Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Voorstraat 256 3311 ET Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

Oergezellig in hartje Dordrecht

Aan het Scheffersplein, het horecaplein van Dordrecht, vind je Grand Café Dordts Genoegen. Een oergezellig eetcafé waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De menukaart verandert regelmatig. Heerlijke salade met maïskip, een stoofpotje of sliptongetjes. Hier serveren ze puur eten zonder poespas, met enorm veel smaak.

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café Dordts Genoegen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar 10:00 - 23:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goeie service , goed gegeten. Alleen die
Kerkbank zit voor geen meter.
Angeline K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Al vaak hier gegeten en altijd tevreden geweest. Deze avond was ook weer zeer goed.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met vrienden gegeten in dit gezellige restaurant, met de AH actie.
Het was fijn dat we gewoon vd menukaart konden kiezen.
Alle gerechten waren heerlijk, de bediening was vlot en aardig.
Het was erg druk in het restaurant, maar niet storend,ondanks dat de tafels vrij dicht op elkaar staan.
Dit restaurant is echt een aanrader
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dordts genoegen is en blijft een gezellig iets om lekker te eten, nieuwe eigenaren of niet dat maakt niet uit.
Wij waren dit keer met vrienden en hadden via de AH-actie gereserveerd.
Leuk, je kon gewoon lekker á la cart bestellen en de keuze hierin was zoals vanouds zeer ruim en het eten was weer super lekker.
Eén minpuntje: wij hadden besloten om een halfuurtje eerder te gaan dan dat wij gereserveerd hadden, wij kwamen binnen en vertelde dat we gereserveerd hadden om 20 uur, allemaal prima. Maar ik vertelde erbij wij zijn iets eerder gekomen want wilde nog een drankje vooraf doen, ja prima maar de opmerking "dan bent u wel ruimschoots op tijd" dat zeg je als barman niet. Dan verwelkom je je gasten met, gezellig dat u er al bent, wat kan ik u te drinken aanbieden!
Afijn ..... nogmaals we hebben heerlijk gegeten, werd verder aan het tafeltje goed bediend door de dames, alleen wij waren klaar en wilde nog even na borrelen, de sluitingstijd is tenslotte 00.00 uur ..... tsja dat werd ons geloof ik weer niet door diezelfde barman in dank af genomen, ipv om ons een gezellig drankje namens het huis aan te bieden (tsja we waren geen 50 euro of zo kwijt) nee er werd regelmatig naar ons tafeltje en waarschijnlijk een klok gekeken, zo van "nou wat denkt u ervan om op te stappen, dan kunnen we schoonmaken en opruimen" uhmmmm ..... tot 00.00 uur open toch? Dan doe je dit tegen 23.00 uur niet!!
Echt, dit soort dingen neem je mee naar vrienden, bekende, familie e.d. zo ook naar deze recensie, want dit is niet echt de mentaliteit die wij gewend zijn, laat je gasten merken dat zij welkom zijn en kijk ze niet weg!
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We zijn al vaker bij Dordts Genoegen geweest en hebben er altijd naar tevredenheid gegeten. Wij vinden het er gezellig en de bediening is vlot en vriendelijk. We waren er nu in het kader van de AH restaurant-actie. We waren wat aan de vroege kant maar dat was geen probleem. Er waren geen beperkingen qua keuze. We konden gewoon uit de hele kaart kiezen, waardoor we iets konden nemen wat we echt lekker vonden. De gerechten waren allemaal zeer smakelijk en ruim voldoende, terwijl het ook aantrekkelijk gepresenteerd werd. De gangen werden vlot maar niet te snel achter elkaar uitgeserveerd. Toen we klaar waren, zaten we lekker vol. We hadden ieder nog een glas goede rosé gedronken en rekenden uiteindelijk € 37,45 af. Daarvoor hadden we heerlijk gegeten dus wij waren zeer tevreden.
lorange .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij komen hier vaker en het is altijd goed. Ook met de AH restaurant actie. Gewoon alles kiezen van de kaart. Lekkere verse producten en altijd wel iets aparts op de kaart. Gorgonzola mouse bijvoorbeeld als voorgerecht. Ga er gewoon een keer naar toe.
C. M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een leuke zaak! Gastvrije ontvangst. En met de AH actie gewoon keuze uit de hele kaart, niet lullig doen. Top!
En dan het eten. Prima kwaliteit en mooie porties. En erg leuke kaart, variërend van Europese vlees- vis- en vegetarische gerechten, maar ook wat leuke oosterse gerechten. Hier komen we terug.
wilmavanwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met 4 personen genoten in een bijna volle zaak. En dat op dinsdagavond! Het was gezellig druk en beslist niet lawaaierig. We kozen 4 verschillende, niet alledaagse voorgerechten en vonden ze prima van kwaliteit. Voor het hoofdgerecht kozen we het stoofpotje. Ook dat was heerlijk. 2 van ons hadden nog ruimte voor een toetje, dat ze met smaak hebben opgegeten. Daarna afgesloten met koffie. De sfeer in het restaurant is warm en daar draagt het uiterst vriendelijke personeel zeker aan bij. Wij komen terug.
Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We hebben van de AHzegeltjes gegeten en kregen de keus uit een volledig menu. Het was heerlijk(vooral ook het hertenbiefstukje/hertenstoof) en we hebben er niets op aan te merken.
evdstelt222 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden.
Als voorgerecht had ik scampi in Ketchapsaus, m'n tafelgenoten hadden plakjes eendenborst.
Alles was erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden 3 personen tonijn-rosé- gegrild en één persoon had eenden-biefstuk en eendenborst.
Alles weer voortreffelijk.
Nagerecht : 1 persoon een brownie met warme kersen en kersenijs en chocoladeschuim
2 personen een Dame Blanche
1 persoon een Bounty, lychee-ijs, mango-smoothie.
De fles rode huiswijn was ook gewoon goed.

We zullen zeker terugkomen
wilmar-sveta .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was lekker, gezellig en een service was ook goed (in tegenstelling tot vorige keer in september). Echt een aanrader in Dordrecht!
goedroen_willemstein .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fijn personeel die alles uitlegde over het menu.
Het eten was weer lekker zoals vanouds.
Het biertje was jammer te koud ,zodat de smaak ervan wegviel.
Het wijntje was heerlijk alleen halfvol.
Voor ons was het een gezellige avond
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goed eten in een gezellige sfeer op een leuke locatie. Vriendelijke bediening, IENS had het aantal bezoekers niet goed doorgegeven maar dat werd direct opgelost. Vooral de toetjes waren een echte verrassing. Kortom een geslaagde avond
Carlo F.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
In november zijn wij hier voor het laatst wezen eten met vrienden! Na gisteren hebben we het idee dat de kwaliteit van het eten, de wachttijd en de bediening er op achteruit gegaan zijn! Heel jammer want we kwamen hier graag!
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, 3-gangen menu met AH-restaurantactie. Prima restaurant, aardige en vlotte bediening. De menukaart is goed gevarieerd en de prijs-kwaliteitsverhouding is ook erg goed. Leuke is ook dat we a la carte konden eten ondanks de AH-actie. Enige minpuntje (maar dat vind ik bijna in alle restaurants ) is de jaren 70/80 muziek, dat komt me de oren uit. Muzikaal behang, (gelukkig op prettig geluidsniveau). Dat weerhoudt me er echter niet van om bij dit restaurant weer lekker te lunchen/dineren!
Karin078 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Opnieuw lekker gegeten, we komen hier regelmatig. De porties zijn royaal en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar weer!
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastisch gegeten samen met mijn dochter. Zij vond het ook heerlijk. De nieuwe menukaart is oké . Ik ben vaste klant voor zowel alleen een drankje of lunch en diner. Chapeau voor deze zaak.
lahuijgendame .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gevraagd om een tafel in een rustige hoek en die ook gekregen.
Tomatensoep, Dordts Stoofpotje en het Bounty-nagerecht waren heerlijk.
Vriendelijke bediening.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al diverse keren bij Dordts Genoegen gegeten. Altijd even gezellig en vriendelijk personeel. Goede en vlotte bediening. Heerlijke verse gerechten. Verrassende, nieuwe kaart. Ik was weer heel tevreden en zal zeker weer terug komen. Ga zo door. TOP!!!!