Restaurant het Maaspaviljoen

Donderdag en Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00
Lkj .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Als uit een vol glas Ice-tea spontaan de bodem uitvalt, de tafel vol drank en de jurk van echtgenote ook onder komt zitten. Wat mag je dan verwachten van het restaurant: excuses van de leiding, of op zijn minst het drankje niet in rekening brengen. Maar ondanks het feit dat ik de baas na afloop van het diner spreek, is er geen enkele interesse in dit voorval. Het drankje moet gewoon betaald worden. Los van het feit dat mijn vrouw of kind een lelijke snijwond had kunnen oplopen, is dit natuurlijk te gek voor woorden. Qua gastheerschap en service dus een zware onvoldoende. Toch een 5 gegeven vanwege de vriendelijke serveerster.
Binnen is het restaurant netjes en modern. Maar buiten op het terras is er geen interesse van de eigenaar om er iets van te maken: volop onkruid, kapotte en scheve lampen, verkleurde troosteloze parasols, verdorde bloembakken, modder op het terras en vuilcontainers in vrij zicht. En dat terwijl het uitzicht over het Maasdal werkelijk uniek en fenomenaal is. Dit is waar ik de ondernemer zeer vriendelijk op attendeerde. Het enige dat ik terug kreeg was een smalende en ongeïnteresseerde blik, in plaats van dankbaarheid voor tips van gasten.
Het eten was redelijk, maar de bijlagen erg flauwtjes. Voor de kinderen geen verse bereidingen en appelmoes in plastic voorverpakte bakjes,
jammer Maaspaviljoen, de kansen liggen voor het oprapen, kijk eens om je heen, en ga naar een les 'Goed Gastheerschap', misschien wordt het dan ooit nog eens wat.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Goede pannekoeken gegeten in dit prachtige pand. Lekker deeg, veel keuze. Ook voor ons als moslims. Zo had mijn man een pannekoek met zalm. Overigens is er meer te eten dan alleen pannekoeken, maar dat hebben we niet uitgetest.

Het pand is prachtig gelegen aan de Maas, vlak naast het veer naar de Hertog Janbrouwerij. Doordat het erg rustig was, toonde de grote ruimte wel wat leeg maar niet ongezellig. Door de ruimte zeer geschikt voor feesten.
Paul1958 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Wij hebben in onze vakantie op het terras gegeten en de schnitzels waren lekker net zoals de pannenkoeken voor onze kinderen. En het terras zat vol.
Daarnaast hebben we op 4 augustus een familiebrunch gehad met enkele vrienden van ons. Er waren niet zoveel aanmeldingen maar de service en de brunch waren heel goed. De uitbaters deden hun uiterste best om het ons naar de zin te maken

Familie van de Kerkhof uit Deurne
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Typisch een restaurant waar de kritische televisie koks mee aan de slag kunnen. De attitude van de bediening is ver ondermaats. Op de opmerking dat de asperges in de salade ijskoud, slecht geschild en smakeloos zijn herhaald de ober tot twee keer de opmerking , maar doet niets. De varkensschnitzel met zigeunersaus was bedroevend slecht. Het vlees is totaal smakeloos. De saus is stroperig en erg oud. Terras kan wel wat opgeknapt worden. Kortom werk aan de winkel anders gaat deze tent hopeloos verloren en turen naar de buren met vol terras heeft echt geen zin.