Restaurant Harboury

Havendijk 75 5017 Tilburg Nederland Kaart
31-132070065

Over het restaurant Restaurant Harboury

Even de tijd vergeten

In de Stadskombuis Harboury werkt chefkok Hein Schlahmilch volgens oorspronkelijke kooktechnieken en maakt er creatieve smaakcombinaties mee. Soms plukt hij de ingrediënten zelf in het bos. Er is dus geen stempel te plakken op de soort keuken, het is gewoon lekker. Aan de waterkant van de Piushaven in Tilburg is er een ruim terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant Harboury

op loopafstand van bus en 15 minuten vanaf het station
  • : zowel betaald als onbetaald op loopafstand

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,3
C. S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben een heerlijke avond gehad, met fijne bediening en fantastisch eten. Erg leuk dat gerechten in grote en kleine porties besteld kunnen worden. Opmaak van de borden is ook een feestje.
Ank H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Mooie gerechten en vriendelijk ervaren personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Er werd al gelijk een karaf water op tafel gezet gezien het warme weer is dit al een goede start
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten was goed, maar wel erg weinig voor een hoofdgerecht. Het duurde erg lang voor het eten geserveerd werd.
De tafel van Toon V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Kwaliteit van spijs en drank is superbe! Wij komen zeker terug.
Anne V.
De tijd tussen de gangen duurde wat lang. Maar de persoonlijke benadering van het personeel maakte alles goed
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer vriendelijk personeel, zeer divers gegeten , mooi opgediend . En zeer Smakkelijk . We gaan zeker terug , het heeft ons nieuwsgierig gemaakt naar het volgende.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Door gekozen formule, erg lekker gegeten maar toch ietsje duurder als verwacht..
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen. Wij hadden signature menu. Vooral iberico varken was erg goed
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer persoonlijke benadering door de gastvrouw, waarbij de intentie van de chef-kok om vooral streekproducten te gebruiken duidelijk in de gerechten naar voren kwam.
De ambiance in het kleine restaurant, wat uitkeek op de haven was, zeer goed.
Ellen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ontvangst prima. Wachttijd voor eerste gerecht tamelijk lang. Te veel smaken door elkaar gepresenteerd. Prijs kwaliteit verhouding niet zo goed.
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gevarieerde kaart, fijn dat je klein of normale porties kunt kiezen. Uitstekend advies betreft de wijn, de kok blijkt ook vinoloog te zijn. Er worden geen half fabrikaten gebruikt en dit proef je in het eten. Wij hebben gegeten; oesters (uitstekend), zalmtartaar (goed, prachtige presentatie, eendenleverpate met gans (uitstekend), coquilles (uitstekend), kreeft (niet mals, super gecombineerd met groenten) en koffie met allerlei lekkers. Wij gaan zeker een keer terug om de rest van de kaart te proeven. Leuk is dat het restauran avonden organiseert betreft whiskey en port, kok kookt gerechten voor een mooie prijs.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
(H)eerlijke gerechten met regionale producten. De gastvrouw licht alles toe met even veel passie en plezier. Ze heeft net zo veel aandacht voor elke tafel. Wij hebben het 4-gangen verrassings menu op. Leuke wandeling door de kaart en echt goed gegeten. Heerlijke wijn ook. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten heerlijk, super-lekkere wijnen! Bediening haperde op sommige momenten maar dat kwam door ziek personeel waardoor er een dame inviel die dit voor het eerst deed. En toch..... als ik na een 4-gangendiner van de chef à €55.- p.p. nog met honger naar huis ga klopt er ergens iets niet helemaal....Dit was onze tweede keer hier en vorige keer hetzelfde gevoel eraan overgehouden. Toch geen derde keer meer denk ik....
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving. Wachttijd tussen de gerechten was wat lang. Bediening was uitstekend.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima restaurant, attente en toch niet overdreven aandacht en service. Eten is goed en lekker. Het geheel komt net te kort om een top restaurant te zijn maar verder wel een aanrader.
isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We voelden ons super welkom! Ook onze pubers konden goed wat lekkers op de kaart vinden. Mooie combi’s
theo V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
mooi ,gevarieerd,smaakvol, eten tegen een redelijke prijs .
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Genoten van een leuk samengesteld 4-gangenmenu met verrassend voorgerecht: combinatie van zalm met kalfsvlees, lekker vissoepje, prima hertebiefstuk en mooi verzorgd toetje.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel lekker gegeten top kwaliteit bij elk gerecht uitleg en een lekkere bijpassende wijn bij het dessert een sherry likeur heel verrasend
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
verrassende, smaakvolle gerechten.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een heel fijn restaurant, er wordt duidelijk aandacht besteed aan de wensen van de gasten en het eten. Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan anderen.
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie