Restaurant Green 46

Postweg 17 6561 KJ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Green 46

Je bent van harte welkom voor een heerlijk diner in Restaurant Green 46! Dankzij de unieke ligging op Golfbaan Het Rijk van Nijmegen zijn zij iedere dag geopend en heb je bij mooi weer een prachtig uitzicht. Zowel golfers als niet-golfers zijn van harte welkom om te genieten van een kopje koffie, lunch, borrel, of diner. De keukenbrigade verrast je graag met mooie gerechten van de beste seizoensproducten. De restaurantkaart verandert hierdoor iedere drie maanden van samenstelling. Tot snel!

Meer informatie over restaurant Restaurant Green 46

Bus
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Green 46

mjgstevens .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren er met de AH actie. Dus voor ons was de prijs natuurlijk zeer gunstig. Eigenlijk alleen maar positief. Lekkere en (aparte) gerechten. Ik denk dat we een aparte kaart hadden door de AH actie, maar zeker goede keus uit meerdere gerechten, ook vegetariës. Dus al met al. Goed en lekker gegeten en ook sfeervol zitten.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Verrassend goed. Voorgerecht uitblinker. Dessert origineel. Makkelijk parkeren. Vriendelijk personeel. Prettig tafelen. Intieme sfeer als gevolg van de inrichting van het restaurant.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goede ontvangst en een vrolijke bediening in een gezellige sfeer, prima presentatie van het eten en zeer smakelijk. Echt een aanrader.
T D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zonder de AH actie en de goede recensies hadden we niet zo snel voor deze locatie gekozen. Maar zeker geen spijt van gehad. Ruime keuze aan gerechten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en de borden zien er mooi en verzorgd uit.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het was heel gezelig en het eten was zeer goed.Als je in de buurt bent van Groesbeek raad ik het aan om bij Restaurand Green 46 te eten.HEt was ook erg gezelijk
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was heerlijk. Was wel heel rumoerig en de banken zitten niet lekker. Liever gewoon stoelen zodat je makkelijk aan kunt schuiven aan de tafel. Personeel top.
Super
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was super. Bediening was attent, konde zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilde hebben.
Helaas was er een grote groep, die erg luidruchtig was. Dat was jammer.
Rudie P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening en goed gegeten. Jammer dat de aanwezige groep van ongeveer 18a 20 personen uit alle leeftijden geen fatsoen hadden en zeer luidrudchtig aanwezig waren. Ook na een verzoek dachten zij dat allen zij een feestje hadden.
A-sociaal en niet passend. Ga de volgende keer gewoon naar een feestzaal ipv een restaurant!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer ontspannen sfeer. Prima kwaliteit eten. Prachtig opgemaakte borden. Erg vriendelijke en deskundige bediening.
Autorijschool S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten was super. Bediening leuk en gezellig
De binnenkomst was slecht. Geen etiketten. Die gastheer snapt er niets van
Verder erg lang wachten op het drinken , ondanks dat het niet druk was
G D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Bezoek n.a.v. A.H.-restaurantactie. Wanneer 3-gangen-menu niet geheel afgenomen toch volledige actieprijs in rekening gebracht.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was erg lekker. de accommodatie heel erg sfeervol . mooi uitzicht over de golfbaan.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuk restaurant, bij een golfclub. Mooi terras, schitterend uitzicht. Vriendelijke, correcte bediening. Gerechten zijn mooi opgemaakt en prima van smaak.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben gisteren een geweldige avond gehad; de gerechten en de wijn waren verrukkelijk en de bediening was hartelijk. We kunnen andere mensen dit restaurant Green 46 alleen maar aanraden.
J.M. B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We werden prettig ontvangen en tijdens het diner idem bediend.
Deze menu keuze was voor ons meer dan voldoende en de gekozen gerechten voldeden boven verwachting.
Erg lekker gegeten en ons op een ontspannen manier vermaakt, mede dankzij de voortreffelijke bediening.
polsss .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een aanrader. Uitstekend gegeten. Uitgebreide keuze. Zeer goede bediening en fijne lokatie. Niets om meer te wensen. Wat wil je op een golflokatie.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mooie locatie we hebben heerlijk gegeten,en het personeel was heel vriendelijk.
Als wij weer in Groesbeek zijn ,zullen we zeker weer gaan eten bij Green 46.
nelly W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het is heerlijk genieten mede door klantvriendelijk personeel, het zeer lekkere eten en een geweldig uitzicht op de green en de omliggende bossen
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zeer prettige avond bij Green 46: vriendelijk enthousiaste bediening die leuk vertelde over de golfclub en waarom het restaurant Green 46 heet. Eten was heel fijn en gangen werden in precies goede tempo gebracht. Musicale behang was op een of ander manier te aanwezig, maar dat mocht de pret niet drukken.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk op het terras gezeten en gegeten. In het laatste zonnetje van de dag. Echt een fijne plek met heerlijk eten, ook voor vegetariers.