Restaurant het Kasteel van Rhoon

Dorpsdijk 63 3161 Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

BIGGO is het toprestaurant in het prachtige Kasteel van Rhoon. De inrichting met authentieke details in combinatie met modern design en een warme aankleding is prachtig. Meesterkok Aart van den Hoek staat garant voor culinair genieten op topniveau. Bij mooi kunt u ook een tafel op het terras in de Engelse kasteeltuin reserveren. We verheugen ons op uw komst!

Meer informatie over restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant het Kasteel van Rhoon

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk 5 gangen verrassingsdiner gegeten met bijpassende wijnen. Alles pastte goed bij elkaar en de mensen in de bediening zijn ontzettend vriendelijk. Wij komen zeker weer eens terug!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten.on alle rust. Geen gehaast of geduw met de.maaltijd. relaxed dus
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Speciaal voor 5 dec een mooie locatie uitgezocht om gezellig te gaan eten. We hebben genoten van het verrassingsmenu en met vier gangen was het voor ons ruim voldoende. Lekkere bijpassende wijnen, die met een goede uitleg werden gepresenteerd.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Uitstekend gelunched. Goede bediening. Lunchmenu was goed qua porties. Uitstekende kwaliteit.
Mooie ruimte met open keuken.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben met 5 personen van de uitgebreidde brunch genoten. De ronde tafel maakt dat je leuk met iedereen kan converseren. Daarnaast waren de hapjes erg lekker en heel divers, zoet en hartig. Heel vriendelijk personeel en fijne ambiance.
D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hadden 6 gangen van de chef met als afsluiting een kaasplankje. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer op een geweldige locatie.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij wilden vraag wild eten, hieraan is prima voldaan. Het was wel behoorlijk rumoerig, de muziek ging wel gelijk zachter naar mate er meer gasten kwamen, maar omdat de tafels best groot zijn, was het soms lastig de persoon tegenover je te verstaan. Het eten werd prachtig opgediend en smaakte voortreffelijk. De tijd tussen te gangen was precies goed.
Q.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met name van de kreeften bisque genoten. Ook goede wijnen, en goede formule van meerdere kleinere gerechten die je zelf kunt kiezen
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten met mooie wijnen en vriendelijke bediening. Voor ons was het een top avond en gaan zeker nog een keer terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
UItstekend gegeten met prima wijnen(wijaarangement). Ontvangst was heel vriendelijk evenals de verdere bediening. Jammer dat er weinig gasten waren waardoor het wat stilletjes was. Al met al heerlijk gegeten.
Enige minpuntje was dat aan het vlees van het hoofdgerecht bij een aantal tafelgenoten wat harde stukken in het vetrandje aanwezig was. Wat ons betreft een dikke 9 en zeker een aanrader voor een ieder.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ossenhaas gegeten. Echt super lekker. Voorafje en nagerecht. Heerlijk. Echt genoten. De prijs kwaliteitsverhouding is goed.
Golffinger .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Prima uitleg door sommelier en heel smakelijk gegeten!
Samen met een overnachting in het Wapen van Rhoon was dit een leuk arrangement
Anoek D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten met bijzondere wijnen en prima service
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
wachttijd was naar wens!!! wijnen super lekker en goed en uit gebreid verteld echt met hart voor de wijn!!
Locatie is er ook naar erg classic mooi bestek wit tafel linnen alleen de wijn glazen nog even nalopen dan is het echt super!!!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Na een vriendelijke ontvangst met een glaasje bubbels en amuse, genoten van een voorafje met coquilles, gevolgd door een heerlijk stukje tarbot. Als hoofdgerecht een mals stukje bief en als afsluiter een dessert met ijsje en panna cotta. Natuurlijk werd elk gerecht begeleid met een bijpassende wijn, waarbij enthousiaste uitleg door de serveerster werd gegeven. Dit bezoek gaan we zeker nog eens herhalen en doorgeven aan vrienden en bekenden
D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben genoten van de gerechten en de bijpassende wijnen, de bediening was persoonlijk en hartelijk, absoluut tevreden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima eten in een ontspannen sfeer met relaxte bediening.
Wel aan de prijs, misschien niet voor het eten, maar wel voor de drank.
Check voor de zekerheid de prijslijst als je een verrassing wil voorkomen.
Fenneke G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Complimenten voor de wijze van opvang en begeleiding van rolstoelgebruiker! De wijze van menukeuze was mooi voorbereid en kostte daarom weinig moeite.
Bertina1963 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Jammer dat zo'n restaurant zo'n dure koffie schenkt en was het nou een apparte koffie nee een gewone illy
Voor 2 espresso en 2 cappuccino 26 euro de cappuccino was eerder koffie verkeerd.
Als ze deze prijzen hanteren mogen ze wel een echte baristo in dienst nemen.
Verder op het eten niks aan te merken.
Norma M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het Kasteel heeft ons niet teleurgesteld maar ook niet verrast. De ontvangst was warm maar zakelijk. Wij hadden een 4 gangen all-in arrangement en deze was goed. Het eten was lekker en ook de bijpassende wijnen en de uitleg per gang duidelijk. Wij vonden het jammer dat de eerste gang kwam voor dat wij klaar waren met ons aperitif. De entrecote hoe wel goed van smaak was een beetje taai. De aandacht van de ober was wat minder tegen het eind van de avond, hij was bezig met een gesprek met kennissen, niet echt een problem maar jammer.