Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

Jeannet En J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vriendelijk personeel.
Doordat het terras buiten vol zat,is de kwaliteit van het eten en de bediening binnen minder.
Kortom redelijk gegeten,ga zeker nog wel een keer maar dan met slechter weer.
yvar.scheurkogel .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gezellig gegeten en het eten was heerlijk. Goed geholpen en het was ruim voldoende en ruime keus. Voor ieder wat wils[ook voor vegetariërs]
Riet S.
Ik kom zeker weer terug
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Leuk restaurant, type eetcafé. Goed en lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Een herhaling waard . Maar je kunt geen AH-bon reservering ter plekke afspreken. Dat moet via internet. Maar daar willen ze je wel bij helpen. Grote service!
Bert V.
tonijnsteak was zacht.
bedje van groenten was goed beetgaar
gebakken aardappeltjes waren vrij veel
geldt ook voor het vegetarische menu: veel
H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Smakelijk eten, vis was goed gegaard (niet te gaar), aardige smaakcombinaties zonder teveel vertoon. De bediening was adequaat (attent genoeg en vriendelijk). We waren aangenaam verrast met het niveau t.o.v. de prijs.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met z'n vieren gezellig en heerlijk ongedwongen van een 3 gangen menu genoten. We verbazen ons elke keer weer over de bijzondere gerechten op de kaart. Van hoofdgerecht tot en met toetje is het moeilijk kiezen omdat je nieuwsgierig bent naar allemaal. En wat je ook kiest, het is lekker. Het vriendelijke personeel is de kers op de taart.
HansenJoke .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We weten al dat het eten heerlijk is bij Dordts genoegen (we wonen er om de hoek!).
Eten met de AH kaart geeft het nog een aangenamer tintje. Echt een aanrader.
Carabas .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten zitten eten. Het eten was voortreffelijk en de ober heel gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima plek en we hebben er heerlijk gegeten.
Goede portie. Zeker de moeite waard om er terug te komen voor een maaltijd.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Door het warme weer konden we lekker buiten op het terras zitten, we hebben heel goed gegeten, het is was prima en meer dan genoeg! Voor mij teveel en ik ben een goede eter!
Dus zeker voor een volgende keer!
Mc W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij komen er graag we mochten weer keuze maken uit de volledige kaart met de kaarten van Appie
Wat ik zeer waardeert pas ergens anders geweest daar was dat wel anders.
Gezellig en goede bediening .
Glenn E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een aangename ervaring! We houden van de leuke combinatie café-restaurant, en dit met een bediening die met plezier hun job uitvoeren: één voor één toppers! Alles ging vlot en toch niet te snel: voor ons ideaal! Als voorgerecht hebben we gekozen voor de gewokte scampi (echt heerlijk!) en de rosbief van diamanthaas. Als hoofdgerecht hebben we kunnen smullen van een superlekkere kabeljauwfilet, perfect klaargemaakt en met een heerlijk sausje erbij. Ook de extra aardappelkroketjes waren perfect: lekker krokant, smeuïge vulling en perfect afgekruid. Als je dit graag eet: zeker als supplementje de moeite waard! Als dessert gingen we voor de crème brulee op basis van witte chocolade, kokos en Belgisch chocolade ijs en een overheerlijke spekkoek met caramelijs. Wij kunnen alleen maar aanraden hier zeker te komen genieten van perfect klaargemaakte gerechten en dit van dagverse producten.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras buiten met de bon van Albert hein. De bediening was geweldig, Kom zeker nog eens terug, echt een aanrader.
jcenpetra O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was heerlijk!! Service, bediening wat minder maar was zijn eerste avond wellicht beetje aan zijn lot overgelaten. Terras was ook open dus drukke avond. Gezellige avond gehad en leuke menukaart waar we zelf ons -3-gangen menu uit konden samen stellen.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijke bediening en goed eten, alleen de groente was wel wat weinig een paar boontjes en een paar wortelballetjes, maar op zich was dit nu niet zo,n groot probleem.
ankevdklooster .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was prima. Fijn dat je gewoon van de kaart mag kiezen. behoorlijke porties. zeker ook genoeg voor grote eters. Bediening ook netjes en gezellig.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten goed en ruim voldoende vlotte en zeer vriendelijk bediening.drie gangenmenu Niet te snel geserveerd werd gevraagd of het kon super.
inevanbale .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een leuke gezellig grand café , met leuke vlotte bediening. Ligt op een mooie plek in het centrum van Dordrecht.
Waren aan de vroege kant , maar was geen probleem, eten en drinken van goede kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
erg aardige bediening,eten was goed ,maar tonijn was iets te verbrand aan de buitenkant,de vleesspies was bijna perfect gemaakt,en wat ik ook fijn vond dat het er niet benauwt was,dat viel me ook op,goede airconditioning.