Over het restaurant Restaurant Habibi

Een sprookje dat uitkomt

Exotisch Arabisch: dat is wat u aantreft bij Habibi. In een moderne setting genieten van de exotische gerechten uit Duizend-en-een-nacht. Geen sprookje, maar een werkelijkheid die een streling op de tong is. Ga op ontdekkingsreis en proef nieuwe smaken, kruiden en specerijen in de vorm van mezedes: kleine Arabische hapjes. Klein, maar o zo fijn! Laat je verrassen en waan jezelf een avondje in de sfeer van het Midden-Oosten.

Halve fles mineraalwater

Diner

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Habibi

ilja S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Onlangs hier gegeten. Bij binnenkomst werden wij naar een tafeltje begeleid met geen ruimte en precies onder de trap. Dit is een non-starter en als restauranthouder zou je hier niet voor moeten kiezen. Wij vroegen of we een andere tafel konden krijgen en dat kon.
Daarna kwam het wachten op de proeverij. De koude gerechten duurden meer dan een uur voordat zij werden geserveerd en dit waren veel te kleine porties met een mandje brood. Na dit te hebben gemeld werd ons verteld dat de volgende ronde substantieler zou zijn. Dit was ook zo. Deze gerechten waren kwalitatief aardig maar niet erg verassend. In een van de mezzas zat een klein steentje en vernam vanuit de keuken dat dit weleens voorkomt omdat de kikkererwten op matten worden gedroogd.
Al met al waren er verbeterpunten te noemen en we hopen dat Habibi daar iets mee doet. De vriendelijke appoach van de serveersters was wel dik in orde.
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Rowena W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Restaurant was zo druk dat het moeizaam was de tafelgasten te verstaan. Bediening is zeer matig, hebben meerdere malen tijdens het serveren de gasten aangestoten, bestelling meerdere keren niet goed gebracht. Gastvrouw/eigenaresse springt eruit qua service en zou goed zijn als het personeel ook dat niveau zou hebben qua service. Jammer dat er geen gebaar is gemaakt (aanbieden koffie bijv.) na het maken van de reserveringsfout. Klein gebaar die gewaardeerd zou worden.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima eten, hoeveelheid precies goed. Bediening was wat minder professioneel. Ontvangst begon goed, maar daarna niet echt servicegericht.
Sonia V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten uitstekend!!!!! De moeite waard om zo lang te wachten tussen gerechten op valentijnsdag!!
Bouke N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Met Valentijnsdag hier gegeten. Ze hadden een leuk menu samengesteld, wat lekker was. Prima prijs kwaliteit verhouding. Dé bediening was echter zeer matig. De zaak zat overvol en zelfs mensen die gereserveerd hadden, konden niet gelijk aan een tafeltje zitten. De tafeltjes staan ook te dicht bij elkaar. Verder duurde het bijna een uur, voordat de eerste gang op tafel stond.
Met wat minder tafeltjes en meer bediening kan het best een leuk restaurantje zijn.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Habibi had een heerlijk Valentine diner samengesteld. En ondanks dat ze helemaal vol zaten was de service perfect. Als je een keer orientaals wilt eten in Amersfoort een aanrader.
Sjack V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was lekker, over de prijs kwaliteit verhouding heb ik mijn bedenkingen. Maar de bediening maakte veel goed. Een doorn in het oog is de tafel inrichting. De tafels staan zo dicht op elkaar dat van een romantisch of privé gesprek geen sprake kan zijn, omdat de buren nagenoeg op je schoot zitten. Kortom lekker eten, toch geen aanrader.
Teunis M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Origineel concept met ruimte voor passend alternatief bij beperktheid door allergieën.
Frederic M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Dit restaurant is zeker de moeite waard!
Het eten is goed, is opgebouwd uit meerdere kleine gerechten die je naar keuze kunt kiezen.
Enkel de viskoekjes vonden wij minder omdat de hoeveelheid knoflook niet in balans was.
Met in totaal 7 gerechtjes hadden we meer dan genoeg.
De prijs is licht aan de hoge kant, maar zeker goed als je kijkt naar de kwaliteit.
De bediening bestond uit 1 serveerster die hard werkte, vriendelijk was en alles onder controle had.
Al met al was het een fijne avond met lekker eten!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
margot B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Habibi, van de proeverij. Ruim voldoende hoeveelheid, heerlijke smaken en goede uitleg wat er op het bord kwam. De glazen wijn waren van een mooie hoeveelheid, niet te zuinig! Goede service, lekker snel, met aandacht en niet opdringerig. Helemaal top!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig restaurant met heerlijke verrassende oosterse gerechten.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer prettige atmosfeer Leuke bediening en zelfs een klein schoonheidsfoutje van de kok werd direct goed gemaakt Ik kom zeker terug ook al moet ik dan weer uit Limburg vandaan komen. Als jullie foodtruck in de buurt van Echt is hoor ik het graag. Groetjes uit Limburg
Maria Teresa G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Top personeel, prachtig decor en goede sfeer. Het eten is erg lekker en de bijpassende Libanese wijnen zijn verrukkelijk!
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gezellig met zijn vieren gegeten bij Habibi. De sfeer is informeel, de kwaliteit van eten is goed en de bediening is netjes en vriendelijk. Zeer tevreden.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Voor het eerst (vegetarisch) gegeten. Fijne sfeer in het restaurant, eten is voortreffelijk. Mooie smaakcombinaties & alles vers. Minpunten zijn de lange wachttijd op het eten & erg gehorig.
N.C. de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
opnieuw heerlijk gegeten van die overheerlijke proeverij. fijn dat het personeel ook zo meedenkt met klanten die last hebben van allergieën en dan een prachtige oplossing verzinnen. heel erg bedankt!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijke avond gehad!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, verrassende smaken . Leuke bediening en gastvrij . Wij hebben echt genoten en komen zeker terug .