Restaurant Gregor

Hinthamerstraat 109 5211 MH Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Gregor

De geur van pepperoni

Eigenaar van deze Bistro Mediterraneo is de Griek Gregor Grigoriou die de zaak runt met zijn dochter. Zij creëren een rustige, informele en knusse sfeer waar iedereen zich thuis voelt. De gerechten worden in de open keuken en aan tafel voor je bereid. Denk aan heerlijke pepperoni van de grill, salades, warme en koude tapas, lamskoteletten. Puur genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Gregor

Nonche .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een ontzettende tegenvaller. De bediening had niet veel in de gaten; op meerdere tafels waren de borden al leeg (en de glazen nog langer) maar het duurde zeker twintig minuten voordat deze werden afgeruimd. Het eten was absoluut niet restaurantwaardig. De kip piri piri zag eruit en smaakte naar simpele chicken tonight. Wij komen hier niet meer terug.
Grieksetenislekker .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantzegels.! Leuk personeel. Gezellig tussen de Brabanders! Prima prijs/kwaliteit verhouding
Join91 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de ah actie gegeten na middagje winkelen.
Gevarieerde kaart, lekker gegeten! Met een vriendin
Vriendelijk personeel. Aanrader
G V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Helaas gaat dit sfeervolle en gezellige restaurant per 1 december sluiten wegens familie omstandig heden .
Erg jammer maar een goed besluit.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was goed bereid maar had weinig smaak. Het personeel was wel heel vriendelijk en leuk voor mijn 3 jarige dochter.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn al meerdere keren bij Gregor geweest. Prima eten in een leuke sfeer en gezellige bediening. Gerechten zijn van een goede kwaliteit! Inmiddels begrepen dat ze per 1 december de deuren gaan sluiten vanwege persoonlijke omstandigheden. Wij vinden het erg jammer!
Hillie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heel fijn gegeten met een heerlijk gerecht. De bediening was erg vriendelijk.
Na afloop sprak ik de dochter van Gregor die vertelde het trieste verhaal dat haar vader overleden was en de zaak
over 2 weken zou sluiten. Erg jammer want ik was zeker nog een keer teruggekomen.
Britt19 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk eten en bediening was top. Setting zelf is minder. Banken zijn hoog en tafels in verhouding erg laag waardoor het niet super comfortabel zit. Maar eten, nogmaals, echt lekker!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten, aardige bediening. Borden netjes opgemaakt en bijgerechten ook goed verzorgd.
Enige minpuntje is dat we bij de voordeur zaten en er steeds een koude vlaag binnenkwam bij nieuwe gasten
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met AH bon wezen eten. Het eten was niet lekker. Alles leek uit pakjes en potjes te komen. Geen champignons in de champignonsaus. De groenten waren overgaar, slechte combi van aubergine en prei en de cappuccino was bereid met doodgeslagen melkschuim. Geen aanrader en lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik kom hier nooit meer terug!
Het eten was niet weg te krijgen. Zo vonden ook mijn tafelgenoten met andere gerechten!
Carpaccio kwam uit de diepvries en het hoofdgerecht was denk ik al dagen lang gevoed met de restjes van eerdere dagen.
Zelfs de koffie na was niet te drinken.
Paul.en.marjon .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Jammer dat het personeel bij de bar bleef wachten toen we binnenkwamen. Ook jammer dat de heerlijke gehaktballetjes zo groot waren. Liever iets kleiner en een meer, dan twee behoorlijk grote. Het was verder erg lekker, de biefstuk goed gebakken en de lamsrack ook precies goed.
Niky8 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Al moesten we voor ons gevoel even op de ontvangst en wederom ook weer op de bestelde drankjes wachten dit alles werd goed gemaakt door het vriendelijke personeel en het smakelijk opgediende eten. Advies om iets aan de akoestiek te doen.
Im1981 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. 45 euro voor 2 personen (inclusief 2 drankjes).
Attente bediening. Bovenin vonden wij het ietwat rumoerig, dus we zijn onderin gaan zitten.
De inrichting is ruim opgezet, maar wel gezellig.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vooral de rode huiswijn is een aanrader Echt een aanrader vooral het informele spreekt me aan. Kom er zeker nog een keer terug
Lesley D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de AH actie veel keuzemogelijkheden qua eten. Bediening kan echt beter, we wachten een uur op ons voorgerecht en de huisgemaakte Tiramisu heb ik elders wel beter geproefd. Zorg dat er achter de bar wordt opgeruimd. Aan het eind van de avond was er een opstapeling van vuile glazen, ziet er slordig uit. Mix grill vind ik de prijs aan de dure kant €21,00
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer. Kwamen ook hun excuses maken dat het wat langer duurde omdat er 1 persoon van de bediening was uitgevallen. Wij hadden daar geen last van! Komen nog zeker een keer terug.
Lesley D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het is dat we de AH uitzegels hebben gebruikt. Mix grill van 21 euro is aan de te dure kant. Huisgemaakte Tiramisu kan veel beter. We hebben verder lekker gegeten en het was gezellig. Tips aan het personeel: zorg dat je een logisch systeem opbouwt qua bediening, het was nu wat rommelig, weet welke tafel je bedient. Achter de bar was het aan het eind van de avond rommelig, veel afwas, zorg dat een personeelslid regelmatig opruimt.
Backer R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Niet goed.
Gereserveerd met de AH restaurantweken. Drie gangen keuzemenu waarvan per gang het goedkoopste gerecht gratis is. Opletten dus!
Carpaccio was erg eenvoudig en smakeloos. Gehaktballetjes in tomatensaus idem. Volgens mij kwam het uit de supermarkt. Hoofdgerecht stukje zalm waar weinig mis mee kon en kip piri/piri was fantasieloos. Nagerecht eenvoudig ijsje.
Menuprijs 2 maal € 34,00 zonder korting . Dat is gewoonweg schandalig. Met de AH actie hoefden we maar één keer af te rekenen maar dat was zelfs te veel voor de kwaliteit die geleverd werd. Wegblijven hier!
John R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Gregor. Het keuzemenu heeft voor ieder wat wils en als je overal van houdt, wordt het lastig kiezen. Het menu is geïnspireerd op de Mediterraanse keuken maar heeft ook standaard gerechten.
Als voorgerecht namen we 2x de caprese salade met buffelmozzarella, de rundercarpaccio en de Albondigas.
Alles smaakte heerlijk en vooral de caprese salade was heerlijk door de lekkere buffelmozzarella. De tomatensaus bij de Albondigas mocht wat mij betreft iets pittiger.
Als hoofdgerecht namen we de mixed gril, souvlaki en 2x de zalmfilet in preiroomsaus. Heerlijke gerechten die voortreffelijk waren bereid. Ook kregen we er een salade en patat frites bij. En vooral de frites waren heerlijk gekruid en goed gebakken. Goed frites bakken is een vak apart, en dat is voor deze keukenbrigade geen probleem.
Als nagerecht hadden we tiramisu en roomijs met fruit. Een mooie afsluiting van een lekker menu.

De wachttijden tussen de gerechten waren redelijk. Alles kwam niet snel achter elkaar, wat wij als zeer prettig ervaren. De rode huiswijn is goed en past goed bij de diverse gerechten.

Kortom, een restaurant om te onthouden. We komen zeker nog een keer terug.