Over het restaurant Restaurant Habibi

Een sprookje dat uitkomt

Exotisch Arabisch: dat is wat u aantreft bij Habibi. In een moderne setting genieten van de exotische gerechten uit Duizend-en-een-nacht. Geen sprookje, maar een werkelijkheid die een streling op de tong is. Ga op ontdekkingsreis en proef nieuwe smaken, kruiden en specerijen in de vorm van mezedes: kleine Arabische hapjes. Klein, maar o zo fijn! Laat je verrassen en waan jezelf een avondje in de sfeer van het Midden-Oosten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Habibi

• Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Bregje L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het eten is erg lekker, prima van smaak. Bastilla kip was niet vers, filodeeg hoort knapperig te zijn, dit was duidelijk opgewarmd. Brood was taai en kwam uit de over, proefde niet vers.
Bediening prima. Wel vonden wel het erg prijzig voor wat je krijgt. Een schaal koude en warme mezze voor 3 personen, fles wijn en koffie na, 50 euro pp. Daar heb je op andere plekken drie gangen en wijn voor.
Leuke plek maar gezien de prijs volgende keer elders eten.
Catherina V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ik heb al vaker bij habbibi gegeten en neem dan altijd de proeverij omdat je dan alles wat op de kaart staat kan proeven. Dit x vond ik het erg tegen vallen . Plus de prijs erg hoog. Sorry. De bediening was wel goed en aardige mensen. Maar ik ga daar niet nog een x eten omdat ik het ook erg duur vond.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De sfeer die neergezet wordt door de medewerkers is bijzonder hartverwarmend! Dat, in combinatie met het verrukkelijke eten, maakt dat ik zeker terug kom!
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Alles vrij sterk gekruid maar wel lekker.. Alles bij elkaar vrij duur maar... Wel leuj gezeten
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Altijd lekker en gezellig hier, prima eten en vriendelijke bediening.
Het was ons derde bezoek en we komen zeker weer terug
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuk en verrassend restaurant, bijzonder sfeervol ingericht en uitstekende service door leuke medewerksters. Een tien met een griffel :)
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Gezellige avond, leuke entourage en heerlijke proeverij van gerechtjes. Ik kom vast en zeker terug.
Één tip: bij binnenkomst was er niemand die ons welkom heette en pas na enige tijd kwam er een personeelslid tevoorschijn. Dat was het enige minpuntje van verder een prima avond!
Afke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Voor het eerst teleurgesteld in Habibi. Een tafel waar we bij de reservering speciaal om hadden gevraagd (later nog eens aan herinnerd), bleek niet vrij. De Libanese wijn was op evenals de Libanese thee. De mezze heten nu tapas. Is deze Libanees ineens Italiaans of Spaans geworden?! De sfeer was rommelig en onprofessioneel. Wij komen voorlopig niet meer.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was heerlijk!!! We hadden er alleen iets meer van willen eten in grotere porties. Voor de rest was de bediening enthousiast en erg gastvrij
Else K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lieve mensen...ga naar Habibi. Het kan niet meer liggen aan het gezelschap waar ik mee uit eten ga, of het feit dat ik misschien toevallig goed in mijn vel zit. Want met wie ik ook ga, en in welke tijd van de maand ik ook een tafel boek, het maakt geen enkel verschil; het is namelijk altijd goed bij Habibi. Het eten is gewoonweg verrukkelijk, de wijn zeer smakelijk en de bediening altijd vriendelijk. Kortom: gaan!
(En als je niet tevreden bent, kan je de gemaakte kosten bij mij declareren! (Doe je toch niet!))
Ed P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een heerlijke tent! Prachtige gerechten, zeer vriendelijke bediening en heerlijke wijn. Eet vooral de makreel.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
het was er zeer druk.Volgende Gasten stonden naast de tafel te wachten.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Yamna is een geweldige gastvrouw. Heerlijke hapjes en drankjes. Heerlijk gegeten in een toptent. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Pragati D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Verschillende hapjes koud en warm, alles anders en met liefde bereid. Zaak is gezellig, prima bediening. Zaak zat helemaal vol, en iedereen werd vlot bediend. Echt een aanrader :)
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ik snapte de keuze van het bakje popcorn niet????? Niet passend in de sfeer van het restaurant.Biedt dan een bakje humus aan of olijven.
Verder was het niet fijn dat het pinautomaat het niet deed, en het wat klunzig verliep met briefjes met het rekeningnummer.
Had hier meer aandacht aan besteedt
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk.
Boukje L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke verschillende orientaalse gerechtjes gegeten in een gezellige ambiance.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was heel gezellig; het eten was heel gevarieerd en heerlijk; we troffen een vriendelijke en behulpzame (rolstoeler) bediening. We hebben ervan genoten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
InekeHarderwijk .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was de tweede keer dat we (in andere samenstelling)'s zaterdags na het shoppen bij Habibi gingen eten en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn. Heerlijk gegeten, echt genoten van al die verschillende smaken van de proeverij. Ook de Libanese huiswijnen , zowel wit als rood waren erg lekker.
Aan iedereen die hier nog nooit heeft gegeten zou ik zeker de proeverij aanbevelen.

Ook voor vegetariërs en veganisten is het hier prima eten, denk aan gerechten zoals Muhammara, Falafel, Tabouleh, Hummus en Couscous met groenten.