Restaurant Het Karrewiel

Harremaatweg 26 3781 NJ Voorthuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Verse gerechten op de Veluwe, op naar Voorthuizen! In restaurant Het Karrewiel vind je bijzondere gerechten op de kaart met een knipoog naar de internationale keuken. Van een ‘Zalm met de Franse slag’ tot ‘Tournedos’, alles bereid naar het seizoen. Puur genieten in deze ambiance! Of je met uw partner komt of met het hele gezin, je wordt verrast! Uiteraard vergeten zij de kinderen niet. Deze krijgen een speciale kinderkaart met verschillende spelletjes en kleurplaten. Je kunt dit restaurant ook huren voor je eigen feestje of bijeenkomst. Tot snel bij Restaurant Het Karrewiel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Lijn 102, halte Bosweg

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 17:00 uur!
Huisdieren zijn welkom op ons buiten en overdekte terras.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Bjowni J.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Twee medium tournedos besteld. De ene was nog acceptabel, de ander was ronduit rauw. Teruggestuurd naar de keuken, kwam even rauw terug. Hierdoor niet lekker gegeten. Het werd goedgemaakt met een kleine korting op de rekening en een drankje van het huis. Toch nog netjes, maar liever had ik lekker gegeten.
Hugo S.
Tom M.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijke avond gehad en voor herhaling vatbaar,
Yvonne B.
Maartje V.
We hebben genoten
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Vooral Marc was erg gastvrij .kindvriendelijke omgeving. Leuk op een vakantiepark. Dat geeft meteen een vakantie gevoel
Lysian R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten!!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De prijs kwaliteitverhouding is echt teleurstellend. Bij kipsalade verwacht je geen dun gesneden plakjes kipfilet maar stukjes gerookte kip. Dit leek nergens op. De varkenshaas was te droog en de kipfilet te hard(zwart) gebakken.
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Jammer dat er niet duidelijk word vermeld dat je de duurste producten betaald staat nergens vermeld m.v.g dam Willemse
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Gezellige locatie met vriendelijke bediening. 3 gangen diner was voortreffelijk.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Prima restaurant, met airco
en goede ambiance. Een aanrader.
Beste heer Walrave,

Hartelijk dank voor uw leuke recensie met deze mooie beoordeling!
We hopen u snel weer te mogen bedienen!

Met vriendelijke groet,

Team 'Het Karrewiel'
Dea B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, zie eerdere recensie, vlotte bediening ! Leuke namen voor de gerechten, helemaal top
Beste mevrouw Boks,

Wat ontzettend leuk dat ik en ons personeel zulke leuke berichten lezen. Wij streven er allen naar om de gast te laten genieten van onze kaart en service. Zo te lezen is dat bij u gelukt!
Bedankt voor uw mooie recensie!

Met vriendelijke groet,

Team 'Het Karrewiel'
Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, schoon en netjes het is allemaal wat strak ingericht geen gezellig hoekje om knus te eten.
Rabohoeve1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Jonge bediening, maar heel correct.
Ik zou zeggen ga er eten!!
Voor de prijs erg goed..
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Op terugreis van een fietsvakantie tripje hebben we om de files te vermijden bij toeval gegeten bij restaurant het Karrewiel in Voorthuizen. Indien wij van te voren hadden geweten dat dit restaurant gelokaliseerd was op een camping dan hadden wij ons zekere beraden. Maar… we hebben er geen spijt van gekregen in tegendeel. Prima keuken die zeer smakelijke gerechten bereid met extra vermelding voor het sorbet dessert dat is echt een aanrader. Niet een glas met een zoete stroperige substantie maar gepresenteerd op een diep bord met 3 heerlijke sorbet ijsbolletjes en verse vruchten enz. Het personeel is zeer attent, we kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen. Ga zo door Marc.
marianengerard .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ondanks dat het restaurant bij een camping gelegen is, is dat binnen niet te merken. Het is een fijne ruimte, lekker koel en het eten is zeer goed. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hebben een gezellige avond gehad.
dullkb .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
We hebben bijzonder lekker gegeten. Verzorgde en prima klaar gemaakte gerechten. De bediening was jong, vriendelijk en correct.
Een aanrader!!
Menno A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Geweldig eten op een gezellige locatie!
Het eten was merkbaar vers en met liefde en zorg bereid.
De bediening werd verzorgd door dames die geknipt waren voor de horeca en klantencontact in het algemeen.
Al met al een verrassend fijne ervaring!