Restaurant Het Element

Hogesteeg 50 3886 MA Garderen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Element

Bij Restaurant het Element in Bilderberg Résidence Groot Heideborgh in Garderen kan je genieten van een klassieke sfeer. Het hotel is gelegen op de Veluwe en wordt omringd door prachtige natuur.

De keuken van het restaurant is gebaseerd op de principes van de Franse keuken en dit zorgt voor heerlijke culinaire creaties. Alle gerechten worden met een zeer grote zorg bereid door de chef. Of je nu bij mooi weer op het schitterende terras wil genieten, of in het stijlvolle interieur, een bezoek aan dit restaurant is altijd een heerlijke belevenis. Zin in een iets minder formeel diner? Geen probleem, in dit geval is het Grand Café een mooi alternatief in een ontspannen stijl.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Element

• : Gratis parkeren bij het hotel/restaurant

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Element

B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We waren toch een beetje ontgoocheld. We hadden er meer van verwacht. De bediening was goed, maar ja, we zouden toch niet meer terugkomen. Het hotel was prima.
Cjm M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
prima ontvangst en heerlijk apergemenu. Heel goede bijpassende wijnen.Een aanrader. Hebben 17 kilometer moeten rijden vanaf een ander Bilderberghotel. Maar heel graag gedaan.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hier gegeten en gelogeerd

In het restaurant werden wij naar ons tafeltje geleid door een jonge attente dame.

Er was een mogelijkheid voor een menu of al a carte , wij gingen voor de kaart ,en de wijn was een Mirambeau dit was een goede keuzen.

Het eerste gerecht voor mijn vrouw was tartaar van zeebaars ,mooi gerecht maar opmaak was minder.
Ik had de lams ham met salade , dit was juist wel een mooi en goed gerecht ,de beide gerechten waren wel erg lekker en daar gaat het om de smaak.

Het hoofdgerecht , mijn vrouw een erg mooi stuk Heekfilet met mooie groenten , ik had een SUPER lekker Procureur als dit op een kaart staat ga ik ervoor dit vind ik wel zo lekker, de borden waren mooi opgemaakt en de smaak heerlijk.

Het nagerecht een erg mooi gepresenteerd kaasplankje voor beide, dit werd aan de tafel samengesteld door een jonge dame die erg veel van de kazen afwist, hierbij dronken wij een Port van Taylors.

Als wij weer bij een Bilderberg hotel logeren en het restaurant is net zo goed als dit , dan ga ik niet verder zoeken.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het element serveert ' normaal ' eten mAr op ern bijzondere manier klaargemaakt. Met name de verschillende smaken in 1 gerecht vonden wij bijzonder. Goed advies van wijn bij het gerecht. Erg lekker gegeten en fijne avond gehad.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De grootte van het voorgerecht was minimaal.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was heerlijk!
Gerookte zalm was naar mijn mening teveel voor een voorgerecht. Zeebaars tartaar was ook erg goed.
Super malse runder entrecote met lekkere seizoensgroenten. Heekfilet smaakte ook perfect. Evenals de bijpassende wijnen per gerecht. Parfait en kaasplankje hebben ons ook zeer goed gesmaakt. Wij hebben genoten! En ideaal dat onze kindjes lekker op de hotelkamer lagen te slapen.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Driegangenmenu gebruikt tijdens onze eerste dag van ons verblijf in dit hotel. Vooraf namen we gerookte zalm en als hoofdgerecht hadden we de lamsbiefstuk en een visschotel. De zalm was teleurstellend. Deze werd overheerst door de dressing en kruiden maar als je deze er af haalde smaakte de zalm echt nergens naar. Je proefde geen enkel vleugje zalm. De bediening waar we dit hebben gemeld hadden geen verklaring. Lamsbiefstuk was goed maar erg veel (te veel) naar mijn smaak. Visschotel was prima. Het nagerecht, crème brulee, hebben we laten vervangen door een kaas plankje. Dit was goed maar wel een beetje saai met drie kaasjes. Bediening was redelijk maar erg traag en weinig alert. Nog een opmerking over het aperitief. Hiervoor bestellenden we een rode port. Deze werd echter niet geschonken in een port glaasje maar in een behoorlijk gevuld wijnglas. Wij vonden dat wel erg veel. Dit hotel moet toch weten waar port in geschonken moet worden.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij hebben twee keer in dit restaurant gegeten, wat voor ons vrij uitzonderlijk is omdat we meestal maar één keer in een restaurant eten. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed in balans. De smaken zijn goed, het is duidelijk dat de gerechten met kwaliteit en professionaliteit worden bereid. Het is geen probleem om rekening te houden met dieetwensen. De service is erg goed; klantgericht, vriendelijk en opmerkzaam. De pompoenlasagna is mij erg bijgebleven, omdat deze een lekkere en aparte smaak had. Een aanrader om te eten!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Met drie collega's gegeten in Grand Cafe, omdat restaurant gesloten was gezien beperkte aantal gasten. Drie van ons namen de eend vooraf en de vierde de carpaccio van zwaardvis. Eend was prima van smaak, maar erg kleine hoeveelheid vonden wij. Zwaardvis werd als zeer goed beoordeeld qua smaak en portionering. Als hoofdgerecht namen drie van ons de entrecote en een de kabeljauw. Entrecote was prima gebakken en de erbij geserveerde groenten combineerden goed met de smaak van het vlees. De kabeljauw was ook goed klaar gemaakt, maar de saus waarin deze werd geserveerd was qua hoeveelheid te veel. Leek alsof de kabeljauw hierin moest zwemmen. Als toetje namen drie van ons de ananas. Zeer verrassend toetje....en goed van smaak. Zal verrassing niet prijs geven...ervaar t zelf. Bediening was keurig en enthousiast...met name de Griekse ober "Kos" maakte het gezellig. De wijnen die de gerechten begeleiden waren prima gekozen door "Kos". Werden ook bediend door een meisje die, naar later bleek, stage liep. Ook zij deed haar uiterste best het ons naar zin te maken.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Eerder al een recensie geplaatst van de lunch in het Grand café. Nu het diner in het restaurant. Bij ons hotelarrangement zat een driegangendiner. Er was keuze uit meerdere gerechten per gang. Wij wilden twee voorgerechten en geen dessert. Dat was geen enkel probleem. Alles smaakte heel goed en we kregen ook een goede wijn erbij geserveerd. We waren daar omdat mijn vriend en ik elkaar vijf jaar geleden voor het eerst in dit hotel hebben ontmoet. Bij de boeking had ik me dat laten ontvallen en het was verrassend toen het personeel in het restaurant dat wist en ons feliciteerde. Dat maakte dat we ons heel welkom voelden. We gaan ons 2e lustrum daar weer vieren; maar zeer waarschijnlijk komen we er eerder terug.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Gelunched in het grand cafe. Het is een prachtig pand en het Grand cafe is knus door het houten meubilair maar chic vanwege het hoge plafond en de mooie ramen. Bijzondere maaltijdsalade gekozen met lauwwarme scholfilet, beetgrage sperziebonen en groene asperges. Heel erg lekker. We kregen er een goed passende witte wijn bij. De kok vergat de asperges maar dit werd onmiddellijk rechtgezet door de bediening en heel snel nageleverd. Prima voor elkaar.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Eerste Paasdag gebrunched in Groot Heideborgh, toeslag op hotelovernchting voor de brunch. Kamers bleken, na sleutels te hebben gekregen, echter nog bezet om 16. oo uur (wist de receptie niets van). Na terugkomst 's avonds was een van de kamers niet schoongemaakt, diezelfde avond moeten verhuizen naar andere kamer. Paasbrunch was niet bijzonder, met name warme gerechten waren droog (te lang van tevoren klaar gemaakt?), verder erg rommelig en druk in ontbijtruimte. Wij vonden de meerprijs voor de brunch (in hotelovernachting zat al ontbijt inbegrepen) niet in verhouding staan tot de kwaliteit. Bij vertrek bleken op de rekening allerlei drankjes/borrelhapjes ('gasten'die langer in onze kamer bleven?) op de rekening te staan. Werd gecorrigeerd na opmerking van ons. Viel deze keer t.o.v. andere keren wat tegen.