Restaurant Frunk

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Frunk

Rene R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Goed eerlijk eten tegen een goede prijs.
Zeer goede service , chef met directe communicatie richting zijn gasten.
Zeker aan te bevelen.
Nterbraak .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heeeeerlijk gegeten! We zijn alle 4 fijnproevers, maar dit was ook erg lekker! Goede wijn-spijs combinaties, verrassende combinaties in de gerechten.
Wij vonden geen klagen over de porties, genoeg gegeten na 4 gangen.
De bediening is prima.
Om een toprestaurant te worden zijn er nog wel wat dingen op te merken, maar hoe dan ook heerlijk gegeten en gedronken.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Jongens wat een fantastisch pareltje zit er verstopt in Brunssum! Een start-up van een veelbelovende chef, zeer creatief, gepassioneerd en ontzettend kundig. Na veel goede verhalen zijn we hier met hoge verwachtingen neergestreken. Die verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen! Het 4 gangen menu (a 35,50) was subliem. Wij hebben lang niet zo gesmuld van elk gerecht, zelfs michelinsterrendiners hebben ons recentelijk niet zo kunnen bekoren als Frunk. Ga vooral zo door, Frunk, en blijf verbeteren en investeren, jullie hebben de kwalteiten om heel groot te worden! Wij komen zeker nog heel vaak terug!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima gegeten. Super lekker gerechten. Alleen prijs voor de hoeveelheid is buiten proporties. Voorgerecht voor €21.50 is behoorlijk aan de prijs want het stukje vis was wel erg klein. Waarom geen lunch menu?? Eten en smaken helemaal prima.
Antonio R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Met (te) hoge verwachting gekomen .
Bediening beneden pijl.
Na 25 min wachtten zelf moeten vragen voor een aperitief.
Terwijl het niet druk was (10/12 personen )
Jammer had gehoopt op eindelijk een goede zaak dicht bij huis.
Eten was goed ( behalve het bierdessert) maar niet naar Mijn (wellicht) te hoge verwachting .
Jammer
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
gerechten zijn verassend: qua samenstelling en qua uitvoering. Echt goed.
de bediening is een beetje krampachtig, de wachttijden zijn te lang, de porties zijn klein, de prijs (zeker van de wijn) is echt te hoog. Doe iets!
Wiel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker en gemoedelijk gedineerd en genoten van het 8 gangen Menu.
Een echter aanrader
Tiffany T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Volop genoten van de verrassende smaakcombinaties en de bijpassende begeleidende wijnen. Sfeer is relaxed, chefkok Luuk serveert mee uit en geeft uitleg over zijn gerechten. Zeer vriendelijk en alert personeel.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een aanwinst voor Brunssum.
Heerlijk gegeten, leuk hoe het allemaal verteld werd, mooi geserveerd, ieder gerecht een streling voor je smaakpuppilen.
Gaan zeker terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Frunk. Alleen al het amuse soepje, asperge met truffel, zo lekker! Bijna jammer dat we er niet een heel bord van kregen.

De gerechten zagen er ook nog heel mooi en verzorgd uit, maar het belangrijkste is natuurlijk de smaak en dat was dik in orde! Mooie avontuurlijke combinaties die je zelf niet zou bedenken. Echt iets bijzonders.

Ik weet niet of er heel veel redenen zijn om speciaal naar Brunssum te gaan, maar Frunk is er zeker een van.
Gjalt M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Afgelopen weekeinde ben ik op advies gaan eten bij Frunk. En ik moet bekennen dat het advies meer dan gerechtvaardigd was. Het eten smaakt werkelijk fantastisch, ziet er prachtig uit en de bediening is ook uitstekend. Daarnaast krijg je unieke gerechten tegen eerlijke prijzen. Een absolute aanrader!!!
a. A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Verrassende gerechten van een jonge creatieve chef die weet wat koken op hoog niveau is. Een culinaire parel in het Zuiden van het land. Super sympathiek en heerlijk!
De tafel van Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een geweldige avond beleefd bij Frunk.
De chefkok legt aan de tafel uit wat we eten. Maar voorafgaand aan dit is er alle aandacht voor allergieën, als er iets niet gelust wordt of als er speciale wensen zijn.
Alle gerechten zijn voortreffelijk in balans en met veel zorg opgemaakt. De begeleidende wijnen tillen de gerechten naar een nog hoger level (en dit lag al hoog).
De gastvrouw weet het karakter van de wijnen met veel kennis te verwoorden.
Wij hebben gisteren gekozen voor een zesgangen diner, dit was echt goed te doen. Overweldigende smaakbeleving gehad.
Van mij krijgt team Frunk een dikke 10!
Marcel V.
Goede sfeer met heeeel lekker eten, een culinair hoogtepunt.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Frunk in Brunssum nu nog een goed bewaard geheim. Vanaf de eerste amuse was ons duidelijk dat er een talent aan het koken is. Ook heel leuk dat de chef-kok zelf ook steeds zijn overheerlijke gerechten kwam toelichten.
Wij gaan hier zeker terugkeren.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijke en pure smaakcombinaties. Leuk ook dat de chefkok nog aan tafel komt.

Een aanwinst voor Zuid-Limburg!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ze zeggen op sterrenniveau te koken en maken ze dat waar?: Ja absoluut! Zelfs de dingen die ik normaal niet lekker vind (koriander, buikspek, toetjes) waren ontzettend lekker.