Restaurant Habibi

Krommestraat 45 3811 CB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Habibi

Een sprookje dat uitkomt

Exotisch Arabisch: dat is wat u aantreft bij Habibi. In een moderne setting genieten van de exotische gerechten uit Duizend-en-een-nacht. Geen sprookje, maar een werkelijkheid die een streling op de tong is. Ga op ontdekkingsreis en proef nieuwe smaken, kruiden en specerijen in de vorm van mezedes: kleine Arabische hapjes. Klein, maar o zo fijn! Laat je verrassen en waan jezelf een avondje in de sfeer van het Midden-Oosten.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Habibi

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een leuk restaurant met attente bediening door Madelief en Janda. Goede wijn en lekkere gerechten. Er zou wat meer geluidsabsorberend materiaal moeten zijn. Het was gezellig druk, maar daardoor te rumoerig. Het koste moeite om gesprek aan tafel te volgen.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten
Kristan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Top restaurant en heerlijk eten. Altijd weer genieten.
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hadden de Habibi proeverij, twee schalen met koude en warme hapjes. Heerlijk!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Niet heel bijzonder, maar was wel ok. Inrichting is enigzins luxe, maar niet heel warm en het eten wel redelijk goed geprijsd en lekker
Aufa R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk en gezellig. Eten oké
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heel erg lekker eten! Aanrader!
Alfons A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Met de 3-gangen proeverij krijg je een heerlijk culinair reisje door Marokko en Libanon voorgezet. Een echte aanrader! Goede en attente bediening, alles voor een eerlijke prijs. Wij komen zeker terug.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Habibi. Het nieuwe menu is weer geweldig. Heerlijke Lamsrack met zoete aardappel friet en smaakvolle entrecôte. Meest smaakvolle eten in Amersfoort! Ook heerlijke wijnen en gastvrije service.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Genotvol gegeten en een top avond gehad! Het proeverijtje was verrassend goed, er werd keurig rekening gehouden met mijn notenallergie. Het personeel was attent en goedhartig. Verder erg genoten van de bijpassende Libanese wijnen. Al met al, top!
ghadeer V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele leuke arabische uistraling in de details, zonder overkill. Het eten was heel goed, zelfs voor mijn man die nieuw is met de arabische keuken.
Louk B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker eten in een leuke, ongedwongen sfeer.
Bijzonder vriendelijke serveerster.
We hebben "de proeverij" gegeten, allemaal kleine porties van de kaart.
Lekkere wijn uit Libanon, en verse muntthee.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig met mijn familie een avondje gaan eten bij Habibi. Wat hebben wij genoten zeg. Op aanrader van het meisje in de bediening de proeverij genomen, hierbij krijg je de hele kaart in het klein. Wat was dit genieten zeg, zoveel verschillende smaken en gerechten en allemaal heerlijk. Hierbij hebben we na uitleg van de wijnen ook nog een lekker libanees wijntje bestelt, wat paste dit goed bij de gerechten! Als afsluiter kregen we nog een heerlijk dessert met koffie en thee. Wij komen zeker snel nog een keer eten!
Brenda E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Een gezellige en leuke plek om een avondje te zijn. Heerlijke gerechten en ontzettend aardig en spontaan personeel! Wijntip: monta reserva.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We kwamen naar Amersfoort omdat het een centrale plek is voor onze famile. Van jullie restaurant had ik positieve verhalen gehoord. Het eten was heerlijk, leuke proeverij hebben we gehad. Wel was het erg veel, dit zou best wat minder kunnen. De eigenaresse en het meisje in de bediening waren super vriendelijk. de wijn was heerlijk. bedankt voor de leuke avond. zeker een aanrader.
Charon V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het idee leek leuk en lekker. Echter was dit een aanfluiting. Op de kaart stond de mezze proeverij voor 30 euro. Niet dat het pp was. Eerst een bordje met koude gerechtjes en daarna een bordje warme. Taai en te simpel om te serveren. Met ieder twee wijn, 90 euro lichter. Nooit meer, schande.
Bordje pp voor 15 euro de man zou schappelijk zijn geweest. De kok mag wel eens restaurant waardig leren koken.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hadden de proeverij en ieder gerechtje was een verrassing. De bediening was vriendelijk en zeer attent. Wij hebben een heerlijke en bijzondere avond hier gehad. Een aanrader.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hadden gekozen voor het volledige menu en dat was een goede keus. Alles was heerlijk en veel variatie. De uitleg over de verschillende gerechten was duidelijk.
Vriendelijke en attente bediening.
Eileen K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben de proeverij Habibi genomen en daardoor een keur aan gerechten geproefd. Zeker voor als je niet kan kiezen en bijzonder wilt eten is dit een goede mogelijkheid. Prijzig maar nogmaals als het een keer bijzonder mag is dit echt een aanrader.

Vers goed gekruid eten, en heerlijk samen delen tijdens het eten. Koude ronde, warme ronde en toetje: alles smaakt uitstekend. Vriendelijk bediening die blij wordt als er lekker gegeten wordt.