Restaurant Fu Lai

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:00
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ben na jaren weer bij Theo (Jut Fu) en Marie (Ma Lai) wezen eten.
Wat ze voor ogen hebben met hun terugkeer in Bennebroek na 12 jaar is zeker gelukt: de Chinese keuken naar een next level tillen! Wat kan die man koken.
Voor ons vieren een verrassingsmenu laten maken. FANTASTISCH !!!. Alles vers per portie bereid dus duurt het wel iets langer dan je van 'de Chinees' gewend bent maar 'effe volstampen' is nu juist waar ze vanaf willen. Heerlijke, eerlijke verfijnde smaken.
Ook het interieur is strak en moderner en niet meer de typische "Chinees look". Modern maar niet te. Mooi.
En niet in de laatste plaats Marie, die als eigenaar en enthousaiaste gastvrouw uiterst hartelijk is voor haar klanten en met passie kan vertellen over hun nieuwe opzet en over de gerechten.
Kortom een absolute aanrader. Je gaat niet meer even naar de Chinees, maar culinair genieten in een Oosters restaurant dat toevallig een Chinese keuken heeft.
Ik ga er zeker veel vaker naartoe.
Eskil B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Dit is Chinees eten zoals het ook in China gegeten wordt en niet overgoten met dezelfde saus zoals bij vele restaurants. Veel verse groenten mals vlees, lekkere Peking eend, alles is even prima. Wij komen hier graag.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Wij halen hier geregeld de Kung Po Chicken, Haaienvinnensoep en de Babi Pangang spek en het is altijd erg lekker. En dan word je ook nog eens aardig en snel geholpen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Dit Chinese restaurant is onlangs heropend en volledig gemoderniseerd. Het restaurant is sfeervol ingericht en overal staan verse bloemen en planten. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. De vrouwelijke kok kwam ons enthousiast vertellen over hoe ze probeert lekker, maar vooral verantwoord en gezond, te koken. Een echte aanrader dit restaurant in het pittoreske stukje Bennebroek.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Dit Chinees restaurant is onlangs heropend en volledig gemoderniseerd. Het restaurant is sfeervol ingericht en overal staan verse bloemen en planten. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. De vrouwelijke kok kwam ons enthousiast vertellen over hoe ze probeert lekker, maar vooral verantwoord en gezond, te koken. Een echte aanrader dit restaurant in het pittoreske stukje Bennebroek.
robbiez1000 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zeer fijn restaurant met erg vriendelijke eigenaren Theo & Marie.
Ik haal hier regelmatig eten en kan zonder meer zeggen het beste chinese restaurant in omgeving
Haarlem en omstreken:))
De loempia's zeer geliefd bij mijn collega's !!
Een aanwinst voor Bennebroek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Kip met zwarte pepersaus en sat?. Daar word je blij van. Erg goede kwaliteit, de kip smaakt naar echte kip zoals van een poelier, puur!
Ook de donkere pindasaus ontstijgt de middelmatige smaak zoals vaak bij Chinees restaurant, top. Het restaurant (nog niet geheel af) ziet er modern en strak uit en niet onbelangrijk, een mooie toiletruimte. We zien uit naar de opening!
BaarsP .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een paar weken terug loempia's gehaald. Bij de vorige eigenaar waren deze altijd erg lekker. Deze loempia was echter niet meer dan een vette envelop om een portie taugé. Je verwacht minimaal ei, kip en ham maar deze zijn helaas nergens te vinden.
De nasi was gewoon standaard, eetbaar maar meer ook niet. Gewoon jammer.
reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vandaag eten gehaald. Beste mensen: doe het niet: nadat we de loempia hadden ontdaan van een dikke, vette, frituurlap, bleef er een hoopje rauwe taugé over met een piepklein stukje roerei. Idem voor de gebakken banaan: vieze en dikke frituurlaag verwijderd, toen was de banaan wel te eten. Daarna Gado Gado, een heerlijk gerecht, maar NIET als er twee GEBAKKEN eieren in een onbestendige satésaus met bijna rauwe paprika en uien worden verdronken. Daarnaast een gerecht met ossenhaas (ongeveer 7 stukjes vlees, de rest bestond weer uit bijna rauwe paprika, uien, champignons, iets van kool en een paar stukjes ananas uit blik). De Miehoen ga ik niet eens beschrijven, die ligt ook al in de vuilnisbak. En dat alles voor 26,00!