Restaurant Gusto

Hofland 58 3641 GG Mijdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Gusto

Heerlijke pizza's en meer

Je vindt deze heerlijke pizzeria midden in Mijdrecht. Maar Il Gusto heeft naast echte Italiaanse pizza's meer te bieden. Hier geniet je namelijk ook een heel scala aan Italiaanse specialiteiten. Door de Italiaanse chef bereid zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Restaurant Gusto

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Nagi .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Hier toevallig terechtgekomen maar wat een heerlijk restaurant
We kwamen binnen en het was goed gevuld
De bediening was snel en attent
Wij aten de filetto tartufo en tagliata di manzo vlees was goed gegrild en saus prima op smaak
Al met al hebben ze zeker vaste klanten erbij want hier komen wij zeker terug
Fwjoosten .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening, sfeer was goed, een paar schoonheidsfoutjes ontdekt, te weten:
Bestek van het voorgerecht moesten we hergebruiken voor het hoofdgerecht. We moesten zelf om een servet vragen. Bij het desert (appeltaart) kregen we een grote eetlepel ipv een gebaksvorkje, bij ijs dezelfde grote eetlepel ipv een desertlepeltje. Misschien hadden ze bestek tekort? Verder alles goed verzorgd.
Fam_burger .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
het eten smaakt prima, sfeer goed, bediening correct, servet niet schoon en porties èrg klein en daarom niet geschikt voor opgroeiende jongelui.
I.konert .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Restaurant was gezellig aangekleed. Service ook prima, goede uitleg van menu. Vooraf carpaccio was niet bijzonder, weinig smaak, beetje zure dressing. Als hoofdgerecht lasagne, dit was prima, het andere gerecht wat wij hadden was pasta gevuld met kaas, groot bord, maar niet erg vullend. Tiramisu als toetje was lekker, gelukkig niet teveel drank.
Jevdw .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Prettig ontvangst in een modern sfeervol restaurant. Prettige compacte kaart met ruime keuze. Prijs kwaliteit verhouding voldoende. Kortom prima kleinschalige eet locatie in Mijdrecht.
Empress .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Allereerst werden we hartelijk ontvangen en kregen een mooie plaats bij het raam. Er waren helaas weinig tafels bezet. De bediening was vriendelijk en ook de kok kwam een praatje maken. Voor het hoofdgerecht hebben we iets anders gekozen dan voor de ah zegels kon. Was totaal geen probleem. Alle 4 kozen we voor de ossenhaas, maar dan in verschillende variatie's. Minpuntje is misschien dat er iets meer groente bij zou kunnen. De wijn was makkelijk te drinken, had misschien iets steviger gekund.
Sestellop .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Onze reservering was door Iens niet doorgegeven. Dit is de tweede keer dat het ons overkomt. De keuze was niet groot. Als voorgerecht hebben we zalm met uien genomen, wij hadden 3 stukjes ui erop. Als hoofddgerecht konden we alleen kiezen tussen pasta en pizza, wij hebben pasta genomen, het was niet slecht, maar ook niet geweldig en voor de toetje was geen enkele keuze, alleen tiramisu, naar overleg met de baas mochten we een kop koffie of thee voor in de plaats.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015

Met z'n tweetjes gezellig gegeten. Beide voorgerechten carpaccio di salmone en de gebakken champignons in witte wijn als de hoofdgerechten spaghetti carbonaro en pappadelle met gerookte zalm waren heel erg lekker. De soepele rode wijn smaakte hier prima bij. Beide gerechten met verse pasta! Het huisgemaakte Italiaanse kersttoetje en tiramisu waren erg lekker. Een sterk kopje Italiaanse espresso maakte de maaltijd af. Een goed restaurant met een gastvrije attente bediening en een kok die ook even komt kijken of alles smaakt, leuk! We gaan zeer zeker nog eens bij Il Gusto eten !!!
Fwuijts .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het eten was niet echt slecht, maar wel veel te duur voor wat ze boden. Vooral het hoofdgerecht was erg teleurstellend. We hadden keus uit 2 hoofdgerechten, we namen elk een verschillend. Maar het resultaat leek wel erg op elkaar. Diepe borden met een paar stukjes rafioli achtig product er in, waarvan je nauwelijks kon proeven wat de vulling was omdat het zwaar in de tomatensaus met kaas lag. Groente ontbrak. Het menu kostte 30 euro p.st. Maar 15 euro p.p. vonden we het eigenlijk ook niet waard. We hadden echt het gevoel van; we zullen die lui van de AH actie eens zo goedkoop mogelijk afschepen.
We wonen vlakbij, en gaan graag uit eten. We waren hier nog nooit geweest en dachten dit is een leuke manier om kennis te maken. Maar we hebben er gegeten en gedronken. No Gusta.
Theodw .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Mag ik eerst even zeggen dat het er fantastisch uitziet bij jullie?? Mijn complimenten! En dan heb ik nog niet eens gesproken over de heerlijke pizza's en de fantastische service... Echt een super zaak! Hier kom ik zeker terug! :-)
Romaroki19 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wij hebben prima gegeten bij Il Gusto. De gerechten zijn simpel maar erg smaakvol. De keus was voldoende, de bediening vriendelijk.
-ZeN- .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We hebben hier prima gegeten, aardige gastheer, 3 gangen met als hoofdgerecht pasta.
De pasta was huisgemaakt.
Ik heb begrepen dat de pizza hier ook erg lekker is.

De bediening was erg vlot, misschien een beetje te vlot als je geen haast hebt.

Ik zou het zelf alleen proberen wat gezelliger te maken met licht en kaarsjes.
MaryD .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Je kan er héérlijk en gezellig eten. De bediening is prima en vriendelijk.
De pizza's hier zijn ook zeker een aanrader..de bodem is Top!
Ik kom hier graag eten.

Merksjanet .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten was heerlijk. À la carte. Hoe het hoofdgerecht heette week ik niet. We kregen geen
kaart. Maar het heeft mij prima gesmaakt.
De bediening was uitstekend en het was gezellig druk.
Marjovanhouten .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Ik vond het eten van matige kwaliteit, van de vitello tonato was de saus wel lekker. De hoofdmaaltijd was wel heel karig, een pasta met een sliertje spinazie en een hele hoop tomatensaus. Ook de tiramisu was matig van smaak. Alles was wel te eten, maar echt niets bijzonders. Vorige keer was her een stuk beter! Nu zou ik mijn vrienden Gusto niet aanraden.
Meryamellenotten .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteren wezen eten bij Il Gusto. Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, maar ik ben erg blij dat we zijn gegaan. Het eten was echt superlekker, vooral de pasta met sinaasappel, echt verrukkelijk! Een frisse combinatie en heel wat anders dan dat ik normaal gesproken zou kiezen, maar dit is echt een aanrader. Verder was de bediening erg vriendelijk en flot en hing er een fijne, gezellige sfeer. Hier ga ik vaker naar toe!!
Josephine007 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vrijdag wezen eten bij Il Gusto op aandringen van de buren.
Ik vond het eten van uistekende kwaliteit
de vleesgerechten waren goed gegrild en de pizza's hadden een heerlijke dunne bodem.
De bediening was prima in orde en vlot.

Wij gaan hier zeker nog eens naartoe!!
Diamant1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Als eerste viel ons op de hartelijke ontvangst en de gemoedelijke sfeer. Er was keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Zelfs deze beperkte keuze was lastig; heerlijke gerechten en een lekker dessert. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan. Een goede manier om kennis te maken met dit leuke restaurant.
Cflakerveld .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wij hebben het dagmenu genomen was heerlijk nette en vriendelijke bediening,
Kan het iedereen aanbevelen.
Het menu was vitel tonnato, tortellini ai porcini, als nagerecht tiramisu
Johnkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
We maakten gebruik van de AH restaurantbon. De bediening was vriendelijk en de kwaliteit van het eten was prima. Wij hebben dus zeer lekker gegeten.