Restaurant Gaudi's

Hof 36 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Gaudi's

Dineren in Spaanse sferen

Beetje kunstkenner? Dan weet je vast welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Dit sfeervolle restaurant in Amersfoort is namelijk genoemd naar de Spaanse kunstenaar en architect Antoni Gaudí. Geniet in een warme en traditionele ambiance van warme en koude hapjes waarvan het water je in de mond loopt. Gezellig bijkletsen aan tafel of juist ontspannen op de loungebanken? Alles is mogelijk hier!

Meer informatie over restaurant Restaurant Gaudi's

• : Koestraat garage, Beestenmarkt garage

Maandag en Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

In de zomer is ons terras geopend vanaf 13:00 voor lunch

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Gaudi's

• Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Service was goed. Boven tocht het wel erg, traan ogen hadden een aantal mensen die boven zaten. Ook mijn schoonmoeder waarmee ik was.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Geweldige service en heerlijk gegeten!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
boven gezeten in ruimte waar het steeds drukker werd en waar geen raam open kon. condens droop vd ramen. eten was hier en daar veel te zout.
Ida M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Goed, gezellig maar redelijk aan de prijs.
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was matig, lauw en sommige gerechten hadden weinig smaak. Er kwam een grote groep binnen die veel herrie maakte, waardoor wij elkaar nauwelijks konden verstaan. Dit aangegeven bij de bediening en na aandringen uiteindelijk een andere tafel gekregen. Bediening toonde weinig begrip en interesse. Jammer dat ze op geen enkele manier probeerden om ons met een goed gevoel het restaurant te laten verlaten, een gemiste kans.
A K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De akoestiek is niet goed als het restaurant beneden vol is.
Jammer dat mijn glas wijn niet werd vergoed toen en een menukaart naar beneden donderde in de gerechten.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Boven té warm.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Werd na het eten (menu) niet gevraagd naar of wij een nagerecht wilden gebruiken maar of wij nog koffie wilden.
Dat laatste wilden wij wel, maar een nagerecht was ook wel een aanvullende optie geweest.
Wat ons betreft een gemiste (omzet) kans.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijk personeel en je voelt je er als ouders met kinderen ook welkom.
Tulay P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Jammer dat de kaart is veranderd... ondanks dat toch lekker gegeten!
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hadden bij het reserveren aangegeven dat we het Chef's Menu vegetarisch wilden, wat we zouden krijgen was niet bekend. Bij de warme gang was het niet duidelijk dat er daarna nog meer gerechtjes kwamen, het werd neergezet met: 'nou, eet smakelijk!' dus we aten wat er geserveerd was. Daarna konden we niks meer op en toen kwamen de vegetarische warme gerechten (waar mijn nichtje zo op had gehoopt). Had ik geweten dat deze nog kwamen dan hadden we daarvan kunnen eten, of eerder kunnen zeggen tegen de kok dat hij/zij verder niets meer hoefde te maken. Nu was alles natuurlijk al klaargemaakt. We moesten het volle pond betalen wat ik begrijp maar waar ik goed van baalde omdat er echt veel eten onaangeroerd bleef en voor niets werd klaargemaakt. Tip: zeg van te voren even tegen de gasten wat ze kunnen verwachten. Dit is ook veel leuker en meer verzorgd i.p.v. alles op tafel zetten en er niets bij vermelden.
Roelfke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Na 1.5 uur op ons eten zitten wachten nog steeds niks gehad en ook geen terugkoppeling van het personeel dat het wat langer gaat duren

Alles ging mis ons drinken werd tot 2 x toe bij andere tefels geserveerd

We kregen ijs geserveerd toen we net 15 minuten binnen waren wat ook niet van ons was

Na 1.5 uur zijn we boos het restaurant uit gelopen hier kom ik nooit meer terug!!!!!!!
onze avond was flink verpest bedankt
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk plaatsje aan t raam zoals in se reservering was gevraagd. Overzichtelijke kaart, vriendeleijke bediening en heerlijk eten.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten viel tegen. De patatas Brava had veel teveel saus. Proefde gewoontjes. De spareribs waren te zacht en de saus van de spareribs had teveel ketjap.
De toetjes waren goed.
Brood en aioli was goed. De kippetjes redelijk.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was super... Leuke avond gehad!
Dorine F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vreemd concept dat je alleen per tafel kan bestellen .Staat niet in het menu! Trage bediening met waarschijnlijk weinig ervaring.
Eliza F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten, buiten op het terras. Sommige porties (nacho's en spareribs) mogen wel wat kleiner, zodat je wat meer verschillende dingen kan proberen. Verder dikke prima!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Niet best.. sla bovenop de nachos? Half warme carpaccio. De service was oke, de jongen deed zijn best maar er werd vooral bij de gerechten echt helemaal niks geen toelichting gegeven. Jammer want de zaak van binnen is prachtig. Volgende keer toch maar weer naar onze vaste tapaszaak in amsterdam.
Gijs T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Beste tevreden, meer dan zo lijkt. De start was wat traag, duurde even voordat we aan de beurt waren maar daarna prima en ook zeer vriendelijk! Begrepen pas bij de uitleg dat je bij het 27,50 menu (we waren met 4) allemaal hetzelfde krijgt. We hebben heerlijk buikje rond gegeten en nog wat extra hapjes bij besteld. Ga zeker nog eens als het zo uit komt.