Restaurant Het Booze Wijf

Strandweg 1 9976 VS Lauwersoog Nederland Kaart
31-519349133

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Booze Wijf

7,1
6,9
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Booze Wijf

Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuke plek om te eten. Vooral de kipspies is erg lekker.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lekker gegeten, vooral het voorgerecht was goed. Vlotte, vriendelijke bediening.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Na 110 minuten wachten, na een aantal keren gevraagd te hebben waar ons eten bleef... bleef het antwoord uit. De bediening had geen idee wanneer het gereed zou zijn, binnen zaten mensen die al een half uur langer aan het wachten waren...
De dames van de bediening willen echt wel, het gaat om werkverdeling en structuur. Het management faalt!
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
De gasten treffen het slecht, deze avond in het Booze Wijf. Er is veel te weinig personeel voor het aantal gasten op het terras en in het restaurant. En de jongens en meisjes in de bediening die er wel zijn - grotendeels stagiaires - doen hun stinkende best maar zijn hopeloos overvraagd en het overzicht volledig kwijt. Het resultaat is een enorme puinhoop waarbij sommige gasten hun voorgerecht na het hoofdgerecht krijgen, de bestelde drankjes niet doorkomen en gefrustreerde gasten zelf hun eten aan de bar gaan ophalen. Maar het ergste is: de hele avond is er geen leidinggevende te bekennen. Die moeten zich dus ernstig schamen. De kwaliteit van het eten is op zijn best middelmatig. Geen aanrader, dit restaurant.
Jitse W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Gisteren geluncht, italiaanse bol met Tonijn. Smaakloze hap, veel mayonaise, weinig extra's ( wel vermeld op de kaart) maar het was zoeken naar kappertjes rode ui ed. Geen tonijn geproefd.
Italiaanse bol en tonijn ws uit een goedkope supermarkt.
Prijs/kwaliteit verhouding vonden wij echt slecht. Dit ook benoemd naar bediening, zij gaf aan dit vaker te horen.
Sietske S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wij hebben hier lekker gegeten .bediening was vriendelijk gaan hier zeker nog eens naar toe
Het was lekker rustig dat vinden wij prettig
Pleuni V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben het Boze wijf bezocht. Onze verwachting om er lekker te eten, is ons vergaan! De zaak is gezellig, ook de bediening. Maar ons eten, kibbeling met dikke friet en salade, was een grote tegenvaller!! Zeker de kibbeling. , gebakken biels, dat kwam in de richting. De friet was wel dik, maar ook een dikke onvoldoende!! De helft ervan had meerdere keren T vet gelegen. De serveerster zou T doorgeven . JA JA!! De bonnetje was gewoon pittig! GEEN AANRADER
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteren voor het eerst gegeten in Het Booze Wijf. Een leuk ingerichte tent op een prachtige locatie die direct gezelligheid uitstraalt. Ook erg genoten van de bodemvondsten die uitgestald lagen in de vitrines. Bij ontvangst duurden het even voordat we gezien werden. Nieuw personeel duidelijk nog niet goed ingewerkt en gelijk in het diepe gegooid. We hebben de trio van vis gegeten die uitmuntend was bereid en zeer snel geserveerd werd. Op een mooie grote schaal geserveerd een genot voor het oog en tong. Dat het eten zo snel op tafel stond was erg prettig aangezien we een lange dag erop hadden zitten en we flink trek hadden. Wat we wel jammer vonden is dat er geen open keuken was; we zagen namelijk een prachtig mooie blonde vrouw in haar zwarte koksbuis af en toe de keuken uitkomen die naast het eten wat ze had bereid ook erg prettig was om naar te kijken. Deze vrouw was zichtbaar degene die aan het roer van de keuken stond. Ze was een genot om naar te kijken en bij het idee dat zij verantwoordelijk was voor het eten dat duidelijk met veel liefde voor ons was bereid, was de beleving en smaak en van het eten nog veel beter dan dat het al was.
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Top service, Goede uitleg. Hier een koffie en lunch genuttigd. Het is te proeven dat de koffie in testen in de top10 staat, Genieten!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuke ambiance. Te weinig ervaren personeel. Hierdoor te weinig aandacht voor gasten. De slibtongetjes waren lekker, maar de zeewolf niet gaar en aardappelen koud. Retour dus. Vervolgens zit er weer 10 min tussen aardappelen en zeewolf en dus weer koude aardappelen bij de vis. Koffie als goedmakertje. Voor ons niet meer!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Bediening zeer vriendelijk en heeft ons verrukkelijke vis aangeraden. Om je vingers bij af te likken. Er stonden vele lekkere gerechten op de kaart. Ontzettend moeilijke keuze. Tot slot nog een verrassingsijs. Onze avond kon niet meer stuk. Onze complimenten
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Tijdens onze vakantie hier wezen eten. Inrichting is leuk, gezellige ligging. Na de bestelling kwam heel snel ons voorgerecht.
We hadden mosterdsoep (niets verkeerds mee), vissoep (was weinig vis in te zien, hebben we zeker wel eens beter op) en salade met garnalen en zeekraal (was lekker). Als hoofd gerecht biefstuk (was goed alleen de champignons waren nog rauw), en 2 keer buiten de kaart om Griet. De vis was erg lekker van smaak maar dreef in het vet. De courgette was nog erg rauw en doordrenkt ook van vet, er zat geen sausje bij dat was erg jammer. Standaard worden er gebakken aardappels bij geserveerd, ook erg vet. Voor friet en mayo moet apart betaald worden. Vind ik altijd jammer dat ze dat doen. Maar na er iets van gezegd te hebben, krijgen we rondje drankjes van hun, dat vond ik in ieder geval net gebaar. Hopelijk nemen ze de tip serieus voor de volgende klanten.
Eef F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
25 September 2016 na een jaar of 6 weer eens wezen eten bij het Booze wijf. Voorgaande keren was het steeds goed bevallen en vonden wij het zeker de moeite om terug te gaan. Keurig op de gereserveerde tijd kwamen wij bij het restaurant aan. Toen wij binnen stonden in het restaurant kwam er niemand naar ons toe hoewel er 2 mensen niets stonden te doen bij de bar. De reservering leek niet opgeschreven, hoewel we buiten hadden gereserveerd konden wij na vragen gelukkig nog wel binnen zitten. Na een minuut of 10 werd de eerste vraag gesteld of we wat wilden drinken en toen we dat hadden besteld kregen wij dat ook pas na een kwartier. De kaart kregen wij pas na zelf vragen. Op het moment dat wij hadden besteld duurde het eten vrij lang, welliswaar zat het restaurant vol, maar in de bediening was slechte communicatie, op het moment dat er een bestelling werd opgenomen kwam er nog geen 2 minuten later weer iemand om een bestelling op te nemen. Toen het eten kwam gelijk maar weer drinken besteld al was ons glas pas half leeg, we kregen ons drinken net voor ons eten op was. Toen we een dessert hadden besteld (een Boos wijf en een kaasplank) werd eerst het booze wijf geserveerd en toen deze op was pas de kaasplank. Het eten was van goede kwaliteit, veel eten voor een mooie prijs maar de service was niet om naar huis te schrijven. Op het moment dat we gingen afrekenen gevraagd welke kazen er op de kaasplank lagen maar daar had de ober geen idee van, vrij jammer dat nadat dit was na gevraagd ikzelf kon vertellen hoe de 5e kaas heette want dat wist de ober niet. Zou ik dit aanraden aan familie, ja maar alleen om het eten en de hoeveelheid niet om de service. Als tip verdeel je restaurant in wijken want dan weet je tenminste wie wat doet, scheelt veel zorgen en is de communicatie al velen malen beter.
Annemarie2504 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op woensdag gegeten in t boze wijf. Ik had de snitzel. Opzich heel lekker alleen echt jammer dat de vele groenten de smaak van de snitzel een beetje weg nam. Tegenover de vele groenten was er wel wat weinig friet voor ons 3tjes. Vlotte en vooral vriendelijke bediening. Al met al komen wij heel erg graag nog eens terug!
patricia B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Een gezellige ambiance om 20.00 uur Bedienende dames, bijzonder vriendelijk en opgewekt, hebben ons goed geadviseerd. De schnitzel was heerlijk en de vegetarische vijgen met geitenkaas en port een goede combinatie. De wijn geadviseerd door de bedienende dames paste er uitstekend bij. Het dessert was een gezellige bekroning op ons dinertje in het Booze Wijf. Dank daarvoor.
Henk677 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
In tegenstelling tot de recensie hieronder hebben wij afgelopen zaterdag heerlijk bij restaurant het Booze Wijf gegeten. Zelf had ik een heerlijke varkenshaas en mijn vrouw de griet. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. Ook kreeg mijn vrouw goed advies over de visgerechten. De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen in de speeltuin tegenover het terras van het restaurant. Wij zijn hier nu al een paar keer geweest en zijn zeker van plan om terug te komen.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eerst 30 min wachten totdat je geholpen word. Vervolgens krijg je broodjes van steen omdat ze nog bevroren zijn. De bediening heeft een slecht humeur maar dat is misschien goed te begrijpen omdat er aan deze zaak vanalles schort. Zo kent de bediening niet wat er nou op de kaart staat en een nieuw glas bij je 3e drankje is ook teveel gevraagd. Voortaan maar weer lekker een visje op de haven!
charlottevancorven .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het Booze Wijf heeft afgelopen zaterdag heerlijke lunch verzorgd op ons hardloopevenement bij het Lauwersmeer. Het personeel was vriendelijk, er was volop keuze en de stand zag er erg gezellig uit. Bedankt!
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben met beleef Lauwersoog een prachtige middag gehad op het Lauwersmeer. Tijdens deze rondvaart hebben wij genoten van een heerlijke lunch aan board en zijn op een bijzondere manier bijgesproken over de natuur.
Na deze rondvaart hebben wij een boswandeling gemaakt onder begeleiding van een boswachter, die ons het e.e.a. verteld heeft over het ontstaan van het bos op de zeebodem. Een bijzonder wandeling van meer dan een uur.
Vervolgens hebben wij erg genoegen van een warm buffet. Het eten was heerlijk. DE bediening zeer vriendelijk en super aardig. De nautische entourage van het restaurant zag er prachtig uit.
Wij hebben erg genoten van deze dag.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Op tweede Pinksterdag heerlijk geluncht bij het Booze Wijf in Lauwersoog. Ondanks de drukte, binnen en op het terras, zeer snelle en aardige bediening. Goede gerechten voor een prettige prijs. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!