Restaurant Het Karrewiel

Harremaatweg 26 3781 NJ Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Verse gerechten op de Veluwe, op naar Voorthuizen! In restaurant Het Karrewiel vind je bijzondere gerechten op de kaart met een knipoog naar de internationale keuken. Van een ‘Zalm met de Franse slag’ tot ‘Tournedos’, alles bereid naar het seizoen. Puur genieten in deze ambiance! Of je met uw partner komt of met het hele gezin, je wordt verrast! Uiteraard vergeten zij de kinderen niet. Deze krijgen een speciale kinderkaart met verschillende spelletjes en kleurplaten. Je kunt dit restaurant ook huren voor je eigen feestje of bijeenkomst. Tot snel bij Restaurant Het Karrewiel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Lijn 102, halte Bosweg

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 17:00 uur!

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
zeer vriendelijk ontvangen. erg prettig bediend, niet te stijfjes, niet te losjes. het eten was ook verassend lekker. we komen zeker terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De kwaliteit van de drie gangen in het kader van de AH restaurantactie was zeer goed. Vriendelijke bediening, vlotte maar niet te snelle afwikkeling van het menu en een gezellige eetzaal. Kortom een verrassend resultaat voor een camping restaurant!
M N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten!
Waren zeer tevreden, vriendelijk mensen die ook tijd namen voor een praatje.
Aanrader!,
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Uitstekende gastvrouw. Misschien wat meer keuze bij dessert. Voor ons voor herhaling vatbaar.
M V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten, leuke vlotte bediening. Op locatie even moeten zoeken naar ingang van het restaurant, was niet makkelijk te vinden.
P.I.M. E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening door geïnteresseerd personeel. Aardig advies voor lokaal biertje.
Heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Christien M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hebben een gezellige avond gehad met heerlijk eten.vriendelijk en bekwaam personeel en een sfeervolle omgeving .toegang naar lokatie iets minder
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij vonden het eten prima,
Wij vonden het wel jammer dat je een apart menu kaart kreeg omdat je nu niet weet wat je daar normaal kan eten en wat voor prijzen daar aan vast zitten.
Wij vinden het zelf dom en jammer om je op deze manier te promoten!
Het personeel kwam bij ons over als jong en onervaren.
Jannette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, alles op de borden erg leuk opgemaakt. We komen hier zeker weer een keer terug.
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ondanks dat het restaurant zich bevindt op een vakantiepark heeft het wel de uitstraling en sfeer van een hedendaagse eetgelegenheid. De kwaliteit van het eten en de bediening waren prima.
jeannevandoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren tevreden met de kwaliteit van het eten, alleen was bij een van ons de kwaliteit van het vlees van de carpaccio onvoldoende. Het was helaas taai en zenig.
Hoofdgerechten waren prima en de Dame Blanche was heerlijk!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijk en jong personeel. Functioneert als een vrolijk team. Bediening was uitstekend. Duidelijke kaart voor AH-gasten. Rekening werd uitgelegd en gecontroleerd. We hebben heerlijk gegeten.
Natalie B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het gebouw staat niet direct aan de weg, maar aan het begin van de camping. Het restaurant zeg zag er goed verzorgd uit. Op vrijdagavond waren volgens mij alle tafels bezet wat een gezellige sfeer gaf. Het ontvangst was vriendelijk, de zit plek/tafel ver genoeg van andere gasten vandaan. Het jonge team was uiterst vriendelijk. Genoeg tijd tussen de gangen om tijd te hebben voor een goed gesprek en te verlangen naar de volgende gang. Het eten was heerlijk mals en de borden mooi opgemaakt. Een geweldige AH restaurant actie en een aanrader voor een ieder die op zijn gemakje heerlijk wil eten.
j H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
het eten was goed, alleen de verkwentie weermee het achter elkaar werd geserveerd lag vrij hoog.
binnen het uur hadden we het drie gangen menu op. en werden we min of meer verzocht te vertrekken.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een sfeervol restaurant met attente jonge bediening. Leuk aangekleed met lampjes en open haard.
Wij waren er vrijdag 19 oktober en het restaurant zat vol met gasten, zowel volwassenen als kinderen.
Geslaagde avond met heerlijk eten
beestenboel-nr.10 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bij het Karrewiel heerlijk gegeten. Ook het personeel was erg vriendelijk. Onze tafel was gereserveerd bij de vuurhaard wat erg gezellig was. De tournedos was op maar werd vervangen door een kogelbiefstuk, die ook verrukkelijk smaakte. Wel was het erg rumoerig omdat het vakantie was en veel gezinnen met jonge kinderen van het vakantiepark ook aan het eten waren. Maar desonsdanks kunnen wij het Karrewiel aanbevelen bij anderen en zullen ook wij zeker een x-tje terugkomen.
theo W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. bediening was prima. Het was druk maar alles verliep uitstekend.
Geen lange wachttijden. Borden waren mooi opgemaakt. Complimenten
dterpstra65 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
wij hadden om een koolhydraat arm diner gevraagd en dat is prima verzorgt en het eten was ook goed
wij zullen dan ook zeker in de toekomst weer een keer gebruik maken van dit retaurant
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk met onze kinderen uit eten geweest met de AH restaurantactie! Op het AH keuzemenu stonden voor vlees- en viseters voldoende gerechten. Een aanrader is het dessert met brownie, frambozenijs en slagroom.
dejm.lund .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben met 6 personen heerlijk gegeten. Gerechten werden mooi opgediend , goed van smaak en op temperatuur. Bediening correct alleen vlak na binnenkomst werd er al naar de vouchers gevraagd van de AH actie. Dat had ook op een later tijdstip gekund, bovendien is het door 4 verschillende personen gevraagd (??) elke keer weer op een ander moment. Verder prima avond gehad.