Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Stationsstraat 143 3851 NG Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Schuin tegenover het station van Ermelo vind je Restaurant Grand Café Peacock’s. Een sfeervol restaurant met volop mogelijkheden voor een relaxte borrel, een gezellig lunch of uitgebreid diner. Vlees, vis, vegetarisch of glutenvrij, de kaart biedt volop keuze. Voor elk wat wils dus. Peacock bezorgt je graag een compleet en smakelijk avondje uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Schuin tegenover het Station van Ermelo

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Illiana W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was erg goed met verrassende combinaties.
Personeel erg vriendelijk.
De deel gerechten waren erg leuk geserveerd.
De tafel van Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant met een prettige sfeer en een redelijke kaart met goed eten.
Prijs kwaliteit is goed, en vriendelijk personeel.
K.
Heerlijk gegeten goede bediening. Ik kom hier graag.
Veronica D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geweldig gegeten, vriendelijk personeel ,sfeervolle ambiance !
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eten prima, vriendelijk personeel. Weten niet alles, maar doen hun best. Dranken keus is erg beperkt.
1 soort whisky en 1 soort bourbon is te weinig.
R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed gegeten met vriendinnen. Ruime keuze op de kaart. Ik ben zelf vegetarisch en er was voor ieder voldoende keuze op de kaart. Eén puntje: De aangeboden amuse was met vis en er werd niet gevraagd of er iemand met een dieet/wens was. Maar verder prima, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij werden ontvangen door uiterst vriendelijk personeel en begeleid naar ons tafeltje. Het voorgerecht was uitstekend, het hoofdgerecht was goed, het vlees ( hert) was mals, met uitzondering van een zeen over de lengte wat het snijden wat bemoeilijkte. De biefstuk van mijn partner was uitstekend. Maar totaal bekeken, heerlijk gegeten.
G W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
heerlijk gedineerd met vrienden, heel leuke en bekwame bediening die je zelfs een goed wijn advies kunnen geven.
Heerlijke smaakvolle gerechten, ik heb nog nooit zulke heerlijke zwijnenwangetjes gegeten. Dank jullie voor de gezelliige avond ga zo door en je zal ons nog vaak zien. Groetjes George en Barry en nog bedankt voor de leesbril
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zoals voorheen weer lekker gegeten, muziek vonden we iets te hard maar voor de rest was alles prima.
Bediening was vriendelijk en alert.
H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima gegeten, gezellige sfeer. Wij komen zeker weer terug. Wel raar dat ik nu moet doortikken om 120 tekens te ktijgen .
S. U.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig en goed gegeten met de familie. Ook de kleintjes, 2 jaar en drie maanden, waren welkom. Er is een speelhoekje voor kinderen.
zonnetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. De akoestiek is voor verbetering vatbaar. Het komt daardoor rumoerig over. Het lekkere eten en de prettige bediening maken een hoop goed en wij komen dan ook graag nog eens eten...
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten met keuze van een uitgebreide menukaart.. Wild trio was goed klaargemaakt. Er hadden wat meer groente elementen mogen worden toegevoegd.
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
weer heerlijk en gezellig gegeten bij jullie. Zo prettig dat ook de hond mee mag!
En, als ik afreken valt de prijs altijd mee.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mooie, originele gerechten op de kaart. Borden mooi opgemaakt en gerechten zijn smaakvol. Gezellige, warme inrichting. Bediening keurig. Erg tevreden over dit restaurant. Ik woon niet in de buurt, maar anders zou ik er zeker vaker komen.
JH K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Er zat aardig wat tijd tussen het brengen van de eerste drie borden met het eten voor de overige drie gasten. Dat was jamme. De hoeveelheid groente en friet vond ik veel te beperkt voor het aantal mensen, zeker de rode kool. Een klein schaaltje voor 6personen was veel te weinig. De kwaliteit en de bereiding waren erg lekker. De opmAk kan beter.
keestegelaers .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De menu's waren van hoge kwaliteit. De service was ook zeer goed. De sfeer in het restaurant vonden wij heel prettig. Wij hebben gewoon waar voor het geld gekregen. Misschien wel meer dan dat.
gert-jantenhove .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Waren voor de tweede keer dit jaar, via de Albert Heijn actie naar Peacock gegaan. Dit was een bewuste keuze.
Wij moesten er ongeveer 80 km voor rijden maar zijn niet teleurgesteld in onze hoge verwachtingen.
Het was wederom SUPER. Erg vriendelijke bediening, heerlijk eten en een geweldig toetje als nagerecht.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed eten maar tafeltje was plakkerig en de wijn was matig. Compliment voor het vegetarisch hoofdgerecht. Durum was smakelijk en met verse groenten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en ontspannen en gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar. Dit restaurant zullen we zeker aanbevelen bij familie en vrienden.