Restaurant Het Karrewiel

Harremaatweg 26 3781 NJ Voorthuizen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Het Karrewiel

Verse gerechten op de Veluwe Vooruit met de geit, op naar Voorthuizen! In restaurant 'Het Karrewiel' vind je bijzondere gerechten op de kaart met een knipoog naar de internationale keuken. Van een ‘Zalm met de Franse slag’ tot ‘Kalfs (el) Lende’, alles bereid naar het seizoen. Puur genieten in deze ambiance! Of u met uw partner komt of met uw hele gezin, wij verassen u! Uiteraard vergeten wij de kinderen niet. Deze krijgen een speciale kinderkaart met verschillende spelletjes e kleurplaten. U kunt dit restaurant ook huren voor je eigen feestje of bijeenkomst. Tot snel bij Restaurant 'Het Karrewiel'

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Karrewiel

Lijn 102, halte Bosweg

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 17:00 uur!

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Echt wederom weer superheerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en niets is teveel. Deze keer gegeten met de AH actie. Dus wij komen zeker weer terug! Complimenten
Gea M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
adria_veen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, het is een verrassend mooi restaurant niet te groot en heel sfeervol. De bediening was super vriendelijk !
DvdF .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een gezellige inrichting. Heel vriendelijk personeel! Het eten was heerlijk en goed verzorgd.
Voor herhaling vatbaar!!...................................................................
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig restaurant, personeel was vriendelijk! Lekker gegeten, voor kinderen een leuke placemat met kleurtjes! champignonnensaus viel iets tegen. En in menubox van kid zat geen verrassing.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het diner was goed.Mijn man heeft slikproblemen en ik had om aardappelpuree gevraagd en ze wisten het al. Toppie
De soep moest ook iets meer gebonden worden is allemaal gebeurd.
dat is een goede service
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
De sfeer was heel ontspannend, met vriendelijk personeel en heerlijk eten, wat mooi was opgediend.
Verder was het buiten redelijk warm, maar binnen was de airco goed afgesteld....niet te koud.
Kort gezegd: het was een geweldig uitje voor ons!!! Doen we zeker weer!!
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het Karrewiel is een Grand Caffee in de bosgebieden van Voorthuizen bij een terrein met challets. Je kunt op het terras eten of in de prachtige serre of binnen in het chique ingerichte restaurant. Het eten is er klasse. Ruime kaart met keuzes. Personeel is op en top attend. Je zit er zeer rustig. Geen auto's. Voor de deur etc. Mooi uitzicht op het terrein.
cvdwestelaken .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Mooie en moderne inrichting, prima AH-actie keuzemenu. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen als je in de buurt bent.
devv .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten met z'n tweeën. Goede porties en mals vlees in een goede combinatie van groenten en saus. Er hangt een gezellige sfeer en de bediening is perfect. Net als vorig jaar komen we hier zeker nog een keertje terug.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie recensie!
Fijn dat u heerlijk gegeten heeft. Onze keukenbrigade en bediening doet zijn uiterste best om het u als gast naar de zin te maken! Zo te lezen is dat zeker gelukt bij u. Wij vinden het met ons team erg leuk en interessant om zulke lovende recensies te lezen!

Nogmaals hartelijk bedankt en graag snel tot ziens!

Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Mijn zus en ik hebben heerlijk gegeten en ook de gezelligheid is belangrijk.
Goede bediening vriendelijk. De AH diner bon werkt goed
jtp1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was een gezellige avondje. Kon het alleen moeilijk vinden waar het restaurant was. het eten was zeer goed en de bediening was zeer vriendelijk. Komen vast nog een keer als we in de buurt zijn.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima gegeten, restaurant is sfeervol aangekleed en de bediening is vriendelijk en attent.
Aanrader; zalm met brie.
Een bezoek aan dit restaurant is voor herhaling vatbaar.
Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat u als aanrader de zalm noemt. Dit gerecht valt inderdaad erg in de smaak bij de vele gasten die wij mogen ontvangen! Bedankt voor uw goede recensie en fijn dat het u zo goed bevallen is!

Met vriendelijke groet,

J O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Goede ontvangst, nette bediening en uitstekende keuken. inrichting wat minder gezellig, wel netjes. Dit restaurant is kennelijk ingericht voor de ontvangst van groepen.
Beste J Oosterbaan,

Bedankt voor uw recensie, wat fijn dat u onze keuken zo goed beoordeeld! Dit vinden wij erg leuk om te lezen. Jammer dat u de inrichting wat minder vindt. Iedereen heeft een andere smaak uiteraard. Echter zijn wij niet extra ingericht voor grotere groepen.

We hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen!

zoetha .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Hier komen wij zeker nog een keer terug het was gewoon af eten goed van smaak en mooi opgemaakt.en het was er gezellig wat wil je nog meer.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
prima en vriendelijke bediening. we waren voor de AH actie. Erg lekker eten, met precies genoeg tijd tussen alle gerechten. Lekker chocolaatje bij de koffie, zo hoort het!
willeke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben heerlijk​ gegeten. Alles mooi opgediend en aardige bediening!
Mooie menukaart om uit te kunnen kiezen. Ook met de AH-restaurantactie.
Heerlijke ontspannen avond gehad. Zeker aan te bevelen.
ger V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de dronken gamba's zijn aan te bevelen, en een professionele en hartelijke ontvangst. (water voor de hond stond al klaar).
G V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige eetgelegenheid waar je heerlijk kunt eten .
Leuk personeel in de bediening .
We komen zeker nog een keer terug
ronaldsylvia .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
gewoon goed, een fijn restaurant om een goede hap te gaan eten. de bediening is vlot, oplettend en zeer aardig. geen enkel probleem dat dit op een camping gevestigd is. de gerechten zien er mooi opgemaakt uit en zijn van goede kwaliteit. het is ook fijn dat er zowel friet als gebakken aardappelen geserveerd worden naast de lekkere salade. wij zijn zeer zeker van plan dit restaurant weer snel te gaan bezoeken, echt een aanrader dus !!
Beste Ronald,

Hartelijk bedankt voor uw lovende recensie! Wij waarderen het enorm dat u een recensie heeft geschreven en het allemaal erg naar wens was. Nogmaals bedankt voor uw bezoek en hopelijk snel tot ziens!

Met vriendelijke groet,