Restaurant Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Samen met een vriendin hier echt heerlijk gegeten. 3 gangen menu incl. Drankjes voor 80 euro vind ik echt een prachtige prijs voor dit niveau eten!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor mijn verjaardag wilde mijn man en zus mij kennis laten maken Restaurant Freud! Onze ontmoeting was er een die de tong streelde , heerlijk eten, mijn hart raakte door hun maatschappelijke betrokkenheid. De wijn was heerlijk, kortom een aanrader! Ik kom zeker terug. Marijke van Schie
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een bijzonder restaurant, weer wat anders. In de bediening nu eens geen jonge meisjes, maar vrouwen van middelbare leeftijd die zeer betrokken zin met hun gasten. Voor en nagerechten zijn speciaal en lekker. Hoofdgerechten zijn redelijk hoewel het vegetarische gerecht met pesto en oesterzwammen wat te zout vonden. Dat hebben we doorgegeven. We hadden wel een heerlijke hoek waar we met ons zessen prima konden zitten en converseren. Fijn dat er geen muziek was. Heerlijk. We komen er graag voor terug.
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten is van prima kwaliteit. Het was niet heel erg druk, dus de bediening had genoeg tijd voor een vlotte bediening. Ondanks dat dit 'een sociale onderneming' was het een aangename uit eten ervaring. Top!
Onno van der H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het restaurant Freud is informeel. De bediening doet erg hun best om er een gezellige avond uit van te maken.
Het eten was lekker .Leuk om er weer eens een andere keer af te spreken.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijne plek, fijne mensen en goed eten
steffiedavids .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten weer! Vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Mezze waren top en de oesterzwam heel goed op smaak. Komen hier zeker terug!
Inez A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne sfeer en erg vriendelijke en persoonlijke bediening. Het (vegetarische) eten was erg lekker. Wij gingen geheel tevreden de deur uit. Dank!
J.M. A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was de eerste keer en mijn partner en ik zullen hier zeker weer komen.!
We kwamen later als afgesproken en even gebeld. Was geen probleem. Ontvangst was goed en toen we binnen
kwamen beviel het ons direct.
Personeel was vriendelijk en duidelijk. Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Caroline i Rolf Somann S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We kwamen onaangekondigd met z’n zevenen ipv zes.
Er werden meteen wat tafels aan elkaar geschoven en gedekt .
Voor de lastige vegetariër in ons gezelschap die geen paddestoelen wilde werd een overheerlijk alternatief uit de hoed getoverd. De jarige werd gefêteerd met vuurwerk en gezang en verder was alles heerlijk: zowel het eten als de wijn. Echt een aanrader !
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig plek! En goede porties, zat lekker vol! Prettige bediening. Fijne avond gehad en zou t restaurant zeker laten. Ben zo wie zo groot voorstander van hun missie.
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de zoveelste,keer, gingen mijn vriendinnen en ik zeer tevreden naar huis.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel verrassend onbekende voorgerechtjes héérlijk van smaak. Super zachte biefstuk en heel lekkere dorade. En de nagerechten om te smullen. Daarbij een zeer vriendelijke bediening. Dit is een héél sfeervol restaurant TOP ????
Ariadne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik heb een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. De huiswijn is erg goed.
Het personeel was vriendelijk en voorkomend. De inrichting prettig en niet schreeuwerig.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De vissoep en de bio biefstuk waren erg lekker dus heerlijk gegeten en goede bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, erg gastvriendelijk????.Attent en vriendelijk gastvrij, goeie samenwerking in t team. Verrassende inrichting
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten met ah actie - kokosijs met kruidnagel en ananas het verrassende toetje.
Met karafje granache waren we voor 50 euro klaar. We komen terug.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prettig restaurant. Het eten was heerlijk. Originele maar eenvoudige gerechten.De bediening was prettig en alert. Het scheelde misschien dat het niet heel erg druk was, maar we werden heel vlot bediend. Ik kan dit restaurant van harte aanraden.
Albert-Frans A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een bijzonder prettige ervaring! Uitstekende verhouding prijs- / kwaliteit als ook een uitnemende gastheer en niet te vergeten, gastvrouw! Wij hopen in de nabije toekomst nog eens bij Freud te gast te mogen zijn!
AkdH D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Opnieuw een prettige ervaring bij dit restaurant. Ons gezelschap bestond uit een groep van 6 personen. Fles kraanwater gastvrij onmiddellijk op tafel. Prima voorgerecht met 3 schaaltjes om te delen. Lekker (frittata) en gezond! (Bonenschotel met amandelen en watermeloen/fèta). Hoofdgerecht: kabeljauw, bietjes en aardappelmousseline was heerlijk. Hetzelfde gold voor de biefstuk met gnocchi a la romana (gnocchi beste ooit!!)
Kaasplateau was redelijk, de crème brulée verrukkelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is bij dit restaurant zeer goed!