Restaurant Frietstal

Nieuwstraat 20 4524 EE Sluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Frietstal

Adrianus V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Deze zomer hier gezellig op het terras mosselen gegeten. Wij kregen het eten vlot op tafel hoewel het terras goed vol zat.
Prima mosselen en ruim voldoende wel behoorlijk aan de prijs ca € 28,-
RCLS .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
De garnalenkroket was goed, rest van het eten redelijk. Mixed grill en mosselen. Hoofdgerecht heeft meer dan een uur op zich laten wachten. Vervolgens na veel te lang wachten ontbrak één van de kindermenu's. Geen sorry of excuses voor het ongemak, het hoort er blijkbaar allemaal bij. Bij het zien van de rekening viel op dat de gerechten van één van de twee kindermenu's apart in rekening waren gebracht i.p.v. de kindermenuprijs, die met Eur 14,- toch al fors aan de prijs was voor het gebodene. Al met al een dikke onvoldoende voor de bediening. Daarbij prijs/kwaliteit verhouding volledig zoek. Kortom: geen aanrader, denk dat wij er zelf ook niet meer zullen komen.
Wilmasligman .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
De naam van deze zaak doet geen eer aan de kwaliteit van het eten en de bediening! Deze zijn super. Wij hadden een 'gamba-schotel' voor 2 personen, deze was heerlijk en royaal! Twee verschillende smaken gekozen, welke door de kok mooi gescheiden waren op de schaal. De ober was attent, informatief en toch niet nadrukkelijk aanwezig!