restaurant HENDRICK

Oudestraat 218 8261 CA Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant restaurant HENDRICK

Gezelligheid en gastronomie hand in hand

Volgens de allereerste recensie een kruising tussen een schildersatelier en een Middeleeuwse apotheker. Dat typeert meteen de sfeer van dit gezellige restaurant in Kampen. Knus, authentiek, laagdrempelig en met een open karakter. Zeer de moeite waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant restaurant HENDRICK

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag vanaf 17:30 uur geopend.
In augustus en september ook op zondag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant restaurant HENDRICK

Marian D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vanavond gegeten bij Hendrick. Even wennen aan het concept dat alle gerechten dezelfde prijs hebben, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Maar prima gegeten en het was ruim voldoende.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Uitstekend restaurant. Kleine kaart met veel aandacht voor kwaliteit en uitvoering. Heerlijke wijn. Echt de moeite waard.
Geke W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooie sfeer, goed eten maar helaas vonden wij de wijn een fles Pimonte van €45 erg duur vooral omdat de prijs ons vooraf niet bekend werd gemaakt.
Janke B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuk restaurant, achter de 'Stomme van Kampen'. De dame van de bediening was zeer vriendelijk en het eten was smakelijk. En echte aanrader!
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Verrassend restaurant. Van de website kregen we een andere indruk en dachten we een simpel hapje te eten. De entree is een bierlokaal, waar slechts één tafel bezet was. Daarachter blijkt een mooi restaurant verscholen te zitten waar je goede kwaliteit producten krijgt met mooie bijpassende wijnen of bieren indien gewenst. De bediening is jong maar gastvrij en leergierig. Ze kunnen rekening houden met dieet wensen en de grootte van de porties viel mij mee. Een echte aanrader.
Beste Willemijn,

Hartelijk dank voor je recensie. Wat fijn dat we je hebben kunnen verrassen!
Bedankt voor je komst en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

David Lemstra
Willemijn P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten, leuke aankleding!
De bediening verliep minder goed, bestelling niet goed doorgekomen. We kregen dit wel gecompenseerd met een drankje van het huis en welgemeende excuses.
Peterien V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk eten en mooi opgemaakt op de borden!
Eerst lekker buiten en daarna nog in het gezellig ingericht restaurant gezeten! Een aanrader!
andre D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Tijdens ons weekendje Kampen eerst in proeflokaal de Stomme van Kampen beland waar we pas achter kwamen dat dit mooie restaurant hier achter zit!
wat een mooie inrichting en erg sfeervol qua aankleding.
de bediening duurde zeker veel telang en maakte een zeer chaotische en onprofessioneele indruk. eere drankje z, dwas kort en weinig gastvrij, helaas bleef dit de hele avond zo. bedienend personeel staat duidelijk achter de bar met elkaar tediscusieren en heeft geen enkel oog voor de zaak. iets wat absoluut niet kan! chagerijnen doe je maar thuis!
Het eten verassend! Iets kleinere porties voor €12,50, ondanks dat de zeebaars helaas was uitverkocht hebben we toch heerlijk genoten van onze andere gerechten. wat een heerlijk smaken en mooie aankleding op het bord .
Toch zullen we hier niet snel weer binnenstappen als we in de buurt zijn.
Geachte heer De Vries,

Hartelijk dank voor uw recensie. Ik wil deze graag met u bespreken, echter ik kan uw naam niet terug vinden op onze reserveringslijst. Wellicht komt dat omdat u of uw tafelgenoot onder een andere naam heeft gereserveerd. Feedback is voor ons heel erg belangrijk en ik wil daarom vragen contact met mij op te nemen. Dit kan via david@destommevancampen.nl of via 038-3371721.

Hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

David Lemstra
arend N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
IK denk dat de bediening wat mankracht te kort kwam zo kwam de ontvangst en uitleg van wijn arrangement en bierarrangement niet tot zijn recht. Verder goede uitgebalanceerde smaken in gerechten. Wij hebben genoten.
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Afgelopen zondag voor de tweede keer gegeten bij Hendrick.
Het eten was minstens net zo goed als de laatste keer, zo niet beter!
super malse en mooi medium rare gegrilde lendebiefstuk, nog steeds de beste spareribs ooit!, mooi gegaarde zeebaars met lekkere beurre blanc en bisque, en een classic steak tartaar! Gewoon goed eten, mooie smaken en geen onnodige poespas en dat voor een nette prijs.

De sfeer en service was wel beduidend anders dan de vorige keer. Dame in de bediening beschikt duidelijk over haar wijnkennis, maar helaas hield het daar ook een beetje op. Van gezellig en huiselijk de vorige keer, naar stijf een kil. Jammer dat alle aandacht maar 1 tafel gaat terwijl er nog 4 andere tafels met gasten in je restaurant zitten.
bij binnenkomst duurde het eerste drankje zeker 5 minuten en daarna hebben we 15minuten naar een menukaart zitten staren voordat onze bestelling eindelijk opgenomen. de gerechten kwamen mooi vlot de keuken uit maar werden kort en erg zakelijk aan tafel gebracht.
Al met al hebben we heerlijk gegeten maar ontbreekt in de bediening duidelijk het vuurwerk! Een heel verschil met de vorige keer en helaas is dat niet positief voor ons.
Voor het eten en zeker de spareribs komen we vast nog wel eens terug en hopen dan weer een warm en huiselijk nest aantetreffen!
Judit Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere smaakcombinaties en uitstekende wijnen. Echt een aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten, mooi opgemaakt. Luistert goed als er kritiek is en probeert die goed op te lossen.
Aspergeijs met aardbeien vond ik bijzonder lekker.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met een groep van 10 man gegeten. De porties waren klein (metname het kleine stukje rode poon) . kwaliteit bij lange na niet zo goed als enige maanden geleden toen wij daar met 4 man aten. ik heb sterk het gevoel dat dit restaurant niet geschikt is voor groepen. De keuze van het menu was beperkt. Lamsnek of rode poon. Voor sommige mensen beide niet wenselijk. Beter is bv iets algemeen aan te bieden zoals entrecote.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een heel mooi en smaakvol ingericht restaurant! Verstand van eten en de wijnen die er bij passen. Er is naast het wijnarrangement ook een bijpassend bierarrangement voor de liefhebber. Het restaurant zit achter de kroeg 'de Stomme van Campen, dus van buiten zie je het niet zo snel. Aanrader!! :)
John L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gisteren gegeten bij restaurant Hendrick. Een mooi en sfeervol restaurant achter de bruine kroeg De Stomme van Campen. (Ook een aanrader !) De aankleding van het restaurant ademt de sfeer van Hendrick Avercamp ( de schilder van wintertaferelen) uit.
De ingang naar restaurant Hendrick is dezelfde als de ingang naar De Stomme van Campen. In Restaurant Hendrick hangt een gezellige sfeer. De bediening is uitstekend, goede uitleg over de te kiezen wijn bij elk gerecht. De keus kan gemaakt worden uit vegetarisch/vlees- of visgerechten. Wij kozen voor vleesgerechten en een gerecht van asperges. De gerechten werden mooi geserveerd en smaakten heerlijk !
De bediening was uitstekend. Een aanwinst voor Kampen en een aanrader voor wie lekker uit eten wil gaan. Wij komen zeker terug !
barbara L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wat n heerlijke verrassing in kampen. Je komt binnen in een donker bruine kroeg, wat ook heel gezellig eruit ziet. Maar loop je door dan kom je in een heel ander vetrek binnen, waar een hele prettige sfeer hangt. We werden bedient door een ontzettend vriendelijj meisje!! En t eten was werkelijk verrukkelijk. Een pareltje in Kampen!
Jetze V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Weer heerlijk genoten van diverse bier-spijs combi's en de kundige service! Afsluitend speciaalbiertje in de Stomme. Vrijdagavondje, ik hou dr van!
MartijnK3088 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het was, op een woensdagavond, wel erg rustig. Wij waren de enige toen wij binnen kwamen, later kwamen er nog 2 gasten. De kleine kaart staat vol met verrassende gerechten. Allebei hebben we twee gerechten met een toetje gehad, de spareribs, de zeewolf, het buikspek en de gans waren stuk voor stuk erg smakelijk, maar het absolute hoogtepunt was toch het toetje (baba au bierre).
Jan Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Verrassend, fris, hip. Geen standaard gerechten. Bediening dikke prima, enige puntje was dat we wat lang moesten wachten op de eerste bediening. Dit echter drukte nauwelijks de pret.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Mooie lichte ingerichte ruimte. Concept kent geen voorgerechten of hoofdgerechten. Bij ieder gerecht zit een wijnsuggestie, én een biersuggestie. Bediening fantastisch.