Restaurant Green 46

Postweg 17 6561 KJ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Green 46

Uitzicht over de golfbaan

Deze golfbaan ligt in een prachtig bosrijk gebied nabij Nijmegen. Elke dag kun je in het restaurant Green 46 terecht voor een fijn kopje koffie, lunch of borrelhap. Natuurlijk zijn ook niet- golfers van harte welkom! Elke twee maanden wordt de streekgebonden, klassieke kaart vernieuwd. Vanaf het terras heb je een wijds uitzicht over de golfbaan.

Meer informatie over restaurant Restaurant Green 46

Bus
  • : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
6 Weken geleden was ik er ook al en toen was het zo goed dat we besloten weer te gaan. Hoewel nog steeds goed, minder dan de vorige keer Toen was het zeer goed. Er is ondertussen een nieuwe manager gekomen. Geen verbetering. Het eten is van iets mindere kwaliteit. Maar vooral: de maaltijden zijn niet meer compleet. Als je b.v. zalmfilet bestelt, krijg je alleen maar dat stuk vis. Aardappelen, groente en sla moet je apart bestellen tegen meerprijs. En de rekening is zeer verwarrend en onduidelijk opgesteld. Zelfs de bediening kwam er nauwelijks uit.
Jet-mei25 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige drukke ambiance. Alle tafels waren bezet. Het was een zeer leuke aanbieding en toch echt waar voor je geld. Erg vriendelijk personeel en een goede uitleg van het eten en de wijn. Kortom ook de complimenten aan de kok!
conny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke gezellige locatie , lekker gegeten. Gezellige verzorgde ambiance met vriendelijk personeel die in overleg met je gaan over het tempo waarop je het volgende gerecht wilt. Eten is keurig verzorgd en goed bereid en leuk opgediend. Wij hebben de locatie alleen gezien in het donker maar ik stel me voor dat het er bij daglicht qua ligging ook zeer de moeite waard is.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zijn er voor het eerst geweest, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De gerechten waren zeer smakelijk en werden mooi gepresenteerd. En de kwaliteit prijsverhouding was zeer goed.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 2=1 actie. Apart maar niet buitenissig. Prijs kwaliteit een 10. Bediening is erg vriendelijk en deskundig. De inrichting is prima, fijne stoelen en in tegenstelling tot eerdere recensies vonden wij het niet kaal en werden lege tafels keurig meteen afgeruimd. We verheugen ons nu al op een volgende keer daar eten.
Royal_Roy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prettige sfeer, vriendelijke bediening en het eten was goed. Wel wordt er meer aandacht besteed aan de opmaak dan aan de smaak.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad. De kaart was heel uitgebreid; zelfs een wijnarrangement erbij was mogelijk.
Het personeel is er goud waard.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn hier uit eten geweest met een AH restaurantbon. Bediening was aardig en snel. Het menu was prima maar niet echt bijzonder. Er zat naar onze mening erg weinig groente bij het eten, jammer.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Is in jaren niet zo goed geweest. Helemaal top.
Keurige "schilderijtjes" verzorgd worden de gerechten opgediend.
Een heel klein minpuntje, de tafels zijn te hoog tov van de banken. De interieur specialist moest zich schamen.
Wij zijn toch niet echt klein 1,84- en 1,74m lang.
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een aanrader om bij Green 46 te gaan eten; alles was goed.
De accommodatie schitterend; ligging van het restaurant prachtig.
Gezellig en vriendelijk personeel.
Lindsey D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige ambiance voor een etentje met je partner. Heerlijke gerechten, afgestemd op de tijd van het jaar en een zeer vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Uitmuntend lekker gegeten in een prachtig, chique vormgegeven restaurant met een aardige en een zeer beleefde bediening!
ellenvieperen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prachtige ligging in de heuvels bij de bossen van Groesbeek.
Zeer vriendelijke ontvangst al bij de receptie / de golfwinkel. Medewerkers doen er alles aan om je welkom te heten. Zelfs de hond mag mee en krijgt een bak water.
Heerlijke gerechten met originele ingrediënten als pastinaak en schorseneren. We hebben in deze tijd van het jaar voor de wildgerechten gekozen. Ook de huiswijn was uitzonderlijk goed, en .. er zijn meerdere bieren van de tap. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Tip: op dit moment kan je ook een bokbierproeverij doen.
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten maar ongezellige ruimte. Tafel in het verlengde van de gang ,geeft geen restaurant gevoel. Verlichting ongezellig , niet sfeervol.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voorgerecht en nagerecht als een prachtig decor op het bord, daarbij ook nog tongstrelend heerlijk........meer heb je niet nodig voor een geslaagd avondje uiteten, onze complimenten voor de creativiteit van de kok. Ik kom hier graag terug.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voor ons een bekende locatie maar het was weer prima. Vlotte en vriendelijke bediening, prima keuken. Gerechten zijn fraai opgemaakt en voor ons ruim voldoende.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Is een zeer goede gelegenheid mrt prima eten
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Hier via AH actie gegeten, prima gegeten.
De gerechten zagen er mooi uit en de smaak was ook goed. Ik had paté van eend en mijn vriendin duo van zalm.
Daarna heilbotfilet en biefstuk. Als dessert een bananentrio en macarons.
De bediening was zeer vriendelijk en ze deden echt hun best.
Ik kan niet echt negatieve punten vinden, aanrader dus.
aliciavdk .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Met AH actie was het qua prijs goed te doen. Anders zouden de porties wel iets groter mogen zijn. Er zat wel een flinke portie frietjes bij, waardoor het toch voldoende was.
Gracia S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Goed restaurant, mooie ligging, vriendelijk personeel.
3 gangen menu voor een voordelige prijs via de AH zegels.
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren yummie!!
We komen zeker terug,