Restaurant Frans van der Schoot

Doctor Saal van Zwanenbergsingel 3 5345 CA Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Frans van der Schoot

In hartje Oss

Welkom bij het culinaire trefpunt van Oss, restaurant Frans van der Schoot! Neem plaats in de sfeervolle ambiance en laat je heerlijk in de watten leggen door het kundige en enthousiaste personeel. Zij helpen je graag bij het maken van een menukeuze en geven ook met liefde advies over een passende wijn. Geniet van de huisgemaakte spareribs, fantastische friet en andere specialiteiten! Hier krijg je geen spijt van!

Meer informatie over restaurant Restaurant Frans van der Schoot

• Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
eten gewoon goed en vriendelijk personeel
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
goed service heerlijk gegeten redelijke prijs voor hexengrill
snel en vlotte service goede kwaliteit jammer dat er weinig parkeer ruimte is
hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben gezellig en goed zitten eten
De sfeer was heel goed onder het personeel dat vinden we ook belangrijk
Ze waren ook heel vriendelijk
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben lekker gegeten met het gezin.De prijs was goed. Snelle bediening. Vriendelijk personeel. Genoeg keuze . Binnen 2 uurtjes hebben we een 3 gangendiner op.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Vriendelijke bediening. De inktvisringen waren heerlijk.
Zalm was ook lekker alsook de blanke dame als toetje.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes voor deze lage prijs (maar wel heel lekker gewoon eten) en je hebt een erg fijne avond.
Riet O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, voldoende keuze uit verschillende menu's. voor elk wat wils
Prima en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het was gewoon erg goed en voor herhaling ook goed
personeel ook erg vriendelijk en komen ook vragen of alles naar wens is
wat wil je dan nog meer
jrhoeks .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was prima goede bediening we komen zeker weer terug vooral de inktvis ringen waren super .de zalm die ik had was ook goed
Dorian P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
zoals we van dit restaurant gewend zijn heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige ambiance
we hadden vooraf bij de AH deal de calamari die een lekkere bite hadden ik koos voor het hoofdgerecht de spareribs en die waren fingerlikking good ;) Mijn partner had trek in de snitzel met champignon-roomsaus welke ook heerlijk was (ik heb hem geproefd dus kan ik dat weten) en daarna nog een lekker toetje van ijs met vruchten ( op mijn verzoek alleen ananas) of chocoladesaus
Zeer voldaan vertrokken we daarna huiswaarts
inez0909 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was heerlijk, keuzes op het driegangen menu prima. De ontvangst en reservering waren uitstekend.
Helaas een niet zo klantvriendelijk meisje wat ons bediende. Het leek alsof het een schande was dat wij een AH-menu aten... Iets inpakken waarvan wij niets hadden gegeten "werd eigenlijk niet gedaan"... En dat terwijl wij al jaren vaste gasten zijn bij dit restaurant. Nog nooit meegemaakt overigens.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was prima en ook geen wachten zodat je maar meer consumpties gebruikt.Rustige locatie vriendelijk personeel wij zij dik tevreden.
corenjelly .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
kom hier nooit weer werden naast een stel vrienden neer gezet die aan het feesten waren terwijl er genoeg plaats was dit was de tweede keer dat we er waren vorig jaar was het prima
juf.sjannie .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
I.v.m. de Restaurant Actie van AH hier gegeten. Er was volop keuze uit het speciaal samengestelde menu. We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lekker gegeten alles meer dan voldoende. Vriendelijke bediening. Was lekker rustig op donderdagavond. Gaan zeker nog eens terug
NienkeStuiverIs5Cent .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was voortreffelijk, genoeg keuze; voor ieder wat wils. Het enige kleine minpuntje is misschien dat ik (niet iedereen dus) uitzicht had op de snackbar die bij het restaurant hoort, dat was wel apart.
ellycrouwers .
Heerlijk gegeten.
Was daar met de AH actie.
Een aanrader.
Zeer vriendelijk personeel.
We gingen met een voldaan gevoel huiswaarts.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
eten was goed m moesten lang wachten
maar het was dus ook erg druk
al bij al eten was zeer goed en ja dan is t het wachten wel waart
conny V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We vonden het een gezellig ingericht no nonsense restaurant met een gemoedelijke dorpssfeer.
Het eten was qua keus van gerechten op de kaart prima maar de bereiding en uitvoering van met name het hoofdgerecht vonden we niet zo goed. De zalmfilet was te lang in de pan geweest waardoor hij te droog was.
De schnitzel was eveneens te lang in de pan geweest en daardoor ook te droog en hard. De hoeveelheid was per gerecht ruim, waardoor wij als nagerecht voor koffie kozen ipv een grote coupe ijs .
Gerardus P V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hebben met ons viertjes lekker en rustig kunnen genieten van degelijke 3 gangen menu. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, foto's maken van ons, en konden ook ondanks dat ze het druk hadden toch wel enkele grapjes over en weer maken. Beslist voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader. De door ons gekozen menu's zeer smaakvol, en niet te overdadig en ook niet te karig. Precies goed.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
het eten was goed maar bij de ribjes kreeg je geen bakje v de bootjes dus die lagen gewoon daarna op je boord
niet handig i v m je andere eten
en er zat niets bij v je handen af te doen verder alles prima gezel en goed eten