Restaurant Frans van der Schoot

Doctor Saal van Zwanenbergsingel 3 5345 CA Oss Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Frans van der Schoot

In hartje Oss

Welkom bij het culinaire trefpunt van Oss, restaurant Frans van der Schoot! Neem plaats in de sfeervolle ambiance en laat je heerlijk in de watten leggen door het kundige en enthousiaste personeel. Zij helpen je graag bij het maken van een menukeuze en geven ook met liefde advies over een passende wijn. Geniet van de huisgemaakte spareribs, fantastische friet en andere specialiteiten! Hier krijg je geen spijt van!

Meer informatie over restaurant Restaurant Frans van der Schoot

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Sjannie B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hebben met de AH actie hier gegeten. Drie gangen menu. Lekker gegeten,Maar deze keer ging het met de bediening niet echt vlotjes
Het voorgerecht kwam netjes tegelijk maar het hoofdgerecht liet maar op zich wachten,toen deze uiteindelijk werd geserveerd kon dit niet tegelijk de keuken kwam zelf mee bedienen 1 zak friet 1 bakje groente voor 10 personen was weinig serveerster erop geattendeerd (deze was niet echt vriendelijk) kwam na n tijdje nog wat friet en groente maar inmiddels was de helft van het hoofdgerecht al op.Het nagerecht werd ook niet tegelijk geserveerd (excuus ijsautomaat zou stuk zijn) We zijn meerdere keren uit eten geweest dit is wel uitstekend verlopen Jammer van deze misser Maar als alles goed verloopt voor herhaling vatbaar
Ej V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
het eten was lekker en de saladebar was een leuk extraatje, bovendien was het ijs heerlijk!
we gaan volgend jaar vast weer hier van de iensactie gebruik maken.
Sjannie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De bediening was deze keer ronduit slecht,eigenwijze serveerster
de gerechten werden niet te gelijk gebracht
er werd 1 zak friet en 1 bakje groente geserveerd voor 10 personen
later werd er nog wel meer geserveerd maar het is toch de bedoeling de friet en groente BIJ je vlees/kip te eten en niet nadien ,het was niet eens zo druk
Jammer bij de vorige gelegenheden ging het uitstekend
Fam.pronky .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ondanks de drukte werden we snel en vriendelijk bediend. Deze keer hebben we voor de zalm gekozen.
Ook de inktvisringen en natuurlijk het enorme toetje.
Alles was gewoon goed en daarbij vrij gebruik van de saladebar.
De derde keer alweer dat we hier waren en komen zeker terug.
Geen poespas gewoon top
Jeannet S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gebruik gemaakt van AH actie, dus heel betaalbaar, maar wel lekker gegeten, inktvisringen smaakten voortreffelijk, evenals de zalm, dame blanche was ook goed te eten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik vond het erg lekker voor weinig geld. Erg aardige bediening! Vanavond met mijn ouders daar gegeten en erg goed bevallen!
Ww.dejong55 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Goed eten, prettig geprijsd en voorkomende en attente bediening. Het vega-stoofpotje smaakte erg goed evenals de zalm. Banke Dame, toetje, was een goede afsluiter.
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heel Goed en veel eten voor een klein prijsje! Het was heerlijk!!! Ik de soep zat goed veel vlees. Het hoofdgerecht was ook echt goed en werd geserveerd met friet groente gebakken aardappels en konden gebruik maken van de salade bar.
Ray H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Door goede recensies maakten wij de keuze voor dit restaurant (AH-actie). De soep en nagerecht waren goed, het hoofdgerecht viel wat tegen (te hard gebakken aardappeltjes en zalm). Wel weer leuk dat er ee saladebuffet is en er warme groente geserveerd wordt.
Maar wat ons vooral teleurstelde was de snelheid van opdienen. We hadden ons bestek nog niet neergelegd of de borden werden al weggehaald. Nog geen 3 minuten later werd het nagerecht gebracht. We stonden binnen 5 kwartier weer buiten.
Dit alles maakt dat wij een volgende keer voor een ander restaurant zullen kiezen.
Gerrybeckers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
hele lekkere soep met veel groenten en vlees. Hoofdgerecht heel lekker zowel de vis als het vlees. En heel fijn, verse groenten en zowel frites als gebakken aardappels mayo en saladebuffet.
Dessert grote coupe ijs slagroom en saus.
Alles heel vriendelijk en correct opgediend.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
lekkerste gerecht was de tomatensoep en het softijsje met kersen. Het is er gewoon rechttoe/rechtaan, niks aparts, maar ruim voldoende te eten, geen hoog niveau, wel gewoon lekker, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Astridvl .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De keuze uit het driegangenmenu was goed. Het eten was goed bereid en smaakte heerlijk. Is zeker iedereen aan te bevelen. Zelf gelukkig geen problemen gehad met de reservering maar het was druk en chaotisch toen we ongeveer een uurtje binnen waren.
Wilcojanssen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Nette vriendelijke ontvangst; snelle vlotte bediening; gemoedelijke sfeer; goed eten en meer dan voldoende; enige kind in ons gezelschap werd ook nog eens extra verwend; een echte aanrader voor iedereen; wij komen zeker nog eens terug!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was lekker ruim voldoende redelijk wat keus. Bediening goed .beter als de meeste restaurants die meedoen met de ah actie. Want als je uiteindelijk de deur uit gaat bij de meeste heb je toch het idee teveel betaald te hebben.wat hier niet het geval is dus voor herhaling vatbaar.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Je kwam niks tekort,we hadden goed gegeten ,een aanrader..we hoefden niet lang te wachten tussen de gangen door..
Goede en nette bediening,
Ruime parkeergelegenheid
Fam.pronky .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lang geleden dat we hier waren geweest. En door deze aktie komen we zeker vaker.
Gewoon ouderwets gezellig en goed eten.
Zeker voor herhaling vatbaar
MartijnNjitram .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een ruime keus tussen verschillende soorten gerechten, lekkere (bij-) gerechten zoals diverse groenten en een ruime hoeveelheid!
Petteflet .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mooi opgediend ! Vriendelijk en lekker en dat alles onder de heerlijke Brabantse gemoedelijke sfeer Zeker voor herhaling vatbaar !!!!
John-vos65 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het was perfect. Kwaliteit prijs verhouding heel goed. 1 min puntje het was nogal warm binnen. Voor de rest prima. We gaan zeker een keer terug.
421937 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
wij werden keurig ontvangen en een leuke plaats aangeboden.
Een nette bediening en rust in het restaurant.
Het eten was van de aangeboden kaart voortreffelijk.
deze zaak is voor herhaling vatbaar!!!!