Restaurant Het Kerkje

9,2
9,1
Sylvia_Thor .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Houden van lekker eten en dat kan je hier heel goed doen! Wij zijn voor het kreeft menu gegaan. De kreeften komen zo uit het aquarium, dus echt vers! En alle onderdelen van het menu waren top! Ook de amuzes vooraf waren een strelling op de tong en lust voor het oog. De bediening was vlot en erg prettig. De ambianse is ook smaakvol, tussen modern en knus in. Komen zeker weer terug omdat de prijs / kwaliteit ook erg goed is! Zeer zeker een aanrader!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Super genoten van fantastische gerechtjes in sfeervolle ambiance. Ook de bediening was vriendelijk en voorkomend. Voor wie cuisine wil eten voor een meer dan redelijke prijs: een absolute aanrader!
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hartelijk ontvangen! Er werd veel tijd en ruimte voor ons als gast genomen, door zowel de bediening als de kok. De opmaak van de gerechten was een lust voor het oog én voor de smaakpapillen. Er valt veel te ontdekken in de bijzondere gerechten. Er hangt een fijne, rustige atmosfeer in het prachtige kerkje. Een mooie locatie voor een ontmoeting met je vrienden of familie. Genieten en Nagenieten met een hoofletter!!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Laatst heerlijk mogen genieten van mooi opgemaakte en heerlijk smakende gerechtjes. Prachtig, sfeervolle locatie met warm ontvangst en bediening die kennis van zaken heeft.
Komen zeker weer terug voor een heerlijke avond genieten!!
Hoornsekogge .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Op de openingsdag hier gegeten in deze fantastische ambiance, dat de chef goed kon koken wisten we al van de andere restaurants waar hij heeft gewerkt maar hier is hij helemaal op zijn plek. We starten met drie amuses, daarna heerlijke oesters, we kiezen gerookte zalm, steak tartaar met ijs !! van piccalilly, coquilles, kabeljauw rug etc. etc. allemaal super lekkere kleine gerechtjes en heel mooi opgemaakt, vriendelijk geprijsd. Mooie wijnen, echt een avond uit !!
We komen snel weer terug.