Restaurant Gewoon

Burgemeester de Zeeuwstraat 6 3281 AJ Numansdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Gewoon

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Mosselen anders krijgen dan standaard op de kaart, in dit geval gebakken in knoflook boter, werd met veel plezier gedaan voor mijn vrouw. Ook mijn Lamskroon was heerlijk sappig en vol van smaak. Op verzoek een romantisch dessert voor twee laten maken was een leuke verrassing voor zowel ons als de keuken. Zeer vriendelijke bediening o ja lekkere rode huiswijn. Naam van het restaurant moet je ook lezen als “lekker gewoon”.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Wij komen hier (zeer) regelmatig en dat zegt genoeg. De kaart is uitgebreid genoeg en anders zijn er nog de specials op de borden. Diamanthaas, spare-ribs, schnitzel, varkenshaas , gebakken camembert.... alles even smakelijk. In de zomerperiode ook een heerlijke tuin waar je kunt eten. Een restaurant zonder poespas, waar bijna alles kan en waar je 'gewoon' jezelf kunt zijn.
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Afgelopen weekend wezen eten en blij verrast, we hadden niet gereserveerd maar er was gelukkig nog een tafeltje vrij, we werden vriendelijk begroet bij binnenkomst en toen we aan tafel zaten kregen we gelijk een broodje met een lekker smeerseltje op tafel(gratis) De kaart vonden wij uitgebreid genoeg, voor ieder wat wils en er stonden ook nog een aantal gerechten op de borden geschreven. We hebben beide een drie gangen menu genomen, het voorgerecht was erg lekker en er was niet bezuinigd op de hoeveelheid( goeie porties) Het hoofdgerecht was ook heel erg lekker, met de eigengemaakte frites en appelmoes kon je zien dat er hier veel met verse producten word gewerkt, en een bakje frites extra was ook geen probleem. Niet dat moeilijke goede met extra betalen en betalen voor de mayo enzo. Ik wilde voor het deser graag een dame blanche, deze stond niet op de kaart maar dit was ook heen probleem. Aan het eind van de avond nogmaals blij verrast met de rekening, alles erg betaalbaar. Zeker een aanrader, wij komen zeker een keer terug en zijn benieuwd naar het terras in de zomer.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Super restaurant je kunt er heerlijk eten voor een eerlijke prijs.
Bediening super alles is mogelijk,
Wel een min puntje je Krijgt áltijd te veel maar omdat het zo lekker is prop je je altijd helemaal vol.
Ik zou zeggen echt proberen je krijgt er geen spijt van.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Hier eet je heerlijk en eerlijk. Vooraf een lekker stukje stokbrood met een sausje waar in ieder geval knoflook in zit. De bediening is "gewoon", vriendelijk, zonder opsmuk, recht voor z'n raap. Geen gemaakte flimlachjes hier dus! Als de eigena(a)r(en) Hagenesen zijn, kan je een opmerking als "zal ik het dan maar inschenken, want jij doet 't toch niet" verwachten. Humor toch!? Niets is teveel en, zover mogelijk, kan alles hier. Wist u dat ze hier dé lekkerste champignonroomsaus van Nederland hebben? Ik zou zeggen, kom het snel eens proberen! Hou de facebookpagina in de gaten, regelmatig lekker en gezellig eten met live muziek!
HoekseProefer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Dit restaurant doet zijn naam geen eer aan. Het eten en de ambiance was zeker niet Gewoon. Het was juist heel erg bijzonder. We werden leuk ontvangen door, denk ik, de eigenaar van de zaak, en kregen meteen een stokbroodje op tafel (nog gratis ook). Heerlijk gegeten met zijn tweetjes. Ik heb me laten verrassen, kreeg gerookte eend en struisvogelbiefstuk. Mijn vrouw nam vooraf knoflookchampignons met pasta en zalm in Italiaanse ham als hoofdgerecht, het was heerlijk. De sfeer was gezellig en zelfs de muziek, en dat in een restaurant, was bijzonder. Niet je alledaagse kleurloze achtergrondmuziek. Vandaar dat ik zeg: deze zaak doet zijn naam geen eer aan: gewoon is bijzonder!
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Met zes man uit eten, vooraf uiensoep, niet veel bijzonders maar gewoon lekker. Als hoofd gerecht eindelijk eens de chateaubriand genomen, erg lekker! de rode huiswijn is goed te doen, moet wel een stuk beter op temperatuur worden geserveerd. De temperatuur in restaurant was bij aanvang te koud.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Leuk gezellig restaurant, voor af een carpaccio van gerookte rib eye is heel erg zout en heel erg koud, geen aanrader! De ossenhaas puntjes zijn lekker. Voorheen had men hier lekkere patatten en zijn ze een stuk minder. De rode huiswijn mag iets minder koud, maar is goed te drinken.