Restaurant Genieten Hoogland

Kraailandhof 121 3828 JR Hoogland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Genieten Hoogland

Senang met sushi

Dagelijks verse sushi! Ze hanteren bij Genieten een ‘slow you can eat’ formule om aan te geven dat er geen beperkingen op het aantal rondes of op de tijd worden gelegd. Dus lekker ontspannen een hele avond door smullen in de gezellige ruimte beneden. Kinderen vermaken zich in de speelhoek, maar je kan natuurlijk ook afhalen of laten bezorgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Genieten Hoogland

6,6
6,4
mar S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eten was lekker. We waren met een grote groep, dat kon zowel de keuken als de bediening niet aan. Er werden rondes vergeten, de bestellingen lieten lang op zich wachten en werden door elkaar gehaald. Verwarring alom... Droge en zoete wijn verwisseld en de koffie liet heel lang op zich wachten. Ze mogen geen kraanwater schenken, 'alleen voor medicijnen'. Vind ik altijd erg flauw, vooral omdat je als groep voor een hele grote omzet zorgt. Lege borden werden niet weggehaald en stonden tot na het toetje op tafel. Dus helaas, hier kom ik niet terug.
M G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was prima, mooi assortiment. Echter was de bediening niet professioneel. De vraag welke witte wijnen er waren werd niet beantwoord, antwoord van de bediening: zoet, droog, rosé of rood...
Van iemand die in de horeca werkt, verwacht je niet een gesprek over 'geen zin meer hebben in werk' en 'hopen dat we snel naar huis gaan'. Dit mag je denken, maar hier heb je het niet met je gasten over.
Gelukkig hadden we fijn gezelschap, volgende keer hopelijk een iets professioneler personeel.
mj D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Weer eens lekker slow you can eat sushi gegeten bij Genieten. Het eten was weer lekker. Tot een volgende keer.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Door de kou op de fiets naar Hoogland was een uitdaging maar omdat de thuisbezorgd van Genieten echt genieten is hebben we de gok gewaagd. Het eten was dan ook goed, lekkere sushi vooral! In het personeel kan wat tijd gestoken worden, die wisten niet echt goed wat ze aan het doen waren. En het decor is echt vreselijk, zoals iemand mij daarvoor al gemeld had; boven ziet het er uit als een swingersbar en beneden een luxe snackbar. Dat was jammer daar zouden ze echt op kunnen verbeteren. Wij houden het even op thuisbezorgd wat Restaurant Genieten betreft.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hier op een zaterdag geweest. Hebben meer dan een uur gewacht op eerste ronde. De keuken was drukker met bestellingen dan met de mensen in het restaurant. Een klacht ingediend en toen kregen we het binnen 2 min. Na weer meer dan een half uur te moeten wachten op ronde 2 zijn we opgestaan en weggegaan. Alleen de drankjes betaald. Met ons gingen nog meer mensen weg die ook veel te lang aan het wachten waren.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op eerste Kerstdag met 4 personen gegeten. Het eten is prima maar de entourage is zeker voor verbetering vatbaar. Erg donker en weinig sfeer. Het personeel is erg vriendelijk maar hebben geen idee waarmee ze bezig zijn. Het lijkt alsof ze die dag zijn begonnen zonder instructie. Achteraf blijkt dat als je jarig bent op die dag dat je dan gratis eet. Mijn dochter werd op 1e Kerstdag 16 jaar! Hier kwam ik achter toen ik op het stoepbord zag staan. Op de website is dit niet duidelijk aangegeven. Ik heb geprobeerd te overleggen of er alsnog niet iets aan kon worden gedaan maar het enige wat mij werd aangeboden was een drankje bij ons volgende bezoek. Het argument was dat de kassa al was afgesloten. Wij waren regelmatige bezoekers en hadden toch een iets ander reactie verwacht. Dit is voor ons een reden om niet meer naar Genieten te gaan. Jammer dat Genieten dit niet op een andere manier op wil lossen. Bijzonder klant-onvriendelijk!!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een heerlijke omgeving. Bediening vriendelijk en vlot.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Het eten was heerlijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere sushi gegeten. De bediening was top. Vooral het meisje met blond haar in een staart was vriendelijk. Het licht mag wel wat feller misschien kunnen jullie dit aanpassen.
channie90 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sushi lekker warme gerechten bah! Hoe kan je champignons verknallen? De sushi maakt een hoop goed echt heel lekker. De bediening was met te weinig waardoor het bij drukte echt niet snel ging.
Kari K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hier wezen eten, het eten was super! echt heel lekker. maar de bediening: verschrikkelijk!!! Sloom, liet ons veel wachten, serveerde eten aantal keer over verkeerd, kwam zelfs niet ook al keken ze naar ons, lieten veel glazen en borden staan. Eigenaresse was echter wel erg aardig. voor het eten zouden wij terug komen, maar door de bediening komt er waarschijnlijk geen tweede bezoek!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit is geen sushi-restaurant, maar een veredelde snackbar! We waren hierheen gegaan, omdat er goede recensies op de site stonden, maar niets is minder waar. Op de website staat dat er een kinderhoek is... nou, dit is gewoon de bezemkast, die -als je er meer dan twee kinderen in stopt- vol is. De sushi was ronduit ranzig. De nummer 40 'verrassing van de kok' was niets meer dan rijst met een poedertje eroverheen... wat eroverheen zat, wist de bediening ook niet. De bediening bestond uit een paar jonge tieners. Vriendelijk, maar duidelijk nooit zelf sushi gegeten en zeer onervaren. De tafels bleven vol staan met lege bakjes. We hebben zelfs sushi gekregen met ketchup eroverheen! Hoe verzin je het. De kaart is ook zeer karig... weinig keuze. Gelukkig hadden ze wel gewoon Sapporo bier, daar kun je weinig aan verknoeien. De entourage doet denken aan een Oost-Europese vreetschuur met tl-verlichting. Nee mensen, dit is een absolute no-go!! Schande.
Sandie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
zelden zulke belabberde sushi gegeten. smakeloos. de sojasaus zit in kikkoman flesjes, maar is duidelijk uit een zesderangs flesje overgegoten want deze smaakt naar water.
4 stuks gebakken banaan met vieze aardbeiensmurrie erover, terug naar de keuken met verzoek om exemplaren zonder vieze saus. Er komen 2 stuks retour. beef-sushi met ketchup erover, hoe verzin je het.
de bediening laat op zich wachten, komt rommelig over.
het rumoer van de overige gasten en het gebler van kinderen is echt zeer onprettig.
Lisadeboer134 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik heb er gegeten met mijn man we zat in de kelder de lapen zagen er niet uit en het was er veelste donker. Toen kregen we een tafel veel ste krab tegen de andere tafels het leek net of we met zijn 4e aten. De stoel waar mijn man op zat onder de resten van eten echt smerig. Toen kwam het eten de sushi was wel lekker alleen de kip was nog rauw net zoals de rest van het vlees van de grill uit de biefblokjes kwam een overvloed van bloed uit. De gefrituude dingen waren wel heel lekker, alleen de courgette waren ook nog rauw en hadden een hele rare smaak of ze gebakken waren met garnalen. Uiteindelijk ijs besteld komt het ijs aan lijkt het net een milkshake niet op gegeten dus. Bij het afrekenen zei ik dat ik voor het ijs niet wou betalen toen werd de eigenaar geroepen er kwam een vrouwtje met een bril die mij nog een nieuw ijsje wou aansmeren, maar die hoefde ik niet. Verder was het personeel wel jong maar deden wel goed hun werk. Alleen wel raar dat er geen manager op de vloer staat om hun aan testuren. Verder de sushi heeft wel de beste kwaliteit.
BuckieB .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Al een paar keer naar tevredenheid gegeten bij Genieten. Helaas was dit deze keer niet het geval. Eten was goed, bediening daarentegen zeer slecht. We hebben een half uur gewacht met lege glazen en vieze borden voor ons op tafel. Er liep genoeg bediening rond maar er was er niet één die bij ons langskwam. Uiteindelijk kwam er een meisje naar tafel en hebben we aangegeven dat we al zeker 30 minuten zaten te wachten en dat we er behoorlijk klaar mee waren. Er werd toen gezegd dat we dan zelf maar onze hand moesten opsteken en om drinken moesten vragen. Ook zei zij erbij dat ze wel andere dingen te doen had dan op ons letten. Dit terwijl ze 20 minuten lang met haar handen in haar zakken rondliep en tegen de bar stond te hangen! We hebben gevraagd of we de manager konden spreken. De manager zei dat ze begrip had voor onze klacht maar dat ze er verder niets mee kon behalve een drankje van de rekening af te halen. Wij zijn beiden al jaren werkzaam in de horeca en kunnen bijna voor alles begrip opbrengen. Hier helaas niet voor. Jammer en een gemiste kans want we kwamen hier altijd graag! Overigens lof voor het blonde meisje met een knotje in, zij deed haar werk wel met plezier!
minke S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima kaart, kwalitatief goed eten en een sfeervolle inrichting. Ook met kids is het prima te doen. Wat ons betreft dus een aanrader!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Een all you can eat restaurant waar geen tijdslimiet is. De sushi's waren voortreffelijk, supervers en heerlijk van smaak. De overige gerechten eveneens van top kwaliteit. De bediening vriendelijk en servicegericht. Het is gelukkig geen grote "vreetschuur"maar beneden is het knus en gezellig. Boven gedeelte vinden wij minder sfeervol. Een topper in de regio Amersfoort.
Neej .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Het restaurant Genieten Hoogland is naar mijn mening één van de betere sushirestaurants. Persoonlijk houd ik erg van sushi en Japanse gerechten, vanwaar ik tijdens een bezoekje Hoogland ook graag hier mijn eten haal. De sfeer binnen het restaurant is aangenaam en voelt erg oriëntaals aan, zoals het hoort. Het personeel was erg aardig en bereid uitleg te geven. Na twee grote pakketten te hebben besteld (om af te halen) konden we zitten in de sfeervolle wachtruimte met zicht op de sfeervolle benedenverdieping van het restaurant, met enige inkijk in de keuken voor wie daar interesse in heeft. Het restaurant oogt aardig ruim en dat is zeer prettig. De bestelde pakketten bevatten zowel gefrituurde gerechten (inktvisringen, garnalen, etc.) als sushi (maki, nigiri, etc.) en smaakten uitermate goed. De sushi proefde echt vers klaargemaakt en de ingrediënten die gebruikt zijn waren van goede kwaliteit. De rijst was precies goed, wat zorgde voor een goede eet ervaring met stokjes. Je wordt altijd voorzien van allerlei toepasselijke sausjes en dipjes, die altijd erg goed passen bij de bestelde gerechten. Van heerlijke speciale knoflook tot een sojasaus dip. De stukjes vlees die werden geserveerd (bij het deluxe pakket inbegrepen) waren goed gemarineerd en smaakten heerlijk. De zeewier salade was ook goed, maar daar moet je echt van houden. De tomago (= ei) sushi was erg zoet, maar dit is redelijk normaal voor deze soort en smaakte ook erg goed. Dit restaurant is zeker een aanrader en ik zou hier maar al te graag weer bestellen.
marcel.samuels .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hadden goede berichten gehoord , we wonen er tegenover, maar toch nog nooit gegeten. Maar hier gaan we vaker komen! Zeer, zeer goede kwaliteit, Prettige en vlotte bediening en vooral geen tijdsdruk (en dat eten stuk ontspannender en gezelliger!)
dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Al een paar keer hier gegeten, maar altijd weer lekker. Dit keer ook. Prijs/kwaliteit is echt prima en een snelle vriendelijke service. Aanrader.
Gies H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteren met mijn dochter van vijf wezen eten bij restaurant Genieten. Het was genieten!! Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Ze ging aan mijn dochter uitleggen hoe je leerstokjes zelf kon maken, we kregen wat mee naar huis om te oefenen. Het eten was heerlijk en zag er prachtig uit. Zeker een aanrader, en ook met kinderen naar toe te gaan! Wij komen zeker terug!