Over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Verse gerechten op de Veluwe

Vooruit met de geit, op naar Voorthuizen! In restaurant Het Karrewiel vind je bijzondere gerechten op de kaart met een knipoog naar de internationale keuken. Van een ‘Haas met de Franse slag’ tot ‘Italian temptation’, alles bereid naar het seizoen. Onder dit restaurant bevindt zich nog een grote verrassing, een gezellig Grande Café waar je geniet van lekkere hapjes en drankjes. Of huur deze ruimte voor je eigen feestje of bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Lijn 102, halte Bosweg

Momenteel is ons seizoen afgelopen.
We hopen u vanaf 1 april 2017 weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Team 'Het Karrewiel'

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Hansbouw .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
In de herfstvakantie genoten in 'Het Karrewiel'
Super mooi restaurant, dit had ik niet verwacht op een vakantiepark.
Eten was van goede kwaliteit, zeker ook goed en netjes qua uitstraling op het bord
Het was gezellig druk, personeel was zeer vriendelijk en maakte graag een praatje.
Dit restaurant is zeker aan te bevelen!
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuk restaurant .vriendelijke bediening .voor een leuke prijs lekker dineren op een mooie lokatie aan tebevelen bij vrienden en familie. ...
Amerongen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Was op een camping vonden de voor en nagerechten prima hoofdgerecht slecht leek wel of het vlees uit vriezer ontdooit was ook kreeg een van ons een biefstuk die zo groot was als een halve biefstuk geen groente bij gerecht overal dezelfde slavariatie bij geserveerd
Was echt een camping kantine restaurant alles was niet slecht maar ook niet bijzonder voor ons niet voor een herhaling vatbaar
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Positief verrast en zeker voor herhaling vatbaar. Voor kinderen wat weinig keus. Mag wat minder saus en spul op de carpaccio. Nu proefde je het vlees bijna niet
Henkwagensveld .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ze zouden iets meer attent kunnen zijn op "lege" glazen; ik denk dat wij dan een glaasje meer hadden gedronken! Voor de rest was het prima vertoeven in het Karrewiel
Lodylody .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met z'n zessen hebben we genoten van het keuzemenu. Kwaliteit van het eten goed tot zeer goed. De bediening netjes en aardig. Alleen bij het verlaten van het restaurant is er niemand van de bediening die nog aandacht aan je schenkt.
De sfeer in het restaurant is door zijn aankleding niet erg gezellig. Mede door de hoge plafonds is er veel rumoer. Wil je ergens lekker eten ............dan is dit een goed adres. Wil je daarbij ook sfeer en gezelligheid.........dan moet je ergens anders zijn!
De. Jong J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeer goed eten. De bediening heel vriendelijk. We hebben genoten gaan zeker nog eens. Lekkere aparte gerechten. Tijd tussen de gangen erg prettig ,Zal jullie zeker aanbevelen bij onze vrienden.
Zwering.oa .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben met zes personen heerlijk gegeten. Vooral de scampi's vooraf en de biefstuk beveel ik van harte aan. Maar de rest van de groep heeft van andere gerechten ook heerlijk genoten. Ruime zitplekken, prachtig uitzicht over het park.
Cora38 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het is een restaurant bij een camping, dat was op zich niet erg maar daardoor minder sfeervol. Je kon kiezen uit een aantal dingen m.b.t. de AH-actie. Het eten smaakte goed maar niet verrassend. Als er staat dat de gerechten worden geserveerd met verse groenten en je krijg een flinke berg gemengde sla op je bord met 2 miniblokjes Feta wordt ik daar niet enthousiast over.
We hebben een aantal keren met de AH bon gegeten met wisselend enthousiasme. Ik besef dat het 2e menu gratis voor een restaurant een uitdaging is om daar iets aan te verdienen. Anderzijds moet een restaurant het als een uitdaging zien om mensen daardoor weer in de zaak te krijgen zonder AH-actie. Bij dit restaurant zou ik zeker niet meer langs gaan omdat je voor een 3-gangen menu ca € 32,40 kwijt zou zijn wat het echt niet waard is. Overigens was het personeel vriendelijk en de service prima.
Beste heer / mevrouw,

Allereerst bedankt voor uw recensie.
We vinden het Jammer dat u het eten wat minder gewaardeerd heeft. Echter het verhaal van de verse groenten snap ik niet helemaal.
Wij hebben onze AH kaart zo gemaakt dat er 3 gerechten als 'Plate' service opstaan (zalm, kogelbiefstuk, olifantsoortje). Dit betekend dat deze worden geserveerd met frietjes en verse salade zoals u hierboven noemt. De 3 andere gerechten ' a la carte' worden geserveerd met verse groentes, gebakken aardappelen en salade. Dit staat ook op de menukaart vermeld.
Waarschijnlijk heeft u iets gekozen uit de 'plate' gerechten waardoor u alleen frietjes en salade kreeg. Ik ben dus van mening dat er hierdoor wat verwarring is geweest.

De prijsberekening van € 32,40 is waarschijnlijk zo als u van elke gang het duurste kiest.
Het kan ook op veel minder uit komen. Die keuze ligt altijd bij u als gast.

We vinden het jammer dat u het zo ervaren heeft, echter hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Lizzie_4 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Je kon kiezen uit verschillende gerechten met de AH restaurantactie. Komen zeker nog een keer terug.
Margastaal1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten, snelle bediening en vriendelijke sfeer.
3 gangen menu , carpaccio, zalmfile, en ijs met kletskoppen en caramelsaus.
Tomatencremesoep,varkenshaasmedallions met bospaddenstoelsaus, en ijs zie hierboven.
Prima kwaliteit, en we hoefden niet lang te wachten.
De bediening is erg vriendelijk en eventuele wensen wordt gehoor aan gegeven.
Een prima restaurant waar je goed kunt eten voor een redelijk bedrag.
Beste Marga,

Leuk dat u bij ons geweest bent! Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Bedankt voor uw recensie en graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team Het Karrewiel
Dili31 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Het Karrewiel. Ook in het weekend kan je er terecht met de actie-bon. We konden kiezen uit verschillende gerechten, zelfs een vegetarisch gerecht zat erbij. De bediening was super vriendelijk. Alles zag er netjes verzorgd en bijgehouden uit. Zelf vond ik de stoelen heerlijk zitten omdat ze lekker zacht zijn met een fijne (eet/zit)houding. Kortom zeker een aanrader!
Ilonkaatje1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten is prima in orde.... je hebt een keuzemenu waarbij goedkoopst gekozen gerechten gratis zijn. Prima geschikt voor een etentje met kinderen. Onze bestelling was niet goed doorgekomen. Maar bediening maakte dit daarna zeker goed. Kan gebeuren.
Beste Ilonka,

Jammer dat de eerste communicatie naar de keuken van de gerechten bij ons niet helemaal goed is gegaan. Fijn dat het goed is opgelost en dat u er begrip voor had!

Bedankt voor uw recensie en graag tot ziens bij 'Het Karrewiel'
Haasje75 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super leuke lieve serveersters en het eten is ook erg lekker. Voor herhaling vatbaar. We waren iets te vroeg maar geen probleem konden meteen aanschuiven
Fam.brom .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk avondje uit. De keuze was ruim voldoende en het team liet alles op rolletjes lopen terwijl het restaurant vol zat.
Ontzettende aardige bediening . Een aanrader om dit restaurant nogmaals te bezoeken.
Ger56 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
bediening was super vriendelijk en alles kon, zelfs het nabestellen was heel snel geregeld. het eten was van hoge kwaliteit echt super en de omgeving was apart, maar verrassend goed.
Jan-vanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben met z'n vieren prima gegeten. De bediening was heel goed en vriendelijk. Is voor herhaling vatbaar en ik heb het reeds aan vrienden aangeraden.
Ansvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten,met de AH zegels dus voor de helft van het geld.
de bediening was goed , het personeel super aardig, en voor het geld kreeg je meer dan voldoende.
het restaurant staat op de camping ,dat ook gezellig aan doet !
het is een aanrader .
Albertwoudenberg .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mooi restaurant op de camping.
Wij wonnen zelf in de buurt en we zochten een leuke plek om te eten. Het eten was heerlijk, en de dronke gamba is echt een aanrader.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Als tip wil ik meegeven vraag hoe iemand de biefstuk gebakken wilt.
Verder top!
Lekker gegeten, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening, gezellig dat de kok even aan de tafel kwam.