Restaurant Genieten Hoogland

Kraailandhof 121 3828 JR Hoogland Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Genieten Hoogland

Senang met sushi

Dagelijks verse sushi! Ze hanteren bij Genieten een ‘slow you can eat’ formule om aan te geven dat er geen beperkingen op het aantal rondes of op de tijd worden gelegd. Dus lekker ontspannen een hele avond door smullen in de gezellige ruimte beneden. Kinderen vermaken zich in de speelhoek, maar je kan natuurlijk ook afhalen of laten bezorgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Genieten Hoogland

Zaterdag

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Het eten was heerlijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere sushi gegeten. De bediening was top. Vooral het meisje met blond haar in een staart was vriendelijk. Het licht mag wel wat feller misschien kunnen jullie dit aanpassen.
Channie90 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sushi lekker warme gerechten bah! Hoe kan je champignons verknallen? De sushi maakt een hoop goed echt heel lekker. De bediening was met te weinig waardoor het bij drukte echt niet snel ging.
Kari K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hier wezen eten, het eten was super! echt heel lekker. maar de bediening: verschrikkelijk!!! Sloom, liet ons veel wachten, serveerde eten aantal keer over verkeerd, kwam zelfs niet ook al keken ze naar ons, lieten veel glazen en borden staan. Eigenaresse was echter wel erg aardig. voor het eten zouden wij terug komen, maar door de bediening komt er waarschijnlijk geen tweede bezoek!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit is geen sushi-restaurant, maar een veredelde snackbar! We waren hierheen gegaan, omdat er goede recensies op de site stonden, maar niets is minder waar. Op de website staat dat er een kinderhoek is... nou, dit is gewoon de bezemkast, die -als je er meer dan twee kinderen in stopt- vol is. De sushi was ronduit ranzig. De nummer 40 'verrassing van de kok' was niets meer dan rijst met een poedertje eroverheen... wat eroverheen zat, wist de bediening ook niet. De bediening bestond uit een paar jonge tieners. Vriendelijk, maar duidelijk nooit zelf sushi gegeten en zeer onervaren. De tafels bleven vol staan met lege bakjes. We hebben zelfs sushi gekregen met ketchup eroverheen! Hoe verzin je het. De kaart is ook zeer karig... weinig keuze. Gelukkig hadden ze wel gewoon Sapporo bier, daar kun je weinig aan verknoeien. De entourage doet denken aan een Oost-Europese vreetschuur met tl-verlichting. Nee mensen, dit is een absolute no-go!! Schande.
Sandie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
zelden zulke belabberde sushi gegeten. smakeloos. de sojasaus zit in kikkoman flesjes, maar is duidelijk uit een zesderangs flesje overgegoten want deze smaakt naar water.
4 stuks gebakken banaan met vieze aardbeiensmurrie erover, terug naar de keuken met verzoek om exemplaren zonder vieze saus. Er komen 2 stuks retour. beef-sushi met ketchup erover, hoe verzin je het.
de bediening laat op zich wachten, komt rommelig over.
het rumoer van de overige gasten en het gebler van kinderen is echt zeer onprettig.
Lisadeboer134 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik heb er gegeten met mijn man we zat in de kelder de lapen zagen er niet uit en het was er veelste donker. Toen kregen we een tafel veel ste krab tegen de andere tafels het leek net of we met zijn 4e aten. De stoel waar mijn man op zat onder de resten van eten echt smerig. Toen kwam het eten de sushi was wel lekker alleen de kip was nog rauw net zoals de rest van het vlees van de grill uit de biefblokjes kwam een overvloed van bloed uit. De gefrituude dingen waren wel heel lekker, alleen de courgette waren ook nog rauw en hadden een hele rare smaak of ze gebakken waren met garnalen. Uiteindelijk ijs besteld komt het ijs aan lijkt het net een milkshake niet op gegeten dus. Bij het afrekenen zei ik dat ik voor het ijs niet wou betalen toen werd de eigenaar geroepen er kwam een vrouwtje met een bril die mij nog een nieuw ijsje wou aansmeren, maar die hoefde ik niet. Verder was het personeel wel jong maar deden wel goed hun werk. Alleen wel raar dat er geen manager op de vloer staat om hun aan testuren. Verder de sushi heeft wel de beste kwaliteit.
BuckieB .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Al een paar keer naar tevredenheid gegeten bij Genieten. Helaas was dit deze keer niet het geval. Eten was goed, bediening daarentegen zeer slecht. We hebben een half uur gewacht met lege glazen en vieze borden voor ons op tafel. Er liep genoeg bediening rond maar er was er niet één die bij ons langskwam. Uiteindelijk kwam er een meisje naar tafel en hebben we aangegeven dat we al zeker 30 minuten zaten te wachten en dat we er behoorlijk klaar mee waren. Er werd toen gezegd dat we dan zelf maar onze hand moesten opsteken en om drinken moesten vragen. Ook zei zij erbij dat ze wel andere dingen te doen had dan op ons letten. Dit terwijl ze 20 minuten lang met haar handen in haar zakken rondliep en tegen de bar stond te hangen! We hebben gevraagd of we de manager konden spreken. De manager zei dat ze begrip had voor onze klacht maar dat ze er verder niets mee kon behalve een drankje van de rekening af te halen. Wij zijn beiden al jaren werkzaam in de horeca en kunnen bijna voor alles begrip opbrengen. Hier helaas niet voor. Jammer en een gemiste kans want we kwamen hier altijd graag! Overigens lof voor het blonde meisje met een knotje in, zij deed haar werk wel met plezier!
Minke4 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima kaart, kwalitatief goed eten en een sfeervolle inrichting. Ook met kids is het prima te doen. Wat ons betreft dus een aanrader!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Een all you can eat restaurant waar geen tijdslimiet is. De sushi's waren voortreffelijk, supervers en heerlijk van smaak. De overige gerechten eveneens van top kwaliteit. De bediening vriendelijk en servicegericht. Het is gelukkig geen grote "vreetschuur"maar beneden is het knus en gezellig. Boven gedeelte vinden wij minder sfeervol. Een topper in de regio Amersfoort.
Neej .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Het restaurant Genieten Hoogland is naar mijn mening één van de betere sushirestaurants. Persoonlijk houd ik erg van sushi en Japanse gerechten, vanwaar ik tijdens een bezoekje Hoogland ook graag hier mijn eten haal. De sfeer binnen het restaurant is aangenaam en voelt erg oriëntaals aan, zoals het hoort. Het personeel was erg aardig en bereid uitleg te geven. Na twee grote pakketten te hebben besteld (om af te halen) konden we zitten in de sfeervolle wachtruimte met zicht op de sfeervolle benedenverdieping van het restaurant, met enige inkijk in de keuken voor wie daar interesse in heeft. Het restaurant oogt aardig ruim en dat is zeer prettig. De bestelde pakketten bevatten zowel gefrituurde gerechten (inktvisringen, garnalen, etc.) als sushi (maki, nigiri, etc.) en smaakten uitermate goed. De sushi proefde echt vers klaargemaakt en de ingrediënten die gebruikt zijn waren van goede kwaliteit. De rijst was precies goed, wat zorgde voor een goede eet ervaring met stokjes. Je wordt altijd voorzien van allerlei toepasselijke sausjes en dipjes, die altijd erg goed passen bij de bestelde gerechten. Van heerlijke speciale knoflook tot een sojasaus dip. De stukjes vlees die werden geserveerd (bij het deluxe pakket inbegrepen) waren goed gemarineerd en smaakten heerlijk. De zeewier salade was ook goed, maar daar moet je echt van houden. De tomago (= ei) sushi was erg zoet, maar dit is redelijk normaal voor deze soort en smaakte ook erg goed. Dit restaurant is zeker een aanrader en ik zou hier maar al te graag weer bestellen.
Marcel.samuels .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hadden goede berichten gehoord , we wonen er tegenover, maar toch nog nooit gegeten. Maar hier gaan we vaker komen! Zeer, zeer goede kwaliteit, Prettige en vlotte bediening en vooral geen tijdsdruk (en dat eten stuk ontspannender en gezelliger!)
Dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Al een paar keer hier gegeten, maar altijd weer lekker. Dit keer ook. Prijs/kwaliteit is echt prima en een snelle vriendelijke service. Aanrader.
Gies H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteren met mijn dochter van vijf wezen eten bij restaurant Genieten. Het was genieten!! Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Ze ging aan mijn dochter uitleggen hoe je leerstokjes zelf kon maken, we kregen wat mee naar huis om te oefenen. Het eten was heerlijk en zag er prachtig uit. Zeker een aanrader, en ook met kinderen naar toe te gaan! Wij komen zeker terug!
Kasteelheer .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Niet verkeerd maar zeker geen hoogstandje. Service en decor zijn wel oke. De sushi missen karakter. De prijs is voor deze locatie wel erg stevig. Voor deze prijs verwacht je op een mooi centrale, gezellige, drukke lokatie te zitten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Vanavond een hapje wezen eten bij Genieten. Bij binnenkomst helaas geen respons en hebben wij een tijdje staan wachten. Een tafeltje gekregen heel dichtbij de buren en dus de tafel een stukje opzij geschoven. We hebben gesteld...geen limiet, dus prima. De gerechten kwamen snel door en waren erg lekker..Niet super warm, dat is jammer, maar de smaak is erg goed! Wat wij jammer vonden was, dat er beneden een hele leuke en warme ruimte was, waar niet op gewezen werd. Als je binnenkomt lijkt het een cafetaria en dus niet echt uitnodigend....dit moeten ze echt onder de aandacht brengen! Wij komen zeker terug, maar dan wel beneden.......boven is het gewoon niet!! Het ligt niet aan het eten, dat is goed! De bediening laat soms wat te wensen over...volgens ons geen ervaring en te jong! Maar het eten.....gewoon goed! Dus , even samengevat, beter opletten op je gasten en laat ze de keus waar ze willen zitten. Als er beneden geen plek is, laat het even weten, dan is de keus aan de gast. Verder......geen opmerkingen, het eten is heel lekker, maar de antourage wil ook wat!!! Gaat vast goed komen met dit restaurant, als ze het opnemen!.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
In de overvloed aan sushi restaurants is het moeilijk je positief te onderscheiden.
Bij genieten past men 'slow you can eat' toe.
Geen tijdslimiet en onbeperkt genieten.
De gerechten worden vers en met zorg bereid. Hierdoor kan het zijn dat je soms wat langer moet wachten dan bij de conculega's maar maakt wel dat het uiteten ook weer gezellig is en geen wedstrijd.
De kaart heeft naast de standaard sushi gerechten interessante aanvullingen en ook voor de niet sushi liefhebber zijn er alternatieven (het blijft natuurlijk wel een sushi restaurant).

Het restaurant nodigt, door zijn gezellige sfeer en prettige bediening, uit om er een heerlijk avondje uit van te maken.
Vinc W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Apart gevoel bij aankomst locatie, lijkt op een snackhouse midden op het plein. Maar de verwachting zeker overtroffen. Sushi perfect, bediening gezellig en komen meerdere malen langs met de vraag "als alles naar wens is". Een zekere aanrader!
Genietenhoogland .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Super lekkere sushi! Kwalitatief erg goed.
Verhouding prijs / kwaliteit is goed.
NIet gebonden aan een tijd, zodat je lekker relaxed kan eten.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prima bediening, lekkere en verse sushi met "oude" en nieuwe variaties. Wij hebben buiten op het terras gegeten en zijn in geen enkel opzicht "vergeten". Geweldig lekker gegeten voor een uitstekende prijs. Online reserveren levert een leuke korting op.
JoostProever .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Heel goed, geen gedoe met 'tijdklokken' gewoon eten in je eigen tempo. Speelhoek beneden voor de kids. Kwaliteit van het eten uitstekend. decor kan iets beter, iets rommelig (kratjes in de hoek, wc deuren die klemmen)