Restaurant Friends

Sint Rochusstraat 16 6241 CD Bunde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Friends

Nouk P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ondanks dat het erg druk was hebben we een geweldige dag gehad bij friends. Kinderen konden lekker spelen in de speeltuin terwijl we een lekker hapje zaten te eten. Goed eten, geen lange wachttijden en betaalbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom geweldig.
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Kaart is gevarieerd, prijs / kwalitiet is ok. Bediening wel vriendelijk maar moet wel getraind worden, ging best veel fout. Hapje van het huis en brood kwam na het voorgerecht, dus als mosterd na de maaltijd. Zo wel bij voor- als hoofdgerecht werd eerst het gerecht geserveerd, en dan oh ja: ik zal ook nog even bestek brengen.

En het was niet druk, helemaal niet zelfs, dus daar lag het niet aan. carpaccio en spareribs waren ok, de cheesecake was al best een beetje ingedroogd maar met de royale portie slagroom en verse aardbeitjes was het wel te doen. Samengevat: ok.... maar moeten nog wel aardig wat puntjes op de i.
Francis76 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
We zijn er al 3 x geweest dit jaar en iedere x een hele goede vriendelijke ontvangst. Tomatensoep en kippensoep was lekker, visgerecht en world gril -mix goed van smaak en lekker vlees. Prijs kwaliteit en vriendelijkheid is gewoon goed!
De-Bekker .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Eten is heel netjes. Niet spectaculair maar gewoon goed.
Bediening door een nog jong meisje was zeer netjes. Niet opdringerig.
Vroeg na het voorgerecht of we gelijk het hoofdgerecht wilden hebben of nog even wilden wachten. Vind ik goed.
Jammer dat satésaus volgens mij uit een potje komt.
Kleine amuse vooraf en stukje brood erbij. Lekker !
Prijzen zijn redelijk normaal.
Dus gewoon een leuk restaurant.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Ben dagelijks bij Friend! Eten perfect en is een keer iets niet na wens wordt altijd opgelost! Daarom snap ik niet, bordje leeg dan commentaar! De bediening is toppy met een perfecte gastvrouw en een uitstekende kok. De entourage harstikke gezellig.
Groenteman1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Hallo allemaal,
wij zijn met 4 personen voor de tweede keer gaan eten bij friends en totaal genomen niet tevreden !!
Bij binnen komst vriendelijk naar de plaats geleid en direkt werd de kaart aangeboden en gevraagd naar drank keuze. Wij hebben besteld, 2 cola, en 2 bitter lemon.
Er worden flesjes aangeboden en daarbij glazen gebracht waarbij direct iets opvalt.
Door de drank in het glas te gieten blijkt het glas 20 % gevuld omdat er maar 20 cl in het flesje zit.
Dit vind ik al waardeloos en pure oplichterij t.o.v. de prijs voor consumptie ! Bied gasten gewoon volle glazen aan en niet uit een flesje maar ook zeer zeker niet 20 cl voor volle prijs.
Keuze menu genomen van 19,95 waarbij je op de kaart grote keuze hebt uit voorgerecht, hoofdgerecht en na gerecht. slechte zaak vind ik dat gewoon bij veel gerechten een plus bedrag moet worden betaald wat niet in verhouding staat !

Voor gerecht top en met klasse !

Hoofd gerecht goed verzorgt maar de garnituur laat het hierbij afweten. Koude groente in de vorm van een klein schaaltje met sla en bij behorende , ei, blaadje witlof, schijfje komkommer.
De frieten op ieder hoofdgerecht minimaal en zag op de kaart supplement friet 2,50 !!!
Wij vroegen mayonaise en kregen 2 zeer kleine bakjes die eigenlijk normaal gebruikt worden voor mosterd dus echt heel klein wat natuurlijk gewoon weg niet genoeg is en nabesteld kost dit pieterpeuterig bakje gewoon toch 50 cent.
Nee, wij zijn in andere restaurants geweest met zelfde keuze menus 19,95 die duidelijk wel aan de voorwaarden voldoen die dan ook bij Iins terecht aangeprezen worden.
Als dit restaurant deze weg blijft volgen zal het geen bestaan recht hebben.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Op deze laatste zomerse dag "verdwaald" en terecht gekomen in Bunde. Bij Friends geluncht en hoewel de verwachting niet hoog was werden we zeer aangenaam verrast door kwaliteit en service. Zowel de Club sandwich als de club zalm waren beiden van een prima niveau. Malse kip en veel gerookte zalm. Heerlijk op het terras gegeten en van de laatste zonnestralen genoten. Bediening : niets op aan te merken. Lijkt in vergelijking met vorige beoordelingen de weg omhoog gevonden te hebben.
Ralf .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Aardige prijskwaliteitsverhouding. Voor 19,95 heb je een driegangenmenu met voldoende keuze.
Je gaat hier nooit met honger naar buiten!
Littlesins .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Het eten is heel duur voor de geboden kwaliteit in een dorp. Op het terras is het niet vol te houden als je van rust houdt, want alle kinderen uit de buurt spelen letterlijk voor de deur. Soep smaakte naar water en de maaltijdsalade van 15 EURO was ook niet lekker (leek zeker niet vers) en veel te duur voor de prijs kwaliteit, dus een magere 5. Service vonden we zeer matig (traag en geen oor voor kritiek) en decor is ronduit triest als je van rust houdt!

Maar omdat de kinderen Kind zijn en er niks aan kunnen doen, wil ik hier geen onvoldoende geven, maar als je beseft dat Friends het spelen van kinderen in "hun tuin" promoot, dan moet je ook er rekening mee houden dat er mensen zijn die er niet van gediend zijn. Voor mijn tante en vriendinnen (70 ) is dit en de hoge prijzen in ieder geval een reden om er niet vaak te komen
Tatjaantje .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
soep was smakeloos, Biefstuk flauw, medium besteld en doorbakken gekregen, groenten veel te gaar en weinig smaak. slechte kok vraag me af of er wel een kok instaat. De bediening daarintegen heel vriendelijk. je kunt hier beter gewoon gaan drinken.