Restaurant Grand Café De Majesteit

Hofstraat 124 8261 BP Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Grand Café De Majesteit

Neem plaats in het gezellige Grand Café - Eetcafé van Kampen. De Majesteit biedt de mogelijkheid om aan te schuiven voor een kopje koffie, een lekkere lunch of een goed diner. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vega gerechten. Ook voor een borrel ben je hier op het juiste adres.
Reserveer een tafel en kom snel eens langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Grand Café De Majesteit

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Grand Café De Majesteit

Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Voor 7 personen 2 zakjes frites en 2 kleine bakjes rauwkost is wat weinig. De bijbestelde frites en rauwkost kwamen helaas niet, waardoor tenminste 2 personen van het gezelschap geen frites en rauwkost hebben gehad. Verder heerlijk gegeten, al duurde het wel erg lang, maar dat werd wel keurig gemeld.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, gezellige sfeer. Duurde wel wat lang voordat we konden eten maar dat was het uiteindelijk wel weer waard. Goed en betaalbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk genoten van de kipsate, het was wel heel erg veel dus zonde dat we niet alles op konden, het was wel heerlijk!
De service was prima , we kregen rustig de tijd om te starten met het broodplankje voordat we ons hoofdgerecht kregen en als afsluiting nog een heerlijk toetje!
E.G.S. T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
een populaire eetgelegenheid met vriendelijk personeel dat ook niet te beroerd is om de rotzooi op te ruimen nadat een onbehouwen klant een serveerblad bij een serveerster uit handen heeft gelopen en zich daarvoor nauwelijks verontschuldigt. En ja het belangrijkste: een prima keukenbrigade die lekker en ruimschoots eten aflevert tegen een concurrerende prijs. Een aanrader kortom!!
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben alleen wat gedronken alleen zaten op een tochthoekje dichtbij de nooddeur en dat was best jammer want anders was ik langer gebleven en als je in een hoekje zit dan wordt je Niet snel geholpen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We hebben lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Bij navraag gaf men aan dat het nog 5 minuten duurde. Uiteindelijk kwam het eten na nog een kwartier zonder uitleg of excuses. Het voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht ( soort pizza) was duidelijk niet gaar want ons nog meer het idee gaf dat men ons hoofdgerecht vergeten was.
Nardus K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goed geholpen maar af en toe iets te hoog geluidsniveau om elkaar goed te verstaan.
Tweede keer binnen een week hier gegeten. Zakelijk en familiediners. Beide keren was de bediening, de kwaliteit van het eten en de sfeer meer dan prima.
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
kwaliteit eten prima, zou alleen de mogelijkheid ook moeten hebben om in plaats van frites ook gebakken aardappelen te kunnen bestellen. Op ons verzoek was het mogelijk om de gerechten wat sneller geserveerd te krijgen wat wij altijd graag willen
Natalia L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was lekker, het was alleen jammer dat er gevraagd werd of alles naar wens was, je net een hap van je eten nam! Voor de rest dik tevreden. Kom zeker terug
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was goed van de rest… maar glutenvrij hebben ze niet begrepen… althans is mijn ervaring.
Ik kon kiezen uit drie hoofdgerechten, waarvan er 1 overbleef omdat ik zwanger ben, weinig keus dus, maar tis niet anders. Toen ik vroeg of een broodje of iets vooraf ook kan, lukte dat… ik kreeg alleen wel droog brood geserveerd op een bordje, niks erbij… ?! Gaat er in de keuken dan geen lampje branden? Uiteindelijk zelf gevraagd om wat ik er eventueel op kon doen… kwamen ze met twee kuipjes Becel boter aan; ik moest zelf even kijken of ze glutenvrij waren…
Hoofdgerecht was goed, met aardappeltjes en salade.
Toen de bediening vroeg of ze nog iets voor ons kon betekenen, zeiden we, ja graag een toetje. Daarover leek ze bijna verbaasd… Hahaa… geen verkopers dus in die bediening ;)
Ik kon kiezen uit 1 toetje… Ok, doe die dan maar… en die werd geserveerd met een koekje! Top! Not! Die is niet glutenvrij… Bediening gevraagd… oh, die halen we er wel even af.
Dat hebben ze ook letterlijk gedaan, koekje uit de slagroom gehaald en slagroom van het bord geveegd. Want slagroom is niet glutenvrij of wel vraagt de bediening aan mij? Ik ben je kok niet, geen idee dus wat hij erin heeft gedaan, maar laat maar…
Totaal geen verstand van glutenvrij… ik zou de gok niet nemen. Jammer, zeg dan niet dat glutenvrij geen probleem is.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Gisteravond gegeten in De Majesteit. De gerechten waren prima; met name het voorgerecht (zalmtartaar) was erg lekker. Wat wel heel erg tegenviel, was de bediening. Bij de eerste twee gangen ging het nog goed, maar tussen het hoofd- en nagerecht hebben we bizar lang moeten wachten (eerst duurde het eeuwen voor de bestelling werd opgenomen, daarna was de tijd tussen opnemen van de bestelling en serveren buitensporig lang). Bovendien werd het verkeerde nagerecht geserveerd en begon het wachten opnieuw. Ook was het zo lawaaiig dat we elkaar aan onze tafel nauwelijks konden afschreeuwen. Jammer, dit maakt dat ik de volgende keer kies voor een van de andere eetgelegenheden op de Plantage.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dit restaurant is gelegen aan een pleintje waar vele historische panden nu een horecafunctie hebben. De inrichting binnen past daar wel bij. In het hoogseizoen zal het een gezellige drukte zijn. Bij een raamtafeltje heeft men een goed zicht op het pleintje. De ligging is zo beslist een pluspunt van dit restaurant. De bediening is hier vriendelijk en snel, naar wens van de klant. De voorgerechten carpaccio - wel wat te koud - en salade met zalm smaakten prima. Datzelfde gold voor de hoofdgerechten saté van de haas en schnitzel De Majesteit. De porties zijn zeer ruim. Er was ook voldoende salade en frites. Eigenlijk hadden we al te veel gegeten. Toch kon één van ons niet de verleiding weerstaan van het citroenijs met limoncello. De gerechten zijn niet spectaculair, maar worden degelijk bereid en netjes gepresenteerd. De prijs-kwaliteit verhouding is hier gunstig.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Geluncht bij Grand Café De Majesteit. Ruime kaart, prima zitplekjes en goed eten. Gekozen voor een 12 uurtje, genoeg om de rest van de middag slenterend door Kampen te komen. Prima zaak, dito eten.
tilly S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Groep van 21 oud collega's gebruikten de lunch.Vanwege tijdgebrek menukeuze's van te voren doorgegeven.Onze tafel was gereserveerd,de lunch werd prima op tijd geserveerd en de kwaliteit was heel goed.
Ook het ieder apart afrekenen was geen enkel probleem.
Compliment voor de Majesteit!
veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Op een maandag avond zonder reservering gegeten bij restaurant grand café de majesteit. Het was voor een maandag verrassend druk en het was daardoor ook heel gezellig.

Ondanks dat wij kozen voor een tafeltje in een hoekje op een plekje dat snel over het hoofd wordt gezien ... werden wij niet vergeten.

Een mooie kaart met veel keuzes en vooral veel hoofdgerechten met vlees. Wij hebben vooraf gekozen voor de gebonden tomatensoep met room en de mosterdsoep. Daarnaast kozen wij voor een plukbrood met kruidenboter, aioli en tapenade.
Als hoofd kozen wij voor de biefstuk met gebakken champignons en de varkenshaas met gesmolten brie en extra pepersaus.

Allebei de soepen waren lekker en goed heet. Jammer was wel dat er in de tomatensoep geen room zat en dat er bij de mosterdsoep niet gevraagd werd of er spekjes of gerookte zalmsnippers in moesten. De keuken heeft toen gekozen voor de gerookte zalmsnippers wat mijn vriend niet lust. Hierdoor was de soep voor hem minder lekker.

Het plukbrood was heel verrassend. Een brood dat je makkelijk in stukken kan scheuren en goed is gekruid. In combinatie met de lekkere kruidenboter, aioli en tapenade was dit echt heerlijk.

Na ons voorgerecht zaten wij flink vol. Erg netjes was dat de serveerster vroeg of ze even moest wachten met de hoofdgerechten, het was geen probleem dat deze tien minuten later werden geserveerd. Super!

De biefstuk was super goed gebakken (medium) en werd geserveerd met champignons en pepersaus. Erg lekker en zeker een aanrader.
De varkenshaas in combinatie met de gesmolten brie is verrassend maar ik was blij dat ik de pepersaus erbij had besteld. Hier ging mijn voorkeur naar uit.

Daarnaast werd er op tafel een salade gezet en een grote puntzak friet. Beide prima.

De service van vriendelijk/spontaan en professioneel. Het decor was warm en gezellig.

Als wij in de buurt zijn komen wij hier zeker nog een keer terug.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Na een fikse dagwandeling op goed geluk grand-café "de Majesteit" gekozen in de binnenstad van Kampen om te gaan eten. Het begin was goed, een uiensoep met een kaasbroodje. Het hoofdgerecht zeebaarsfilet viel wat tegen. De smaak was wat vlak en ook de bijgevoegde dillesaus kon dit niet verhelpen. De groentegarnituur, een bakje met gemengde groenten als wortel, courgette, broccoli en bleekselderij was wat wisselend van smaak. De brede friet was bremzout. Wel aardig was het uitzicht vanuit het restaurant op de Plantage. Het interieur met kwalitatief niet al te fraaie reproducties van het werk van o.a. James Tissot viel daarentegen weer wat tegen. De bediening was correct.
Jody343 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk dagje weg met de kids in kampen.. Maar waar ga je dan eten.. Pannenkoeken is vaak standaard.. Maar toen kwamen we bij de Majesteit uit. Super kindermenu wat ze daar aanbieden veel keuze en daarna een ijsje met verrassing. De kinderen kregen een kleurplaat en werden direct vermaakt. Genoeg speel ruimte en vermaak. Wij konden ook heerlijk eten ik als vegetariër heb een heerlijke pasta geitenkaas gegeten en mijn man de spareribs.. Die wou zijn vingers er nog bij op eten! Dus bent u in kampen kom naar de Majesteit op het mooie horeca plein!
savatara .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Lekker op een dinsdagmiddag met vrienden op het terras van dit restaurant kleine lunch gebruikt en dit tezamen met een glas mooie witte huiswijn maakt een middagje Kampen compleet
kyraatje .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk wezen eten hier! Echt een aanrader! Ik had de vleesspies welke echt enorm groot was.. Ook genoeg ruimte voor de kinderen.. De ambiance en sfeer zijn echt heel goed..
11koster .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Gezellig gegeten bij de majesteit. Zowel hoofd voor als nagerecht uitstekend!! Vriendelijke en vlotte bediening! Als je in kampen bent raad ik zeker aan een bezoekje te brengen aan de majesteit!