Restaurant Golbach

Hengelosestraat 240 7562 PK Deurningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Golbach

Victor K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De bowling is zeer gedateerd en absoluut niet meer van deze tijd. Wij konden niet een bowlingbal vinden waarmee nog enigszins normaal gegooid kon worden. Aanfluiting dus. Ruime parkeergelegenheid.

Alle lof voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel! 's avonds in het restaurant uitstekend gegeten. De kaart is zeer uitgebreid in zowel voor-, hoofd-, als nagerechten.

De gebakken champignons vooraf waren perfect en heerlijk op smaak door de kleine stukjes spek!
De tournedos waren prima medium bereid zoals wij hadden gevraagd. Ook het garnituur was ZEER uitgebreid met diverse salades, groenten, frites, gebakken aardappels etc. etc.
Diverse malen werd gevraagd of alles naar wens was. Zoals gezegd zeer attent en vriendelijk personeel. Prima prijs kwaliteitsverhouding!! Complimenten dus en tot de volgende keer!
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen week hier twee keer (20 en 24 juni) gegeten. Dit n.a.v. een weekje (fiets) vakantie in het naburige villa park Eureka. Dat wij een groep van 12 personen hier tweemaal hebben gegeten zegt genoeg over de kwaliteit van het gene wat hier geserveerd wordt. Keuken is prima (zowel de vlees als visgerechten) de scholfilet is zelfs van uitstekende kwaliteit, veel bijgerechten o.a. aardappelpuree kroketjes, garnituur, sla, gebakken aardappeltjes, frites, appelmoes (met rode kers!) worteltjes, sperzieboontjes en peertjes , niets bijzonders maar prima klaargemaakt.
Het is een vrij groot restaurant met bowling banen. Het zat dan ook beide keren niet vol, maar als je met een groep bent valt dit niet op, ook het wat ouderwetse decor niet. Het personeel is zeer vriendelijk, aardig en correct. Maar we komen tenslotte voor het eten en de prijs /kwaliteit verhouding is in restaurant Golbach ruim voldoende.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij naburig restaurant Pan leek het bomvol, dus maar voor Goldbach gekozen. De entree is wat apart en het was even zoeken naar de eerste de beste medewerker. Er zijn eigenlijk meerdere zalen - wij deelden de onze met een groot gezelschap. Later was er elders in het ruime gebouw nog een tafeltje bezet. Niet echt goed bezocht dus voor een zaterdagavond... Ik denk dat het decor sinds de vorige recensies een make-over heeft gekregen, want dat zag er keurig uit. Alleen de (toegang naar de) toiletten (leek/)leken wat gedateerd. De menukaart is vrij eenvoudig. Vooraf hebben we, tevens op aanraden van de vriendelijke serveerster, de huzarensalade gedeeld (echt te veel voor één persoon). Helaas leek niet alles even vers, maar verder prima om mee te beginnen. Als hoofdgerecht had ik de rib-eye (medium) en mijn partner de cordon bleu. De tafel stond al gauw vol met de eerder genoemde schaaltjes met garnituur. Qua hoeveelheid had het voorgerecht (dat we dus gelukkig al deelden) dan ook niet gehoeven. De cordon bleu had een aparte bijsmaak en is meer uit beleefdheid opgegeten. Mijn rib-eye was wel lekker, al was het eerder rare dan medium gebakken (heb ik op zich geen problemen mee). De sperzieboontjes waren helemaal slap gekookt en hadden daardoor weinig smaak. De kleine peentjes waren wel oké. De appelmoes met de rode kers ;) vond ik erg apart smaken en heb ik al gauw links laten liggen. De aardappeltjes en frietjes, naast de aardappelkroketjes, waren wel prima. De rauwkost en de salade waren ook lekker. Aan de peertjes zijn we eigenlijk niet meer toegekomen, want het was erg veel. Na het eten en nadat de grote groep was vertrokken, werd het wel erg stil, op het hameren van het personeel na. Ik denk dat het klaarmaken voor de kerst in volle gang was, maar we voelden ons eigenlijk een beetje te gast bij vreemden in de woonkamer waar we te lang hadden gebleven. In het kort hadden we het eten waarschijnlijk voordeliger en smakelijker zelf thuis kunnen bereiden. Dit was dan ook ons enige en laatste bezoekje aan Goldbach.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Een groot restaurant, waar vaak groepen zitten. Oudbollig decor, heeft ook wel wat. Lange rijen tafels voor groepen. Ouderen. Keuken is prima, veel bijgerechten, niets bijzonders maar prima klaargemaakt. We hadden vis, daarbij aardappelpuree kroketjes, garnituur: gebakken aardappeltjes, frites, appelmoes (met rode kers!) worteltjes en sperzieboontjes. Niet te veel dressing of te vet, dat zit wel goed. Bediening eenvoudig, helaas 1 vrouw niet vriendelijk. Jammer!!! De anderen deden het gewoon goed. Prima gegeten en ruim voldoende.
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Na een dagje Enschede hier neergestreken. Eten is hier op zich prima, veel schaaltjes met bijgerechten en eenvoudige presentatie. Alles is hier blijven hangen in de jaren 70. Oubollig, gedateerd interieur maar daarom juist wel weer een beetje grappig. Wel raar dat je op het terras slechts een aantal simpele gerechten van de kaart mag kiezen, niet gastvrij en onbegrijpelijk. Wat maakt het nu uit of je met het een of het ander naar buiten moet lopen vanuit de keuken, 10 meter naar binnen en dan kan het ineens wel allemaal. Terrasmeubilair stelt niks voor, geen comfort. De speeltuin voor de kinderen is in erbarmelijk slechte staat van onderhoud, onverantwoord en een minachting voor je gasten/kinderen. Dat de kinderen van nu je gasten van de toekomst zijn begrijpen ze hier blijkbaar niet