Restaurant Gilze

Rijksweg 2 5126 RX Gilze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Gilze

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Afgelopen zaterdag (24 oktober) met een groep van 7 van het buffet gebruikt gemaakt. Dit is van 1800 tot 2000 beschikbaar (wel reserveren). Voor 15 (!) euro pp krijg je keuze uit 2 soepen (prima van smaak), ragout (lekker). Daarnaast een saladebar (met gemengde sla, komkommer en tomaat). Verder de keuze uit 5 warme gerechten, frites, aardappeltjes, snacks en doorgekookte gemengde groente (net te gaar). De nagerechten kwamen om 1930 uur en bestonden uit ijs, slagroom en fruit. De drankjes kwamen snel en vlot. Prima en vlotte service. Minpuntje was dat de borden vrij laat werden opgehaald en de wachttijd voordat het dessert geserveerd werd. In de omgeving is weinig te zijn (snelweg restaurant). Binnen hoor je er niks van, de eetzaal ziet er prima, verzorgd en netjes uit. De aankleding is eenvoudig.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
goede locatie om af te spreken en te vergaderen. Vervolgens een vorkje geprikt.
2 personen kozen de kogelbiefstuk die perfect gebakken was, 1 x de varkenshaas daarbij gestoofde prei als warme groente, frietjes, komkommersalade, witte koolsalade met rozijnen en een beugelpotje met appelmoes voorzien van de rode kers. Kortom, gewoon lekker gegeten.
Juffr82 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een absolute aanrader! We hebben hier geluncht toen we onderweg waren naar huis na een paar dagen vakantie. De bediening is heel gastvrij. Ze laten je echt merken dat je welkom bent. Het eten was vers en de borden waren mooi opgemaakt. Bediening is vlot en zag er ook keurig uit. We hebben genoten!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Even een stop bij Motel-Gilze (vd Valk)
Ik heb het niet zo op lunchen langs de snelweg maar mijn vriendin was het hier eerder goed bevallen en dus besloten we om hier te lunchen.
Wat meteen opvalt is de enorme gastvrijheid van de bediening. We wilden eerst buiten zitten, daarna binnen en uiteindelijk toch weer buiten. Ondanks dat bleef de bediening heel behulpzaam, vriendelijk en attent. Speciale vragen aan de keuken werden snel doorgespeeld en beantwoord. Ook de kwaliteit van de lunch was prima. Verse Italiaanse bollen, rijkelijk belegd en aangevuld met frisse salade en rauwkost. Motel Gilze is wat ons betreft een aanrader.

Anjoan .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Dit restaurant heeft een chique uitstraling. Maar is niet duur. Met 2 personen hebben wij voor 70 euro heerlijk gegeten. Het voorgerecht carpaccio was om te smullen, het hoofdgerecht couscous prima in orde. Geen nagerecht. Gezellige sfeer en de bediening prima. Goede keus voor een gezellige avond, eventueel met een bezoek aan het naastgelegen casino.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Met drie personen gegeten. Alle drie het vleesgerecht Tournedos "on the Rock" besteld, en inderdaad de tournedos wordt geserveerd op een gloeiend hete steen. Van deze tournedos kan je echt genieten. De saladebar, inbegrepen, was wat magertjes. De bediening was gewoon op en top vriendelijk en super snel.
Hier rijden we graag een paar km voor om.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Al vaker bij dit Van der Valk restaurant gegeten, deze keer een brunch voor dertig personen. 'Prima', dat is wat mij betreft het woord dat de lading dekt. Geen culinaire hoogstandjes of verrassingen, maar gewoon goed en lekker eten. Allerlei broodjes, salades en warme gerechten, opgediend als buffet, gevolgd door een scala aan desserts. Voor jong en oud was er wel iets lekkers te vinden. Erg vriendelijke en behulpzame bediening!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Wederom aangenaam verrast bij een Valk.
De entourage is wat gedateerd, een typische oudere van de Valk.
Het eten was prima, niets op aan te merken. Hoeveelheden prima in orde, goed op smaak. Beetje te uitgebreide kaart. Het salade buffet is wat magertjes. Zelf een Oosterse varkenshaas besteld, en een lekker mals stuk vlees gekregen met een wat oosterse garnituur. Het kindergerecht was super groot, zo een berg spagettie heeft onze zoon nog nooit gezien en hij kreeg het bij lange na niet op. De bediening zeer attent, vlot en vriendelijk. Veel aandacht voor onze zoon.
Toiletten waren wel vies.