Restaurant Green 46

Postweg 17 6561 KJ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Green 46

Je bent van harte welkom in Restaurant Green 46!
Dankzij de unieke ligging op Golfbaan Het Rijk van Nijmegen zijn zij iedere dag geopend en heb je bij mooi weer een prachtig uitzicht. Zowel golfers als niet-golfers zijn van harte welkom om te genieten van een kopje koffie, lunch, borrel, of diner. De keukenbrigade verrast je graag met mooie gerechten van de beste seizoensproducten. De restaurantkaart verandert hierdoor iedere drie maanden van samenstelling. Tot snel!

Meer informatie over restaurant Restaurant Green 46

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Green 46

Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten. Uitstekende bediening. Wij zaten nu aan leuk tafeltje maar vinden de nissen voor 4 personen waar we vorige keer zaten wat minder. We komen zeker terug
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima locatie en uitstekende kwaliteit.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben prima gegeten. De medewerkers hebben ons erg vriendelijk en correct benaderd.
Wat later kwam er een goed golfers aan die luidruchtig waren maar je weet dat je dit bij een golfresort kan verwachten
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De Ierse biefstuk en de gestoofde rundstukjes waren zonder meer perfect bereid. Mals, smaakte erg lekker en vooral niet te zout. Entourage gezellig! De rode huiswijn was zelfs voor een wijnkenner van goede kwaliteit. Gebruik gemaakt van de A&H aktie, we komen alle 4 graag terug.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na een heerlijke wandeling in de bossen en een bezoek aan " het bevrijdingsmuseum" hebben we heerlijk gegeten in dit restaurant.

Als voorgerecht was er buikspek , hetgeen leek op dunne plakjes ham ( niet knapperig) Vis trio was heerlijk. De hoofdgerechten > een van ons had malse stukjes biefstuk en de ander kreeg warme makreel , beiden aangevuld met nog knapperige groenten. Prima. Het nagerecht > heerlijke parfait en een kaasplankje was naar ieders tevredenheid een juiste keuze. We maakten gebruik van de AH actie waardoor de rekening laag was. Dank u wel.
Rini C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. De bediening was vlot en goed en aardig naar de gasten.
We komen hier zeker nog een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Alles klopt, restaurant ligt op een goede locatie met voldoende parkeerruimte, uitstekende en vlotte bediening, voldoende tijd tussen de gangen en bovenal heerlijk gegeten
J. B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was een zeer geslaagd etentje met de A.H. dinerbon.
Vlot, vriendelijk en kundig personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke gelegenheid. Normaal zou je hier niet terecht komen. Goede kaart. Ik had een verrassend vegetarisch gerecht. Kaasplankje viel helaas wat tegen. Bediening kon wat enthousiaster.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keurige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Veel keuze mogelijk bij dit ah-menu.
Verder typ ik dit erachteraan omdat er 120 tekens moeten komen
mjgstevens .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren er met de AH actie. Dus voor ons was de prijs natuurlijk zeer gunstig. Eigenlijk alleen maar positief. Lekkere en (aparte) gerechten. Ik denk dat we een aparte kaart hadden door de AH actie, maar zeker goede keus uit meerdere gerechten, ook vegetariës. Dus al met al. Goed en lekker gegeten en ook sfeervol zitten.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Verrassend goed. Voorgerecht uitblinker. Dessert origineel. Makkelijk parkeren. Vriendelijk personeel. Prettig tafelen. Intieme sfeer als gevolg van de inrichting van het restaurant.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goede ontvangst en een vrolijke bediening in een gezellige sfeer, prima presentatie van het eten en zeer smakelijk. Echt een aanrader.
T D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zonder de AH actie en de goede recensies hadden we niet zo snel voor deze locatie gekozen. Maar zeker geen spijt van gehad. Ruime keuze aan gerechten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en de borden zien er mooi en verzorgd uit.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het was heel gezelig en het eten was zeer goed.Als je in de buurt bent van Groesbeek raad ik het aan om bij Restaurand Green 46 te eten.HEt was ook erg gezelijk
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was heerlijk. Was wel heel rumoerig en de banken zitten niet lekker. Liever gewoon stoelen zodat je makkelijk aan kunt schuiven aan de tafel. Personeel top.
Super
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was super. Bediening was attent, konde zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilde hebben.
Helaas was er een grote groep, die erg luidruchtig was. Dat was jammer.
Rudie P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening en goed gegeten. Jammer dat de aanwezige groep van ongeveer 18a 20 personen uit alle leeftijden geen fatsoen hadden en zeer luidrudchtig aanwezig waren. Ook na een verzoek dachten zij dat allen zij een feestje hadden.
A-sociaal en niet passend. Ga de volgende keer gewoon naar een feestzaal ipv een restaurant!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer ontspannen sfeer. Prima kwaliteit eten. Prachtig opgemaakte borden. Erg vriendelijke en deskundige bediening.
Autorijschool S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten was super. Bediening leuk en gezellig
De binnenkomst was slecht. Geen etiketten. Die gastheer snapt er niets van
Verder erg lang wachten op het drinken , ondanks dat het niet druk was