Restaurant Grand Cafe Istanbul

Dinsdag t/m Zondag 09:00 - 02:00
6,5
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Attente bediening, leuke zaak van binnen, maar tevens een wonder hoe je koude mezzes zo kunt verpesten. De Peynir Ezmesi smaakt enorm ranzig (lijkt niet eens op het orgineel) en ziet er misselijkmakend uit zoals het geserveerd wordt. De Antep Ezmesi was oke, maar mag wel wat scherper. Brood bij de voorgerechten was niet vers en dat is toch het minste wat je wil bij voorgerechten.
Okan D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een bruiloft bijgewoond (bovenruimte/lounge) was afgehuurd en we mochten genieten van een lopend buffet. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was heerlijk en we kregen royale porties! Waterpijp was ook lekker! Wij zullen hier zeker vaker komen.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Veel voor een redelijk bedrag. Ik had de dönner voor €14 deze kwam met frites, sla en brood. Een heerlijke salade en 3 soorten saus. De cassis is met €3 wel duur betaald.
Musti132 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Hier onlangs voor het eerst gegeten en als echte kenner van Turks eten viel het helaas tegen. De kebap leek uit diepvries en smaakte niet goed en was te zout,
patat was niet lekker en dan betaal je ook nog eens de hoofdprijs (dure locatie). Hier wat drinken is wel gezellig maar eten doe ik wel ergens anders.
M K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Voor de eerste keer hier gegeten.
Het vlees was redelijk, de salade en frietjes (waarom geen rijst??) van snackbarkwaliteit. Twee sausjes (voor bij het vlees?) en mayonaise in een schaaltje zonder lepel ofzo om op te scheppen, geen uitleg erbij.
Het was druk, bediening had weinig tijd, we voelden ons opgejaagd. Er is geen klimaatregeling vermoedelijk want het was erg warm binnen.
Een karaf water werd besteld maar gebracht werd een grote fles Spa Blauw.
Niet sympathiek dat niet gezegd werd dat een karaf water niet mogelijk is.
De tafel werd al afgeruimd terwijl er nog iemand zat te eten.
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Vaak voorbij gelopen en nooit gedacht dat ik er ooit zou eten, maar toch geschiedde het. Heerlijk sfeerloos en ongeïnspireerd gegeten. Óf ik houd niet van Turks eten, of de serveerster was niet in staat om ons op verzoek de lekkerste gerechten van de kaart te brengen. Veel meer dan yoghurt, witbrood en knoflook heb ik voor mijn gevoel niet op, maar ik ging in ieder geval vol naar huis. Volgende keer maar gewoon weer een döner kebab want dat is net zo gezond en toch iets goedkoper.
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Hier prima gegeten en gezellig gegeten. We hadden gekozen voor een aantal kleine gerechtjes, en bijbesteld van onze favorieten. Misschien kwam het omdat ik geen trek had in een groot grillgerecht, maar de kaart kwam daardoor op mij een beetje beperkt over. De bediening was jong maar erg vriendelijk en behulpzaam, en in voor een praatje. Het is dat we onze film moesten halen, anders hadden wij nog gekozen voor een heerlijk stuk taart als dessert.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Twee keer in korte tijd hier gegeten: beide keren dezelfde, goede ervaring. De paddestoelen waren heerlijk gemarineerd. De rode-linzensoep mag van mij iets zoeter (maar is misschien expres aangepast aan de Nederlandse smaak). Ook de humous met vlees is een aanrader! De mixed grill voor 2 is het duurste gerecht, maar je krijgt echt waar voor je geld: al het vlees was mals. Het had van mij wel iets kruidiger gemogen, wat ook geldt voor de stukjes vis in roomsaus. Gehakt in gegrilde aubergine was heerlijk! Baklava ontbreekt gelukkig niet bij de desserts. Huiswijnen rood, rosé en wit waren toegankelijk, echt prima. De bediening is super attent. Opvallend zijn verder de gunstige prijs-kwaliteitverhouding en het uitzicht op het Schouwburgplein.
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Zakelijk met 3 personen gedineerd, Ons laten adviseren voor wat betreft de menukeuze en het laten gebeuren.
Perfecte en attente bediening, prima en smakelijk eten in de juiste proporties.
Alles verloopt vlot en gesmeerd, ondanks een behoorlijke bezetting.
Wij hebben ons beperkt tot een begeleidend biertje, dus kunnen over de wijnen niet vertellen.

Resume, een aanrader.