Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
het eten was redelijk, de sliptongetjes, waren goed klaar gemaakt de salade niet bijzonder,de bediening kan beter (lange wachttijd)
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vandaag, op een zaterdag, wezen lunchen op het terras van Dorts Genoegen. Het zag er op het eerste oog gezellig uit, maar wat een drama! We bestelden gelijktijdig drankjes & eten en als eerste werd het eten gebracht. Pas ruim 5 minuten daarna onze drankjes, terwijl dat het eerste is waar je zin in hebt als het zonnetje schijnt. Inmiddels zitten wij al meer dan een uur naar lege, vieze borden te staren op ons tafeltje. We hebben 35 minuten geleden nog een nieuw rondje drankjes besteld en die zijn - ondanks herhaaldelijk navragen - nog steeds niet bezorgd. Als die drankjes zo (hopelijk) als nog bezorgd worden, dan drinken we ze op en gaan we weg. Ik kom hier nooit meer terug en naar fooi kunnen ze fluiten!
nette1 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Leuk en gezellig, super bediening en goed eten. Heerlijke avond gehad. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Zeker aan te raden als je in Dordrecht bent om hier iets te drinken of te eten.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben een goede herinnering aan deze avond overgehouden en hebben al een tweede afspraak gemaakt. Dat zegt volgens mij genoeg.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gegeten in het kader van de AH-actie. Een gezellig 'bruin' restaurant in Oud Dordrecht op de zaterdagmiddag. Een wat saaie, standaardkaart. De keuken had het proefbaar te druk: te kort gebakken sliptong en soms bijna rauwe friet. Een lekker toetje, maar ook nu: de banaan was te kort gebakken! Ik heb vandaag een niet te bedwingen behoefte om friet te eten zoals die moet zijn!
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben prima gegeten met onze Albert Heijn kaart.We mochten van het drie gangen menu uitzoeken waar we trek in hadden.
Buitengewoon vriendelijk personeel,gezellige sjeer,we hadden een fijne avond en zullen,als we weer in Dordrecht komen ,hier zeker terug gaan.
Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Twee warme voorgerechten waren helaas niet echt warm. Het was ook erg druk. Voor de rest was het prima. Bediening zeer vriendelijk.
Marjo Z.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was nogal druk en bij aankomst geen personeel te vinden om ons naar een tafel te brengen.
Drankje bestellen , opnemen van het gerecht, kortom bij alles duurde het nogal lang. De rekening ook goed nakijken , want bij drukte kan het zomaar zijn dat je de rekening van je buren krijgt. Zoals bij ons het geval was.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Zoals altijd was alles weer voortreffelijk.
Jc V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
D
ik tevreden over personeel perfect bediend het eten was erg goed kortom een goede reden om nog een keertje terug te komen bij Dordts Genoegen groet van Joke van Pelt Hoogstraate
n.van.kempen6 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zondag 10 september (voor de eerste keer) bij Dorts Genoegen gegeten.
Het was een waar genoegen. Het eten was zeer smakelijk. Echt een aanrader. Als we weer in Dordrecht zijn gaan we zeker hier weer eten.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was vreselijk druk en heel lang wachten op ons eten
Eten was ook niet zo warm.
Ik was het beter gewend want eet daar regelmatig!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima allemaal we komen zeker nog een keertje terug. Goede bediening leuke open keuken flinke porties van goede kwaliteit .
M.A D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima eten , goede sfeer , werd gevraagd of de volgende gang al mocht komen. Prijs eten was goed alleen drankjes vond ik aan de dure kant
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het was weer voortreffelijk, bediening vriendelijk, een heerlijk avondje uit eten.
De sfeer en het eten is zeer goed verzorgd.
We kijken weer uit naar de volgende keer.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij zijn met vrienden wezen eten in Restaurant Grand Café Dordts Genoegen. De carpaccio smaakt goed hoewel ik de zure smaak van een dressing wel gewaardeerd zou hebben. De kabeljauw was lekker klaargemaakt. Het restaurant leent zich prima om met elkaar te praten omdat de tafels ver genoeg uit elkaar staan en de muziek niet al te hard is. De sfeer in het restaurant is goed evenals de bediening.
kirstensilvius01 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg lekker gegeten, veel keuze op de kaart en veel diversiteit! Het persoonlijk is super vriendelijk. Al met al een hele leuke avond!
wilmar-sveta .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Onprettige koude wind tijdens heel ons etentje (waarschijnlijk afkomstig van de airco), ondanks dat wij dat hebben gemeld. Uiteindelijk jas aangetrokken tijdens het eten...
Dat verpeste de sfeer van ons bezoek aan het restaurant aanzienlijk.
Het eten was zeer goed!
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Fijn dat we met onze AH zegels toch uit alle gerechten mochten kiezen. Blijft altijd gezellig om hier af te spreken.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We konden op het terras eten. (mooi weer). en het terras was redelijk leeg. Jammer dat zo'n terras niet enkele keren per dag geveegd wordt. Er lag nogal wat peuken en andere spullen.
De bediening was hartelijk, behulpzaam en zeer op hun taak berekend.
De keuze uit het gehele menu was zeer ruim. De kwaliteit van de gerechten en dranken uitstekend.
Een aanrader.