Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima gegeten, er was geen speciale kaart maar keuze uit alles wat altijd verkrijgbaar is . Duidelijke uitleg over de gang van zaken. De gerechten waren niet extreem pittig o.i.d. , goede verhouding ook van vlees en verdere ingrediënten. Ruime porties. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben hier geluncht, na een kwartier kwam er iemand om de bestelling op te nemen, we moesten daarna zelf vragen of de tafel kon worden leeg geruimd van de vorige eters. Daarna tot wel drie keer toe gevraagd of de tafel kon worden schoongemaakt tot uiteindelijk iemand dat deed die al met het eten aankwam. Broodje brie besteld. krijg ik gesmolten brie, dat stond niet op de kaart. De smaak combinatie van gesmolten brie, pharmaham en soort smeersel wat er op zat was totaal geen combinatie. Heel jammer. Drinken kwam erg laat waardoor we maar 1 keer drinken hebben besteld. En het ergste van alles vond ik dat nadat ze onze tafel hadden opgeruimd van de vorige eters en hadden schoongemaakt dit niet deden bij de tafel naast ons waar mensen zaten die dus niet hun mond open deden. Wij kiezen voortaan dus ergens anders om te lunchen als we weer eens naar de stad gaan.
jansenp .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Lekker gegeten en lieve, leuke en enthousiaste bediening!
Niks te kort gekomen. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!!!!
sky1989 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gegeten met de ah actie, hele aardige kelner die goed uit heeft gelegd hoe het werkt. Mochten van heel de kaart kiezeb plus de dag specials. Als voorgerechten carpaccio en geitenkaaskroketjes, prima. Als hoofdgerecht allebei de dagspecial ribeye, ratatouille en aardappeltjes. Ribeye was heel lekker mals, zelfs well done was hij heel goed te eten. Ratatouille viel tegen, die was niet zo lekker aardappeltjes daarintegen wel. Als toetje cheesecake en appeltaart met vanille ijs en slagroom wat eigenlijk niet op de kaart staat. Kwamen nog vragen of ik de appeltaart warm of koud wilde, fijne service! Al met al heerlijk gegeten met een fijne kelner die ons bediend heeft.
amie444 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dikke prima! We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie en we konden vrij van de kaart kiezen. Bediening is enorm vriendelijk, eten echt lekker. Dikke prima dus. Alleen de locatie van de toiletten zijn vervelend (1e etage)
ton M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
23-04-2017. Het leek allemaal heel aardig
: we hadden nicoise maaltijdsalade, kabeljouw en tonijn.
Opvallend: op mijn verzoek bracht de bediening een koffieschotel met was spercieboontjes, die in de nicoise waren vergeten.
De vinaigrette was amper aanwezig., waardoor de grootste smaak van de olijven kwam. Het stuk tonijnj erbij was goed, alleen niet gekruid, waardoor de nicoise vlak smaakte. Saai!
De tonijnschotel was een drama: de tonijn was tot gortdroog toe gegrild en amper eetbaar. Flauw.
De kabeljouw was goed gegaard maar miste zout en kruide4n., de saus van bretonse kreeft echter een totale mislukking: als je dan uit een pakje serveert, pep het dan op met wat garnaaltjes of zo. Doe er wat mee!
De bediening was correct, maar niet uitnodigend,
Eindoordeel: Dit was dus eens maar nooit meer!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Altijd wel aardig gegeten op het terras, voor een leuke prijsje. Dus we dachten maandagochtend gezellig even een bakje koffie te drinken met 8 man. Bij binnenkomst kon er nog geen goedemorgen vanaf, duidelijk ochtend humeur. Vervolgens moesten we zelf om een tweede ronde koffie vragen en werd met een lang gezicht de bestelling opgenomen. Het meest bizarre was nog dat we vroegen om een stukje gebak er werd verteld dat het nog niet binnen was? Vervolgens liepen we de zaak uit en heel de vitrine stond vol met gebak, heel raar. Ook jammer dat de stoelen erg vies waren. Al met al een heel jammerlijk bezoek. We hadden nog in gedachten om hier met dezelfde groep te gaan dineren, maar nee bedankt.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Vriendelijk personeel, eten niet verkeerd verder.
Goed gezelschap (niet een restaurant issue)
Mij prima vermaakt dus
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wachttijd tussen de gangen op eigen verzoek kort i.v.m. andere afspraken. Leuke zaak in centrum van historische stad.
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede service en bediening. Eten was redelijk niet bijzonder. Genoeg in ieder geval. En redelijk snel gebracht. Gezellige sfeer in het restaurant.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was heel chaotisch allemaal. Het eten was matig. De friet september in de jus van de biefstuk
Niet voor herhaling vatbaar jammer genoeg. Voorheen goede ervaringen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vandaag weer eens met het mooie lenteweer op het terras van Dordts Genoegen neergestreken. Was voor de 3e keer in relatief korte tijd, maar helaas was onze ervaring weer slecht en daarom ook de laatste keer dat we hier geweest zijn. Reden: zeer lang wachten tot bestelling werd opgenomen, veel rommel op het terras, slecht tot geheel niet afgeruimde tafels, zelfs na diverse verzoeken hiertoe. Je levert je bestelling toch niet af en laat dan de tafel vol staan met de restanten

van de gasten voor je? Als je de serveerster hier dan op aanspreekt, gaat ze met je in discussie dat het druk is etc. Dat mag een reden zijn dat je langer moet wachten, maar niet voor slechte bediening, niet afgeruimde tafels en veel rommel op je terras. Ga ook niet in discussie met de klant als deze zich hier terecht over beklaagd.
Voor ons dus Dordts Ongenoegen! We zoeken voortaan wel een andere eetgelegenheid cq terras.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten de gerechten waren goed en smakelijk een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Vriendelijk personeel dus een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Precies de juiste keuzes, vernieuwende gerechten naast klassiekers, goede prijs/kwaliteitsverhouding, "gezellige" bediening. Hier wordt een mens blij van, we hadden een onbedwingbare lust om weer eens een echte ouderwetse fooi achter te laten!
A&A Sliedrecht
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Leuke kaart met zowel verrassende nieuwe gerechten als klassiekers. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vlotte "gezellige" bediening. Het was lang geleden dat we een zo onbedwingbare lust hadden om weer eens een echte fooi achter te laten!
A&A Sliedrecht
George V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
we waren veel vroeger dan onze reservering maar dat werd soepel opgelost; de bediening was uiterst vriendelijk en hield rekening met ons rustige tempo; het drie-gangen-menu biedt een ruime keuze; goed tot zeer goed van smaak; de overcomplete brownie tot slot perfect.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Zoals zo vaak hier weer heetlijk gegeten. Het zag er verzorgd uit dit is en blijft vooralsnog mijn favoriete restaurant.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Op weg naar een bezoek aan het Dordts Museum eerst geluncht in Grand Café Dordts Genoegen. Misschien een open deur, maar het was ons een genoegen. Ruim, sfeervol en leuke kaart. Gekozen voor een Club sandwich en een broodje Pulled pork. Het is ons prima bevallen. Redelijke prijzen en vriendelijke bediening. Zonder meer voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goeie service , goed gegeten. Alleen die
Kerkbank zit voor geen meter.