Restaurant Het Kerkje

Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

9,1
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Laatst heerlijk mogen genieten van mooi opgemaakte en heerlijk smakende gerechtjes. Prachtig, sfeervolle locatie met warm ontvangst en bediening die kennis van zaken heeft.
Komen zeker weer terug voor een heerlijke avond genieten!!
Hoornsekogge .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Op de openingsdag hier gegeten in deze fantastische ambiance, dat de chef goed kon koken wisten we al van de andere restaurants waar hij heeft gewerkt maar hier is hij helemaal op zijn plek. We starten met drie amuses, daarna heerlijke oesters, we kiezen gerookte zalm, steak tartaar met ijs !! van piccalilly, coquilles, kabeljauw rug etc. etc. allemaal super lekkere kleine gerechtjes en heel mooi opgemaakt, vriendelijk geprijsd. Mooie wijnen, echt een avond uit !!
We komen snel weer terug.