Restaurant Herberg De Scheuter

Erg rumoerig
Lang
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hier onlangs met groot gezelschap gegeten. Ontvangst was prima, keurig jassen aangenomen. Links ingang van de Brasserie, rechts die van het restaurant. We namen plaats in het restaurant. We bestelden diverse a la carte gerechten 'van het restaurant menu (vlees/vis), en enkele gerechten van de Brasserie kaart. De zaak zat vol dus het was erg rumoerig, maar dat vonden we niet storend. Het eten was prima, de bijbehorende witte en rode wijn ook prima in orde. Er ging wat mis met een zoutvaatje, werd op de juiste wijze opgelost door de chef.
Enige minpuntje was het wachten, het duurde vrij lang voordat de gerechten geserveerd werden. Waarschijnlijk omdat de keuken voor 2 eetgelegenheden te gelijk moet koken, en beide druk bezet waren.
Kortom een leuke avond gehad en lekke gegeten/gedronken.
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker eten maar wel erg kleine porties voor een behoorlijke hoofdprijs. Erg weinig groenten bij een hoofdgerecht voor een prijs van meer dan 25 euro
Amsterdamsedame .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wij hebben in het verleden wel vaker een lunch genuttigd bij de Scheuter en daar altijd tevreden weggereden dus onze keuze om hier vandaag ook gezellig te lunchen leek een logische keus, helaas vandaag geen goede beslissing. Het meisje kwam erg ongeïnteresseerd over, er kwam weinig uit met veel pijn en moeite een eet smakelijk en totaal niet klantvriendelijk, of tussentijds even aandacht.
Een klein beetje vriendelijkheid is wel het minste wat in de horeca hoort.
Daarom mijn cijfer 2. Personeel kan je zaak maken en breken!!
Het eten; we hadden 2 maaltijd salades met zalm en asperges, hoewel de salade lekker was zou ik als advies geven de asperges nog even achterwege te laten daar de smaak nog niet is wat je van asperges mag verwachten. Uitsmijter ham kaas zou ik als advies op geven de ham en kaas eerder uit de koeling te halen nu slaat je ei koud op de ham en kaas.
Broodje pittige kip hebben we teruggegeven, was zeker niet pittig,het nieuwe broodje was goed, door dit soort minpuntjes geef ik voor het eten een 6.
Ik kan begrijpen dat er kleine minpuntjes zijn op een topdruk terras maar niet als er welgeteld 5 tafeltjes bezet zijn.

Het meisje laat een hoop geld liggen voor de uitbaters, er wordt na het afruimen niet gevraagd of we nog wat willen nuttigen en na bijna 10 minuten gewacht te hebben ben ik maar de rekening gaan betalen en ook duidelijk gemaakt dat ik hoop dat ze vandaag haar dag niet had anders zou ik maar snel een baantje zoeken buiten de horeca.
De ambiance is gezellig en mooi dus dat krijgt een 7
Party2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De kwaliteit van het eten was prima, maar wel saai fantasieloos, simpel. Bij de tournedos wordt gebakken witlof geserveerd , een half stronkje gewoon simpel bitter beetgaar met een sausje van de kok , kennelijk was de fantasie van de kok op deze zaterdag avond ver te zoeken want het sausje was niet meer als de bak jus van de tournedos die al snel gestold en donker van te heet bakken tegen de zijkant van bakje zat geplakt. Ook het wild trio was fantasieloos drie mimimale stukjes gebakken wild ook weer in eigen bak jus waarin de beet gare boontjes lagen met wat gebakken paddestoelen.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Super gezellig bij Herberg De Scheuter. Alles is netjes en knus ondanks hun grote capaciteit. Startend met een heerlijke amuse en als voorgerecht de gamba's. Gewoon prima! Als hoofdgerecht de Zeetong. Perfect klaar gemaakt en de patatjes waren goed doorbakken. Gewoon een dikke 8 voor het eten. De bediening is perfect. Nette en aardige mensen die een gezellig praatje maken. Heel ontspannen. De decor is warm en straalt uit: Van harte welkom bij Herberg De Scheuter. Wij zijn overtuigd en zullen hier zeker terug komen.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Fraai restaurant waar het Brabants gezellig is. Gerechten zijn hun relatief hoge prijs echt waard. De rode en witte huiswijn kunnen iedere kritiek weerstaan. Bediening is dik in orde. Kleine kaart.
MJMPEET .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Het was een geruime tijd geleden dat wij dit restaurant bezochten.
Het eerste wat ons opviel dat de prijzen aanzienlijk waren verhoogd.
Het eten wat mijn vrouw bestelde was beneden alle peil.
Zij had parelhoen besteld met een prijs van 25,50 Euro.
Het was een flets geval met 4 schijfjes tomaat en totaal smaakloos, oneetbaar.
Tot 2 maal toe hebben wij het bedienend personeel hiervan op de hoogte gebracht.
Een reactie, wil zwijgen van een compensatie hebben wij niet gekregen.
Dit restaurant is te mijden.
Baggio100 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Eet hier regelmatig, zakelijk en met gezin en/of vrienden..bediening is zeer prettig en vriendelijk te noemen. Eten is van een constante goede kwaliteit en wisselt regelmatig met de seizoenen.
Maar waar wij zeker ook voor komen is de brabantse sfeer. Lekker bij de openhaard met een wijntje en een hapje. Ga zo door!
Okkienl .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Ik dacht voor de lunch in het restaurant te hebben gereserveerd, maar wij kwamen in het cafégedeelte terecht. Zeer slechte bediening. Jong meisje dat jassen niet aanneemt. Vervolgens bleek zij de menukaart niet te kennen: ze wist geen raad met de bestelde zwezerik, zij wist niet wat in de ovenschotel zat; zij wist niet welke vis in de vis van de chef zat en zei later dat dat roodbaars was maar er werd kabeljauw geserveerd. Witte huiswijn zou Sancerre zijn, maar het was Chardonnay. Alle glazen voor het water waren voorzien van lipstiftafdrukken en vieze vingers en gingen allemaal terug. Lege glazen en flesjes haalde zij niet weg, zodat wij die maar in de vensterbank deponeerden. Bij het kaasbordje als dessert werd vergeten het roggebrood te brengen. Kort en goed: bediening is uiterst belabberd. Eten is goed.
Paulusb B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Eten was redelijk, maar niet heel goed, of goed. Ambiance, ligging restaurant doet iets anders vermoeden. Bediening was vriendelijk, maar het duurde allemaal erg lang. Amuses bij de koffie ronduit karig. Misschien dat brasserie een betere prijs-kwaliteit verhouding heeft. Geldt niet voor restaurant.
Dae .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Dacht even gezellig wat te eten,maar helaas bediening liet het afweten.
Soep kwam gelijk met hoofdgerecht en het mandje brood waar we om vroegen kwam helemaal niet.Volgens de bediening was het druk maar ze hadden het niet druk genoeg om het op de rekening te zetten.Erg jammer.
MoniquePe .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Gezellig restaurant waar je je auo bijna op het terras kunt parkeren. Ik kom hier sinds drie jaar een paar keer per jaar. Het eten is altijd van goede kwaliteit en niet overdreven duur. Wat wel opvallend is, is dat zowel de kaart, de salade en de opmaak van de borden er al die tijd exact hetzelfde uitzien. Weinig fantasie en inspiratie in de keuken blijkbaar. De klanten af en toe verrassen met iets nieuws zou wat mij betreft wel mogen! Bediening is vriendelijk en behulpzaam, en voor de hond wordt altijd een bak water gebracht.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Geluncht met drie personen , 2x salade met pittige kip ikzelf een twaalfuurtje ! Ouderwets goede horeca met bijbehorende kwaliteit en bediening als ik weer in de buurt ben lunch ik er weer!!