Restaurant Harboury

Havendijk 75 5017 Tilburg Nederland Kaart
31-132070065

Over het restaurant Restaurant Harboury

Even de tijd vergeten

In de Stadskombuis Harboury werkt chefkok Hein Schlahmilch volgens oorspronkelijke kooktechnieken en maakt er creatieve smaakcombinaties mee. Soms plukt hij de ingrediënten zelf in het bos. Er is dus geen stempel te plakken op de soort keuken, het is gewoon lekker. Aan de waterkant van de Piushaven in Tilburg is er een ruim terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Harboury

op loopafstand van bus en 15 minuten vanaf het station
  • : zowel betaald als onbetaald op loopafstand

Maandag gesloten

Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gevarieerde kaart, fijn dat je klein of normale porties kunt kiezen. Uitstekend advies betreft de wijn, de kok blijkt ook vinoloog te zijn. Er worden geen half fabrikaten gebruikt en dit proef je in het eten. Wij hebben gegeten; oesters (uitstekend), zalmtartaar (goed, prachtige presentatie, eendenleverpate met gans (uitstekend), coquilles (uitstekend), kreeft (niet mals, super gecombineerd met groenten) en koffie met allerlei lekkers. Wij gaan zeker een keer terug om de rest van de kaart te proeven. Leuk is dat het restauran avonden organiseert betreft whiskey en port, kok kookt gerechten voor een mooie prijs.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
(H)eerlijke gerechten met regionale producten. De gastvrouw licht alles toe met even veel passie en plezier. Ze heeft net zo veel aandacht voor elke tafel. Wij hebben het 4-gangen verrassings menu op. Leuke wandeling door de kaart en echt goed gegeten. Heerlijke wijn ook. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten heerlijk, super-lekkere wijnen! Bediening haperde op sommige momenten maar dat kwam door ziek personeel waardoor er een dame inviel die dit voor het eerst deed. En toch..... als ik na een 4-gangendiner van de chef à €55.- p.p. nog met honger naar huis ga klopt er ergens iets niet helemaal....Dit was onze tweede keer hier en vorige keer hetzelfde gevoel eraan overgehouden. Toch geen derde keer meer denk ik....
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving. Wachttijd tussen de gerechten was wat lang. Bediening was uitstekend.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima restaurant, attente en toch niet overdreven aandacht en service. Eten is goed en lekker. Het geheel komt net te kort om een top restaurant te zijn maar verder wel een aanrader.
isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We voelden ons super welkom! Ook onze pubers konden goed wat lekkers op de kaart vinden. Mooie combi’s
theo V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
mooi ,gevarieerd,smaakvol, eten tegen een redelijke prijs .
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Genoten van een leuk samengesteld 4-gangenmenu met verrassend voorgerecht: combinatie van zalm met kalfsvlees, lekker vissoepje, prima hertebiefstuk en mooi verzorgd toetje.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel lekker gegeten top kwaliteit bij elk gerecht uitleg en een lekkere bijpassende wijn bij het dessert een sherry likeur heel verrasend
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
verrassende, smaakvolle gerechten.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een heel fijn restaurant, er wordt duidelijk aandacht besteed aan de wensen van de gasten en het eten. Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan anderen.
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie
Henricus T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Al sinds meer dan een jaar komen we hier zo nu en dan eten. Ondanks de kleine keukenbezetting zetten ze echt lekkere gerechten op tafel. Afgelopen weekend het signature menu genomen, waarbij de kok zijn beste gerechten serveert. Heerlijk genoten.
Bedankt voor uw bezoek en uw recensie
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hadden eerder al een keer hier geluncht, buiten op het terras aan het water. Dat was erg leuk en lekker. Prima service toen.
Nu had ik gereserveerd voor een à la carte verjaardagsdineetje met familie. Bij aankomst in het restaurant bleek er een tafel pal voor het doorgeefluik van de keuken (met luide bel) voor ons bestemd te zijn. En dat terwijl er prettiger tafels vrij waren. Omdat ik het bij de keuken veel te druk vond, konden we aan een andere tafel gaan zitten, hoewel het niet van harte leek te gaan. De bediening merkte op dat ze dan verder moest lopen met de borden...
De voorgerechten (coquilles en kreeft) waren goed en lekker, hoewel er geen rekening was gehouden met de duidelijk aangegeven dieetwensen van 1 persoon. Op verzoek werd dit hersteld.
Het hoofdgerecht (biefstuk) was wel lekker maar erg kleine porties.
De nagerechten waren goed, hoewel bij 1 persoon zoveel saus over alle onderdelen was gegoten, dat de smaken verloren gingen. Jammer.
Het bestelde drinken werd tot 2x toe vergeten.
GeorgGT .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuke avond gehad met een gezelschap van zes. Gezellige informele sfeer met heerlijke gerechten waar overduidelijk veel aandacht aan wordt besteed. We komen hier zeker terug.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg lekker eten! Mooie, niet alledaagse combinaties met veel zorg bereid. Vrij veel aardige wijnen op de kaart staan, welke ook per glas te bestellen zijn.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was geweldig en we hebben heerlijk op het terras aan het water gezeten!
Mevr Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met mijn kleindochter hebben wij genoten van een zeer gevarieerd aanbod van gerechten, de keuze uit 1/2 o een hee gerecht/Alle gerechten werden met zorg vers gemaakt en waren ook elke keer plaatjes om te zien. Een uiterst verrassend kwaliteits restaurant, met goede ambiance.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was weer voortreffelijk, gezellig druk, bediening vriendelijk.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben meer dan een uur moeten wachten op het voorgerecht. De vriendelijke bediening stond er alleen voor en zorgde voor extra wijn. De eigenaresse gaf aan dat ze een ambachtelijke keuken hadden en dat het daarom erg lang duurt.

De zaak zat niet vol, velen moesten wachten. In de meeste restaurants waar ik kom wordt a la minute gekookt en is de wachttijd korter. Ze hebben een kleine kaart maar missen de snelheid in de keuken.