Restaurant Habibi

Krommestraat 45 3811 CB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Habibi

Een sprookje dat uitkomt

Exotisch Arabisch: dat is wat u aantreft bij Habibi. In een moderne setting genieten van de exotische gerechten uit Duizend-en-een-nacht. Geen sprookje, maar een werkelijkheid die een streling op de tong is. Ga op ontdekkingsreis en proef nieuwe smaken, kruiden en specerijen in de vorm van mezedes: kleine Arabische hapjes. Klein, maar o zo fijn! Laat je verrassen en waan jezelf een avondje in de sfeer van het Midden-Oosten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Habibi

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening!
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We troffen het niet met de avond: Habibi bleek tegelijkertijd bezig te zijn op een nabij festival, waardoor de mevrouw in de keuken nogal in de stress zat en een aantal gerechten uitverkocht waren. Het personeel bleef ondanks de enorme drukte vriendelijk en opmerkzaam, maar de hapjes vielen ons wat tegen. We gaan het gewoon een andere keer weer proberen (en checken dan van te voren of er niet gelijktijdig een evenement is...)
Ilias R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk ingericht restaurant. Eten mix tussen Marokkaanse en Libanese keuken. Goed op smaak en met zorg voorbereid en mooie presentatie. Bediening was pro actief, behulpzaam en allert.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijke avond gehad. Genoten van de proeverij en vooral de zeebaars, was echt yummie!! Lekker wijntje erbij en gastvrije bediening. Ik zeg aanrader.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Om te beginnen werden we ontvangen aan de deur met een vrolijke begroeting door bijna alle serveersters, dit gaf ons al de indruk dat we goed zaten. Vervolgens hebben we een goede uitleg over de wijnen gekregen en hiermee een perfecte keuze kunnen maken voor bij onze gerechten. We hadden een proeverijtje met allerlei hapjes van de kaart, en wat was dit smullen! Wij zijn hier voor het eerst geweest, al wonen we zelf wel in Amersfoort maar dit word onze nieuwe favoriete hotspot. De gerechten hebben ieder een unieke en lekkere smaak. Vooral de Briouat warm was er een om te onthouden! Wel echt een aanrader.
Lena T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
het eten was heerlijk, handig als er volgorde van hapjes wordt vermeld.
de kennis van de bediening was onder de maat ,zeker wat de wijn betrof .
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk eten! Keuze aan de kok overlaten is een goed idee om kennis te maken met onbekende overheerlijke smaken. Portie is goed, alles op 3 afgedtemd. Niet te weinig, ook niet te veel. Vriendelijke service met goede uitleg! Aanrader ook om nog eens te komen eten.
laurameeuwesse .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voor de tweede keer weer bij Habibi geweest, ik moet gewoon nog 1x zeggen hoe fijn restaurant het is. Alles was weer perfect, hele vriendelijke bediening, gerechten kwamen netjes op tijd en de smaken waren heerlijk! Echt weer genoten, dankjewel Habibi!
Dilara J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Dit noemt zich een midden-oosters restaurant? Eten was whitewashed, totaal niet authentiek Arabisch. Zelfs bij de shoarma om de hoek zijn ze authentieker. Enige voordeel is het aardige personeel!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Ah wat heb ik lekker gegeten ! De smaken waren zo apart je proefte ook van alles dat is het leukste hoe ze die smaken combineren top de bediening was super super ware zo vriendelijk en open de muziek fantastisch alles was top het kon niet beter ik en me man hebbe zekker genoten van ons avondje ! Bij habibi! Zal jullie dit echt zekker aanraden voor de mooiste avond van je leven ! Moet je bij habibi zijn
somaje D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We zijn vanavond bij habibi wezen eten en het was een keer en nooit meer. Ik ga vaak uit eten maar nooit is het zo een tegenvaller geweest.het eten was niet lekker en ik proefde niet eens een kleine beetje het Arabische keuken!! Toen ik dat heel netjes tegen het hoofddame zei keek ze verbaasd en hield zich een beetje van het domme!! Het enige wat ze zei was dat ze er niets aan kon doen. Erg jammer ik had veel meer verwacht. Ik heb dan ook echt met tegen zin betaald.we hebben helaas geen leuke avond gehad.jammer!!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bij binnenkomst was het restaurant bomvol. We hadden om 8 uur gereserveerd. Even leek het of er nog geen plaats vrij was, maar 2 minuten voor 8 konden we aan tafel. We namen beide de proeverij van kleine hapjes met alles van de kaart.
De eigenaresse en dr bediening lopen de longen uit hun lijf om ons te voorzien van de allerlekkerste hapjes. Meer dan uitstekend gegeten. En tussendoor ook nog tijd voor een praatje.
Restaurant Habibi bewijst juist nu hoe mooi het is dat Nederland een multicultureel land is.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuk restaurant, lekker eten.
Helaas liep er iemand van het restaurant heel de avond met een video camera rond om van de gasten opnames te maken.
Er werd ons niets gevraagd, het werd gewoon gedaan. Ik heb het als zeer storend ervaren. Jammer!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat blijft Habibi toch een bijzonder restaurant! Alles klopt, de bediening is super vriendelijk, het eten is enorm lekker en de sfeer is heel gezellig. Ik kom hier dan ook vaak en vind de eigenaresse een top vrouw, ze werkt keihard om het iedereen naar hun zin te maken. Ik kan geen genoeg krijgen van de lamstajine!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Echt een aanrader. Genieten van de proeverij. Wat een hartelijke en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
heerlijk gegeten! het was alleen een beetje druk, wat de keuken niet helemaal aan leek te kunnen. het duurde wat lang, (normaal niet erg, maar 1 van ons moest nog 2 uur met de trein.)
Clarinda D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Proeverij Habibi gekozen. Heerlijke voorgerechten met verassende en passende smaak combinatie. Hoofdgerechtjes vonden wij qua smaak allemaal veel op elkaar lijken. De couscous had ik opvallend beter dan mijn eigen keukencouscous verwacht, maar dat was niet zo. Wat ons betreft waren een aantal gerechters te zout. De rode mul en kip was heerlijk. Zowel voor en hoofd was er meer dan genoeg. Vriendelijke leuke bediening en gezellige ambiance. Top avond bij Habibi
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer lekker gegeten vooral de koude voorgerechten waren erg lekker. Bediening was over het algemeen erg goed echter zat er ook een chagrijn tussen die er niet veel van bakte.

al met al een leuke ervaring en heel lekker eten voor een kleine prijs.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Was een heerlijk avondje, in alle opzichten. Een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was geweldig, een Valentijn diner waarbij we de gehele kaart konden proeven. Wat een verwennerij, de wijn paste goed (Chili) en de service was top. De eigenaresse is een op en top horeca vrouw. Echt een aanrader!!!!