Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
goedroen_willemstein .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Carlo F.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, 3-gangen menu met AH-restaurantactie. Prima restaurant, aardige en vlotte bediening. De menukaart is goed gevarieerd en de prijs-kwaliteitsverhouding is ook erg goed. Leuke is ook dat we a la carte konden eten ondanks de AH-actie. Enige minpuntje (maar dat vind ik bijna in alle restaurants ) is de jaren 70/80 muziek, dat komt me de oren uit. Muzikaal behang, (gelukkig op prettig geluidsniveau). Dat weerhoudt me er echter niet van om bij dit restaurant weer lekker te lunchen/dineren!
Karin078 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Opnieuw lekker gegeten, we komen hier regelmatig. De porties zijn royaal en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar weer!
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastisch gegeten samen met mijn dochter. Zij vond het ook heerlijk. De nieuwe menukaart is oké . Ik ben vaste klant voor zowel alleen een drankje of lunch en diner. Chapeau voor deze zaak.
lahuijgendame .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gevraagd om een tafel in een rustige hoek en die ook gekregen.
Tomatensoep, Dordts Stoofpotje en het Bounty-nagerecht waren heerlijk.
Vriendelijke bediening.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al diverse keren bij Dordts Genoegen gegeten. Altijd even gezellig en vriendelijk personeel. Goede en vlotte bediening. Heerlijke verse gerechten. Verrassende, nieuwe kaart. Ik was weer heel tevreden en zal zeker weer terug komen. Ga zo door. TOP!!!!
nikkiscuro .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben 4 verschillende hoofdgerechten genomen en 2 daarvan waren uiterst teleurstellend. De vegetarische quiche was erg klein en meer dan de helft van het bord was bestrooid met patat en een laag salade. Zelf vond ik het erg lijken op een cafetaria niveau. De ossenhaas die mijn broer besteld had was voor hem niet bijzonder smakelijk, ook zijn groenten waren doorgekookt en leken op het bord gesmeten. Het ree en hert met stoofpeer daarentegen waren zeer mals en smakelijk. Al met al, mij zie je daar nooit meer terug
carel D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Vlotte en vriendelijke attente bediening, zeer smakelijk eten. Komen regelmatig hier eten en zijn altijd tevreden weggegaan.
bracha .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vanwege mijn verjaardag daar gegeten met 4 personen. De ontvangst was heel vriendelijk en professioneel. De keuze van de kaart was meer dan geweldig , want we mochten vrij kiezen van de kaart ondanks de AH actie.
Als voorgerecht hadden we carpaccio twee anderen namen de paddenstoelen uit de oven . Het was heerlijk. Ook het hoofdgerecht (hertenbiefstuk) was heel goed .Bij het toetje werd niet moeilijk gedaan als we in plaats van de toetjes van de kaart liever irish coffee wilden. We hadden een geweldige avond en raden dit restaurant bij u aan, Vooral ook omdat de kaart regelmatig wisselt is het een telkens weer een aangename verrassing om daar te gaan dineren
Saerae89 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel keurig en vriendelijk ontvangen, ook al waren we een half uur te vroeg. Werd netjes gevraagd hoe snel we ons eten geserveerd wilden hebben, wat een service! Heel lekker eten, goed klaar gemaakt, super dat er aardig wat goed klaar gemaakte groente in de gerechten zit. Het is zeker niet duur voor de kwaliteit en service en met een AH restaurant actie zelfs erg voordelig. Netjes dat daarmee zulke ruime keuze is nog steeds. Alles top dus, enige minpuntje was dat de koffie achteraf even vergeten was en daarom wat langer duurde.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben echt super genoten van zowel het eten als de bediening. Wij waren al bekend met dit restaurant van een paar jaar geleden, maar het was boven verwachting gisteren.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg genoten. Het eten was heerlijk (ik bestelde carpaccio, varkenshaassaté en een dame blanche). Ook de bediening was prettig, er werd zelfs gevraagd hoe snel we het voorgerecht wilde ontvangen. Voor herhaling vatbaar!
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hadden gereserveerd via de site van Albert Heijn, Echter wisten ze bij aankomst niets van onze reservering af en was er geen plaats meer. We hadden een ontvangstbevestiging moeten krijgen, hoewel dat nergens vermeld stond. Het reserveren op die dag en tijdstip was ook gewoon mogelijk . Tip aan het restaurant is om de gemaakte reserveringen beter in het oog te houden. Wij moesten nu op een druk tijdstip nog snel een ander restaurant zoeken, wat niet meeviel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Keuken is niet briljant, maar ook niet onverdienstelijk. Vriendelijk personeel. Restaurant loopt goed en is dus bij velen populair.
2anca F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
3 gangenmenu via AH bonnen gedaan. Heerlijk gegeten. porties van normale grootte. Mogelijkheid om extra friet of aardappeltjes te bestellen maar was zeker niet nodig. Vriendelijk personeel, zagen er verzorgd uit en waren ook zorgzaam voor ons vwb eten en drinken. Niet overdreven gewoon GOED ! Met notenallergie werd bij elk gerecht steeds opnieuw rekening gehouden zonder dat ik het hoefde te melden. Ga zo door !
Anina V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was al weer even geleden dat we bij Dordts Genoegen waren, maar de medewerk(st)ers waren als vanouds zeer servicegericht, alert en vriendelijk, het eten echt heel smakelijk én voor een prima menuprijs! (Helemaal met de AH restaurantactie, en daarbij kun je gewoon van de kaart kiezen) Het was een heel geslaagd verjaardagsdiner voor manlief met ons gezin! Tóp!
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik ben er voor de 2e keer wezen eten. Heel veel keus en goede service en vriendelijkheid.
Het eten is heerlijk.
Ik kom zeker nog eens terug!
ajvginkel .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima gegeten, aardig personeel, goede locatie. Ga zeker nog een keer! Ook de lunch kaart zag er aantrekkelijk uit. Gekozen voor tonijn en mosterdsoep beide erg goed