Restaurant Habibi

Van Speykstraat 190 3014 VS Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dessert van de chef
      Dessert van de chef

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Habibi

Een Egyptische avond

Zit je bij mensen thuis? Nee, maar zo voelt het wel. Habibi in Rotterdam is een walhalla voor iedereen die van Egyptisch eten houdt en zin heeft in een avond vol kleine hapjes en gerechten. Uit het echte Egypte! Naast heerlijk eten kun je ook nog eens genieten van de fijne omgeving, in een zijstraat van de Nieuwe Binnenweg!

Meer informatie over restaurant Restaurant Habibi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Habibi

Sas D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wat een heerlijke ervaring
Gaan we zeker vaker heen.
Tomas K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer lekker gegeten! Eigenaar bedient zelf en vertelt uitgebreid over het eten wat geserveerd wordt. Heel leuk en lekker!
Rosemaria .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zeer gastvrije ontvangst. Lieve mensen die hart hebben voor eten, voor hun vaderland Egypte en voor hun gasten. Bij elk gerecht kregen we uitgebreid uitleg en advies. Heerlijk mangosap, fantastische falafel en een lekker visstoofpotje. We waren de enige gasten op deze doordeweekse vakantiedag, dat maakte het
gevoel van verwennerij nog groter. En ik heb nog nooit meegemaakt dat een fooi bijna geweigerd wordt omdat het te veel zou zijn. Dat zegt iets over de passie en liefde van deze mensen voor hun zaak. Een absolute aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Voor de eerste keer Egyptisch gegeten. De gerechten waren zeer smaakvol.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Hele gastvrije ontvangst en geweldige bediening. Voor het eerst met mijn zoon Egyptisch gegeten en zeker een aanrader voor mensen die de Egyptische keuken willen ontdekken. De Tajin van vis en de falafel waren verrassend.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Wat een vriendelijke en hartelijke mensen. We gaan hier zeker vaker eten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Egyptisch... geen idee wat daarvan te verwachten. Vooraf falafel, smaakte prima. Dan heerlijk Lam met okra en Artisjok met gehakt, prachtig om een "echte" artisjok te proeven en niet uit blik, leuk opgemaakt en goede combinatie. Helaas was het dessert iets met griesmeel en daar houd ik echt niet van. Beperkte keuken, maar wel goed verzorgd en bediening met aandacht.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Leuk restaurantje, heerlijk eten en super lieve mensen
Roxanne M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij zeer gastvrije mensen!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Een leuk familierestaurant waar je voortreffelijk kan eten. Je wordt door de eigenaren vriendelijk ontvangen en zijn zeer gastvrij. Het is zeker aan te bevelen om daar is een keer te gaan eten en je te laten verrassen.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voortreffelijk eten. Geweldig om zo'n plek in je eigen buurt te ontdekken. We komen zeker terug. Een aanrader voor wie de echte Egyptische keuken wil proeven.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dit was voor ons het hoogtepunt van ons weekendje in Rotterdam.Verstopt achterde Nwe Binnenweg ligt dit kleine familierestaurant, waar eerlijk en heerlijk Egyptisch eten wordt geserveerd. Ook -en vooral!- voor de vegetarische medemens. Zeer hartelijke ontvangst ook. Er wordt geen alcohol geserveerd. Dat hebben wij niet gemist. Het verse mangosap was overheerlijk. Echt een superaanrader, dit restaurant. Dit MOET je echt ontdekken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer aan te bevelen. Er werd alles aan gedaan het naar je zin te maken. We voelden ons erg welkom, het eten was erg lekker en we komen graag nog een keer terug.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Habibi. We werden gastvrij ontvangen, er werd op ons gerekend. Het restaurant had een huiskamer sfeer. Zeer kleinschalig en toch comfortabel. Voor wie niet houdt van grote "vreetschuren" is het een aanrader!
Jort V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Habibi. De vriendelijke eigenaren laten je je helemaal thuis voelen met hun typische, Egyptische gastvrijheid. Wij komen zeker vaker terug!
Emelia I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ontzettend goed restaurant, alsof je in Egypte bent. Het eten is echt heerlijk en twee hele lieve, passievolle mensen die daar werken. Zeker een aanrader.
Clyde W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker eten, huiselijke sfeer
Else D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, verschillende gerechtjes gedeeld, zeker een aanrader! Prima porties. Het dessert en de kruidnagelthee waren ook erg lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Erg vriendelijke eigenaren. We komen zeker nog een keer terug.
Isa D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Aan een rustig pleintje ligt dit onopvallende restaurantje. Je wordt hartelijk begroet en het eten is fantastisch. Bij elke gang en alle maaltijden krijg je uitgebreid uitleg over de ingrediënten en hoe het in Egypte wordt gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hier kom je terug. Je kunt bij Habibi heerlijk eten in een authetieke en vriendelijke sfeer. De eigenaren koken met veel liefde en maken het je graag naar je zin. Ze zijn oprecht geinteresseerd in wat je ervan vindt. Een echte belevenis.