Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Nel G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Niets op aan te merken. Snelle, correcte en vriendelijke bediening. we gaan beslist nog eens terug.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
leuke avond met goed tot zeer goed 3 gangen menu, vlotte bediening, gezellige inrichting, met gezelschap diverse gerechten gegeten, welke allemaal lekker en van goede kwaliteit waren
Marjon510 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten prima maar service echt matig. Lege glazen niet signaleren, aanpassing voor peuter niet mogelijk..jammer!!
Eén puntje over het eten: de pepertijmsaus bij de vleesspies was zo overheersend dat al het vlees hetzelfde smaakte. Zonde.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Nadat we hier in het voorjaar ook waren geweest met de ah-kaarten besloten we om het nu in oktober weer eens over te doe'.
In het voorjaar hadden we de sate als hoofdgerecht die bijzonder lekker en smaakvol was , dus namen we deze
nu weer , maar helaas was de kwaliteit en smaak verandert nl. vorige keer was het sate van kipfilet met een lekkere pindasaus maar nu was het sate van kippendijen wat meer lijkt op dat er stukken vet en spieren aanzitten met een behoorlijk pittige pindasaus .
Tegenwoordig is de kipdijensate helemaal in maar doe mij maar de gewone oude manier met kipfilet !
De voor en nagerechten waren wel gewoon lekker zoals vorige keer
Zeker voor herhaling vatbaar Maar wel met een ander hoofdgerecht
Cobu D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Dordts Genoegen. Goede bediening....voldoende eten...en gezellig. Wij komen ZEKER...terug!!!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Van een heerlijk en gezellig etentje genoten! Geen Ah beperkt keuzemenu maar keuze uit de hele kaart!
Vlotte en leuke bediening!
ellenverzijl .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, (vegetarisch) ik was ervan onder de indruk. Alle gangen waren heel lekker en mooi opgemaakte borden. Vriendelijk personeel. Absolute aanrader dit restaurant.
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Goed restaurant op een aantrekkelijke locatie. Eten was heel goed,mooi en snel opgediend. Vriendelijke en enthousiaste bediening.
joke R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten ,zoals iedere keer. Hele fijne zaak. Veel keus in gerechten. Prima bediening. Met de AH restaurant-actie toch je eigen keus kunnen maken.
grada-snijders .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening, smakelijk eten nodigt uit terug te komen. Er werd gevraagd of we wnel wilden eten of met pauzes tussen de gerechten. Heel attent
arjavantilborg .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant. Wat wil een mens nog meer? Natuurlijk zijn wij tevreden over de prijs: twee driegangen diners voor de prijs van een!
René V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Aantrekkelijke zaak om een gemoedelijk hapje te gaan eten. Smakelijk eten, goede porties en vlotte bediening. Informele sfeer die gemoedelijkheid uitstraalt.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was niet al te druk maar het kostte ons de nodige moeite om drankjes bij te bestellen. Bij het afrekenen werd ons gemeld dat de PIN automaat het s’Middags begeven had en of we even wilde gaan pinnen. Lijkt me handig dat je dit bij aanvang gelijk aan je klanten meldt.
BakkerOegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was weer voortreffelijk. Met de AH actie gegeten. Fijn dat je van
de hele kaart kunt kiezen zonder allerlei bijbetalingen.
henk M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Uitstekende plek, met prima bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Kaart met ruime keuze. Prettig in het centrum van Dordrecht.
AnnadW .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Gezellige ambiance. Ontvangst aanvankelijk zeer vriendelijk. Helaas met 1 lid van bediening reeks misverstanden over wat wel en niet bij het 3-gangendiner hoorde. Dit kwam omdat je vrij uit de kaart mocht kiezen en de bediening dit tot drie keer toe anders uitlegde.
annemariepriester .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hier goed gegeten. Wat leuk is, is dat je met de ah bon gewoon van de kaart kunt kiezen. Er is dus keuze genoeg.
Omdat we 3 gangen aten hadden we geen brood vooraf genomen. Bij de gamba,s had wel een stukje stokbrood gemogen. Verder was alles erg lekker, vooral de vleesspies en het stoofpotje.
Wij komen hier zeker terug
Annemarie
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
centraal in Dordrecht met de. groot terras. Vriendelijke ontvangst. Ondanks dat de online reservering niet was aangekomen toch snel een gezellig plekje. Groot restaurant, informeel. Gekozen voor de dagschotel (12,50). Keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Mixed grill 4 stukjes prima vlees met gepofte aardappel en flinke salade. Prima. Ondanks de drukte toch persoonlijke aandacht.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was prima, het personeel erg vriendelijk en een gezellige inrichting. Kortom helemaal top, komen zeker een keer terug.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten is prima,de bediening ook netjes en je hoeft niet lang te wachten.
Ook met de AH kaart keuze uit het hele menu.