Over restaurant Restaurant Het Panbos

Genieten van de natuur

Gelegen in de bosrijke omgeving van Katwijk, is Het Panbos een restaurant dat natuur hoog in het vaandel heeft staan. Chef-kok Joke werkt dan ook alleen met leveranciers van ambachtelijke producten en eerlijk vlees en vis. En dat proef je in de heerlijke gerechten die ze hier op de kaart hebben staan. Smaak gaat boven alles, en dus kun je hier kiezen uit verrassende maar toegankelijke gerechten. Joke en haar partner Michael vinden het een eer als je bij hen komt dineren en zorgen er daarom graag voor dat het je aan niets zal ontbreken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Panbos

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Voordat wij naar de musical Soldaat van Oranje gingen, hebben wij hier gegeten. De verschillende smaken in de gerechten waren allemaal zeer smaakvol en uitgelezen gecombineerd. De eigenaar van het restaurant vertelt graag over de spijzen en welke pure ingrediënten worden gebruikt. Petje af voor zijn echtgenote, die de chef-kok is van het restaurant en verantwoordelijk is voor de compositie van de gerechten. Een pareltje in het bos, dit restaurant!
Jackeman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding klopt echt niet. Alle hoofdgerechten €20. De vis was prima, echter de groenten (snijbonen) veel te zout. Geen salade oid. Weinig entourage. Men pretendeert chique te zijn, maar is dat beslist niet.
Service was uitermate traag, terwijl het zeer rustig was.
Het is heerlijk zitten te midden van de bossen, maar tafeltjes/stoeltjes zijn armzalig.
Mariajohn .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
De menukaart was karig: slechts 3 hoofdgerechten (mosselen, kotelet en kalfslende) en daarbij... niet alle gerechten konden worden besteld....bijv. van de drie nagerechten was alleen de mogelijkheid ' drie bolletjes ijs' beschikbaar.
De kwaliteit van het geleverde vonden we redelijk, maar de prijs wel aan de hoge kant.
Marieketeunissen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk gegeten! Prettige atmosfeer midden in de bossen. De chef praat vol passie over zijn producten, waarbij hij gebruik maakt van kruiden uit eigen tuin.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Door enorme files kwamen wij erg laat in het Panbos.Er werd direct toch een heerlijke maaltijd gemaakt, met een erg vriendelijke bediening.
Om het wachten te bekorten kregen we een smakelijke asperge soep!
Daarna naar Soldaat van Oranje, het was een mooie avond.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Helaas hebben jullie de reservering niet doorgegeven aan Het Panbos. Gelukkig was het net open, maar nog koud. Kan de eigenaar niets aan doen natuurlijk, als jullie hem niet doorgegeven hebben dat wij om 16.45 aanwezig zouden zijn.
Gelukkig plaats genoeg en na enige tijd was het er warm en gezellig.
Eten was prima en service ook.
Misschien moet op de routebeschrijving duidelijke worden aangegeven dat je de weg naar restaurant wel met de auto in mag rijden. Wij wisten niet dat het zo'n eind van de weg (parkeerplaats) af lag en aangezien het goot van de regen zijn we uiteindelijk toch maar met de auto het pad ingereden. nadat we eerst lopend op weg waren gegaan en kletsnat waren geregend en door de blubber hadden gelopen.
Uiteindelijk was het toch een succes en gelukkig waren mijn gasten flexibel genoeg om na de slechte start te genieten van het gezellige restaurant en diner.
Bergberg .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een hele gezellige avond gehad! Mooie smaakcombinaties, vriendelijke en attente bediening, een gepassioneerde kok, en dan die lokatie. Nog nooit zo lekkere kalfswang gegeten. We komen hier graag terug en zullen dit ook aan onze vrienden aanraden!
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Super heerlijk gegeten, je verwacht een simpel restaurant maar no way!
De kalfswang is boterzacht, biertjes zijn lekker en de kleinschaligheid zorgt voor sfeer
Robert.kleinegelink .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant Het Pambos. Er was een goede sfeer in het gezellige kleine restaurant . Gewoon een top avond.
Hahol .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
het eten was goed, maar had net niet dat wat het erg lekker maakt, beetje vlak van smaak! kaasplankje was prima, maar dat is ook niet zo moeillijk!
Bobburgers .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Dinsdag 15 december hebben wij heerlijke wildgerechten in restaurant Het Panbos gegeten. De haas was meer dan voortreffelijk en de saus overheerlijk. Het vlees smolt op je tong.
De hertenbiefstuk met de bijbehorende saus was eveneens van bijzondere kwaliteit. Tot slot was het chocoladetoetje een verrassend lekkere afsluiting.
Een voordeel is dat je met de auto tot vlak bij het restaurant kunt rijden.
Een toprestaurant dat wat ons betreft een ster verdient!
Bob en Hedwig Burgers-Smits
Vanophuizen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Zeer goed eten. Entourage mag wat meer aandacht, maar daar wordt aangewerkt. Veel succes met de verdere opbouw van uw restaurant.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
We hadden erg veel haast omdat we nog naar de voorstelling moesten. We werden ontzettend goed ontvangen en de bediening deed er alles aan om ons zo snel mogelijk te helpen! Lekker gegeten, omdat het zo snel moest hebben we allemaal hetzelfde gerecht gekregen. De ene vis was gaarder dan de ander, maar dat maakte voor de smaak niet uit. Topservice en lekker eten!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Lastig te vinden vanaf de weg, maar uiteindelijk gevonden en fijn dat we met de auto het pad af konden rijden en de auto kwijt konden op een grasveld. Het eten is OK, ik vond het niet enorm bijzonder en in geval van een dieet viel in mijn geval de keuze volledig weg, terwijl de website de indruk geeft dat met allerlei dieten omgegaan kan worden. Ook de bediening mag zich nog wat inlezen over glutenintolerantie en kruisbestuiving.
Graslo .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Weer heerlijk gegeten bij restaurant Het Panbos. Bijzondere bieren op de tap. Leuk om van de eigenaar zelf informatie te krijgen over de bij de verschillende gerechten te kiezen (heerlijke) wijnen. We hebben ervoor gekozen niet van de kaart te eten, maar ons te laten verrassen. Dat is prima gelukt.
Diverse mooie gerechten, ruim voldoende porties. Het Panbos blijft bovenaan onze lijst van favoriete restaurants!
MJNuberg .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisteren gedineerd met 4 personen. Viel niet echt mee. Het eten was prima, hoewel de kaart en combi-mogelijkheden een tikje ingewikkeld waren. We konden de uitleg die bij de kaart gegeven werd niet goed verstaan en begrijpen, want de groep naast ons (10 personen of zo) was zeer luidruchtig. Eigenlijk konden we helemaal geen gesprek voeren. Erg vermoeiend. Ook vonden we het vreemd dat er geen wijnkaart was. Er was een witte huis wijn, waar alleen de druif bij vermeld werd, maar voor rode wijn stond er slechts "rood". Nadat we twee keer om de wijnkaart hadden gevraagd, kwam de eigenaar (?) langs en zei dat ie de "wandelende wijnkaart" was. Hij was alleraardigst en liet diverse wijnen proeven. Zoals gezegd, de gerechten waren prima, maar niet overvloedig. Ook moesten we erg lang wachten. Ons dinertje heeft meer dan 4 uur geduurd, en dat terwijl je eigenlijk geen gesprek met je tafelgenoten kon voeren. Hoewel we zelf niet hoefden te betalen, vonden we het vrij prijzig voor het gebodene. Plek is prachtig, hoewel het donker was; maar we kunnen ons voorstellen dat het bij daglicht erg mooi is in het bos. We kwamen in het donker met de auto aan, en er was buiten geen lichtje aan, dus we moesten op de tast de ingang van het restaurant zoeken.
Tacoriet .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Prima gegeten. Het was wat rustig op een donderdagavond. Lekker visje en prima soep (cappuccino van roodlof). Gastvrij, goede eerlijke producten). Geen bord om een foto van te maken, maar uiteindelijk gaat het om de smaak.
Pluim-en-Co .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Super mooie locatie in het bos (in de avond mag je met de auto doorrijden tot bij het restaurant!). Heerlijk eten. De hele menukaart ongeveer aan onze tafel gezien... Alles zag er super mooi en lekker uit. Iedereen heeft genoten, ook de kinderen. Super vriendelijke en meedenkende bediening. We komen zeker vaker terug!!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Een hartelijk welkom was het begin van een meer dan prima diner. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was een prima combinatie van geur, smaak en ambiance. De wilde zalm met in N-H gekweekte sla en toebehoren ging vooraf aan het hoofdgerecht 'Berkshire procureur' (nek van het varken). De enthousiaste uitleg over de producten en de hartelijkheid voegt veel toe aan de beleving.
Rian85 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De combinatie van smaken bij de gerechten waren erg verrassend en lekker. Ingredienten die je niet snel herkent. Zeker een aanrader.