Restaurant Frunk

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Frunk

Karin P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een aanwinst voor Brunssum.
Heerlijk gegeten, leuk hoe het allemaal verteld werd, mooi geserveerd, ieder gerecht een streling voor je smaakpuppilen.
Gaan zeker terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Frunk. Alleen al het amuse soepje, asperge met truffel, zo lekker! Bijna jammer dat we er niet een heel bord van kregen.

De gerechten zagen er ook nog heel mooi en verzorgd uit, maar het belangrijkste is natuurlijk de smaak en dat was dik in orde! Mooie avontuurlijke combinaties die je zelf niet zou bedenken. Echt iets bijzonders.

Ik weet niet of er heel veel redenen zijn om speciaal naar Brunssum te gaan, maar Frunk is er zeker een van.
Gjalt M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Afgelopen weekeinde ben ik op advies gaan eten bij Frunk. En ik moet bekennen dat het advies meer dan gerechtvaardigd was. Het eten smaakt werkelijk fantastisch, ziet er prachtig uit en de bediening is ook uitstekend. Daarnaast krijg je unieke gerechten tegen eerlijke prijzen. Een absolute aanrader!!!
a. A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Verrassende gerechten van een jonge creatieve chef die weet wat koken op hoog niveau is. Een culinaire parel in het Zuiden van het land. Super sympathiek en heerlijk!
De tafel van Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een geweldige avond beleefd bij Frunk.
De chefkok legt aan de tafel uit wat we eten. Maar voorafgaand aan dit is er alle aandacht voor allergieën, als er iets niet gelust wordt of als er speciale wensen zijn.
Alle gerechten zijn voortreffelijk in balans en met veel zorg opgemaakt. De begeleidende wijnen tillen de gerechten naar een nog hoger level (en dit lag al hoog).
De gastvrouw weet het karakter van de wijnen met veel kennis te verwoorden.
Wij hebben gisteren gekozen voor een zesgangen diner, dit was echt goed te doen. Overweldigende smaakbeleving gehad.
Van mij krijgt team Frunk een dikke 10!
Marcel V.
Goede sfeer met heeeel lekker eten, een culinair hoogtepunt.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Frunk in Brunssum nu nog een goed bewaard geheim. Vanaf de eerste amuse was ons duidelijk dat er een talent aan het koken is. Ook heel leuk dat de chef-kok zelf ook steeds zijn overheerlijke gerechten kwam toelichten.
Wij gaan hier zeker terugkeren.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijke en pure smaakcombinaties. Leuk ook dat de chefkok nog aan tafel komt.

Een aanwinst voor Zuid-Limburg!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ze zeggen op sterrenniveau te koken en maken ze dat waar?: Ja absoluut! Zelfs de dingen die ik normaal niet lekker vind (koriander, buikspek, toetjes) waren ontzettend lekker.