Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede service en bediening. Eten was redelijk niet bijzonder. Genoeg in ieder geval. En redelijk snel gebracht. Gezellige sfeer in het restaurant.
Petra V.
Marcel V.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten de gerechten waren goed en smakelijk een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Vriendelijk personeel dus een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Precies de juiste keuzes, vernieuwende gerechten naast klassiekers, goede prijs/kwaliteitsverhouding, "gezellige" bediening. Hier wordt een mens blij van, we hadden een onbedwingbare lust om weer eens een echte ouderwetse fooi achter te laten!
A&A Sliedrecht
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Leuke kaart met zowel verrassende nieuwe gerechten als klassiekers. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vlotte "gezellige" bediening. Het was lang geleden dat we een zo onbedwingbare lust hadden om weer eens een echte fooi achter te laten!
A&A Sliedrecht
George V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
we waren veel vroeger dan onze reservering maar dat werd soepel opgelost; de bediening was uiterst vriendelijk en hield rekening met ons rustige tempo; het drie-gangen-menu biedt een ruime keuze; goed tot zeer goed van smaak; de overcomplete brownie tot slot perfect.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Zoals zo vaak hier weer heetlijk gegeten. Het zag er verzorgd uit dit is en blijft vooralsnog mijn favoriete restaurant.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Op weg naar een bezoek aan het Dordts Museum eerst geluncht in Grand Café Dordts Genoegen. Misschien een open deur, maar het was ons een genoegen. Ruim, sfeervol en leuke kaart. Gekozen voor een Club sandwich en een broodje Pulled pork. Het is ons prima bevallen. Redelijke prijzen en vriendelijke bediening. Zonder meer voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goeie service , goed gegeten. Alleen die
Kerkbank zit voor geen meter.
Angeline K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Al vaak hier gegeten en altijd tevreden geweest. Deze avond was ook weer zeer goed.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met vrienden gegeten in dit gezellige restaurant, met de AH actie.
Het was fijn dat we gewoon vd menukaart konden kiezen.
Alle gerechten waren heerlijk, de bediening was vlot en aardig.
Het was erg druk in het restaurant, maar niet storend,ondanks dat de tafels vrij dicht op elkaar staan.
Dit restaurant is echt een aanrader
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dordts genoegen is en blijft een gezellig iets om lekker te eten, nieuwe eigenaren of niet dat maakt niet uit.
Wij waren dit keer met vrienden en hadden via de AH-actie gereserveerd.
Leuk, je kon gewoon lekker á la cart bestellen en de keuze hierin was zoals vanouds zeer ruim en het eten was weer super lekker.
Eén minpuntje: wij hadden besloten om een halfuurtje eerder te gaan dan dat wij gereserveerd hadden, wij kwamen binnen en vertelde dat we gereserveerd hadden om 20 uur, allemaal prima. Maar ik vertelde erbij wij zijn iets eerder gekomen want wilde nog een drankje vooraf doen, ja prima maar de opmerking "dan bent u wel ruimschoots op tijd" dat zeg je als barman niet. Dan verwelkom je je gasten met, gezellig dat u er al bent, wat kan ik u te drinken aanbieden!
Afijn ..... nogmaals we hebben heerlijk gegeten, werd verder aan het tafeltje goed bediend door de dames, alleen wij waren klaar en wilde nog even na borrelen, de sluitingstijd is tenslotte 00.00 uur ..... tsja dat werd ons geloof ik weer niet door diezelfde barman in dank af genomen, ipv om ons een gezellig drankje namens het huis aan te bieden (tsja we waren geen 50 euro of zo kwijt) nee er werd regelmatig naar ons tafeltje en waarschijnlijk een klok gekeken, zo van "nou wat denkt u ervan om op te stappen, dan kunnen we schoonmaken en opruimen" uhmmmm ..... tot 00.00 uur open toch? Dan doe je dit tegen 23.00 uur niet!!
Echt, dit soort dingen neem je mee naar vrienden, bekende, familie e.d. zo ook naar deze recensie, want dit is niet echt de mentaliteit die wij gewend zijn, laat je gasten merken dat zij welkom zijn en kijk ze niet weg!
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We zijn al vaker bij Dordts Genoegen geweest en hebben er altijd naar tevredenheid gegeten. Wij vinden het er gezellig en de bediening is vlot en vriendelijk. We waren er nu in het kader van de AH restaurant-actie. We waren wat aan de vroege kant maar dat was geen probleem. Er waren geen beperkingen qua keuze. We konden gewoon uit de hele kaart kiezen, waardoor we iets konden nemen wat we echt lekker vonden. De gerechten waren allemaal zeer smakelijk en ruim voldoende, terwijl het ook aantrekkelijk gepresenteerd werd. De gangen werden vlot maar niet te snel achter elkaar uitgeserveerd. Toen we klaar waren, zaten we lekker vol. We hadden ieder nog een glas goede rosé gedronken en rekenden uiteindelijk € 37,45 af. Daarvoor hadden we heerlijk gegeten dus wij waren zeer tevreden.
lorange .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij komen hier vaker en het is altijd goed. Ook met de AH restaurant actie. Gewoon alles kiezen van de kaart. Lekkere verse producten en altijd wel iets aparts op de kaart. Gorgonzola mouse bijvoorbeeld als voorgerecht. Ga er gewoon een keer naar toe.
C. M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een leuke zaak! Gastvrije ontvangst. En met de AH actie gewoon keuze uit de hele kaart, niet lullig doen. Top!
En dan het eten. Prima kwaliteit en mooie porties. En erg leuke kaart, variërend van Europese vlees- vis- en vegetarische gerechten, maar ook wat leuke oosterse gerechten. Hier komen we terug.
wilmavanwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met 4 personen genoten in een bijna volle zaak. En dat op dinsdagavond! Het was gezellig druk en beslist niet lawaaierig. We kozen 4 verschillende, niet alledaagse voorgerechten en vonden ze prima van kwaliteit. Voor het hoofdgerecht kozen we het stoofpotje. Ook dat was heerlijk. 2 van ons hadden nog ruimte voor een toetje, dat ze met smaak hebben opgegeten. Daarna afgesloten met koffie. De sfeer in het restaurant is warm en daar draagt het uiterst vriendelijke personeel zeker aan bij. Wij komen terug.
Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We hebben van de AHzegeltjes gegeten en kregen de keus uit een volledig menu. Het was heerlijk(vooral ook het hertenbiefstukje/hertenstoof) en we hebben er niets op aan te merken.
evdstelt222 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden.
Als voorgerecht had ik scampi in Ketchapsaus, m'n tafelgenoten hadden plakjes eendenborst.
Alles was erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden 3 personen tonijn-rosé- gegrild en één persoon had eenden-biefstuk en eendenborst.
Alles weer voortreffelijk.
Nagerecht : 1 persoon een brownie met warme kersen en kersenijs en chocoladeschuim
2 personen een Dame Blanche
1 persoon een Bounty, lychee-ijs, mango-smoothie.
De fles rode huiswijn was ook gewoon goed.

We zullen zeker terugkomen