Restaurant Grandcafé Momus

Vrijthof 8 6211 LC Maastricht Nederland Kaart
31-433211937

Over het restaurant Restaurant Grandcafé Momus

Werelds dineren in Maastricht

Kan het nog ietsje centraler? Nee, eigenlijk niet. Geen bekender plein in Maastricht dan het Vrijthof, toch? Grand Café Momus is gevestigd in het historische pand van de voormalige sociëteit “The Momus”. Alles is hier mogelijk. Van cappuccino met een krantje op het terras tot een groots en uitbundig bedrijfsfeest. De keuken heeft een werelds karakter en op de kaart vind je dan ook vele internationale gerechten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Grandcafé Momus

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Grandcafé Momus

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eigenlijk geen plek meer, maar er werd plek gemaakt! Super dus! Ze waren alleen niet bestand tegen de drukte. Personeel liep zuchtend rond, vloog van het een naar het ander, liet vanalles vallen etc. We hebben tot 3x toe opnieuw naar ons drinken moeten vragen en tussen het hoofd en nagerecht zat dik 45 min. Geen visitekaartje als je het mij vraagt. Eten was wel prima, zo ook prijs-kwaliteit.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker 3 gangen gegeten voor 24.50, binnen is het gezellig en de bediening was prima. Niet bijzonder maar wel waar voor je geld
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooi terras (vrijthof) en pand.
Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Goede bediening, eten matig. Groenten niet lekker. Frites heerlijk.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten. 3 gangenmenu voor een nette prijs. Wij komen zeker nog eens terug
bertie F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gebruik gemaakt van drie-gangen diner voor €23,50. Beslist de moeite waard. genoeg keuze uit verschillende gerechten. Erg lekker. Prima bediening.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Leuk personeel ! Vriendelijk en lekker gegeten
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Bij aankomst bleek de reservering niet te zijn geboekt van IENS, slechte zaak, was gelukkig nog wel een klein tafeltje vrij, je wordt er dan een beetje eruit gekeken
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Was erg lekker. Een aanrader.
ilse.korink .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op 10 november hier beland om even snel wat te eten. Vanwege de opbouw voor de 11e van de 11e was het vrij druk en was er veel geluid van het Vrijthof (maar dat is vast niet altijd zo). Wel moesten we helaas heeeeel lang wachten op de bediening voor überhaupt wat te drinken en dit werd helaas niet beter met het eten. Zelfs voor een schaaltje mayo moesten we lang wachten. Het eten zelf was helaas ook zeer teleurstellend, voorgerecht Carpaccio en Assorti was zeer lekker, maar als hoofdgerecht spareribs bleek een slechte keuze. Geen smaak en taai, alles wat je niet hoopt bij Spareribs. Als toetje hadden wij beide tiramisu, die volgens mij de hele dag (of langer) in de koelkast had gestaan, hij was nu zelf taai (ja dat kan bij tiramisu), dus zelfs deze niet opgegeten!

Al met al, behoorlijk een teleurstelling met basis gerechten...
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vooraf brood met verschillende dips en tapenades besteld.
Daarna twee maaltijdsalades en een tosti.
De salades waren lekker en goed gevuld.
Bij de maaltijdsalades wordt brood geserveerd, dit werd vergeten, we hebben dit later aangegeven,we hadden de salades op,maar er werd niks mee gedaan.
Na twee cappuccino's en een cremé brulee,deze waren goed.
Jorgos N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na tapas vis te hebben besteld, wat ons zo ontzettend is tegengevallen, konden we een drankje krijgen ter compensatie, wat inhield €62 betalen en op de stokbrood met kruidenboter na, niks te hebben gegeten, ongeloofelijk als je zo je geld wil verdienen, schaamteloos! uit eigen jaren lange horeca ervaring, staat de tevredenheid van een klant voorop en is overal een oplossing voor, een extra drankje ipv eten is zeker niet gepast.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker en goed 3 gangen menu gegeten. We hadden van tevoren geserveerd en konden zelfs nog buiten zitten, dat was heerlijk! Bediening is ook erg vriendelijk.
HRH .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vrijdag 22 juli met 4 personen tapas gaan eten bij Momus.
Een hele jonge jongen (het bleek zijn eerste werkdag) nam onze bestelling op.
Hij kwam met een door ons bestelde kan sangria terug die hij op het randje van de tafel zette en deze viel dan ook en spatte uit elkaar. Mijn zoon, man en ik zaten onder de sangria.
Duizend maal excuses en deze aanvaard, kan gebeuren we waren niet boos.
We hebben lekker gegeten afgerekend en naar het hotel om ons om te kleden.
Achteraf vonden we het wel heel vreemd dat we geen drankje, kopje koffie of enige vorm van genoegdoening aangeboden hebben gekregen. Niet echt klantvriendelijk !
Jammer, wij zullen hierdoor niet nog een keer daar gaan eten.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zaterdag met vrienden en familie gegeten. Bij het concert van André Rieu. Het was een goed 3-menu. De bediening zeer vriendelijk. Tijdens het optreden werd er niet bediend, maar dit was van te voren aangegeven en we hadden voldoende drankjes kunnen bestellen.
We hebben de hele avond erg genoten van alles.
Na het dat het concert was afgelopen konden we blijven zitten en werd er nog steeds drankjes geschonken. Tot rond 2 uur waren we gebleven. Een aanrader dit restaurant. Super geweest!
jodijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Ik ben met mijn dochter( die een glutenallergie heeft) bij jullie wezen eten.
Er mag op het gebied van glutenvrij nog aardig aan gewerkt worden want dat liep niet vlekkeloos. Dan staat er een heerlijk oerhammetje op de menukaart maar die is helaas niet te krijgen dat moest er nog af! Bij alle gerechten worden frites geserveerd behalve bij glutenvrij! Meld dit van tevoren nu stond er een bak rijst. Kleine moeite om pannetje olie op vuur te zetten en frites te bakken. Ik kan nog wel even doorgaan maar blokje is vol.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
op een zonnige middag lekker genoten van een biertje en een hapje op het terras. club sandwich vitello en carpaccio. gewoon lekker fris. goed op smaak en rijkelijk belegd. het brood had wat lichter gebakken mogen worden. mijn hamburger deluxe was uitstekend. een pluspunt was dat ze mij vroegen welke gaarheid ik de burger wilde. goed gekruide hamburger. lekker vers broodje, mooie garnituur die erop zat. en het sausje die apart geserveerd werd was erg lekker. al met al een uitstekende lunch
Orfeo .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al jarenlang vaste klant bij Momus...en niet zomaar!
Heerlijk eten, perfecte bediening, elke keer weer het gevoel thuis te komen!
En als je dan laat vallen dat je 7 jaren getrouwd bent en je krijgt als verrassing aan het eind een schitterend nagerecht met hartelijk gefeliciteerd..hoe kan je nog meer verwend worden!
Dank je wel Albert en crew!
bentenijland .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gezellig terras met zeer vriendelijke en bovenal attente bediening. Eten was heerlijk en duurde niet te lang voor het geserveerd werd. Aanrader!
Sandralem58 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Altijd goed vertoeven hier, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes! Ik ga er vaker lunchen en de broodjes zijn er rijkelijk belegd en zijn ook nog eens overheerlijk! De inrichting is echt prachtig en de service is ook prima!