Restaurant Golfclub Amstelborgh

Borchlandweg 6 1114 BD Duivendrecht Nederland Kaart
31-205633333

Over restaurant Restaurant Golfclub Amstelborgh

Golfclub Amstelborch heeft nog veel meer te bieden dan alleen een prachtige golfbaan. Je kunt hier ook heerlijk lunchen en dineren, terwijl u zich voorbereidt op of nageniet van een hole-in-one. Als je nog niet zo goed raad weet met je golfclub, volg je gewoon een cursus. Op een ontspannen manier bewegen en socializen in het restaurant. Ook voor zakelijke of familiaire bijeenkomsten is dit de ideale locatie. Verschillende zalen, activiteiten en arrangementen, zoals BBQ en spidergrillen, hier heb je alles bij de hand.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Golfclub Amstelborgh

Amstelborgh/Borchland is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Met de NS reist u naar Amsterdam Bijlmer Arena en vanaf daar loopt u in vijftien minuten naar ons restaurant.
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 08:00 - 23:00
Vrijdag t/m zondag 08:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016

Voorafgaand aan de voorstelling van Cirque Du Soleil hebben wij hier gegeten. Op de tafel stond al een broodplankje klaar. Vervolgens werd er een amuse geserveerd met een glas prosecco. De amuse was goed van smaak en vormde een goede combinatie met de prosecco. De bediening gaf niet aan wat de amuse was.

Als voorgerecht had ik gekozen voor de carpaccio. Deze was erg lekker. Vervolgens nam ik de tournedos, welke mij tevens goed smaakte. Ook de patat die er bij werd geserveerd was erg lekker. Tot slot het etentje afgesloten met het nagerecht van aardbeien. Dit gerecht was wederom lekker.

Het eten heeft goed gesmaakt, echter kon de bediening wel iets beter. Dit doordat het lang duurde voordat de drankjes werden opgenomen. Daarnaast duurden de eerste twee gangen te lang waardoor er op het einde eigenlijk geen tijd meer was voor koffie of thee.
Mojitobep .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bedrijfsuitje met lopend warm/ koudbuffet incl drank.
Eten prima.
Bediening matig tot slecht
2 drankjes zelf moeten halen bij de bar.
Aan de bediening aan tafel gevraagd voor een drankje nee zei de jongeman ik ga nu eerst borden uithalen kan u zelf naar de bar lopen.
Een ander meldde dat die ook maar was ingehuurd voor n avond en dat die ook niet weet hoe t daar werkte.
1 jongedame waar we aan vroegen of r nog borden waren snauwde ons toe ja .
Wat een onvriendelijke ongemotiveerd totaal niet gastgericht team zeg
Cassy V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gezellig avondje gehad met de familie. Lekker gegourmet, er was meer dan genoeg vlees! Bediening was vriendelijk en kwam geregeld vragen of we nog wat wilde drinken. Was goed geregeld!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Dit is absoluut consistent de slechtste horeca die ik bezocht heb in de afgelopen jaren.
Onvriendelijk, arrogant, ongeinteresseerd en onbehouwen. Consumpties zelf maar aan de bar gehaald want het veeltallig aanwezige personeel had het druk met zichzelf en andere zaken dan de klanten. Idem dito aan de receptie.