Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Karin078 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
lahuijgendame .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke ossehaas (Green Egg), lekker gegeten.
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ant.verweij .
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wederom top! Dit was mijn 3de bezoek dit jaar. Service en bediening zeer klantgericht, heerlijke rode wijn maar vooral het eten was uitstekend! Wij komen zeker weer terug!
Theo A. B.
Fokko V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Op 29/11/2016 gereserveerd met de AH-aktie. We werden vriendelijk ontvangen en konden gewoon van de kaart kiezen. Er stonden veel verrassende gerechten op de kaart. Wij kozen als voorgerecht pekingeendkroketjes en een duo van kwartel. Beide zeer de moeite waard! Als hoofdgerecht hadden we beiden zeewolf met kreeftensaus en gegrilde pompoen. Na het voorgerecht werd vriendelijk geïnformeerd of we wat meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht wilden of dat de keuken gelijk door mocht gaan. Ook het hoofdgerecht was erg lekker met flink groente onder de zeewolf. In plaats van een nagerecht konden we ook kiezen voor koffie en aangezien de magen al aardig gevuld waren kozen we daarvoor. Tijdens het eten werd regelmatig op een prettige manier geïnformeerd of alles naar wens was en of we niet iets wilden drinken. Bij het afrekenen nog een gezellig praatje en wat waardevolle tips omtrent onze 2e dag in Dordrecht.
Aangezien deze avond ons zeer beviel zijn we de volgende dag weer hier gaan eten en kozen nu voor de dagschotel: Ribeye met brie, een zeer voordelige aanbieding (€12,50) die erg smakelijk was. Kortom een aanrader voor wie in Dordrecht lekker wil eten!
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten, maar ook op de maandagavond met amper 20 gasten in de zaak zijn de bemerkingen van andere gasten op Iens helaas herkenbaar. Een uur gewacht op het hoofdgerecht, vervolgens een half uur voor het dessert.
L J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we wilden wat eten na een dag winkelen. grote vergissing....eten niet lekker, weinig keuze op de menukaart. niets speciaals. Slechte service, en water wat besteld werd was kraanwater. dit nooit meer. Iedere euro betaald voor het eten is hier te duur. Prijs kwaliteit niet goed. Oeps........ een flinke fout.
aribo .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Ontvangst was vriendelijk en de ambiance OK. Omdat het buiten koud was, hadden we wel iets last van de kouval op het enkele(!) glas. De keus was goed en de gerechten apart en zeer smakelijk. Vooraf peking eend kroketjes. Als hoofdgerecht een heerlijk hertenstoofpotje en geconfijte kwartel. Zeer smakelijk! Toe een prima kaasplankje. Aanrader!
Jantinavankooten .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Dordts Genoegen. Vriendelijk personeel en goede service. Aan te raden voor mensen met een glutenvrij dieet. Was allemaal prima geregeld. Ook een foutje bij het opnemen van de bestelling werd direct goed en snel opgelost. Kortom: gezellige avond gehad met lekker eten en goede service.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van de ahrestaurantactie. Kon gewoon kiezen van de kaart.
We kozen voor kleine knoflookchampignons in gorgonzolasaus, Hierna runderstoofpotje in hertog jan bier. Als nagerecht namen we Creme Brulee en Brownie met warme kersen en chocolademouse.
Alles smaakte verrukkelijk.
Bij de wijn werden we geadviseerd en namen daardoor een voortreffelijke Brouilly voor een zeer prijs die je nergens meer ziet.
Al weer gereserveerd voor volgende week dus dat moet genoeg zeggen
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Na een leuke avond bij de bioscoop lekker eten bij Dordts genoegen. Twee nette dames. Wil ik mijn AH kaart uit mijn tas pakken. Oeps ligt nog thuis op tafel samen met nog 6 andere. Ik vroegof het een probleem was en dat ik wel via de telefoon kon face timen met mijn man thuis zodat ze konden zien dat we de kaarten hadden. Nee was het antwoord. Eigenlijk hadden we toen weg moeten gaan. Maar eigenlijk waren we door de brute afwijzing zo perplex dat we er wel gegeten hebben. Het eten was goed maar verder verdienen ze voor coulance een hele koude douche
M.P.M. F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Fles prosecco stond gekoeld klaar ivm. 36 jarige trouwdag. Verrassing per telefoon geregeld door onze kinderen. Extra vuurwerk tijdens het toetje. Alles heel attent geregeld door het personeel.
Wij gingen zeer tevreden naar huis. Dank u wel.
Me.scheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de kaart van AH. Alles van de kaart is mogelijk. We komen hier zeker nog een keer terug!
We werden vriendelijk ontvangen. Regelmatig (niet te vaak) werd er gevraagd of alles naar wens was. Goed op de hoogte over de producten op de kaart.
L J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanwege een feestelijke reden gekozen voor dit restaurant.
Spijt, spijt en nog eens spijt. We waren met 6 mensen, wilde van de kaart eten. Waar de 1 het voorgerecht kreeg werd bij het ander het hoofdgerecht opgediend. Het was niet eens lekker. Wij komen niet meer terug.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie, je mag vrij kiezen van de kaart. Gezellige tafel, vriendelijke bediening (zeer attent ook voor onze zoon met beperking). Alle gerechten boven verwachting, voor herhaling vatbaar!
lahuijgendame .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met vrienden hier weer heerlijk gegeten met de AH-actie. Het fijne is dat je van heel de kaart kan kiezen. Vooraf aan het drie-gangen menu namen wij stokbrood en kruidenboter, dit is hier altijd super lekker!!! We hadden alle vier een ander menu en het was allemaal heel erg lekker! We hadden een karaf met wijn besteld en heel prettig was dat er gevraagd werd of we er een glas leidingwater bij wilden hebben. Dit kom je niet vaak tegen! De bediening was zeer vriendelijk!
Er waren een paar kleine dingetjes die niet goed gingen, maar die werden snel opgelost zoals: Geen vismes bij de vis, geen salade bij het visgerecht, geen bordje voor de graten, één drankje wat tussendoor besteld werd kwam niet. Bij het nagerecht zat alleen een lepel, maar wij zouden het fijn gevonden hebben als er ook een vorkje bij zou zitten. Bij het vragen hierom werd dit direct gebracht. Hierna dronken we nog koffie en thee, het was een gezellige en lekkere avond in een leuke sfeer, bedankt!