Restaurant Het Karrewiel

Harremaatweg 26 3781 NJ Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Verse gerechten op de Veluwe, op naar Voorthuizen! In restaurant Het Karrewiel vind je bijzondere gerechten op de kaart met een knipoog naar de internationale keuken. Van een ‘Zalm met de Franse slag’ tot ‘Tournedos’, alles bereid naar het seizoen. Puur genieten in deze ambiance! Of je met uw partner komt of met het hele gezin, je wordt verrast! Uiteraard vergeten zij de kinderen niet. Deze krijgen een speciale kinderkaart met verschillende spelletjes en kleurplaten. Je kunt dit restaurant ook huren voor je eigen feestje of bijeenkomst. Tot snel bij Restaurant Het Karrewiel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Lijn 102, halte Bosweg

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 17:00 uur!

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

dterpstra65 .
dejm.lund .
Angela B.
Henny V.
W.A. V.
w V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
zeer vervelend als het animatie team van de camping begint , wil je niet horen als je zit te eten ,we zullen er geen 2e keer meer komen, er waren meer mensen die het storend vonden
henry M.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we waren hier voor de tweede keer, dus dat zegt wel genoeg.
En het zal niet de laatste keer zijn geweest
Beste heer van Wegen,

Fijn dat u weer lekker heeft gegeten bij ons. Dank voor uw recensie en tot snel!

Team Het Karrewiel
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten in dit restaurant. Met de AH was de keuze uit de gerechten wat kleiner maar er was nog genoeg te kiezen. De bediening was goed en vriendelijk maar soms duurde het wat te lang voor het volgende gerecht op tafel kwam.
De inrichting was erg leuk en je kon rustig praten met elkaar.
jvanbruchem .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk, gerechten werden mooi opgediend. het was zeer smakelijk.
Zeker een aanrader voor mensen die in die omgeving vakantie vieren en tegen een zeer redelijke prijs een kwalitatief goed diner krijgen.
Beste heer,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij vinden het altijd leuk om zulke positieve recensies te lezen.
Fijn dat het bij u naar wens was.

Graag tot ziens!

Team Het Karrewiel
E J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi gezellig ingericht restaurant, we kregen een enthousiaste ontvangst, en het eten was prima. Locatie was op een bungalow park maar dat doet niks af van het restaurant.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We vonden de tafels dicht op elkaar staan waardoor je veel van elkaar hoorde. Heerlijk eten, goede service en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met AH restaurantactie hier gegeten. Bediening was aardig en attent Het eten smaakte prima. Het hoofdgerecht was warm, maar kon warmer.
guusvrij .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een enthousiast blij team met plezier in het werk. Gamba's, carpaccio en tournedos prima van kwaliteit en prettig opgediend. Kippenlevertjes met ui weer een heerlijk ouderwets gevoel en smaak. Heerlijke sorbet Goede keuken.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben echt heeerlijk gegeten van de mooi opgemaakte gerechten. Een heerlijke rundercarpaccio vooraf, de tournedos als hoofd en de cheescakw als na. Het was smullen!! Wel merkte we dat zodra het drukker was, het personeel wat meer moeite had om de tafels onder controle te houden. Alsnog werden we keurig, snel en goed geholpen!
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten, mooi opgemaakt en vlotte bediening.. je komt aan op een camping, dat was wel even wennen maar eenmaal binnen merk je daar niets van
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was de tweede keer dat wij bij Het Karrewiel hebben gegeten, ook deze keer hebben we lekker en gezellig gegeten. De porties waren van goed formaat, groente mag iets meer.
wout-k .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima restaurant en goede locatie. De bediening was vlot en het personeel was vriendelijk.
De locatie was goed te vinden en het restaurant was modern en zag er verzorgd uit.
Het eten was prima: lekker en goed warm.
f.vandepol .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We keken wel even vreemd op toen we merkten dat dit restaurant zich op een bungalowpark bevond, en er waren wel enige twijfels of we dit wel leuk zouden vinden. Maar gelukkig hebben de vriendelijkheid van het personeel, de ontvangst en het lekkere eten er toch voor gezorgd dat we een leuke avond hebben gehad.