Restaurant Green 46

Postweg 17 6561 KJ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Green 46

Je bent van harte welkom voor een heerlijk diner in Restaurant Green 46! Dankzij de unieke ligging op Golfbaan Het Rijk van Nijmegen zijn zij iedere dag geopend en heb je bij mooi weer een prachtig uitzicht. Zowel golfers als niet-golfers zijn van harte welkom om te genieten van een kopje koffie, lunch, borrel, of diner. De keukenbrigade verrast je graag met mooie gerechten van de beste seizoensproducten. De restaurantkaart verandert hierdoor iedere drie maanden van samenstelling. Tot snel!

Meer informatie over restaurant Restaurant Green 46

nelly W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zeer prettige avond bij Green 46: vriendelijk enthousiaste bediening die leuk vertelde over de golfclub en waarom het restaurant Green 46 heet. Eten was heel fijn en gangen werden in precies goede tempo gebracht. Musicale behang was op een of ander manier te aanwezig, maar dat mocht de pret niet drukken.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk op het terras gezeten en gegeten. In het laatste zonnetje van de dag. Echt een fijne plek met heerlijk eten, ook voor vegetariers.
Leon Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We zijn hartelijk ontvangen en de hele avond correct en vlot bediend, af en toe met een knipoog. We hebben ons geen moment ongemakkelijk gevoeld. Alle drie gangen oogden fris en aantrekkelijk, smaken en bereiding perfect. Heerlijk gegeten en ontspannen avond gehad.
gpjpelkman .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
leuke avond gehad .
leuke bediening.
was zo gezellig dat we als laatste weg gingen.
gaan zeker nog een keertje terug.
het is een leuke locatie om eens lekker te gaan eten.
een aanrader dus.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg mooie ambiance.
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Jammer dat het ging regenen maar zowel binnen als buiten gezellig gezeten.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het is lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten. Prettig personeel, mooie inrichting, lekker ruime tafels en het eten was voortreffelijk! Verse groenten, mals vlees, mooi opgediend, goede porties en erg smaakvol. Kortom waar voor je geld. Wij gaan zeker terug. Wat ons betreft een absolute aanrader!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben Green 46 ontdekt via de AH actie, en daar hebben we geen spijt van. Het was erg goed,en vooral lekker gegeten! Prima service en een mooie locatie. Komen zeker nog een keer terug.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah restaurant aktie.
Wij hadden beide verschillende gerechten zowel voor- hoofd- als nagerecht maar alles was heerlijk.
Bediening netjes en correct.
Mooie locatie.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Dit was 3e bezoek. Eerste was zeer goed. Tweede was redelijk/goed omdat nieuwe manager zonodig veranderingen (verminderingen) wilde doorvoeren. Bij 3e bezoek was dit grotendeels teruggedraaid.
nelly W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, buiten met een mooie natuurlijke omgeving met veel bomen. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vat baar.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Je zit prachtig buiten met uitzicht over het groen en de golfbanen. Normaal gesproken zou je niet zomaar naar een golfclub gaan om te eten, dus gelukkig met AH bonnen ontdekt. Gaan zeker nog terug, ookvde lunch eens een keer proberen.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeker aan te bevelen. Bediening ontspannen en open welke wij zeer op prijs stellen. De locatie gemoedelijk en netjes.
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We voelden ons echt te gast ,vriendelijke bediening en we hebben heerlijk gegeten .zeer de moeite waard
En een goede locatie
dinetvloet2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Net als de eerste keer een klein jaar geleden vertrokken we ook nu weer met de gedachte: beslist de moeite waard om hier weer eens terug te komen! Dus, tot ziens!
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Mooie locative op het golfterrein. Prima bediening (vriendelijk) Heel leaker gegeten. Komen beslist terug als we were in Groesbeek zijn.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was snel op tafel en alle borden waren mooi verzorgd. Bediening was prima. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Geweldige avond gehad, alles klopte. Fijne sfeer, vriendelijke bediening en compliment aan de keuken.
Ook de wijnen, zeer smaakvol.
Vanwege een golftoernooi was er muziek buiten op het terras. Zelfs deze was sfeervol.
Wij gingen tevreden naar huis en komen zeker terug.
C. van de Sande