Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Stationsstraat 143 3851 NG Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Schuin tegenover het station van Ermelo vind je Restaurant Grand Café Peacock’s. Een sfeervol restaurant met volop mogelijkheden voor een relaxte borrel, een gezellig lunch of uitgebreid diner. Vlees, vis, vegetarisch of glutenvrij, de kaart biedt volop keuze. Voor elk wat wils dus. Peacock bezorgt je graag een compleet en smakelijk avondje uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Cafe Peacock´s

Schuin tegenover het Station van Ermelo

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
choogkamp1942 H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben heerlijk buiten gezeten, lekker gegeten en heel aardige bediening. Voor herhaling vatbaar
carolienmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hebben heel lekker gegeten! Via de AH actie een 3 gangen menu. We konden kiezen uit het hele menu. De gerechten waren smaakvol en de borden mooi opgemaakt. Bediening was goed. Kleine aandachtspunt; bij het bijschenken van de wijn aan tafel werd geknoeid zonder dat er wat van werd gezegd of even schoongemaakt.
Verder was de sfeer gezellig. Mooi restaurant.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Bij Peacock gegeten met Ah restaurantbon. Door het mooie weer op terras gegeten. Na de amuse van het huis makreelsalade gekozen voor champignsoep, die goed van smaak,temperatuur en consistentie was en werd geserveerd met een smaakvol stukje geroosterd brood. Vervolgens sliptong en Waardse biefstuk met gorgonzola-saus, die beiden sierlijk en smaakvol werden opgedied. Als afsluiting Panacotta en een Dame blanche die zeer verzorgd en origineel uitzagen en goed smaakte. Jammer was de afstandelijkheid van één serveerster die na de foutieve rekening niet de moeite nam om voor de tip te bedanken. De andere serveerster was wel vriendelijk. Desondanks een plezierige avond gehad en kunnen Peacock bij eenieder zeker aanraden.
m.bunnik .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten konden van de kaart uitzoeken, vriendelijke bediening.
Is voor herhaling vatbaar. De prijs was goed. Wij moesten het duurste gerecht betalen, werd van tevoren
gezegd gr. Gerda
Corner .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Helaas deze keer een mindere ervaring bij Peacock's Ermelo: de medewerkster die aan onze tafel hielp had er duidelijk weinig zin in en ook de andere medewerkers die af en toe bijsprongen, waren niet vriendelijk. De gerechten waren over het algemeen goed maar aan het glutenvrije gerecht was weinig zorg en aandacht besteed. Jammer want we hebben hier andere keren prima gegeten. Deze ervaring maakt dat we niet zo snel weer zullen gaan.
Verder was het erg warm in het restaurant. Een airco zou zeker een aanrader zijn.
Auke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten! Peacocks is een prima gelegenheid om gezellig en lekker te tafelen! Prettige bediening, goede produkten, Zeker weer voor herhaling vatbaar.
coby Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Lekker buiten kunnen zitten en het eten was prima, niet binnen geweest, maar zag wel, dat daar ook veel mensen zaten te eten, dus de klandizie is wel goed.
Nieske S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk glutenvrij gegeten, super fijn dat ze een aparte glutenvrije kaart hebben met veel mogelijkheden. Zeker aan te raden als je onbezorgd als coeliakie patiënt uit eten wil gaan.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten ,was ontzettend goed weer
Bediening was prima en eten was van goede kwaliteit.
Kom hier deze week waarschijnlijk nogmaals , want er mankeert niets aan
Prijs kwaliteit mankeert helemaal niets aan.
riakruithof .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Verrassend , goed enlekker gegeten.!
Kwaliteit/prijs is goed
Ondanks de 3,95 voor een flesje water
Wel een restaurant om aan te bevelen .
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Bediening erg attent en vriendelijk, asperges seizoen deze was luxe aangekleed met apart bakjes als garnering voor de asperges en de zalm, lekker sausje er bij. Ook de sate die besteld was mijn man erg tevreden over.
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bon. Leuke menukaart en heerlijke wijn!
Erg vriendelijke en flexibele bediening. Wij hebben buiten op het terras gegeten. Als na het eten van het voorgerecht het buiten te koud zou worden mochten we het diner binnen vervolgen.
Gambia01 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer een ontspannen avond gehad met vriendelijke bediening en lekker gegeten. Wachttijd tussen de gerechten is goed te noemen .Rustige plek gevraagd en gekregen.
R P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
AH bonnen gasten worden achterin het restaurant neer gezet vlak bij de keuken (daardoor veel lawaai) en achter de bar. Er waren nog 2 tafels bezet met personen die het zelfde (AH spelregels) briefje als wij kregen dan vergeten ze je regelmatig, want terras en voor in het restaurant zijn vol betalende gasten. Waren er om 18.30 uur en gingen weg om 21.45 uur. Zo lang nam een en ander in beslag om ons te bedienen etc.
evanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
we hebben erg lekker gegeten vooral het vooraf en nagerecht waren super lekker. Bediening was erg goed. We komen zeker terug
feyb16 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben lekker gegeten met de ah restaurant actie. Prima geregeld! Eten was heerlijk, goed op temperatuur en voldoende overal van...
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ruime porties, super lekkere nagerechten, vriendelijk bediening.
De inrichting is niet heel bijzonder (ala eetcafé) maar wel helemaal prima.
c.grootjebbink .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Veel keus op de kaart. We aten eigen variatie van Vitella Tonata, zeer aan te bevelen! En daarna Slibtong. Drie grote slintongen en heerlijk gebakken Super. Grote keus aan desserts. Moeilijk kiezen. Komen vaker terug.
marga L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fijne bediening, goede rust pauze tussen de gerechten, super eten heerlijk!!
We hebben genoten!! komen vast een keertje terug!

Vriendelijke groet Marga Lassche en Hortensia team