Restaurant Grand Cafe Première

Raadhuisplein 3 2132 TZ Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Grand Cafe Première

Genieten van lunch, diner en borrel

Een onbezorgd middagje of avondje uit? Bij Première kunt u in een gezellige en ongedwongen sfeer terecht voor lunch, diner, borrel of high tea. Première staat voor gezelligheid en heerlijk eten. De chef-kok werkt met seizoensproducten en koopt deze het liefst bij regionale speciaalzaken in. In het centrum van Hoofddorp, centraal op het Raadhuisplein, zorgt de crew van Première er met veel toewijding en gezelligheid voor dat het haar gasten aan niets ontbreekt. Bij Première kunt u terecht voor een heerlijke lunch, kunt u gezellig borrelen, heerlijk vertoeven op het terras of genieten van een diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Cafe Première

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Hier een high tea genuttigd met een voucher van Social Deal. Vanaf buiten ziet het er niet erg uitnodigend uit, maar binnen ziet het er leuk en verzorgd uit. Heel vriendelijk personeel. De high tea is met verse losse thee en veel verschillende smaakjes. Het glaasje bubbels (met of zonder alcohol) was ook lekker evenals alle lekkernijen. We kregen een mosterdsoepje, 3 kleine kroketjes: garnalen, rundvlees en groente. 3 toastjes: belegd met brie, rosbief of kipfilet en truffelmayonaise. Scones met gele room. Macarons, brownie en kleine gebakjes. Ik ben vooral fan van de groentekroketjes! Als ik dan toch iets te zeuren moet hebben: de brownie is een beetje droog en en smaakt niet erg naar chocola.
Josro1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Leuk en gezellig Grand Café-Restaurant, waar je prima kunt eten voordat een voorstelling in Theater De Meerse begint, maar ook zonder dat je naar het theater gaat. De kaart is niet groot, maar de gerechten zijn seizoensgebonden en lekker. De drank is uitstekend, maar dat komt omdat ze lekkere wijn schenken en verschillende Leffe Bieren op de tap hebben. De Aspergesoep met garnalen en de Ossenhaas waren voortreffelijk. Sfeer was ontspannen en gezellig. Service was prima.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Super high tea gehad vandaag, erg genoten van al het lekkers, de goede thee wat erg leuk wordt gepresenteerd en de vriendelijke bediening. Geen high tea waarbij je denkt dit is het maar met een goed gevoel en voldaan naar huis, toppie ga zo door!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Onlangs voor de tweede keer een heerlijk 12-uurtje gegeten bij Restaurant Grand Cafe Première.
Stoelen zitten prima, de groene thee vind ik heerlijk en de bediening is goed.

Binnenkort kom ik terug; heerlijk "op het gemakkie" lunchen, even weg uit de stressmaatschappij. Een aanrader.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Dit theaterrestaurant heeft een kaart met soms originele gerechten. De laatste keer koos als voorgerecht de geitenkaassalade met peer, venkel en een milde kerriedressing, verrassend lekker.
Het hoofdgerecht was heilbot met een krokant korstje van citroen en groene kruiden, vergezeld van lintpasta en beetgare groente. het dessert was een proeverijtje van drie, met als uitschieter een warme appel crumble. Het is hier goed eten voor een redelijke prijs. Een aardige wijnkeuze met meerdere open wijnen. Vlotte bediening.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vooraf een theatervoorstelling gegeten bij het theaterrestaurant van Hoofddorp. Ze zijn gewend om het eten tijdig op tafel te hebben zodat we zeker op tijd aan de voorstelling beginnen.
We hebben het theatermenu genomen en dat was lekker. Soep vooraf, wild zwijn als hoofdgerecht en een gevuld flesje als dessert. de inrichting is modern en de stoelen zitten goed!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het eten was lekker.
Bij een theaterrestaurant is het echter raar dat je als artiest of als theaterbezoeker op hete kolen moet zitten of je je eten op tijd krijgt. Je verwacht dat een dergelijk restaurant is ingesteld op een drukke zaterdagavond.
Der service was verder uitstekend en zeer vriendelijk.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Tot voor kort was dit het theaterrestaurant van De Meerse, maar tegenwoordig is het een volwaardig restaurant voor lunch en diner met een strakke uitstraling. De kaart bevat 7 voor- en 7 hoofdgerechten. Als voorgerecht koos ik een proeverijtje, bestaande uit een romige waterkerssoep, een rundercarpaccio en gerookte zalm, alles vers bereid en goed op smaak. Mijn hoofdgerecht was een riante runderburger met cheddar cheese, uit rucola, tomaat zonder schil en Vlaamse frieten, een stevig maar smaakvol gerecht. Mijn tafelgenoot zat te genieten van stukjes gebakken lamsfilet. Het dessert was voor mij een ouderwetse dame blanche, aan de overzijde stond een stuk New York cheese cake.
Dit is een prima adres voor een lekker diner tegen een schappelijke prijs.