Restaurant Fu Lai

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:00
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Dit Chinese restaurant is onlangs heropend en volledig gemoderniseerd. Het restaurant is sfeervol ingericht en overal staan verse bloemen en planten. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. De vrouwelijke kok kwam ons enthousiast vertellen over hoe ze probeert lekker, maar vooral verantwoord en gezond, te koken. Een echte aanrader dit restaurant in het pittoreske stukje Bennebroek.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Dit Chinees restaurant is onlangs heropend en volledig gemoderniseerd. Het restaurant is sfeervol ingericht en overal staan verse bloemen en planten. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. De vrouwelijke kok kwam ons enthousiast vertellen over hoe ze probeert lekker, maar vooral verantwoord en gezond, te koken. Een echte aanrader dit restaurant in het pittoreske stukje Bennebroek.
Robbiez1000 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zeer fijn restaurant met erg vriendelijke eigenaren Theo & Marie.
Ik haal hier regelmatig eten en kan zonder meer zeggen het beste chinese restaurant in omgeving
Haarlem en omstreken:))
De loempia's zeer geliefd bij mijn collega's !!
Een aanwinst voor Bennebroek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Kip met zwarte pepersaus en sat?. Daar word je blij van. Erg goede kwaliteit, de kip smaakt naar echte kip zoals van een poelier, puur!
Ook de donkere pindasaus ontstijgt de middelmatige smaak zoals vaak bij Chinees restaurant, top. Het restaurant (nog niet geheel af) ziet er modern en strak uit en niet onbelangrijk, een mooie toiletruimte. We zien uit naar de opening!
BaarsP .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een paar weken terug loempia's gehaald. Bij de vorige eigenaar waren deze altijd erg lekker. Deze loempia was echter niet meer dan een vette envelop om een portie taugé. Je verwacht minimaal ei, kip en ham maar deze zijn helaas nergens te vinden.
De nasi was gewoon standaard, eetbaar maar meer ook niet. Gewoon jammer.
Reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vandaag eten gehaald. Beste mensen: doe het niet: nadat we de loempia hadden ontdaan van een dikke, vette, frituurlap, bleef er een hoopje rauwe taugé over met een piepklein stukje roerei. Idem voor de gebakken banaan: vieze en dikke frituurlaag verwijderd, toen was de banaan wel te eten. Daarna Gado Gado, een heerlijk gerecht, maar NIET als er twee GEBAKKEN eieren in een onbestendige satésaus met bijna rauwe paprika en uien worden verdronken. Daarnaast een gerecht met ossenhaas (ongeveer 7 stukjes vlees, de rest bestond weer uit bijna rauwe paprika, uien, champignons, iets van kool en een paar stukjes ananas uit blik). De Miehoen ga ik niet eens beschrijven, die ligt ook al in de vuilnisbak. En dat alles voor 26,00!