Restaurant Gieling

Weesperstraat 82 1398 XZ Muiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Gieling

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Leuke plek! Wij hebben er bij toeval gegeten en troffen een uiterst vriendelijke bediening en prima eten in een goede prijs/kwaliteitverhouding. Fles water en schaaltje brood gewoon standaard op tafel, iets wat in veel horecagelegenheden ondenkbaar is zonder 4-6 euro af te rekenen.
Een aanrader!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Tegen zeer aantrekkelijke prijzen (voorgerechten € 5,50, hoofdgerechten € 13,50) worden hier eerlijke, maar lekkere schotels bereid. Wij aten een met gorgonzola kaas en knoflook bereide paddestoeltjes uit de oven als voorgerecht. Kokend heet, prima van smaak, leuk origineel. Hoofdgerechten een uitstekend, knapperig aan de buitenkant, kogelbiefstuk. Een ruim bedeelde scholfilet, keurig zacht gebraden, ietwat flauw (maar zout en peper staan uiteraard op tafel) op een mooi bedje van groentes. Een prima sateh van kippen vleugeltjes. Dat alles vergezeld van heerlijke frites, leuk opgediend in een puntzakje. Eenvoudig, maar alles zeer smakelijk. Vriendelijke bediening. Prima espresso, maar helaas niet echt warm. Warm aandoende brasserie setting. Wij komen zeker terug.
Dani1985 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Bij restaurant Gieling kun je in de zomer zitten in een mooie tuin, met zicht op de keuken. De bediening is vriendelijk en alles voelt huiselijk, bijna Frans aan. Ook de gerechten zijn voor de (schappelijke) prijs uitstekend. Zowel de parelhoen als de lamskoletjes, en verschillende nagerechtjes zoals het kaasplankje, de tarte tatin en het caramelijs vielen in goede aarde. Zeker een aanrader!
Marien T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Met vier personen gegeten bij Stadscafé Gieling. Het interieur is gemoedelijk en netjes ingericht. De jonge dames in de bediening zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn buurvrouw nam als voorgerecht gebakken gamba's met knoflook. Simpel en lekker. Mijn buurman en mijzelf hadden garnalen kroketjes, met in het midden een bedje van sla. Goed van smaak, de gemengde sla met een lekkere dressing, prima. De haasbiefstukjes van wild zwijn waren erg smakelijk. De keus van 1 witte wijn vinden we wat beperkt, hoewel deze Australische chardonnay uitstekend is, lekker fruitig en een volle smaak. Ook een paar extra biersoorten op fles zou geen kwaad kunnen in zo'n oud stadscafé. Al met al goed eten voor een leuke prijs en een gezellige avond.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Absoluut pretentieloos. Lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Vooraf garnalenkroketten die zelf gemaakt waren met salade. De biefstuk met knoflookboter was uitstekend, mals en precies zo bereid als gevraagd en de knoflookboter precies goed. Als dessert een huisgemaakte tarte tatin. Wijnen zijn ook prima. Hier komen we zeker nog terug.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Vaak al langs gelopen richting centrum van Muiden en nu eens binnengestapt. Groot lokaal met voornamelijk eters uit Muiden. Het is een restaurant voor eters van de gewone pot, die geen zin hebben om zelf te koken. Ik at een pasteitje met hazenpeper. Beetje lauw en het pasteitje niet echt bijzonder. De wildzijnhaas was redelijk met een aardige saus en goede frieten. De vegetariërs waren goed te spreken over de gerechten. Huiswijn is matig en na proeven toch gekozen voor een redelijke rioja.
Al met al een pretentieloos eetcafé waar je gerust eens tussendoor kunt gaan eten.
Sennie1982 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Goede bistro tegen een zeer vriendelijke prijs. De biefstukken zijn eerlijk en overheerlijk. De bediening is zoals het hoort, attent, vriendelijk en correct, hier zouden heel veel (veel duurdere) restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ook fijn , een gratis mandje brood met boter zodra je aanschuift en gratis water.
Martijntje1313 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Vandaag met mijn partner bij Gieling gegeten, wij wilden binnen eten maar er werd meteen gezegd, alleen buiten. Lang geduurd voor we de kaart kregen.
Ik had vooraf tomaten met mozzarella, die smaakte nergens naar, heel zompig.
Mijn man had ondertussen nog een biertje besteld en dat was helaas vergeten, na excuses kwam het alsnog. Er werd vanuit de keuken geserveerd er zat geen horrengaas in de deuropening en de vliegen konden in en uit. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Jonhan-mon .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Samen met mijn zoon een eerlijke heerlijke smakelijke maaltijd gegeten.
De spies van kippendijen was goed. Mijn quiche was ook smakelijk.
Evenals de tiramisu. Waar je, voor de verandering (hurray!) wel de Amaretto proeft.
De witte huiswijn is soepel.
En de bediening no-nonsens en natural.
Yvonne I.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
De soep was lekker maar de biefstuk taai en niet echt lekker. (2 andere hadden vis en stoofpot en dat was goed, maar niet super) Toen ons werd gevraagd smaakt het en we eerlijk zeiden niet echt stammelde het meisje wat en ze zou het doorgeven. Ze zijn er niet op terug gekomen! Nagerechten waren oké. Porties zijn klein. De bonbons bij de koffie zijn echt te duur het zijn simpele supermarkt bonbons en geen chocolatier bonbons maar de prijs dus wel. Wij waren met z'n 6e en zijn het er overeens dat het eenmalig was om hier te eten. Voor de zaterdagavond was het hier ook best stil.
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Voor de zoveelste keer prima gegeten bij gieling. Ik kom hier regelmatig aangezien je hier simpel maar lekker kunt eten. De kaart veranderd regelmatig , hierdoor blijft het leuk om het restaurant vaker te bezoeken. De prijs-kwaliteit verhouding is prima , goed eten en aardige bediening. Het is zeker een aanrader als u voor weinig een lekker hapje wilt eten.
Donald R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Rustig plekje - plezierige bediening. Alles erg lekker alleen de hoen net iets te droog. Maar rest voortreffelijk. Kunnen tuin verder aankleden / afschermen
Airair .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
vanavond heerlijk gezellig met z'n vieren buiten gegeten. We waren er samen over eens dat de gerechten heerlijk (vers, mals en knapperig) waren. Prettige bediening.
Echt een aanrader en zeker voor die prijs!
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Met 12 personen allemaal een driegangenmenu genomen. Alles is zelf gemaakt. De voor- en nagerechten zijn allemaal ieder 4,50 euro en de hoofdgerechten ieder 12,50 euro. De gerechten smaken uitstekend en de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. De bediening is vriendelijk. Voor wie goed wil eten voor een prima prijs is hier aan het goede adres.
Vorkjeprikken .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Onlangs goed gegeten bij Gieling. Het is een klein restaurant waar alles vers gemaakt wordt. De keuze is niet al te groot, maar de gerechten zijn allemaal even smaakvol. Wat wel opviel is dat de porties niet al te groot zijn.
Hou er rekening mee dat als het wat drukker is het allemaal wat langer kan duren ivm het personeel. Er werkt nl maar 1 jongedame in de bediening en 2 mensen in de keuken. Er is geen wijnkaart maar de droge witte huiswijn is heerlijk! Voor kwalitatief goed eten en een betaalbare prijs kan je hier terecht.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Tijdens een zeiltocht hier toevallig terecht gekomen. Eerste keer tegen sluitingstijd van de keuken, maar dit was geen bezwaar. Week later nogmaals hier gegeten en hoofdmenu nu nog beter. Geen uitgebreide, maar wel erg leuke menukaart. Zéér vriendelijke en vooral charmante bediening. Aanrader.
Donna J .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Eten op het terras waan je je bijna in Frankrijk. Een kleine kaart met iets van 5 voorgerechten (alles 4,50) en even zoveel hoofdgerechten (alles 12,50) en nog het menu van de dag. Simpel en lekker! Goed, mals vlees, verse lekkere vis. Puntzak friet, salade erbij ook prima net als de huiswijn. Bediening heel vlot en vriendelijk. Makkelijk en prettig restaurant.