Restaurant het Kasteel van Rhoon

Dorpsdijk 63 3161 Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

BIGGO is het toprestaurant in het prachtige Kasteel van Rhoon. De inrichting met authentieke details in combinatie met modern design en een warme aankleding is prachtig. Meesterkok Aart van den Hoek staat garant voor culinair genieten op topniveau. Bij mooi kunt u ook een tafel op het terras in de Engelse kasteeltuin reserveren. We verheugen ons op uw komst!

Meer informatie over restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voortreffelijk geluncht. Uitstekende kwaliteit van de gerechten, waarvan met name de kreeftensoep en een goed bereid stukje bavette aangenaam verrasten. Ruim voldoende aandacht van de plezierige bediening.
Doordat het restaurant nog niet volledig geopend was (renovatie) was de ambiance nog voor verbetering vatbaar.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijnen gedronken.
ErikPolder .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor ons al jaren veruit het beste restaurant in de omgeving van Rotterdam. Bij ieder bezoek voelt het aan als thuis komen en relaxed kunnen dineren. Bedienend personeel voelen de gasten op de juiste manier aan en er wordt gekookt op sterren niveau. Het restaurant is terug te vinden op het mooiste plakje van Rhoon.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Stijl- en sfeervol restaurant evenals de omgeving (kasteel); heerlijk avondvullend dineren met een goed glas wijn aan een fraai gedekte tafel.
Aanrader!
Rady .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk, uitgebreid en avondvullend gedineerd bij Biggo. De tijd tussen de gerechten is vrij lang en dat vonden wij heel prettig, zo konden we tussen de gangen door gezellig praten en nog even van de wijnen nagenieten. We zagen dat bij andere tafels/gasten de gangen elkaar wat sneller opvolgden, dus blijkbaar kan de brigade goed inschatten welke mensen vrij vlot willen eten en welke mensen er een heerlijk lange avond van willen maken. De borden zijn mooi opgemaakt, het eten is heerlijk, en de bediening is correct en tegelijkertijd gastvrij en prettig informeel, de uitleg bij de gerechten en de wijnen is heel fijn. Dit was de tweede keer dat wij hier aten, beide keren zeer positief, wij komen zeker terug!
maleendekeijzer .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellige en culinaire avond gehad, met een perfecte ambiance.
De gastheer/dames waren erg gezellig en professioneel. We komen graag terug.
Nettie J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hier gegeten op basis van Heerlijk aanbieding. Diner was van prima kwaliteit, niets op aan te merken.
Bediening voortreffelijk. Wijnarrangement voortreffelijk, goed passend bij de gerechten.
marcoenconchita P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Altijd genieten bij Biggo, De sfeer is goed en de service is uitstekend.
Het dinner is met zorg uitgekozen en goede adviezen door de sommelier van de heerlijke wijnen die goed met het dinner gekombineerd gaan.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
een hele goede bediening en lekker eten het zal alleen niet voor de normale werkend persoon iets zijn prijs wijs maar zal dat toch eens doen
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een pluim voor alle medewerkers: uiteraard de koks die een vakkundig staaltje kookkunst leveren, de bediening die alles met liefde uitlegt aan tafel en de sommelier is fantastisch!
Maar ook met ruimte voor een grapje wat de sfeer tijdens een avondvullend diner enorm goed doet!
Wij komen al jaren bij Biggo: het is daar altijd fantastisch!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Er was wat onduidelijkheid over de reserveringstijd, maar na 1 belletje was dat zo opgelost.
Goede service en een welkom gevoel!
G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hadden gereserveerd voor het Valentijnsdiner. We kwamen er zeer voldaan vandaan. We zaten in een mooie sfeervolle zaal, het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Ietwat prijzig, maar het was het zeker waard.
PiekB .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was alweer paar jaar geleden dat we hier te gast waren. We zijn gister zeer positief verrast. Warme ontvangst, hartelijke bediening en fijne wijnkennis die zeer goed verwoord werd aan tafel. Het 5 gangen verrassingsmenu was zeer afwisselend en goed opgebouwd. De borden waren een plaatje om te zien en de smaken zeer goed. Kortom we komen zeker weer snel terug.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Superleuk restaurant, leuke gastvrouw en -heer. Heerlijk ongedwongen genoten van alle prachtige en bovenal heerlijke creaties. De gekozen wijn was verrassend maar heerlijk bij de geserveerde gerechten. Groot Voordeel is dat je aan de overkant heerlijk kunt slapen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij genoten een exclusief prachtig opgemaakt 4 gangendiner met 2 bijzondere wijnen geserveerd door gezellige sommelier. Porties zijn klein, niet geschikt voor de grote honger.
A.C.M. A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het driegangenmenu van de kok bestond uit visgerechten, die wel goed waren maar niet indrukwekkend. De samenhang ontging me. De wild- en roodvleesgerechten, die mijn zoon en ik enkele malen 's avonds gegeten hebben waren van veel betere kwaliteit. Eigenlijk subliem.
Een speciale opmerking voor de dienster. Ze kwam met twee witte wijnen die volgens mij hun kracht verloren hadden, maar ontkurkte een nieuwe Chileense Chardonnay, die zeer uitstekend was. Haar niet uitgesproken motto: de klant moet tevreden zijn en dat was ik. Meer dan dat.
Zeeg B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Perfecte locatie, bediening en dito gerechten. Jammer dat het zo rustig was. Hierdoor weinig sfeer maar
aan de andere kant hierdoor bv geen last van herrie.
W.T D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We beginnen met een hoeraatje!!!
Hulde aan de kok en keukenbrigade.
Wat een heerlijk diner,wat een vriendelijke bediening wat een gastvrijheid! Met extra uitroepteken!
Een ieder die mooi en uitstekend uit eten gaat.... kasteel Rhoon, een aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hadden ons kerstdiner in Biggo. Kwaliteit van eten, snelheid van bediening en het wijnarrangement waren prima in balans.
h.stoppelenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstdiner gebruikt. Prima ambiance. Snel werkend personeel zonder merkbare stress. Gerechten waren van hoog niveau en allemaal zeer smakelijk. Prachtige opmaak van de gerechten. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

Henk en Liesbeth Stoppelenburg