Over het restaurant Restaurant Habibi

Een sprookje dat uitkomt

Exotisch Arabisch: dat is wat u aantreft bij Habibi. In een moderne setting genieten van de exotische gerechten uit Duizend-en-een-nacht. Geen sprookje, maar een werkelijkheid die een streling op de tong is. Ga op ontdekkingsreis en proef nieuwe smaken, kruiden en specerijen in de vorm van mezedes: kleine Arabische hapjes. Klein, maar o zo fijn! Laat je verrassen en waan jezelf een avondje in de sfeer van het Midden-Oosten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Habibi

Diner

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Habibi

Ed P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een heerlijke tent! Prachtige gerechten, zeer vriendelijke bediening en heerlijke wijn. Eet vooral de makreel.
Ton R.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Yamna is een geweldige gastvrouw. Heerlijke hapjes en drankjes. Heerlijk gegeten in een toptent. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Pragati D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Verschillende hapjes koud en warm, alles anders en met liefde bereid. Zaak is gezellig, prima bediening. Zaak zat helemaal vol, en iedereen werd vlot bediend. Echt een aanrader :)
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ik snapte de keuze van het bakje popcorn niet????? Niet passend in de sfeer van het restaurant.Biedt dan een bakje humus aan of olijven.
Verder was het niet fijn dat het pinautomaat het niet deed, en het wat klunzig verliep met briefjes met het rekeningnummer.
Had hier meer aandacht aan besteedt
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk.
Boukje L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke verschillende orientaalse gerechtjes gegeten in een gezellige ambiance.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was heel gezellig; het eten was heel gevarieerd en heerlijk; we troffen een vriendelijke en behulpzame (rolstoeler) bediening. We hebben ervan genoten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
InekeHarderwijk .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was de tweede keer dat we (in andere samenstelling)'s zaterdags na het shoppen bij Habibi gingen eten en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn. Heerlijk gegeten, echt genoten van al die verschillende smaken van de proeverij. Ook de Libanese huiswijnen , zowel wit als rood waren erg lekker.
Aan iedereen die hier nog nooit heeft gegeten zou ik zeker de proeverij aanbevelen.

Ook voor vegetariërs en veganisten is het hier prima eten, denk aan gerechten zoals Muhammara, Falafel, Tabouleh, Hummus en Couscous met groenten.
Lourina S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
sfeer goed, prettig om voldoende tijd te hebben tussen gangen in
Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Habibi. Allerlei kleine spannende hapjes met ieder hun eigen smaak en textuur. Vooral de hummus is bizar lekker! Gastvrij ontvangen door de vriendelijke gastvrouw die, nadat we hadden gemeld dat we op tijd in de bioscoop moesten zijn, onze gangen wat sneller liet opvolgen. Top!
Sonja N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening! Een aanrader.
Daantje J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Letterlijk elk hapje was lekker. Alles tot de laatste kruimel opgegeten. Leuke bediening, goede sfeer; hier komen we vaker!
Mi M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een warm welkom! Bij de reservering aangeven op de bank te willen zitten i.v.m. rugklachten partner na een recent ongeluk. De eigenaresse Yamna riep vanuit de keuken: ‘Ga daar maar lekker zitten. Wat vervelend van het ongeluk.’ Ze wist de reservering te herinneren en kwam even kletsen. Daarna heerlijk gegeten en gedronken. Een absolute aanrader voor mensen die van originele (pittige) gerechten houden. Wel vond ik het jammer dat ik geen verschillende gerechtjes schotel voor 1 persoon kon krijgen. Ik eet geen vlees en mijn partner geen vis. Dus samen een plateau was voor ons ons geen optie. Hopelijk de volgende keer wel mogelijk.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
lukraak gekozen dit restaurant, maar het eten was heel lekker, zeker als je van kruidig eten houdt (niet heet). een heel grote varieteit aan smaken. als het druk is, kan het wel rumoerig zijn
Lidy E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg lekker gegeten in een gezellige sfeer. We hadden een proeverij van de meest populaire gerechten. Dit viel bij ons erg in de smaak.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het kon niet anders, of het moest goed zijn! Het is nl voor de 6e keer dat ik hier geweest ben...
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bijzonder en heerlijk gegeten, warme bediening. Ik kom hier graag terug.
Lonneke O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten van de 2 gangen proeverij. Ze houden erg goed rekening met eetwensen (wel/ geen rund in ons geval). Bediening was informeel en erg vriendelijk.
Kortom een aanrader!
Jung Im K.