Restaurant Frans van der Schoot

Doctor Saal van Zwanenbergsingel 3 5345 CA Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Frans van der Schoot

In hartje Oss

Welkom bij het culinaire trefpunt van Oss, restaurant Frans van der Schoot! Neem plaats in de sfeervolle ambiance en laat je heerlijk in de watten leggen door het kundige en enthousiaste personeel. Zij helpen je graag bij het maken van een menukeuze en geven ook met liefde advies over een passende wijn. Geniet van de huisgemaakte spareribs, fantastische friet en andere specialiteiten! Hier krijg je geen spijt van!

Meer informatie over restaurant Restaurant Frans van der Schoot

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
NienkeStuiverIs5Cent .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was voortreffelijk, genoeg keuze; voor ieder wat wils. Het enige kleine minpuntje is misschien dat ik (niet iedereen dus) uitzicht had op de snackbar die bij het restaurant hoort, dat was wel apart.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
eten was goed m moesten lang wachten
maar het was dus ook erg druk
al bij al eten was zeer goed en ja dan is t het wachten wel waart
ellycrouwers .
Heerlijk gegeten.
Was daar met de AH actie.
Een aanrader.
Zeer vriendelijk personeel.
We gingen met een voldaan gevoel huiswaarts.
conny V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We vonden het een gezellig ingericht no nonsense restaurant met een gemoedelijke dorpssfeer.
Het eten was qua keus van gerechten op de kaart prima maar de bereiding en uitvoering van met name het hoofdgerecht vonden we niet zo goed. De zalmfilet was te lang in de pan geweest waardoor hij te droog was.
De schnitzel was eveneens te lang in de pan geweest en daardoor ook te droog en hard. De hoeveelheid was per gerecht ruim, waardoor wij als nagerecht voor koffie kozen ipv een grote coupe ijs .
Gerardus P V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hebben met ons viertjes lekker en rustig kunnen genieten van degelijke 3 gangen menu. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, foto's maken van ons, en konden ook ondanks dat ze het druk hadden toch wel enkele grapjes over en weer maken. Beslist voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader. De door ons gekozen menu's zeer smaakvol, en niet te overdadig en ook niet te karig. Precies goed.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
het eten was goed maar bij de ribjes kreeg je geen bakje v de bootjes dus die lagen gewoon daarna op je boord
niet handig i v m je andere eten
en er zat niets bij v je handen af te doen verder alles prima gezel en goed eten
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige sfeer, aardige en vlotte bediening, lekker eten en goeie porties! Ik kon t niet op. Je mocht ook nog van de saladebar gebruik maken zoveel als je wou! Boven verwachting en zeker voor een AH spaaractie menu ook veel keus. Wij komen zeker terug voor de onbeperkt spareribs actie op maandag!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Je kunt hier lekker eten voor een hele mooie prijs. Gewone kost zoals een schnitzel en spareribs.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes en je hebt een mooie avond.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker en ruim voldoende gegeten voor een goede prijs. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Gangen kwamen vlot achter elkaar, maar niet te snel. Prima dus!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
ze waren vergeten dat we nog geen hoofd gerecht had,, gehad
dus het duurde langer
maar verder zeer goed kan gebeuren
en de soep was deze keer niet meer waterig maar met smaak
dus na lang wachten kwam t toch nog goed
komen zeker weer terug maar dan hoop ik niet zolang wachten
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor de derde keer hier geweest van de ah restaurantactie. Iedere keer was het super goed. Kwaliteit eten en ruim voldoende. Zelfs nog iedere keer gevraagd of er nog iets moest komen en of het voldoende was. Zeer vriendelijk personeel. Voor ons echt een aanrader.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De inrichting is redelijk gedateerd, de service is prima, het was echt voldoende en zeker met de AH actie was het prettig om af te rekenen. Een grote plus was het lokale bier Budel dat werd geschonken, onze dank hier voor daar wij uit het Hoge Noorden kwamen om dan naar Schaijk te gaan voor een concert van Scrum
inez0909 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima eten in een gezellige sfeer! De keuze was uitstekend en alles zag er goed uit. Kerstsfeer helemaal op zijn plaats. Kortom, een succes!
Sjannie B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hebben met de AH actie hier gegeten. Drie gangen menu. Lekker gegeten,Maar deze keer ging het met de bediening niet echt vlotjes
Het voorgerecht kwam netjes tegelijk maar het hoofdgerecht liet maar op zich wachten,toen deze uiteindelijk werd geserveerd kon dit niet tegelijk de keuken kwam zelf mee bedienen 1 zak friet 1 bakje groente voor 10 personen was weinig serveerster erop geattendeerd (deze was niet echt vriendelijk) kwam na n tijdje nog wat friet en groente maar inmiddels was de helft van het hoofdgerecht al op.Het nagerecht werd ook niet tegelijk geserveerd (excuus ijsautomaat zou stuk zijn) We zijn meerdere keren uit eten geweest dit is wel uitstekend verlopen Jammer van deze misser Maar als alles goed verloopt voor herhaling vatbaar
ej V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
het eten was lekker en de saladebar was een leuk extraatje, bovendien was het ijs heerlijk!
we gaan volgend jaar vast weer hier van de iensactie gebruik maken.
Sjannie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De bediening was deze keer ronduit slecht,eigenwijze serveerster
de gerechten werden niet te gelijk gebracht
er werd 1 zak friet en 1 bakje groente geserveerd voor 10 personen
later werd er nog wel meer geserveerd maar het is toch de bedoeling de friet en groente BIJ je vlees/kip te eten en niet nadien ,het was niet eens zo druk
Jammer bij de vorige gelegenheden ging het uitstekend
fam.pronky .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ondanks de drukte werden we snel en vriendelijk bediend. Deze keer hebben we voor de zalm gekozen.
Ook de inktvisringen en natuurlijk het enorme toetje.
Alles was gewoon goed en daarbij vrij gebruik van de saladebar.
De derde keer alweer dat we hier waren en komen zeker terug.
Geen poespas gewoon top
Jeannet S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gebruik gemaakt van AH actie, dus heel betaalbaar, maar wel lekker gegeten, inktvisringen smaakten voortreffelijk, evenals de zalm, dame blanche was ook goed te eten.
nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik vond het erg lekker voor weinig geld. Erg aardige bediening! Vanavond met mijn ouders daar gegeten en erg goed bevallen!
ww.dejong55 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Goed eten, prettig geprijsd en voorkomende en attente bediening. Het vega-stoofpotje smaakte erg goed evenals de zalm. Banke Dame, toetje, was een goede afsluiter.