in de bosrijke omgeving van Katwijk, is Het Panbos een restaurant dat natuur hoog in het vaandel heeft staan. Chef-kok Joke werkt dan ook alleen met leveranciers van ambachtelijke producten en eerlijk vlees en vis. En dat proef je in de heerlijke gerechten die ze hier op de kaart hebben staan. Smaak gaat boven alles, en dus kun je hier kiezen uit verrassende maar toegankelijke gerechten. Joke en haar partner Michael vinden het een eer als je bij hen komt dineren en zorgen er daarom graag voor dat het je aan niets zal ontbreken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Panbos

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Panbos

Laura P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben hier gegeten voordat we naar de soldaat van oranje zijn geweest. Even gebeld of er plek was en zowel aan de telefoon als met binnenkomst zeer gastvrij behandeld. Kaart en drankjes kwamen snel. Niet alles van de kaart was er. Op zich geen probleem maar omdat je maar uit 3 gerechten per gang kon kiezen was het wel een beetje opmerkelijk. Ook stond er geen vegetarische gerecht op. We moesten heel lang wachten op het voorgerecht. Niet fijn want we hadden wel een deadline. Wat op viel is dat wij bij ons voorgerecht geen bestek kregen. We hebben toen het hoofdgerecht bestek gebruikt. Bij het hoofdgerecht geen nieuw bestek gekregen. Ook werden de wijn glazen niet weggehaald bij de niet wijn drinkers. Dit gaf een hele volle tafel wat niet nodig was. Door het lange wachten moest het hoofdgerecht en het toetje heel snel op elkaar. Maar we hebben het gered. Hoofdgerecht de kalfsmedialons waren erg rood en zout. Deels niet kunnen opeten zo rood. Maar het restaurant heeft mij keurig hiervoor gecompenseerd.
G P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij komen met grote regelmaat in dit restaurant maar de manier waarop we vanavond werden onthaald komt ons totaal onbekend voor. Waren met 10 personen, niet gereserveerd want ons idee was dat het erg druk zou wezen op een doordeweekse avond. Dit was ook zo, maar blijkbaar zaten ze op ons ook niet te wachten, want er was geen tafel voor 10 personen en dat ging ook nog wel lang duren....op onze vraag of er dan 2 tafels naast elkaar mogelijk waren ging men grote tegenzin aan de slag. Drankjes kwamen snel, eten ook, maar er werd (wat anders meerdere malen word gedaan) ook niet meer naar onze tafel omgekeken. Teleurgesteld in deze gang van zaken zijn we zonder een dessert te eten naar huis gegaan. Jammer, en onze dochter was nog wel jarig...........
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een goede ambiance en een fantastische omgeving. Bijzondere en verrassende smaakcombinaties gecombineerd met goede wijn en andere drankjes. Een goede kaart hoeft niet uitgebreid te zijn, dat bewijst men hier in dit mooie familiebedrijf.
J B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Dit restaurant is een complete aanrader!! De gerechten zijn overheerlijk en alles wordt gemaakt van verse producten en ingrediënten! Ook de wijnen passen uitstekend bij de gerechten waardoor het geheel naar een nog hoger niveau getild wordt. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is meer dan in orde!
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vlak voor de kerstdagen genoten van een echt Engels ontbijtje in het Pan bos. Lekker gegeten en gedronken. Prima sfeer. Prima stoeltjes. Bediening vriendelijk. Kortom heel tevreden.
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Voordat wij naar de musical Soldaat van Oranje gingen, hebben wij hier gegeten. De verschillende smaken in de gerechten waren allemaal zeer smaakvol en uitgelezen gecombineerd. De eigenaar van het restaurant vertelt graag over de spijzen en welke pure ingrediënten worden gebruikt. Petje af voor zijn echtgenote, die de chef-kok is van het restaurant en verantwoordelijk is voor de compositie van de gerechten. Een pareltje in het bos, dit restaurant!
Jackeman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding klopt echt niet. Alle hoofdgerechten €20. De vis was prima, echter de groenten (snijbonen) veel te zout. Geen salade oid. Weinig entourage. Men pretendeert chique te zijn, maar is dat beslist niet.
Service was uitermate traag, terwijl het zeer rustig was.
Het is heerlijk zitten te midden van de bossen, maar tafeltjes/stoeltjes zijn armzalig.
mariajohn .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
De menukaart was karig: slechts 3 hoofdgerechten (mosselen, kotelet en kalfslende) en daarbij... niet alle gerechten konden worden besteld....bijv. van de drie nagerechten was alleen de mogelijkheid ' drie bolletjes ijs' beschikbaar.
De kwaliteit van het geleverde vonden we redelijk, maar de prijs wel aan de hoge kant.
marieketeunissen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk gegeten! Prettige atmosfeer midden in de bossen. De chef praat vol passie over zijn producten, waarbij hij gebruik maakt van kruiden uit eigen tuin.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Door enorme files kwamen wij erg laat in het Panbos.Er werd direct toch een heerlijke maaltijd gemaakt, met een erg vriendelijke bediening.
Om het wachten te bekorten kregen we een smakelijke asperge soep!
Daarna naar Soldaat van Oranje, het was een mooie avond.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Helaas hebben jullie de reservering niet doorgegeven aan Het Panbos. Gelukkig was het net open, maar nog koud. Kan de eigenaar niets aan doen natuurlijk, als jullie hem niet doorgegeven hebben dat wij om 16.45 aanwezig zouden zijn.
Gelukkig plaats genoeg en na enige tijd was het er warm en gezellig.
Eten was prima en service ook.
Misschien moet op de routebeschrijving duidelijke worden aangegeven dat je de weg naar restaurant wel met de auto in mag rijden. Wij wisten niet dat het zo'n eind van de weg (parkeerplaats) af lag en aangezien het goot van de regen zijn we uiteindelijk toch maar met de auto het pad ingereden. nadat we eerst lopend op weg waren gegaan en kletsnat waren geregend en door de blubber hadden gelopen.
Uiteindelijk was het toch een succes en gelukkig waren mijn gasten flexibel genoeg om na de slechte start te genieten van het gezellige restaurant en diner.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een hele gezellige avond gehad! Mooie smaakcombinaties, vriendelijke en attente bediening, een gepassioneerde kok, en dan die lokatie. Nog nooit zo lekkere kalfswang gegeten. We komen hier graag terug en zullen dit ook aan onze vrienden aanraden!
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Super heerlijk gegeten, je verwacht een simpel restaurant maar no way!
De kalfswang is boterzacht, biertjes zijn lekker en de kleinschaligheid zorgt voor sfeer
robert.kleinegelink .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant Het Pambos. Er was een goede sfeer in het gezellige kleine restaurant . Gewoon een top avond.
hahol .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
het eten was goed, maar had net niet dat wat het erg lekker maakt, beetje vlak van smaak! kaasplankje was prima, maar dat is ook niet zo moeillijk!
bobburgers .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Dinsdag 15 december hebben wij heerlijke wildgerechten in restaurant Het Panbos gegeten. De haas was meer dan voortreffelijk en de saus overheerlijk. Het vlees smolt op je tong.
De hertenbiefstuk met de bijbehorende saus was eveneens van bijzondere kwaliteit. Tot slot was het chocoladetoetje een verrassend lekkere afsluiting.
Een voordeel is dat je met de auto tot vlak bij het restaurant kunt rijden.
Een toprestaurant dat wat ons betreft een ster verdient!
Bob en Hedwig Burgers-Smits
Josephina V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Zeer goed eten. Entourage mag wat meer aandacht, maar daar wordt aangewerkt. Veel succes met de verdere opbouw van uw restaurant.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
We hadden erg veel haast omdat we nog naar de voorstelling moesten. We werden ontzettend goed ontvangen en de bediening deed er alles aan om ons zo snel mogelijk te helpen! Lekker gegeten, omdat het zo snel moest hebben we allemaal hetzelfde gerecht gekregen. De ene vis was gaarder dan de ander, maar dat maakte voor de smaak niet uit. Topservice en lekker eten!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Lastig te vinden vanaf de weg, maar uiteindelijk gevonden en fijn dat we met de auto het pad af konden rijden en de auto kwijt konden op een grasveld. Het eten is OK, ik vond het niet enorm bijzonder en in geval van een dieet viel in mijn geval de keuze volledig weg, terwijl de website de indruk geeft dat met allerlei dieten omgegaan kan worden. Ook de bediening mag zich nog wat inlezen over glutenintolerantie en kruisbestuiving.
Graslo .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Weer heerlijk gegeten bij restaurant Het Panbos. Bijzondere bieren op de tap. Leuk om van de eigenaar zelf informatie te krijgen over de bij de verschillende gerechten te kiezen (heerlijke) wijnen. We hebben ervoor gekozen niet van de kaart te eten, maar ons te laten verrassen. Dat is prima gelukt.
Diverse mooie gerechten, ruim voldoende porties. Het Panbos blijft bovenaan onze lijst van favoriete restaurants!