Restaurant Habibi

Van Speykstraat 190 3014 VS Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Habibi

Een Egyptische avond

Zit je bij mensen thuis? Nee, maar zo voelt het wel. Habibi in Rotterdam is een walhalla voor iedereen die van Egyptisch eten houdt en zin heeft in een avond vol kleine hapjes en gerechten. Uit het echte Egypte! Naast heerlijk eten kun je ook nog eens genieten van de fijne omgeving, in een zijstraat van de Nieuwe Binnenweg!

Meer informatie over restaurant Restaurant Habibi

Tram lijn 4 , Bus 44, Bus 32 . Metro Dijkzigt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Habibi

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Een leuk familierestaurant waar je voortreffelijk kan eten. Je wordt door de eigenaren vriendelijk ontvangen en zijn zeer gastvrij. Het is zeker aan te bevelen om daar is een keer te gaan eten en je te laten verrassen.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voortreffelijk eten. Geweldig om zo'n plek in je eigen buurt te ontdekken. We komen zeker terug. Een aanrader voor wie de echte Egyptische keuken wil proeven.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dit was voor ons het hoogtepunt van ons weekendje in Rotterdam.Verstopt achterde Nwe Binnenweg ligt dit kleine familierestaurant, waar eerlijk en heerlijk Egyptisch eten wordt geserveerd. Ook -en vooral!- voor de vegetarische medemens. Zeer hartelijke ontvangst ook. Er wordt geen alcohol geserveerd. Dat hebben wij niet gemist. Het verse mangosap was overheerlijk. Echt een superaanrader, dit restaurant. Dit MOET je echt ontdekken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer aan te bevelen. Er werd alles aan gedaan het naar je zin te maken. We voelden ons erg welkom, het eten was erg lekker en we komen graag nog een keer terug.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Habibi. We werden gastvrij ontvangen, er werd op ons gerekend. Het restaurant had een huiskamer sfeer. Zeer kleinschalig en toch comfortabel. Voor wie niet houdt van grote "vreetschuren" is het een aanrader!
Jort V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Habibi. De vriendelijke eigenaren laten je je helemaal thuis voelen met hun typische, Egyptische gastvrijheid. Wij komen zeker vaker terug!
Emelia I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ontzettend goed restaurant, alsof je in Egypte bent. Het eten is echt heerlijk en twee hele lieve, passievolle mensen die daar werken. Zeker een aanrader.
Clyde W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker eten, huiselijke sfeer
Else D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, verschillende gerechtjes gedeeld, zeker een aanrader! Prima porties. Het dessert en de kruidnagelthee waren ook erg lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Erg vriendelijke eigenaren. We komen zeker nog een keer terug.
Isa D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Aan een rustig pleintje ligt dit onopvallende restaurantje. Je wordt hartelijk begroet en het eten is fantastisch. Bij elke gang en alle maaltijden krijg je uitgebreid uitleg over de ingrediënten en hoe het in Egypte wordt gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hier kom je terug. Je kunt bij Habibi heerlijk eten in een authetieke en vriendelijke sfeer. De eigenaren koken met veel liefde en maken het je graag naar je zin. Ze zijn oprecht geinteresseerd in wat je ervan vindt. Een echte belevenis.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten in restaurant Habibi. De gastvrouw en gastheer zijn ook ongelooflijk aardig en gastvrij en je hebt echt het idee alsof je bij hen op bezoek bent. Het eten is echt heel erg goed en je wordt op een leuke manier uitgenodigd om eens even iets anders te proberen. Ik raad dit restaurant onwijs aan en vergeet niet de falafel te proberen: de falafel van Habibi is de beste die er is!
Jill E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Authentieke Egyptische gerechten. En zeer hartelijke mensen die met liefde en trots voor hun gerechten staan. Absoluut een aanrader!
Rachel T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten. En heel gastvrije mensen. Ik was hier voor het eerst terwijl ik al meer dan tien jaar soort van om de hoek woon, maar ga zeker nog een keer!
Gerlinde W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten in huiselijke sfeer, vriendelijke bediening
Fabianne K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker eten . Schoon . Echt egyptisch plaats . En prijs is goed ook. En eerst keer ik was daar met familie en wij gaan nog keer binnenkort .
Brigitta J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Superhartelijk ontvangen. Eigenaar gaf goede uitleg en suggesties bij de gerechten.
Goede indruk van de Egyptische keuken gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eethuisje zou zo een copie kunnen zijn uit een willekeurig stadje in Egypte. De eigenaren zijn zeer betrokken bij hun business. Het eten wordt met liefde en passie bereid. De keuze op de kaart is vrij beperkt. De accomodatie is vrij klein met een groot opstakel, het toilet is op zolder te bereiken met een ongewoon steile trap. Bovendien was het donker en moet je hurken om onder een balk door te gaan. Ongeschikt voor kleine kinderen, ouderen en minder validen. Geef je een eerlijke feedback dan schiet het invergelijking met anderen eetgelegenheden te kort. Maar het bezoek was wel een belevenis.
Bedankt voor je recensie en je lovende woorden over ons eten! Wij werken graag met dagverse producten om de kwaliteit te behouden. Om deze reden hebben wij misschien minder keuze dan andere restaurants. Wij willen onze ruimte zo goed mogelijk gebruiken en helaas hebben wij geen andere plek voor onze toiletten. Groet, team Habibi.
Miek T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten hier. Het is heel gezellig. Net alsof je bij mensen thuis eet. Het visgerecht met zalm en kabeljauw is echt een aanrader en de tuinbonen falafel en linzensoep heel verfijnd gekruid. De eigenaren vragen steeds of alles goed gesmaakt heeft en zijn oprecht geïnteresseerd in je. Tip: de kruidnagelthee met honing, daar krijg je het lekker warm van.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
veel aandacht en erg lekker. wel even wachten.