Restaurant Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Freud

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima restaurant. Lekker gegeten. Atente en aardige bediening.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening, goede sfeer!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel met een recht voor z'n raap service. Onbegrijpelijk dat het niet wat drukker was
Stientje L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Bij wachttijd heb ik redelijk in gevuld, omdat kort en kan beter beide niet van toepassing zijn, het was een rustig tempo en voldoende tijd tussen de gangen, we gaan uit eten omdat we ook met elkaar willen bij praten. Hierover was goed overleg met de crew.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten. Vegetarisch voorgerecht bijzonder. Heerlijke wijn. Vriendelijke bediening. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Ronneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Geweldig gegeten , gezellig restaurant en bovendien topbediening, vriendelijk en betrokken
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten, proeverij van voorafjes met verfijnde smaken. Kogelbiefstuk als hoofdgerecht, mals en smaakvol bereid. Deser van drietal kazen; roodschimmel, een schapenkaas en een roquefort, met een vijgen chutney ernaast. Alle bieren van Amsterdamse brouwerij De Praal. Ge-nie-ten.
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten kwam een beetje te snel op tafel. Ik had liever eerst rustig mijn biertje opgedronken, maar dat kwam pas toen mijn voorgerecht al nagenoeg op was.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
sinds jaar en dag een betrouwbare plek om zo maar 'ns even te eten: het eten is altijd uiterst smaakvol, en de bediening was zoals altijd vriendelijk en attent.
I.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke gastheer en -vrouwen. Het restaurant zag er mooi uit. Enige minpuntje vond ik de verlichting, Te schemerig, waardoor de visuele beleving wat minder was.
Pepita G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
De biefstuk met knolsederij gegeten. Prachtig bereid vlees en goede smaken. restaurant met een zeer sympathieke missie. Tot de volgende keer!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bijzonder restaurant met lekker eten
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Regelmatig kom ik eten bij Freud en het stelt me nooit teleur. Oprecht de hartelijkste en beste service in Amsterdam, het eten is met zoveel liefde gemaakt. Altijd weer een creatief menu naar seizoen en ontzettend smaakvol. Een van de beste restaurants in Amsterdam.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker eten. Fijn dat mensen hier een kans krijgen om weer deel te nemen aan het arbeidsproces!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Twee gangen diner. Ook voor vegetariërs de moeite waard, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Bediening is zeer vriendelijk.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een overheerlijk visgerecht (roodbaars) met komkommer, zeekraal en verse pasta gegeten.
Het toetje, chocolade cake, frambozen sorbetijs was om te smullen.
We komen zeker weer 'n keer terug om de andere gerechten op de menukaart te proeven.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eindelijk bij Freud gegeten met een vriend die ik al heel lang niet had gezien! We hebben een heerlijke avond gehad. De bediening was enorm vriendelijk, wist veel te vertellen over de gerechten en zorgde goed voor ons. De soep en pannenkoekjes als starter waren allebei mooie, pure gerechten. Ook de hoofdgerechten waren zeer goed in balans. Je kunt proeven dat er veel aandacht in hetgeen dat op je bord ligt zit. Als nagerecht deelden we de chocolade moulleux met fris frambozenijs, heerlijk :)
John G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Erg vrendelijke service. Uitstekend eten.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De gerechten zijn verassend en smakelijk. Het ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Bediening attent en voorkomend. De sfeer in het restaurant is gezellig en sfeervol. Freud bestaat al een tijdje en de kwaliteit is nog altijd goed. Kom zeker weer terug.