Restaurant het Jachthuis

6,7
7,2
Preuve01 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Na een beetje twijfel door de recensies toch hier gaan eten, met het idee dat het "wel mee zou vallen". Helaas een tegenvaller. Wildvlees was een soep van vlees met hierin drijvende abrikozen en gesneden sla. Bah. Verder wel leuke lokatie en dichtbij droompark. Al met al wel spijt van onze keuze. Je kan beter de auto pakken en naar een ander restaurant gaan.
Bubblezzz .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Hier gegeten met de hele familie. Helaas was het een tegenvaller voor ons. De aangeboden maaltijden zijn te duur voor wat ze zijn. Tevens was er een hoofdgerecht lauw (terug naar de keuken, tien min. later terug) en had de spinazie een overheersende ijzersmaak. Wat wij een beetje raar vonden is dat we met zes volwassenen en drie kinderen één portie aardappelen/groenten/appelcompote kregen. Overigens zonder mayonaise.

Leuke locatie, maar voor uit eten gaan we elders.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Op vakantie dichts bijzijnde restaurant bij vakantiehuis. Hadden ons verheugd voor meerdere bezoeken...helaas. Carpaccio en een paddestoelenraguot was lekker van smaak maar een paar stukjes brood bij de carpaccio ontbrak. Bij de hoofdschotel werd gevraagd friet of gebakken aardappels waarop we graag van elk wat wils bestelde. Helaas werd dit extra berekend zonder overleg. De varkenshaas met zowel satesaus als groene pepersaus was redelijk van smaak goed verzorgd met groente. Alleen een nare bijsmaak als we afgerekend hebben leuke tip hebben geven en na de bon te hebben geinspecteerd het voorval van de extra kosten vertelde, als antwoord kregen had ze niet mogen doen maar een volgende keer verrekenen we het....sorry jammer.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Gezellige sfeer binnen in het restaurant (donker, maar niet te). Voorste gedeelte is een soort serre met veel lichtinval, maar ook best oké om te zitten. Wij kozen er voor om echt binnen in het restaurant te gaan zitten. Mijn vriendin nam een pizza funghi en ik koos voor varkenshaas spies met javasaus. De pizza was niet echt een pizza, maar meer een broodbodem met heel veel kaas er op (niet lekker volgens mijn vriendin). De varkenshaas was wel in orde bij mij en goed mals en portie was precies goed. Tuinboontjes die er bij zaten origineel, maar geen uitdagende smaak. Stoofperen/rozijnen goedje was wel oké voor een paar happen, maar te veel. Gerechten zijn (op pizza na) erg prijzig. 20 euro voor een veredelde varkenshaas saté is erg gortig. Bediening was prima.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
De ruimte is gezellig aangekleed en is geheel in de stijl van de naam van het restaurant. Wat ik als rolstoeler een grote plus vond was dat het restaurant goed toegankelijk is EN een rolstoeltoilet heeft.Ook het feit dat de tafels met gepaste tussenruimte gerangschikt zijn vond ik plezierig 'eten'. Een minpuntje was dat je tafeltjes laag zijn en een rand hebben waardoor onder de tafel zitten met een rolstoel lastiger is.
De service was vriendelijk en vlot. Ook dacht de serveerster mee over het hoe en wat met de rolstoel.
het eten was goed maar niet heel bijzonder (ja de kaart is vooral 'wild' georiënteerd maar dat is het thema van dit restaurant). De borden zijn mooi opgemaakt en de hoeveelheid bijgerechten zijn precies goed (niet teveel en prima passend bij de bestelde gerechten). Ik vond de wilde eendenborst met de sinaasappel saus erg lekker maar de wildstoof van mijn man daarentegen was erg dun en matig gevuld (waardoor er van de wild/vlees smaak weinig overbleef).
Markvandam .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Lekker gegeten leuke sfeer wildkaart om aan te bevelen.
Verder was het niet druk dus ze hadden alle tijd voor ons.
Verbeter puntje steek de open haard aan ook als het rustig is
Het geeft warmte en meer gezellige sfeer
Jankem .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Mijn lamscoteletjes waren lauw, tevens koud bord. Op mijn verzoek goed opgewarmd.
Gebakken aardappeltjes waren oud, en de sperzieboontjes erg verkookt.
Bediening was vriendelijk, echter moest ze alles alleen doen, waren enkele groepen , die ook nog een voor een moesten afrekenen.
Verder stond de muziek wel erg hard, dit wel als puntje van kritiek meegegeven.
Kortom een deceptie voor een begin van een verder leuk weekend.
A-van-Dijk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Helaas heel lang moeten wachten voordat wij ons eten kregen. Het eten was redelijk tot goed. Alleen jammer dat we appelmoes als groente kregen. Wel zelgemaakt, maar toch.