Restaurant het Kasteel van Rhoon

Dorpsdijk 63 3161 Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

BIGGO is het toprestaurant in het prachtige Kasteel van Rhoon. De inrichting met authentieke details in combinatie met modern design en een warme aankleding is prachtig. Meesterkok Aart van den Hoek staat garant voor culinair genieten op topniveau. Bij mooi kunt u ook een tafel op het terras in de Engelse kasteeltuin reserveren. We verheugen ons op uw komst!

Meer informatie over restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

Norma M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het Kasteel heeft ons niet teleurgesteld maar ook niet verrast. De ontvangst was warm maar zakelijk. Wij hadden een 4 gangen all-in arrangement en deze was goed. Het eten was lekker en ook de bijpassende wijnen en de uitleg per gang duidelijk. Wij vonden het jammer dat de eerste gang kwam voor dat wij klaar waren met ons aperitif. De entrecote hoe wel goed van smaak was een beetje taai. De aandacht van de ober was wat minder tegen het eind van de avond, hij was bezig met een gesprek met kennissen, niet echt een problem maar jammer.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten en mooie wijnen gedronken met een heerlijk.nl-arrangement. Fijne avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gerrina V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was een heerlijk avondje uit.
Niels N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Bijpassende wijn wegens goede wijnkennis (inclusief mooie verhalen). Variatie in kennis tussen verschillende medewerkers. Eten was ook goed. Mooie avond uit!
Emil K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij hebben een lekkere en gezellige avond gehad. De wijnen waren erg lekker en pasten goed bij de gerechten. We hebben ons laten verrassen door de chef, dit was helemaal naar onze zin. Een aanrader voor een gezellig avondje uit.
P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben vegetarisch gekozen.was erg weinig eten.smaak was goed .Eten was wel goed op gemaakt.maar voor het geld erg weinig eten.
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hadden slechts kort de tijd voor een zakelijke lunch waarvan 1 couvert vegetarisch. Joseph de gastheer speelde hier prima op in, we hebben heerlijk gegeten en stonden op tijd weer buiten zonder gehaast gevoel. Een aanrader!
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het restaurant heeft net een modernere en stijlvolle wijziging ondergaan.Verrassend en smaakvol.Gastvrije ontvangst.Wij maakten gebruik van het Heerlijk menu wat ons prima bevallen is.Verrassende smaken ,inspelen op de wensen van de klant en doorlopend een prima aandacht van de medewerkers.Goede uitleg van de geserveerde gerechten en de bij passende wijnen
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten is goed, sfeer en bediening is ronduit goed, leuke bediening, gerechten en wijn worden uitgebreid uitgelegd. Joseph en Michelle maken er een topavond van, echt ouderwets avondje uit, waarbij je echt de gast voelt.
Gezellige warme sfeer. Geluid van een feest dat in het zelfde gebouw werd gegeven, zorgde voor wat geluidsoverlast.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ons bezoek viel dit keer wat tegen. De maitre was op vakantie en de bediening was helaas niet op het niveau dat hoort bij deze prijsklasse. Rumoerig, meer over zich zelf vertellen dan geinteresseerd in de gasten. We zaten vlak bij de keuken, dat is meestal wel leuk, maar ook vlakbij waar de bediening met elkaar spraken. Dat gaf onrust omdat ze te luid en teveel aanwezig zijn. Er was geen kaart van de menu-mogelijkheden alleen een A4 van de gerechten. We hadden een 5 gangen menu met wijnarrangement. De wijnen vond ik zeer smakelijk en passend bij de gerechten. De gerechten zelf waren ook heel mooi behalve de amuse en het dessert viel wat tegen.
Conny En Ad V.
Wat wens je nog meer
Wij komen graag terug
P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk eten in een mooi restaurant op een mooie locatie. Met "redelijk" bij wachttijd bedoel ik goed, maar dat kan ik niet invullen. Uiteraard kan je hier ook heerlijk eten met vrienden die van een luxe houden.
W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De gerechten zijn behoorlijk klein voor de prijzen die er gehanteerd worden. Gelukkig wordt er ook gratis brood verstrekt bij de gerechten wat hier weer gedeeltelijk voor compenseert!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het niveau van de bediening staat niet in verhouding met het prijskaartje. Ik heb 3 maal om een asbak moeten vragen voordat deze kwam. Meerdere malen werd mijn drinken niet gebracht na bestellen en ook wat extra bij het hoofdgerecht is nooit gekomen. Bediening tutoyeerde en het was teveel moeite de dessertwijn in de juiste glazen te serveren. Dat is niet wat je verwacht wanneer je voor 4 personen 430,- euro afrekent. Er zonde want het deed nogal afbreek aan het heerlijke eten.
Jos. M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Bij aankomst werd ik begroet met de naam Jansen, terwijl ik onder van Galen had gereserveerd. Nadien is er niemand meer gekomen, kennelijk heeft meneer Jansen verstek laten gaan. Ik had bij reserveren aangegeven dat ik geen KAAS wenste. In de amuse zat GEITENKAAS. Is later wel gecorrigeerd, maar waarom niet bij aankomst gecontroleerd. Porties erg klein, de toelichting wordt afgeraffeld als een verplicht nummertje. Kaart in het Engels was (nog) niet beschikbaar terwijl menu toch al bijna 1 maand beschikbaar is. Prijs van 4 gangenmenu staat op website voor € 50,--, was bij chef niet bekend, hij rekende € 55,00. Aanleiding voor deze reservering was een bezoek van vorig jaar voor lunch met vriend uit TAIWAN. Hij wilde als tegenprestatie dit maal - bij zijn bezoek aan Rotterdam met zijn Chinese vrouw - mij uitnodigen bij Kasteel van Rhoon. Onze gezamenlijke conclusie was: dat viel erg tegen, Het Kasteel van Rhoon is met de nieuwe aanpak er niet op vooruitgegaan.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Zoals gebruikelijk een menu laten samenstellen door de meesterkok zelf.
En passende wijnen bij laten serveren
Het was weer een groot genot voor qua presentatie, smaak een geur!
Winnifred B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Op een mooie zomeravond is dit the place to be, heerlijk eten, mooie wijnen en een super brigade. ???????? we hebben genoten van alles.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij vierden onze 51 ste trouwdag en hebben in Rhoon genoten van een mooie ambiance, heerlijke eten in een prachtige omgeving.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij vierden onze trouwdag en zochten iets romantisch. De locatie is geweldig alleen het vernieuwde restaurant viel tegen.
Ook de kaart was merkwaardig. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten met veel vis/schaaldieren. De gérant moest uitleggen hoe de kaart bedoeld is.
Als er ganzenveer als eerste staat verwachten we dat dit op het bord goed is te zien, maar het gerecht werd gedomineerd door een coquille in het garnituur.
Vooraf bestelden we champagne. Wij vonden het vreemd dat deze niet aan tafel werd uitgeschonken, zoals mag worden van een restaurant op dit niveau. Ze smaakte goed, maar het leek of de glazen al klaar stonden.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Op het buitenterras gegeten, wat door het uitzicht en de locatie bijdraagt aan een 'betoverende' sfeer. Zeer persoonlijke bediening, die ook nog tijd heeft om een praatje met je te hebben. Zeker voor rolstoellers een uitstekende locatie door de ruime opzet en de prima parkeergelegenheid.