Restaurant Green 46

Postweg 17 6561 KJ Groesbeek Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Green 46

Uitzicht over de golfbaan

Deze golfbaan ligt in een prachtig bosrijk gebied nabij Nijmegen. Elke dag kun je in het restaurant Green 46 terecht voor een fijn kopje koffie, lunch of borrelhap. Natuurlijk zijn ook niet- golfers van harte welkom! Elke twee maanden wordt de streekgebonden, klassieke kaart vernieuwd. Vanaf het terras heb je een wijds uitzicht over de golfbaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant Green 46

Bus
  • : Parkeerplaats

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Uitmuntend lekker gegeten in een prachtig, chique vormgegeven restaurant met een aardige en een zeer beleefde bediening!
Ellenvieperen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prachtige ligging in de heuvels bij de bossen van Groesbeek.
Zeer vriendelijke ontvangst al bij de receptie / de golfwinkel. Medewerkers doen er alles aan om je welkom te heten. Zelfs de hond mag mee en krijgt een bak water.
Heerlijke gerechten met originele ingrediënten als pastinaak en schorseneren. We hebben in deze tijd van het jaar voor de wildgerechten gekozen. Ook de huiswijn was uitzonderlijk goed, en .. er zijn meerdere bieren van de tap. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Tip: op dit moment kan je ook een bokbierproeverij doen.
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten maar ongezellige ruimte. Tafel in het verlengde van de gang ,geeft geen restaurant gevoel. Verlichting ongezellig , niet sfeervol.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voorgerecht en nagerecht als een prachtig decor op het bord, daarbij ook nog tongstrelend heerlijk........meer heb je niet nodig voor een geslaagd avondje uiteten, onze complimenten voor de creativiteit van de kok. Ik kom hier graag terug.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voor ons een bekende locatie maar het was weer prima. Vlotte en vriendelijke bediening, prima keuken. Gerechten zijn fraai opgemaakt en voor ons ruim voldoende.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Is een zeer goede gelegenheid mrt prima eten
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Hier via AH actie gegeten, prima gegeten.
De gerechten zagen er mooi uit en de smaak was ook goed. Ik had paté van eend en mijn vriendin duo van zalm.
Daarna heilbotfilet en biefstuk. Als dessert een bananentrio en macarons.
De bediening was zeer vriendelijk en ze deden echt hun best.
Ik kan niet echt negatieve punten vinden, aanrader dus.
Aliciavdk .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Met AH actie was het qua prijs goed te doen. Anders zouden de porties wel iets groter mogen zijn. Er zat wel een flinke portie frietjes bij, waardoor het toch voldoende was.
Gracia S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Goed restaurant, mooie ligging, vriendelijk personeel.
3 gangen menu voor een voordelige prijs via de AH zegels.
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren yummie!!
We komen zeker terug,
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Fraaie locatie, kundige bediening die meedenkt en aanvoelt. Goede timing, prima gerechten en drankjes. Het klopte helemaal. Zelfs het weer, zodat we heerlijk buiten konden zitten.
Rpouwelsen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vriendelijke bediening en ontvangst.
Heerlijk buiten zitten met zicht op de green.
3 gangen keuze van de kaart.
We gaan zeker terug.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Waren alle drie buiten gewoon lekker,in goede zweer en bediening hebben wij gegeten ,bedankt dat wij dit hebben mogen beleven
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was erg rustig in het restaurant wat erg aangenaam was. Het eten was zeer mooi opgemaakt en erg goed van smaak. Wel kleine porties maar bij de hoofd gerechten worden grote porties friet erbij geserveerd. Heerlijk gegeten, zeer goed van smaak. Personeel is erg vriendelijk maar de oplettendheid zou iets beter kunnen want regelmatig was er geen personeel te bekennen wat het lastig maakt als je iets te drinken wilt bestellen.
Een aanrader voor lekker eten met seizoensgebonden ingrediënten.
Vandongen.gaby .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk eten op een prachtige locatie ,ook als je geen golf speelt. Het eten wordt is een lust voor het oog en
we werden bediend door vriendelijke personeel.
Jljanse .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de AH Iens Actie. Voor iedere gang 4 keuzemogelijkheden.
Mooi opgemaakte borden en heerlijke verse gerechten. De vangst van de dag, roodbaarsfilet, was uitstekend. Bediening zeer vriendelijk. Uitzicht vanaf het terras is schitterend. We komen er vast nog wel eens terug om in de omgeving te wandelen en te lunchen.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De bediening was prettig. Je zit heerlijk op het buitenterras welke bij het restaurant hoort. Het eten was erg goed. Het uitzicht is erg mooi. Ik zou nooit eerder naar een golfclub gaan, omdat ik niet wist dat je daar gewoon kon eten. Toch maar mooi van die AH actie. We komen zeker terug, ook zonder AH bon!
Hjhendriks60 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ontvangst was goed, er werd snel een aperitief geserveerd. Ook hoefden we niet te lang te wachten tussen de gangen door. De hoeveelheid en de kwaliteit van de diverse producten waren goed. Het vlees (medium besteld) had iets gaarder kunnen zijn. De bestelde wijnen waren prima, men heeft echter geen uitgebreide wijnkaart. Voor het afrekenen werd ik naar de bar verwezen, ik ben gewend dat dit aan tafel gebeurt. Mede door de AH actie prima prijs/kwaliteit verhouding. Zonder AH actie zou ik het restaurant net aan de dure kant vinden.
Sasnet1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met de AH-actie gegeten. Keuze van de normale kaart voor-hoofd en-nagerechten. Uitstekend gegeten. Leuk opgemaakt en meer dan voldoende. Hier kan je tenminste gewoon karaffen water bestellen zonder extra kosten. Zo hoort het! Erg aardige bediening. Helaas geen mooi weer maar het terras zag er uitnodigend uit. Voor herhaling vatbaar.
SJ-AA .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Green 46. Dit was wat je van een restaurant verwacht: zowel het voor-, hoofd- en nagerecht zoals je het thuis nooit kunt maken.
Joanna-s .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Carrpaccio heel lekker! Toetjes tragisch (beide ijs met rood fruit en parfait)! Vriendelijk personeel maar alles was een beetje chaotisch. 28 euro voor 3 gangen. Mooie groene omgeving.