Restaurant Gaudi's

Hof 36 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Gaudi's

Dineren in Spaanse sferen

Beetje kunstkenner? Dan weet je vast welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Dit sfeervolle restaurant in Amersfoort is namelijk genoemd naar de Spaanse kunstenaar en architect Antoni Gaudí. Geniet in een warme en traditionele ambiance van warme en koude hapjes waarvan het water je in de mond loopt. Gezellig bijkletsen aan tafel of juist ontspannen op de loungebanken? Alles is mogelijk hier!

Meer informatie over restaurant Restaurant Gaudi's

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Gaudi's

Janine C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten was wel lekker. Maar niet bijzonder. Dus prima om eens te gaan eten. Maar wil je iets speciaals zou ik ergens anders heen gaan.
David V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg gezellig en vriendelijk personeel.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk, lekker en gezellig restaurant! Je krijgt niet het gevoel dat je vergeten wordt. Het is er schoon en er staad heerlijke Spaanse muziek op! Ik heb samen met mijn vriend heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. :)
Zoë H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was heerlijk, duurde alleen erg voordat de volgende gerecht geserveerd werden.
Gerrike V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijke smaakvolle gerechten. Beetje kleine tafeltjes, maar het heeft ook wel iets knus. We hebben genoten en een leuke avond gehad.
Roef V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wiebelende tafel. De tafel voor het raam is te laag ten opzichte van de bank. Trap naar toiletgroep erg steil. Niet geschikt voor invaliden.
Stenson .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Krap ruimte aan tafel en irritante muziek. Een te steile trap leid naar boven. We hadden de pech dat het uitzicht werd beheerst door het opruimen van de marktkramen
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Enorm gezellige tent en lekker!
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede kerstdag heerlijk gegeten. Wij moesten 18.45 uur weg vanwege de bioscoop.
Werd keurig rekening meegehouden. Het eten was zeer goed voor de lage prijs die gevraagd werd voor het kerstmenu.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Echt super heerlijk gegeten, lekker vers, snel, leuke bediening en leuke gezellig restaurant. Zeker aan te raden.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk en dacht met ons mee. We hadden wat lastige verzoeken, maar daar werd professioneel en lief op gereageerd. Zeker een aanrader. Ook absoluut voor vegans en gasten met allergieen. Onze ervaring was, dat het team hun uiterste best deed voor ons
Eliza F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Weer prima gegeten, veel keuze, goede sfeer. De rode bietencarpaccio is heerlijk! Enig minpuntje, de krappe zitplaatsen.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We maakten gebruik van de kortingsaktie, maar bij de start werden we er fijntjes op gewezen, dat dit niet juist vermeld was .... ze heeft nog gepoogd te bellen, maar dit was niet gelukt, fout van de website ! Afin, dat beloofd niet veel goeds.
Dat bleek qua service ook te kloppen. Het restaurant is onderbezet, erg lang wachten, arm meisje. Ze deed haar best, maar met te weinig personeel, haal je niet het gewenste serviceniveau, maar wel kostenniveau, treurig.
Het eten was ok voor het prijsniveau. Niet slecht, maar een slechte start wordt zelden goed gemaakt. Ook nu niet. Jammet dit
wvdmunt .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige locatie goede bediening en heerlijk eten.
Echt een aanrader!!!!!
Werd ook nog nagebeld dat een van ons haar oplader had laten liggen nou dat noem ik service.
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten, tapas was uitstekend, zeer verzorgd en alles was warm, een normale keuze een leuke sfeer en een zeer vriendelijk bediening , dit restaurant is zeker een aanrader. het was daarnaast ook nog zeker betaalbaar.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk restaurant. De prijs vind ik wat hoog voor de menu's. Wel lekkere gerechten. Het licht in het restaurant is te fel en maakt het ongezellig. Ook jammer dat er geen gordijn of iets anders voor de deur zit, zodra de deur open gaat zit je in de kou.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was niet vers bereid. De chefkok werkte die avond niet en er werd ons verteld dat de kok van die avond, het eten niet zelf had bereid. Daaruit trokken wij (wellicht onterecht) de conclusie dat het eten slechts opgewarmd was door de kok van deze avond. Het eten was overwegend zout. Prijs-kwaliteit verhouding niet geweldig. Ook stond er in het raam een bordje dat het restaurant in de top5 van beste Tapas- restaurant in Nederland zou staan, maar zo hoog scoren wij het eten en de sfeer niet. De aankleding van het restaurant is een allegaartje, dit zou sfeervol kunnen zijn.
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was eigenlijk goed, erg lekker gegeten, voldoende keus in de gerechten, vriendelijk personeel. dus zeker aan te bevelen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik vond de kaart met de menu's rommelig en erg beperken. De hoes waar het menu in zat was wel heel mooi. Daarbij vond ik de gangen waar ik normaal echt voor kwam niet zo speciaal meer. Bijvoorbeeld de ossenhaaspuntjes waren flauw in vergelijking met eerder. Toetje (witte chocolade) was wederom zalig!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was lekker. Alleen de bediening was iets te enthousiast met elk kwartier (voor ons gevoel) checken of alles oke was.