Meer informatie over restaurant Restaurant Gember

6,6
6,9
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk geluncht buiten op terras in de zon. We waren met zijn zessen en er werd goed rekening gehouden met ieders wensen, zoals glutenvrij brood. Eten en drinken werd na bestelling vlot geserveerd. Broodje geitenkaas, club sandwich (was flinke portie), hamburger, saté (1 stokje beetje karig). Daarna nog brownie, hazelnoottaartje van Maison Kelder en één van de lekkerste cheesecakes ooit (gewoon simpel, stevig, heerlijke bodem, geen sausjes).
Buiten keek je over de vijver voor het museum en binnen is ook nog een grote ruimte met voldoende plekken.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gewoon prima lunchgerechten. Rijke salades, lekkere dressing . Zowel binnen als buiten prima vertoeven. Heel vriendelijke geduldige bediening. Lekkere koffie. Nette toiletten.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Originele lunchgerechten. Wij genoten van een vegetarische burger met patat, en van een maaltijdsalade met zalm. De salade had iets meer variatie mogen bevatten, hij was nu wel erg standaard. Het smaakte allemaal goed en de bediening was aardig. De locatie is ook mooi en het is best ruim ingericht, met voldoende ruimte tussen de tafeltjes voor wat privacy.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Bij de lunch hier een broodje forelfilet gegeten. Een flink broodje, ruim belegd met sla en voldoende forel. Maar toch had men met de dressing was meer smaak kunnen geven (bijvoorbeeld met een beetje mierikswortel): het was een tikje saai.
Ondanks de drukte hadden wij een serveerster die vrij snel en redelijk adequaat bediende, dus de kritiek van de andere recensenten deel ik niet.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Hier op donderdag 3 maart geluncht. Mijn eerste keus voor een broodje Tonijn was uitverkocht en derhalve een tweede keus genomen: brood met 2 kalfsvleeskroketten.
Het bleken 2 erg kleine kroketten te zijn. Echter het brood en de bijgeleverde salade alsmede het schaaltje mosterd, hadden in afwachting van het bakken van de kroketten onder van die warmhoudlampen gestaan. Hierdoor was de sla verlept en slap, de mosterd verkleurd en de boterhammen uitgedroogd. Toen ik hier een opmerking over maakte, werden de boterhammen geheel licht geroosterd, maar aan de sla en de mosterd werd niets gedaan. Een goede raad is dan erg duur en ik heb de intussen lauw/warm geworden kroketten, zonder brood, maar opgegeten.
De bediening zag dat ik mijn bordje niet had leeggegeten en na mijn uitleg, haalde ze het gerecht wel van de rekening. Dat is een groot gebaar wat wel wordt gewaardeerd. Echter voorkomen is toch beter dan genezen.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De menukaart belooft meer dan de keuken waarmaakt. Maar er rekening mee houdend dat dit het horecahoekje van het fotomuseum is, is enige coulance geboden. De ruimte is open en kaal en doet kantine-achtig aan, maar je komt hier niet voor het restaurant. Je belandt hier omdat je naar het museum gaat en het lekker makkelijk is. Ben je nou wel op zoek naar ook een culinair verzetje loop dan gewoon het mooie Statenkwartier in en laat je verassen door de leuke lunchtentjes en mooie winkelstraat aldaar.
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Thuis op internet de menukaart bekeken van dit restaurant.
Op de menukaart die we kregen stonden geheel andere gerechten.
eerste wat een restaurant behoort te doen is wel de website in orde houden.
De tafel was niet echt schoon waar we aan zaten.
Dus eerst maar met servet afgeveegd!!
Veel babbelend personeel, maar naar even wachten werden we geholpen.
Lunch: Italiaans stokbroodje met geitenkaas brie en Italiaans stokbroodje met oude kaas en tomatensalsa. Deze salsa was gewoon plakjes tomaat !!
Lunch was smakelijk en genoeg voor een zeer grote eter.
Een half stokbroodje was ook voldoende geweest.
al met al een smakelijke lunch maar er zijn nog wel wat verbeterpuntjes.
Mar216 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De service van dit restaurant is slecht. Wij bestelden brood met kroket. Deze werden lauw geserveerd. Deze toch maar opgegeten. Toen later gevraagd
werd of alles naar wens was, hebben wij medegedeeld dat het gerecht lauw geserveerd was. Serveerster zou het doorgegeven. Hierop geen enkele reactie meer ontvangen. Bij het afrekenen wenste men ons op geen enkele wijze tegemoet te komen. Serveerster vond dat het restaurant uitstekende service bood, want wij hadden maar moeten zeggen dat de kroketten lauw waren i.p.v. zij op te eten. Onze mededeling dat het serveren van lauwe gerechten al geen service was, weerlegde zij op onaangename wijze. Restaurant weet niet wat gastvrijheid is. Wij gaan hier nooit meer naar toe.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
De service is zwaar beneden peil, wij informeerden of er een tosti was. Waarop wij een "nee" kregen, wij hebben niks voor kinderen dan kan je beter naar de overkant gaan.........., eh ok...,,,
Toen wij een frittata zonder bacon bestelden was het van, nee dat kan niet......
Een serveerster liet een aantal dingen op de grond vallen, dit werd niet opgeruimd, pas toen de dames van het tafeltje vroegen, kan dit weggehaald worden kwam er iemand in actie. NOOIT MEER!!!!!!!
Corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Bonensalade met tortilla's gegeten. Ijskoud, te zuur en de chips rondom waren oudbakken. Bij het ophalen van de lege borden viel een vork op iemands nieuwe lichtgekleurd colbert. Dat kwam ook omdat de designborden het eigenlijk onmogelijk maken je bestek er op te laten liggen zonder dat het er snel afrolt. Maar dat wetende had de overigens aardige serveerster moeten weten dat ze de borden zo niet kan ophalen.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Een leuke plek om voor of na een museum bezoek te bezoeken voor een drankje of een hapje. Zeker met mooi weer op het terras. De kaart is beperkt met niet alledaagse gerechten. De bruschetta bleek groter dan gedacht. Prima op smaak. Leuk dat ze ook gebruik maken van producten van de vegetarische slager. Dus zeker de vegetariërs hebben hier voldoende keuze. Service kan beter maar verder prima op orde.
IPjotr .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Vandaag Anton Corbijn tentoonstelling bezocht, aansluitend een hapje gegeten in het restaurant Gember. Leuk zitten , verrassende kaart. Gekozen combinatie lunchgerecht , smakelijk en in een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Voor iemand die eens wat anders wil dan een traditionele tosti of n broodje Bal.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Nog niet zo lang geleden erg goed.
Nu is de kaart veranderd en niet ten goede . Er staan naar mijn idee lauter nog opwarmgerechtjes , salades en bruchettas op , jammer. Zeker gezien dat de salades voorzien lijken te zijn van niet vers fruit en rode kool ( mogelijk conserven ). Bruchettas waren zwart geblakerd . En de soep miste smaak , het omelet uitgedroogd Service is ook slecht tafels worden nauwelijks afgeruimd en als je wat van het slechte eten zegt krijg je
een snauw.
Decor is als van ouds prima!
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Wat een teleurstelling dat Gember de menukaart wel heel drastisch heeft gewijzigd!
Geen dikke tosti's meer, geen heerlijke twaalfuurtjes en geen (garnaal)kroketten. De keuze is nu soepje, frittata, bruschetta, salades. Voor mij een reden om er niet meer te komen voor lunch. Drankje op het schitterende terras blijft natuurlijk altijd leuk! En de bitterballen staan nog wel op de kaart geloof ik!
Ghost1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Na een bezoek aan het Gemeentemuseum lunch op het terras van Gember. Het was erg druk en het werd nog drukker.
Het duurde even voor ik werd opgemerkt door de bediening. Ik heb capuccino besteld, met daarbij een vegetarische variant op het bekende 12-uurtje. 3 kleine verse warme broodjes met geitenkaaskroketjes, gegrilde paprika en oude kaas.
Het was een heerlijke lunch.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Een erg prettige ervaring, eten bij Gember. Na een bezoek aan het museum lekker geluncht in dit restaurant. Ondanks dat het erg druk was werden we snel en vakkundig geholpen. Voldoende keuze uit de open wijnen en de Sauvignon Blanc is een aanrader. De garnaal kroketten waren verrassend lekker. Mede door de toevoeging van de spinazie en de venkel, waardoor het erg verfrissend was. Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal in orde. Het interieur is niet geheel mijn smaak, maar dat blijft persoonlijk. Het is wel zo dat je hier na een museum bezoek even lekker kunt bijkomen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Hier heerlijk geluncht, vegetarisch 12 uurtje met geitenkaaskroketjes, tapenade en oude kaas, was heerlijk, kip clubsandwich was enorm, rijkelijk belegd met kip, kaas, ei, salade. Bediening was aardig, snel en attent en de ligging bij het Haags Gemeentemuseum is natuurlijk perfect. Zelden zo goed gegeten in een museum restaurant als hier.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Net gelunched maar wat een teleurstelling. De tom yam soep was heel zoet en totaal niet pittig en ook nog flauw. Toen er werd gevraagd of alles had gesmaakt en wij dit doorgaven werd er als volgt gereageerd: O ja, eh ja we kunnen het ook niet pittig maken want dat vinden de gasten niet lekker(?!) noem het dan geen Tom yam soep zeiden wij, huh ja was vervolgens de reactie...... En voor de rest niets !! Hierbij nog even een tip voor de kok van Gember :

bron Wikipedia: Tom yum, ook wel tom yam is een pittige heldere soep, uit de Thaise keuken. Het wordt gezien als een van de bekendste Thaise gerechten.

De salade makreel en de Fish&which waren lekker, het 'twaalf uurtje' aardig maar niet bijzonder En de koffie was slap en niet lekker.
De bediening niet attent, na het uithalen van het eten kregen we geen aandacht meer er werd niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Al met al een teleurstellende ervaring bij Gember.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijke lunch lekket buiten.Accuraat en gezellig personeel. De kroketten zijn een aanrader.Verder heb ik daar ook de wrap gegeten en die was ook overheerlijk.Gember ,tot snel!
Bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Om de paar maanden eten we weer eens in Gember en dat was ook vandaag (onstuimige herfstdag) een groot plezier. Binnen schijnt altijd de zon, de bediening is efficiënt maar ook zeer vriendelijk. Ondanks het weer was het vol maar daar heb je in Gember nooit last van. Kwaliteit van het eten was heel goed en zo hebben we een zeer aangename lunch gehad terwijl buiten de mensen met paraplu's aan het vechten waren in de richting Gemeentemuseum. Veel lof voor al die lieve aardige Gember-mensen!