Restaurant Giornale

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 01:00

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lieke J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen en top bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!!!
..................................
Juani E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer gezellig restaurant, vriendelijk geholpen, aioli en olijven waren oke maar van de gegrilde ossehaas hebben wij beiden heerlijk van genoten deze was zeer smaakvol en goed bereid jammer dat wij er alleen patatjes bijkregen en geen groenten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Genoten van een heerlijke lunch. Mooie sfeer en ambiance. Heerlijke rust en aandacht van het personeel. Eten was vers en met aandacht bereidt. Kortom een aanrader!
Kars V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op een dinsdagavond een hapje gaan eten bij Giornale. Hartelijk ontvangen door het personeel. Voor mij was het concept foodsharing etc. geheel onbekend. Door het personeel werd het concept goed toegelicht. Erg leuk. Eten was redelijk van kwaliteit en prijs kwaliteit verhouding ligt goed in lijn. Bediening van drinken liep echter niet lekker. Meerdere keren langer op de wijn moeten wachten. Best jammer want ze hebben een uitdagende wijnkaart. Conclusie: leuke tent waar je goed kan eten als je geen dorst hebt.
Rsss .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten bij Giornale. Leuk concept: foodsharing. Goed om te eten voor 2 personen, maar ook met meerdere mensen. Aardig en kundig personeel, professioneel. Eten is lekker, goed bereid. Prijs kwaliteit is zeker in verhouding. Aanrader dus!
etkersten .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Laatst met z'n tweetjes geluncht bij Giornale. Moderne maar gezellige aankleding en goede service, en ook het eten harstikke prima. Allebei een soort proeverijtje genomen met minisoepje en drie kleine 'broodjes' (of varianten daarop). Vooral de piadina met gegrilde tonijn was erg geslaagd! Wij komen zeker een keer terug voor iets lekkers van de grill en/of het gezellig klinkende foodsharing.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na een lichte lunch zijn we hier voor het diner teruggekomen. 'S middags aten we soep, de één een preisoep met een spiesje van gamba's en coquilles en de ander een pomodorisoep. Het was overheerlijk, met verse pesto. In de avond kozen we voor de foodsharing. Er was volop keuze, ook veel vegetarisch, erg fijn. De couscous salade was heerlijk, ruime portie. De tonijn was goed gegrild. De wijnen smaakten heerlijk en de ambiance was top. Bediening was erg aardig maar had iets voller gemogen. We komen zeker terug!
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het etentje bij “Giornale” was lekker, heel goed klaargemaakt, maar niet hemelbestormend.
Het idee van foodsharing heeft wel iets. In principe eet je in een tapasbar ook op die manier. Maar ik denk dat Spaans eten zich er beter voor leent dan Italiaans eten, ook omdat de porties best wel groot waren. Bij tapas krijg je alles echt in van die kleine 1 persoons schaaltjes. De prijs per schaaltje is dan ook wat lager. Op die manier nodigt het uit om veel meer verschillende dingen te proeven. Er stonden veel gerechten op de kaart waarvan ik het water in de mond kreeg. Dat zal moeten wachten tot een volgende keer.
De bediening was goed en vriendelijk, echter maar 2 personen in de bediening, op een dubbel volbezet terras en bovendien een bloedwarme zomeravond, lijkt me wat weinig. Tussen de 1e en de 2e gang moesten we behoorlijk lang wachten. De geschonken huiswijn, een koele droge chardonnay, maakt het wachten dragelijk.

lotteiris .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eten altijd zeer goed op smaak bij Giornale, ook voor de lunch raad ik dit restaurant zeker aan. Onze vaste stek in eindhoven voor een relax avondje uit. Je moet wel van knoflook houden.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
geweldig, goede uitleg over de kaart, fantastische bediening, foodsharing is helemaal super, en daarna: voor mij iig, de lamskoteletjes, super. En tot slot de espresso is zo als ie moet zijn!
kaatje101 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heerlijk eten, zeer vriendelijke en professionele bediening en mooi ingericht. Food sharing is gezellig en een prima manier om veel verschillende gerechtjes te proberen. Giornale is echt een topper!
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Deze avond gekozen voor "echt" Italiaans eten in het centrum van Eindhoven. Gekozen voor het principe foodsharing wat wordt aangeboden. Dit was erg gezellig en de kleine gerechten waren vers en zeer goed op smaak. Vooral de parelhoenders, buikspek en gegrilde tonijn zijn echt een aanrader.
Personeel zeer vriendelijk en behuplzaam daar waar nodig. Wijnkaart voor mij uitgebreid genoeg en gekozen wijn heerlijk van smaak. Het restaurant, wat ik nog ken als bar waar onbekende bandjes optraden in een rokerig hol, is zeer mooi en sfeervol verbouwd.
Kortom; een échte aanrader!!
Wilfred W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ik was aangenaam verrast!

Voor een italiaans restaurant waar geen pizza wordt geserveerd
en een geweldig concept met foodsharing met enorm lekkere gerechten
(o.a. een steak >500gr enorm lekker bereid!!!)

Leuke, nette bediening en goede uitleg over wat Giornale te bieden had.
Leuke menu-kaart (de krant Giornale :-))!

Giornale is een aanrader voor iedereen!!!
macadamia .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Door de Dutch Design Week hier terechtgekomen, één van de weinige restaurants in die straat waar nog plek was (hadden niet gereserveerd). Leuk interieur en originele menukaart. Foodsharing concept beviel goed; lekkere gerechtjes; oa de spareribs van iberico en de bavette.. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Hebben een fijne avond gehad.
-RVW- .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Centraal gelegen restaurant; hartje Eindhoven. Ook goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Onze beoordeling is dit keer snel te geven: een prima ervaring; gewoon heerlijk gegeten. Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om diverse kleine gerechten te combineren. Dit alles voor een redelijke prijs.
Alle gerechten (zowel vlees als vis) waren was goed bereid.
Dit zorgt voor een bijzonder aantrekkelijke prijs/kwaliteit-verhouding!
Dit alles in combinatie met een vriendelijke en attente bediening.
Kortom: prima locatie waar we graag nog een keer terug komen.
j K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Heerlijk eten, aanrader de spareribs van iberico. Vallen van het bot af. Uitgebreide wijnkaart en zeer vriendelijk personeel. Leggen je alles perfect uit en wil je even wachten tussen de gangen is dat geen probleem. Topper! Wij komen terug!
Chrissy B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Eindelijk, were een echte, moderne Italiaan in centrum Eindhoven. Heerlijke wijnen, fijne bordjes met eerlijke Italiaanse producten van topkwaliteit. Goede sfeer, het restaurant is mooi verbouwd met aandacht voor details. Fantastische lunchplek met fijn terras in hartje Eindhoven.
accountvanroos .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Afgelopen zaterdag na een kijkje op iens in dit restaurant gegeten. We kwamen pas tegen tienen aan maar dit was geen probleem. Als ik de recensies op iens niet had gelezen was ik voorbij gelopen,maar eenmaal binnen was het enorm sfeervol. We hebben aan een hele leuke borreltafel zitten eten en wat wijntjes gedronken. Deze waren ook prima. De groentespies was verukkelijk, en ook de friszure ailloli smaakte écht zoals hij (in mijn herinnering) hoort. Mocht ik nog eens in Eindhoven komen zoek ik dit restaurant zeker nog eens op.
Geert C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Net prima gegeten. We hebben veel gerechten uitgeprobeerd van de food sharing opties. Het eten wordt snel geserveerd en alles smaakt vers. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening is uitstekend. Al met al zeker aan te bevelen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een leuke, gezellige sfeer. Intiem, beetje donker. Erg fijne stoelen en stevige tafels! Kun je uren op zitten.

Bediening is goed en erg vriendelijk, al komen ze niet snel proactief vragen of je nog iets wilt. We hebben meerdere keren geseind dat we nog iets wilde bestellen. Dan reageerden ze wel erg snel. Ook het eten en de drankjes werden op een prima tempo geserveerd na bestelling.

Eten was erg lekker (veel knoflook :-)), veelzijdig en niet standaard Italiaans of tapas. Wel met twist. Vooral de ossenhaaspuntjes in rodewijnsaus, het lamsstoofpotje en de gamba´s met venkel vond ik erg lekker.