Restaurant GOODFELLA'S

- Diner vanaf 16:30

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Hier gegeten met een gezelschap van 6... Waaronder 2 kinderen. Bij binnenkomst een flink vol restaurant, en van binnen zeker een sfeervol geheel! We werden naar ons plekje gewezen, en we werden vriendelijk en welkom ontvangen.
Voorgerechten die we bestelden waren zeer divers. Van de carpaccio tot lamsrack en fingerfood. Die laatste viel vooral op omdat het voor bijna 15 euro echt veel te weinig is wat je krijgt. Beetje jammer.
Carpaccio heerlijk, en de lamsrack: Overheerlijk!! De lamsrack is echt een aanrader!!
Hoofdgerechten waren goed. Op mijn eigen hoofdgerecht na helaas, een ribeye van 220 gram, die echt aan de kleine kant was... Geloof ook zeker niet dat deze 220 gram geweest is.
Had de saus er apart bij besteld, en die zat erover... En vies!!! Echt enorm zoute 'champignonroomsaus' welke gewoon smaakte naar het jus potje van thuis... En zeker niet naar champignonroomsaus.
Deze er dus maar afgehaald, en aan de kant geschoven.
Spareribs lekker zacht, maar weinig smaak.
De steak aioli overigens erg lekker!
Had zelf nog een witte zoete wijn bij besteld. Mijn glas zat nog flink wat wijn in, en mijn glas werd gewoon bijgeschonken tot een normaal niveau, zoals ik de eerste ook had... Beetje jammer, aangezien ik wel betaal voor een vol nieuw glas.
Restaurant zat ontzettend vol. Wat opvalt is dat men hier erg z'n best doet, maar door alle drukte ontgaat het personeel veel details. Dat is echt iets om meer aandacht aan te besteden.
Verder is iedereen wel ontzettend vriendelijk! Je voelt je zeker welkom, alleen jammer dat dingen door drukte en onoplettendheid mis gaan...
Wat wel een pluspunt is, is dat tijdens het bestellen de bediening met je meedenkt, dingen die je liever niet hebt, kunnen bijvoorbeeld vervangen worden door iets anders, vind ik persoonlijk altijd erg prettig!
Marielhozee .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gezellige entourage, lekker eten en voor een redelijke prijs. Ik kom hier zeker vaker.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Fbockstael .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Met 4 volwassenen en een kind bij Goodfella's gegeten. Het restaurant was ons aangeraden door de receptionist van het Veenpark.
We aten alle vijf een verschillend gerecht en we waren alle vijf behoorlijk enthousiast.
De keuze was ruim voldoende, de porties zeker ook. De borden waren warm en netjes opgemaakt.
De prijzen zijn behoorlijk, niet echt goedkoop, maar voor wat je krijgt ook niet te duur. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening doet goed haar best. Wel moesten we drie keer vragen om citroen bij de ijsthee, slechts een keer werd het ook daadwerkelijk gebracht.

We aten Turf en Surf, Steak Aioli, Steak French, spareribs en onze kleindochter kipvleugeltjes met patat.
De bediening kwam vragen of van alles voldoende was en bracht op verzoek nog wat patat, die heerlijk gebakken was en heet en lekker gezouten werd opgediend. Hulde hiervoor.
Bij het hoofdgerecht werden ook gebakken aardappelen geserveerd en een klein schaaltje koolsalade. Dit als enige groente vonden we een beetje karig omdat niet iedereen dit lust.

Over het geheel zijn we dus behoorlijk tevreden en als we hier in het najaar nog eens een weekje in de regio vertoeven zullen we zeker naar Emmen komen om een heerlijke steak te eten bij Goodfella's
Rieks G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Steakhouse Goodfella's is precies wat je van een steakhouse verwacht. Niets meer en niets minder. Dit restaurant was op de avond dat wij er waren stampvol. Dat is natuurlijk mooi voor de eigenaar, maar het had wel tot gevolg dat het personeel erg gehaast te werk ging. Dat was jammer.
Als voorgerecht kozen mijn partner en ik voor "fingerfood": een combinatie van verschillende kleine gerechten voor twee personen bestaande uit een stukje sparerib, een gamba en een toastje met garnalen. Voor de prijs van € 14,95 vond ik dat te weinig.
Mijn hoofdgerecht was "Surf & Turf": een entrecote van de grill (volgens mij niet gegrild, maar gebakken), met gebakken garlic gamba's geserveerd met knoflooksaus. De bijgerechten bestonden uit frites, gebakken aardappelen en een salade.
Mijn partner had eveneens een entrecote besteld en zij was daar tevreden over.
Een duidelijk minpunt was het sanitair. De spoelknop van de urinoir was defect, evenals het kraantje boven de wasbak.
De eigenaar moet oppassen dat het succes van zijn restaurant hem niet boven het hoofd groeit. Het succes zit vaak in details en die waren tijdens mijn bezoek onvoldoende (gehaast personeel, geen gegrilde maar gebakken entrecote, defecten in het sanitair).
Motluap .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
We werden verder van vriendelijk ontvangen. Dit had zeker netter gekunt.
We zaten aan een leuk tafeltje en het restaurant zag er zeker gezellig uit. Als voorgerecht hadden we de fingerfood bestelt. Opvallend weergegeven op de kaart dus dat moet wat zijn zou je denken. Helaas dit viel wat tegen. De smaak was prima, echter mistte we wat. 4 kleine hapjes pp vinden wij namelijk wat minimaal voor €14,95. Amper klaar met het voorgerecht was het al afgehaald en 10 minuten later stond het hoofdgerecht er al. De rib eye was medium besteld, helaas te rauw gekregen. Keuze overwogen het te melden, maar dat betekende dat de een het eten al op had wanneer de ander het zou krijgen. Daarnaast bestond de kans dat je het vervolgens te well done kreeg. Dit dus niet gedaan. Ook mistte we warme groentes bij het hoofdgerecht. Had dit bijvoorbeeld vervangen door de aardappelpuree, aardappelpartjes of patat die we er alle 3 bij kregen. De zalm smaakte prima en is zeker een aanrader. Verder was het eten ook wel smaakvol. Wederom waren we nog niet klaar met hoofdgerecht of het werd alweer afgehaald. Het was allemaal zeer gehaast en we kregen het idee dat ze ons liever kwijt waren, zodat er weer nieuwe mensen aan konden schuiven. Deze mensen zaten namelijk al klaar aan de bar. Uiteraard nog een desert besteld. De brownie en tiramisu waren echt heerlijk. Helaas was de kletskop die erbij zat slof en zaten er kristallen in het ijs. Jammer van deze ervaring. Over het algemeen was het eten best goed op een aantal dingen na. Als ze wat meer tijd voor je namen en je het gevoel gaven dat je welkom was, was het een goede ervaring. Nu is het dat helaas niet.
Lolaisabelle .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Hier al meerdere malen wezen eten. Wat een ontzettend leuk en gaatvrij restaurant. We twijfelden over de voorgerechten en de (ik denk eigenaar ) stelde voor om erm combi te maken van degene waar we niet tussen konden kiezen. Don's toast, Mexicaanse wrap zijn absolute aanraders! Ook de steak aioli en spare ribs zijn heerlijk! Helaas wonen we hier niet dicht in de buurt maar deze zomer toch al wel een keer of 6 geweest!
Mike1931 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Zojuist hier wezen eten. Was niet heel erg druk (woensdagavond), maar de sfeer was wel goed. Bediening erg vriendelijk en eten goed. Spareribs gegeten met mes en vork! Zo maak je ze niet vaak mee. Zeker een aanrader dus!
Marleinz .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Super lekker gegeten! We hadden zin in goed vlees van de grill en namen de kogelbiefstuk. Boven verwachting was het, echt een mooi stuk vlees en goed gegrild. Ik had er gesmolten cheddar op en Mexicaanse salsa er naast. Dat had het vlees er eigenlijk niet bij nodig, maar het was zeker wel een goede toevoeging. Daarnaast kregen we smaakvol gekruide aardappelen en frietjes en rauwkost. De maiskolf die we er extra bij besteld hadden was ook lekker. Vreemd genoeg was daar suiker overheen gestrooid en dat had voor ons niet gehoeven.
Als dessert hadden we tiramisu en een chocolade brownie; ook weer heerlijk. Onze peuter kreeg tot haar vreugde ijs met winegums en een suprise ei.
De bediening is prima in orde en super vriendelijk. Er werd regelmatig gecheckt of alles naar wens was en als we dan iets vroegen, werd het gelijk gedaan. Alles werd in een aangenaam tempo geserveerd; niet te snel en niet te langzaam.
Het is een mooie locatie, dat warm, sfeervol en trendy is ingericht. Het is een kindvriendelijk restaurant, met speelgoed waarmee aan tafel gespeeld mag worden en 3 kindermenu's. Als we ooit weer daar in de buurt komen, gaan we daar zeker weer eten. Overigens viel de prijs nog wel mee. We waren voor 2 volwassenen en 1 kind €75 kwijt, wat een keurige prijs/kwaliteit verhouding is.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Zeer goede bediening en gezellige sfeer. De steakspies en salade vooraf werden mooi gepresenteerd en waren lekker, maar het was geen uitschieter/ van hoog niveau.
Rfjj866 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Good value for money!
Ongedwongen eten in een ontspannen en gezellige ambiance. Met daarbij een lekkere maaltijd voor een zeer betaalbare prijs. Uiteraard het goed gastheerschap van Maurice en zijn dames niet te vergeten. Je hebt echt het gevoel onthaald te worden. Zo zou je altijd uit eten willen.