Restaurant Het Karrewiel

Harremaatweg 26 3781 NJ Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Verse gerechten op de Veluwe, op naar Voorthuizen! In restaurant Het Karrewiel vind je bijzondere gerechten op de kaart met een knipoog naar de internationale keuken. Van een ‘Zalm met de Franse slag’ tot ‘Tournedos’, alles bereid naar het seizoen. Puur genieten in deze ambiance! Of je met uw partner komt of met het hele gezin, je wordt verrast! Uiteraard vergeten zij de kinderen niet. Deze krijgen een speciale kinderkaart met verschillende spelletjes en kleurplaten. Je kunt dit restaurant ook huren voor je eigen feestje of bijeenkomst. Tot snel bij Restaurant Het Karrewiel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Lijn 102, halte Bosweg

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 17:00 uur!

zweder K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten , leuk opgediend ,bediening was goed en vriendelijk personeel!
Konden hier terecht met de spaarzegels van AH, 2 e persoon gratis, zeker de moeite waard
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben met vrienden lekker gegeten bij het Karrewiel .Het eten was over heerlijk het personeel heel aardig.Het is een mooi resturand
D. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Na een ongelukkige val mochten we de afgesproken datum verplaatsen. Dat vonden we super. Erg vriendelijk geholpen. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige locatie.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het is een gezinsrestaurant en dan kun je verwachten dat er veel gezinnen met kinderen zijn. Maar daarentegen was het eten voortreffelijk. We gaan dit zeker nog eens herhalen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede en leuke bediening,heerlijk gegeten,we hadden een voucher van AH het tweede menu gratis.
Er was ruime keus om te kiezen echt top jongens
gerardenlayla .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. We hebben hier gisterenavond gegeten via de AH aktie. Alle gerechten waren heerlijk en de zalm met brie was zeer verrassend. Ik zou zeggen probeer het eens. Ook over een kleine wijziging bij het nagerecht, vanille-ijs in plaats van sorbetijs bij de brownie werd totaal niet moeilijk gedaan.
Wij waren zeer tevreden en komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
JBteM .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Restaurant op een vakantiepark. De gerechten waren erg lekker, bediening vriendelijk en de sfeer informeel.
tip: even de rekening nakijken. er stonden 5 dingen op die we niet genuttigd hadden. Dit werd overigens prima opgelost. Met AH restaurant actie kregen we een verkorte kaart om uit te kiezen. De keuze was ruim voldoende. het goedkoopste gerecht was gratis. We hebben heerlijk gegeten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Goede kwaliteit wat betreft gerechten, keus genoeg voor de restaurantactie. (Keuzemenu met voor-, hoofd- en nagerecht.
mirandavanvalkengoed70 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben gereserveerd met de AH-actie. Een 3-gangen menu waarbij we uit meerdere verschillende gerechten konden kiezen. Het eten was heerlijk. De bediening erg vlot en luistert naar je wensen. Wij komen zeker nog eens terug.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was uitstekend alleen het ijs was te waterig en te weinig fruit bij de sorbet.
Hadden niet gezien dat het op een kamping was, maar eten was uitstekend, allen natuurlijk erg onrustig.
bettievanbuel .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Om 18.00uur gereserveerd, het voorgerecht kregen we om 19.00uur nadat ik gevraagd had of ze ons vergeten waren, er was iets mis gegaan, dat kan gebeuren. Het hoofdgerecht werd weer na een uur gereserveerd nadat ik er wat van had gezegd, er werd ons daarvoor een drankje aangeboden, ook werd er bij één van ons het verkeerde hoofdgerecht gebracht, slechte zaak. Toen na driekwartier later ben ik gaan vragen waar het dessert bleef, ik was heel boos en teleurgesteld, wel een gesprek aangegaan met de bediening, we kregen koffie aangeboden. Al met al was er op de kwaliteit van het eten niets aan te merken, was heel goed, maar tafel 29 wil ik nooit meer. Wij hadden wat te vieren met vrienden, dat was wel een domper. Wij hebben door alle fouten die ze maakt hebben van 18.00 uur tot ongeveer 21.45 uur aan tafel gezeten, het restaurant was inmiddels bijna leeg, heel jammer van onze avond.
Iensanita .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijke kippenlevertjes met spek en uien, zalm met brie en brownie. Vrolijke ontspannen bediening, die veel aandacht voor je heeft en ook voor kinderen.
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een nieuwe ervaring wat ons betreft en een zeer goede dan ook, eten was top, bediening geweldig, leidinggevende een 10 ook even dat moment voor een praatje terwijl het heel erg druk was, echt super en zeer voor herhaling vatbaar.
Mjcm L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Helaas was er geen duidelijk menu, je kon kiezen maar niet uit de gehele kaart en dan werden de goedkoopste gerechten gratis gegeven,dus niet het gemiddelde, en de prijzen liepen erg uiteen. Daar was geen uitleg over gegeven.
Ook was een carpacio op een warm bord geen succes.
Beste gast,

Jammer dat u het zo ervaren heeft, echter toen ik bij u aan tafel stond was alles naar wens. Dit vind ik dan jammer om achteraf te lezen. De carpaccio op een lauw bord is inderdaad echt slecht, waarschijnlijk is dit gebeurd door de drukte en een tekort aan borden. Wij gaan hier extra op letten!
Wij hebben een speciale a la carte kaart gemaakt voor de AH actie, u krijgt hier dan inderdaad het goedkoopste gerecht per gang gratis. U kunt het dan net zo duur maken als u zelf wilt. Zo zijn wij naar ons idee toegankelijk voor iedereen.
Nogmaals, wij vinden het erg vervelend dat u het zo heeft ervaren. Bedankt voor uw recensie en wij gaan zeker wat doen met uw feedback.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant en hopen dat het dan wel allemaal naar wens mag zijn.

Met vriendelijke groet,

Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Het restaurant ziet er leuk uit en de bediening is goed! Voor de ah actie heb je voldoende keuze uit verschillende gerechten. Echt een aanrader!
Beste Jessica,

Leuk om te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad. Wij als personeel vinden het erg leuk om zulke recensies te lezen.
Bedankt daarvoor. We hopen u graag nogmaals te mogen bedienen!

Met vriendelijke groet,

Aukje R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker gegeten met het AH menu. Keuze uiten aantal gerechten van de kaart en we betaalden voor het gerecht met de laagste prijs. Zeer goede bediening. We hadden inspraak over de tijd tussen het opdienen van de gerechten. Was wel wat rumoerig maar dat kwam natuurlijk omdat het hoogseizoen was op het vakantiepark.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en attent.
We waren met vier personen en hebben verschillende gerechten gegeten. Iedereen vond het eten erg lekker.
Het is goed verzorgd en voldoende.
Wij komen zeker terug.
Beste Elles,

Hartelijk bedankt voor uw lovende recensie! Wij waarderen het enorm dat u uw recensie online zet. Fijn dat u genoten heeft en graag tot snel!

Bob B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Uitstekend eten. Met name de "dronken gamba's" van het voorgerecht zijn een aanrader. Alleen een half punt aftrek voor de lokatie totaal 9.5
Connie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Je gaat uit van een menuprijs a 28,95. Je krijgt een ah kaart waarop je een keuze kan maken uit een aantal voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Bij afrekening blijkt dat er toch een meerprijs berekend wordt en je daardoor duurder uitkomt.
Ook de entourage viel tegen. Het is onderdeel van een vakantiepark.
Willie T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, staat een goed team in de keuken. Maken veel werk van het aankleden van de borden , ziet er erg leuk en mooi uit. Ga er zeker nog eens naar toe.