Restaurant Het Baken

31-519542085

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Baken

Betty D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Rustig en behalve pannenkoeken hebben ze nog zoveel andere heerlijke dingen op de kaart staan. Ze hebben een geweldige bakker... ik had er dit keer een heerlijke clubsandwich! En een gezellig praatje. Wat ook belangrijk is.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vanmiddag op ons vaste stekje bij Het Baken gezeten. Eerst de mooie deal van appelgebak met koffie en een raketje voor onze kleine. Toen lekker geluncht. Hier is altijd wel n fijn plekje om te zitten, in t zonnetje of juist bij een van de haarden. Leuk om t langswandelend en fietsend publiek te bekijken ook. En voor kinderen natuurlijk de speeltuin. Alles heel netjes geprijsd. Wij houden ook van de bittergarnituur. En de dames zijn ook altijd in voor n praatje. Achterin de zaak die platen van historisch Ameland. Het Baken is en blijft onze favoriet ????
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Leuke accomodatie.
Nobeltje genuttigd met lekker munt thee.
Heerlijk na het wadlopen.
Ik had een wafel met slagroom besteld. Dit was wat teleurstellend. Achteraf had ik dit niet moeten bestellen naja. De wafel is geen aanrader. Ik kom vast weer eens maar bestel dan wat anders....
Jax T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Om 13.00 uur op het terras neervlijen. Binnen luttele seconden stond er een jongedame die ons kwam vragen wat we wilden drinken. Een tijdje later kwam ze vragen of we iets wilden eten. Om 13.08 uur (stond op het bonnetje) werd de bestelling bij de keuken ingeleverd.
Nadat we navraag gedaan hadden waar ons eten bleef, stond binnen 2 minuten een man aan onze tafel met onze bestelling. Echter, dit was al om 13.45 uur!!! Meteen hebben we tegen deze man gezegd dat we het niet zo netjes vonden dat we bijna 3 kwartier op onze broodjes moesten wachten. Volgens hem wachtten we helemaal niet 3 kwartier en gepikeerd liep de man weg. Kritiek was duidelijk niet gewenst. Uiteindelijk heb ik het maar een beetje recht gepraat. Ik, de klant!
Oké, Het Baken is een pannenkoekenrestaurant. Maar een broodje.... Een Club Sandwich en een ciabatta met carpaccio.... moet dat bijna 3 kwartier duren?
We hebben het opgegeten. We hadden er immers lang genoeg op gewacht. Dat de kwaliteit van de broodjes te wensen overliet, hebben we maar gelaten voor wat het was.
De volgende keer gaan we elders lunchen!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Twee sorbets vers fruit besteld totaal voor 10€ nou we moesten zoeken naar het verse fruit wel 1 aardbei en 3 stukjes appel gevonden we voelden ons een beetje opgelicht !
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een beetje een bruine kroeg idee qua aankleding, maar dat vind ik persoonlijk wel leuk. Ook leuk die zand en schelpen "showcases" in de tafels. Even een teleurstelling toen de eerste keuze van het menu op bleek te zijn, maar dat kan gebeuren op een eiland. De 2e keuze, een broodje warme beenham, maakte heel veel goed. Ook leuk dat de bediening even spontaan een praatje kwam maken. Ben daarom een paar dagen later teruggegaan om een paar uurtjes te loungen, lekkere wijn, lekkere bitterballen, lekkere mosterd.
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Vanochtend op Ameland aangekomen, ons ingecheckt in het hotel en de fietsen opgehaald.
Door de duinen van Hes naar Buren en toen bij "Het Baken" een mosterdsoep voor mijn vrouw en een erwtensoep voor mij. Beide lekker en op het terras met een open vuurtje op tafel genuttigd. Prima adres
TonySoprano .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Deel van de bestelling werd vergeten, de rose was niet lekker, het hoofdgerecht liet te lang op zich wachten, en de kabeljauw was smakeloos. De tafels stonden te dicht bij elkaar. Hier komen we niet terug.
Bjorncramer .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Vandaag bij het baken geweest en helaas een negatieve ervaring.

We moesten al lang wachten op onze bestelling en tussentijds werd er opeens aan tosti (wel besteld) gebracht en wij gaven aan dat we nog meer besteld hadden, de reactie "dat zal best maar ik moest dit brengen" .. beetje vreemd

Wij maar weer wachten, inmiddels waren we al meer dan een half uur tot drie kwartier verder en toen toch ook maar weer vragen en ja hoor, het kwam eraan maar helaas waren alle gerechten met eieren niet gaar..we konden dus weer wachten. .na een kwartier was het ons toch "te" geworden en verzocht om af te rekenen wat we gebruikt hadden..... of we toch niet even wilden wachten want het kwam er zo aan (ja ja...) en of we het anders niet mee wilden nemen (wat denk jezelf ?!?!).

We zaten heerlijk en de dame die ons serveerde was zeer vriendelijk maar de service verder was onder de maat. Ze hadden genoeg kunnen doen om ons toch van goede service te voorzien. Had tenminste je excuus aangeboden, verteld dat het wat langer ging duren, iets aangeboden maar ja....het was nou ook niet echt druk dus dat kan de reden niet zijn geweest.

Hopelijk doen ze wat met deze recensie.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
De ambiance is heerlijk, vooral bij mooi weer. De hamburger is een absolute aanrader. Helaas was het bestelde flesbier over de datum anders waren het 3 10-en geweest.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Leuk restaurant bij het strand van Nes, Ameland. We kregen eerst de kaart voor pannenkoeken, maar kond ook kiezen van de gewone kaart. Heerlijk biefstuk gegeten.
Het was rustig, bediening erg vriendelijk.
1950maastricht .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Vrijdag 27 juni zijn wij bij u restaurant komen eten, sate met kroepoek atja en 2 bakjes friet.
Vandaag 29 zijn wij weer geweest en kregen we bij de sate bloemkool,1 bakje krieltjes voor ons twee.
Dit is toch geen combinatie bij sate.
En toen we vroegen waarom we geen frietjes kregen zoals vrijdag werd ons gezegd de aardappels zijn op.
sorry maar dat vindt ik een slap excuus ernaast is hun frituur.
dus te weinig gegeten en teveel betaald deze keer.
Ga de rest van de week er niet meer heen.
Smokey82 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Decor ziet er prima uit, half puntje er af omdat de tv een vuurtje laat zien... service was perfect, dame deed het erg leuk. Het eten was helaas min of meer een teleurstelling. Brood vooraf is prima, maar dit was al een hele maaltijd. Als hoofdgerecht had ik de steak. Helaas proefde deze alsof hij uit de vriezer kwam. Het vlees had geen smaak, was droog terwijl hij echt net medium gebakken was. Jammer.
Nelliebieren .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Prima sfeer, huiselijk en heerlijk gegeten! Het Ameland magazine keek ik in en mocht het meenemen, vriendelijk personeel en veel is mogelijk, wij gaan zeker terug!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Op en warme zomermiddag hier met het gezin gegeten. Voor de kinderen een portie kinder kipnuggets met frites, 1 kinderpizza en een portie poffertjes. Voor ons een boerenschnitzel en een rundersate. De schitzel was smaakvol en mals. Ook de rundersate was goed bereid, prima gegaard en toch niet droog. Beide gerechten werden geserveerd met frites en rauwkost. De hoeveelheid was beslist niet overdadig te noemen. De bediening was vriendelijk, echter door de verschillende soorten menukaarten en het dagmenu (wat niet door de bediening werd aangeprezen) geeft het een beetje een rommelige indruk. Verder prima en sfeervolle eetgelegenheid.