Restaurant Giornale

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Giornale

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk eten, goede wijnen, fijne werknemers. Vooral erg genoten van de tagliata di manzo en het buikspek! Aanrader. Met mooi weer buiten op het terras een perfecte avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Met 5 vriendinnen gegeten afgelopen vrijdag. Eten was weer super lekker! Niet lang hoeven te wachten tussen de rondes door. Ook de prijs is altijd netjes. Fijne plaats aan een leuke tafel. Ondanks dat ze over het algemeen altijd vol zitten en het een groot restaurant is heb je dat gevoel helemaal niet! Was weer top!
Ronaldh86 H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prijs in verhouding tot kwaliteit klopt naar mijn mening niet helemaal. De creativiteit / smaak / opmaak van de gerechten was aardig, maar niet veel bijzonders. Evenals de bediening. De wijnen die we geproefd hebben, vonden we onder de maat. Het lijkt qua concept een beetje op een goed "al you can eat"- restaurant, maar dan een stuk duurder. Ondanks de kritische blik toch een hele leuke avond gehad bij Giornale!
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Was weer heerlijk! Service netjes en goed en lekker eten!! Aanraders: carpacio, calemari’s en lam!! Ondanks dat het altijd deuk is hoef je nooit heel lang te wachten en wordt er altijd met een glimlach bediend :)
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd gezellig om hier met vrienden of Fam. weer eens lekker bij te praten onder genot van n hapje en n drankje, goede sfeer en vriendelijk personeel.
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wederom prima gegeten - dit keer gelunched. Piadina met gegrilde tonijn. Brood was heerlijk, rijkelijk belgd met plakjes meer dan perfecte gegrilde tonijn. Mijn tafelgenoot had een scampisalade, ook prima. Alles ziet er mooi uit en vers en met zorg klaargemaakt. Bediening is hartelijk en attent. Ik heb hier nu 4 keer gegeten en het is gewoon goed. Ook prettig dat je met minder goed weer toch op het terras kan zitten.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben hoer een tijdje terug gegeten met een groep van 6. Het eten was heerlijk en de service was top. Sommige van ons hadden tapas en sommige een 'gewoon' voor en /of hoofd gerecht. Alles kwam gewoon netjes tegelijk etc dus echt super!! Ga zeker snel weer hoer eten!
ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten en een fijne wijnkaart! Een aanrader voor zowel lunch als diner! Goede sfeer en vriendelijke bediening! Foodsharing is een gezellig concept!
Lieke J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen en top bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!!!
..................................
Juani E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer gezellig restaurant, vriendelijk geholpen, aioli en olijven waren oke maar van de gegrilde ossehaas hebben wij beiden heerlijk van genoten deze was zeer smaakvol en goed bereid jammer dat wij er alleen patatjes bijkregen en geen groenten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Genoten van een heerlijke lunch. Mooie sfeer en ambiance. Heerlijke rust en aandacht van het personeel. Eten was vers en met aandacht bereidt. Kortom een aanrader!
Kars V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op een dinsdagavond een hapje gaan eten bij Giornale. Hartelijk ontvangen door het personeel. Voor mij was het concept foodsharing etc. geheel onbekend. Door het personeel werd het concept goed toegelicht. Erg leuk. Eten was redelijk van kwaliteit en prijs kwaliteit verhouding ligt goed in lijn. Bediening van drinken liep echter niet lekker. Meerdere keren langer op de wijn moeten wachten. Best jammer want ze hebben een uitdagende wijnkaart. Conclusie: leuke tent waar je goed kan eten als je geen dorst hebt.
Rsss .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten bij Giornale. Leuk concept: foodsharing. Goed om te eten voor 2 personen, maar ook met meerdere mensen. Aardig en kundig personeel, professioneel. Eten is lekker, goed bereid. Prijs kwaliteit is zeker in verhouding. Aanrader dus!
etkersten .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Laatst met z'n tweetjes geluncht bij Giornale. Moderne maar gezellige aankleding en goede service, en ook het eten harstikke prima. Allebei een soort proeverijtje genomen met minisoepje en drie kleine 'broodjes' (of varianten daarop). Vooral de piadina met gegrilde tonijn was erg geslaagd! Wij komen zeker een keer terug voor iets lekkers van de grill en/of het gezellig klinkende foodsharing.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na een lichte lunch zijn we hier voor het diner teruggekomen. 'S middags aten we soep, de één een preisoep met een spiesje van gamba's en coquilles en de ander een pomodorisoep. Het was overheerlijk, met verse pesto. In de avond kozen we voor de foodsharing. Er was volop keuze, ook veel vegetarisch, erg fijn. De couscous salade was heerlijk, ruime portie. De tonijn was goed gegrild. De wijnen smaakten heerlijk en de ambiance was top. Bediening was erg aardig maar had iets voller gemogen. We komen zeker terug!
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het etentje bij “Giornale” was lekker, heel goed klaargemaakt, maar niet hemelbestormend.
Het idee van foodsharing heeft wel iets. In principe eet je in een tapasbar ook op die manier. Maar ik denk dat Spaans eten zich er beter voor leent dan Italiaans eten, ook omdat de porties best wel groot waren. Bij tapas krijg je alles echt in van die kleine 1 persoons schaaltjes. De prijs per schaaltje is dan ook wat lager. Op die manier nodigt het uit om veel meer verschillende dingen te proeven. Er stonden veel gerechten op de kaart waarvan ik het water in de mond kreeg. Dat zal moeten wachten tot een volgende keer.
De bediening was goed en vriendelijk, echter maar 2 personen in de bediening, op een dubbel volbezet terras en bovendien een bloedwarme zomeravond, lijkt me wat weinig. Tussen de 1e en de 2e gang moesten we behoorlijk lang wachten. De geschonken huiswijn, een koele droge chardonnay, maakt het wachten dragelijk.

lotteiris .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eten altijd zeer goed op smaak bij Giornale, ook voor de lunch raad ik dit restaurant zeker aan. Onze vaste stek in eindhoven voor een relax avondje uit. Je moet wel van knoflook houden.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
geweldig, goede uitleg over de kaart, fantastische bediening, foodsharing is helemaal super, en daarna: voor mij iig, de lamskoteletjes, super. En tot slot de espresso is zo als ie moet zijn!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heerlijk eten, zeer vriendelijke en professionele bediening en mooi ingericht. Food sharing is gezellig en een prima manier om veel verschillende gerechtjes te proberen. Giornale is echt een topper!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Deze avond gekozen voor "echt" Italiaans eten in het centrum van Eindhoven. Gekozen voor het principe foodsharing wat wordt aangeboden. Dit was erg gezellig en de kleine gerechten waren vers en zeer goed op smaak. Vooral de parelhoenders, buikspek en gegrilde tonijn zijn echt een aanrader.
Personeel zeer vriendelijk en behuplzaam daar waar nodig. Wijnkaart voor mij uitgebreid genoeg en gekozen wijn heerlijk van smaak. Het restaurant, wat ik nog ken als bar waar onbekende bandjes optraden in een rokerig hol, is zeer mooi en sfeervol verbouwd.
Kortom; een échte aanrader!!