Restaurant Habibi

Van Speykstraat 190 3014 VS Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Habibi

Een Egyptische avond

Zit je bij mensen thuis? Nee, maar zo voelt het wel. Habibi in Rotterdam is een walhalla voor iedereen die van Egyptisch eten houdt en zin heeft in een avond vol kleine hapjes en gerechten. Uit het echte Egypte! Naast heerlijk eten kun je ook nog eens genieten van de fijne omgeving, in een zijstraat van de Nieuwe Binnenweg!

Meer informatie over restaurant Restaurant Habibi

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Habibi

Isa D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Aan een rustig pleintje ligt dit onopvallende restaurantje. Je wordt hartelijk begroet en het eten is fantastisch. Bij elke gang en alle maaltijden krijg je uitgebreid uitleg over de ingrediënten en hoe het in Egypte wordt gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hier kom je terug. Je kunt bij Habibi heerlijk eten in een authetieke en vriendelijke sfeer. De eigenaren koken met veel liefde en maken het je graag naar je zin. Ze zijn oprecht geinteresseerd in wat je ervan vindt. Een echte belevenis.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten in restaurant Habibi. De gastvrouw en gastheer zijn ook ongelooflijk aardig en gastvrij en je hebt echt het idee alsof je bij hen op bezoek bent. Het eten is echt heel erg goed en je wordt op een leuke manier uitgenodigd om eens even iets anders te proberen. Ik raad dit restaurant onwijs aan en vergeet niet de falafel te proberen: de falafel van Habibi is de beste die er is!
Jill E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Authentieke Egyptische gerechten. En zeer hartelijke mensen die met liefde en trots voor hun gerechten staan. Absoluut een aanrader!
Rachel T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten. En heel gastvrije mensen. Ik was hier voor het eerst terwijl ik al meer dan tien jaar soort van om de hoek woon, maar ga zeker nog een keer!
Gerlinde W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten in huiselijke sfeer, vriendelijke bediening
Fabianne K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker eten . Schoon . Echt egyptisch plaats . En prijs is goed ook. En eerst keer ik was daar met familie en wij gaan nog keer binnenkort .
Brigitta J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Superhartelijk ontvangen. Eigenaar gaf goede uitleg en suggesties bij de gerechten.
Goede indruk van de Egyptische keuken gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eethuisje zou zo een copie kunnen zijn uit een willekeurig stadje in Egypte. De eigenaren zijn zeer betrokken bij hun business. Het eten wordt met liefde en passie bereid. De keuze op de kaart is vrij beperkt. De accomodatie is vrij klein met een groot opstakel, het toilet is op zolder te bereiken met een ongewoon steile trap. Bovendien was het donker en moet je hurken om onder een balk door te gaan. Ongeschikt voor kleine kinderen, ouderen en minder validen. Geef je een eerlijke feedback dan schiet het invergelijking met anderen eetgelegenheden te kort. Maar het bezoek was wel een belevenis.
Bedankt voor je recensie en je lovende woorden over ons eten! Wij werken graag met dagverse producten om de kwaliteit te behouden. Om deze reden hebben wij misschien minder keuze dan andere restaurants. Wij willen onze ruimte zo goed mogelijk gebruiken en helaas hebben wij geen andere plek voor onze toiletten. Groet, team Habibi.
Miek T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten hier. Het is heel gezellig. Net alsof je bij mensen thuis eet. Het visgerecht met zalm en kabeljauw is echt een aanrader en de tuinbonen falafel en linzensoep heel verfijnd gekruid. De eigenaren vragen steeds of alles goed gesmaakt heeft en zijn oprecht geïnteresseerd in je. Tip: de kruidnagelthee met honing, daar krijg je het lekker warm van.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
veel aandacht en erg lekker. wel even wachten.
renee W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
hele aardige mensen. kaart mag wat uitgebreider wij zijn namelijk echte vleeseters en er was maar een vleesgerecht. prima meegedacht met de gerechten. komen zeker terug.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren die met passie authentieke Egyptische gerechten bereiden. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten. Aanrader!
jasper K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk verrassend authentiek eten tegen een goede prijs! Aanrader
Ruud D.
Lekker eten huiskamer gevoel
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Sympathieke eigenaren, het is alsof je bij de mensen thuis te gast bent. Eten simpel, maar smakelijk! Zeker gezien de schappelijke prijs.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Dankzij de IENS actie met ons gezin heerlijk Egyptisch gegeten in deze knusse zaak. Het restaurant voelt als een huiskamer en bevindt zich in een zijstraat van de Nieuwe Binnenweg, op loopafstand van het Erasmus MC. De eigenaren zijn de heer en mevrouw Mourad. Ze doen alles saampjes. We werden erg vriendelijk ontvangen. Er is een overzichtelijke kaart. De heer Mourad adviseerde ons als voorgerecht en hoofdgerecht een combinatie van diverse Egyptische specialiteiten. Zo konden we alle heerlijkheden proeven. De gerechten zijn liefdevol klaargemaakt en de smaken verrassend en erg lekker. Er worden geen alcoholische dranken geschonken. In plaats daarvan dronken wij Egyptische mango- en guavesap. Prima! Het nagerecht bestond uit de chef special met ijs en zalig warm gebak. De bediening is persoonlijk, warm en attent. De prijzen zijn schappelijk, ook zonder de IENS actie. Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Absolute aanrader.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een erg hartelijke en gezellige service. Wij komen zeker terug!
Nasario R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Elena C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vanavond gegeten met mijn vriend, was echt heerlijk! Heel vriendelijke bediening, die meedacht met de keuzes en wens van de klant. Eten kwam vlot en smaakte goed. Zeker een aanrader! Qua lokatie ook ideaal op de nieuw binnenweg