Restaurant Foyer Riant

Bruggelerweg 4 7361 CX Beekbergen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Sorbet met verse fruit
      Verrassingsdessert

Over het restaurant Restaurant Foyer Riant

Bij Foyer Riant in Beekbergen kun je dineren en borrelen in een gezellige informele ambiance. Een uitstekende keuken met een scala aan mooie gerechten, waar kwaliteit, gastvrijheid en prijs centraal staan. "De Blokhut" is onze bijzondere locatie voor meetings, borrelen een feestelijkheden op een bijzondere locatie!

Ook voor zakelijke een feestelijke arrangementen biedt Restaurant Foyer Riant een keur aan mogelijkheden. Het restaurant is centraal en fantastisch gelegen tussen het bosrijke Beekbergen en Ugchelen nabij Apeldoorn met voldoende en gratis parkeergelegenheid. Ze bieden de gasten gratis WiFi. Maandag en dinsdag geopend op verzoek en woensdag tot en met vrijdag geopend vanaf 16.00 uur, zaterdag en zondag vanaf 12.00 uur. Overdag voor groepen op verzoek geopend!

Daarnaast is het ontzettend leuk om op woensdagen en donderdagen langs te komen. Dan is het "Eten wat de pot schaft"! Je krijgt dan een heerlijke plate maaltijd voor maar max €15,00 p.p. Een echte aanrader! Reserveer daarom nu bij Foyer Riant in Beekbergen!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Foyer Riant

Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij hebben wel eens lekkerder gegeten bij Riant. Het toetje met de naam "verrassing" was niet spannend of verrassend, maar erg makkelijk afgedaan met twee bolletjes ijs een beetje kwark, slagroom en een paar aardbeien.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Veel waar voor je geld (en dat nu voor het 2de driegangen menu gratis), fantastisch en heerlijk!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zeer mooie ambiance, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het eten is er echt fantastisch mooie opgemaakte borden en het is een feest om er te eten.
Dit is niet overtrokken maar er zijn geen woorden voor hoe gezellig hoe goed het eten en dan zeker het goede personeel niet te vergeten. Zeker 5 sterren waard
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De verwachtingen waren niet hoog aangezien we een menu van ah maaltijdbonnen hadden. Gelukkig hadden we ons vergist. Goed eten, vriendelijke bediening en er mochten zelfs extra spareribs worden bijbesteld. Zeer tevreden.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening.
Wimlub .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima locatie om gezellig een hapje te eten. Bediening zeer vriendelijk en beleefd. Kwaliteit en kwantiteit goed. Al met al. We hebben een geslaagde avond gehad.
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Beetje somber
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
De ontvangst is vriendelijk en efficient.
Dhr. Cam weet wat gastheerschap betekent en het is hem er veel aangelegen de gast het naar de zin te maken.
Dit gastheerschap heeft hij overgedragen op zijn medewerkers en dat doet erg prettig aan.
De kwaliteit van het voedsel is gewoon goed. Iets kleinere hoeveelheden zopuden niet misstaan.
Marten T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Gereserveerd obv eerdere recensies IENS en heb daar geen moment spijt van gehad. Restaurant verbonden aan hippisch centrum en daardoor gelegen op een mooie landelijke lokatie. In eerste instantie was er geen plek aan het raam maar zodra er een plekje vrij kwam, werd de tafel schoongemaakt en ons aangeboden. Achtergrondmuziek had wat ons betreft wel wat meer op de achtergrond mogen blijven maar werd op verzoek meteen aangepast. Zowel voor als hoofdgerecht waren bijzonder smakelijk en het kopje koffie na afloop was voorzien van het één en ander aan versnaperingen. Wat ons verder is bijgebleven was het feit dat de bediening complimenteus was naar de keuken, dat maak je ook niet altijd mee. Een bezoekje van de kok om te vragen of alles naar wens was werd ook als bijzonder prettig ervaren. Al met al een prettige ervaring en iedere euro waard.
Mijnheer Ten Pas,
Hartelijk dank voor uw geweldige compliment!
Wij doen er zeker alles aan om een geslaagde avond te maken.
Ons motto is genieten en laten genieten.
Tot snel .
Team Riant & Kaptein
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima ambiance, rustige sfeer, goede achtergrondmuziek en een uitstekende bediening. Wij komen zeker terug
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Echt een aanrader. Prachtige locate en erg fijne sfeer. En natuurlijk heerlijk gegeten.
Aan de rand van het bos ligt deze leuke verrassing. Er ligt een enorm terras voor het rerstaurant waar je gezellig kunt zitten in het zonnetje. Toen het kouder werdt, hebben we binnen voor de openhaart gezeten.
De keuze is ruim op de kaart en het personeel spontaan en kundig.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zoals altijd is het team van Riant uitermate attent en zijn Faruk en team geweldige gastheer/gastvrouw als je hier informeel een vorkje komt prikken. Zaligs spade ribs, kippendijen, snitzel of saté, altijd goed en ruim qua portie. Wij komen ook zeker terug alleen al voor de cheescake. Zeer geschikt voor kids! #aanrader
Jeroen R.
Arjan R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Enthousiast team. Alles kan en alles mag. Leuke locatie om met familie of zakelijk een feestje te vieren.
Advies is wel om heel gedetailleerd af te stemmen
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Over een korte periode streken wij met zo'n 50 motorrijders (m/v) neer op het verzorgde terras van restaurant Foyer Riant voor het nuttigen van een consumpties. Onze komst was vooraf aangekondigd en daarop werd heel professioneel en plezierig gereageerd. Het parkeren van de 50 motorfiets was geen enkel probleem. De bediening was vlot en uiterst soepel en vriendelijk. Het was behoorlijk warm, 25 graden Celsius, en vrijwel direct bij aankomst werd extra water met glazen gratis aangeboden. Bovendien werden alle 50 personen spontaan getrakteerd op een smakelijke snackje. Grote KLASSE! Restaurant Foyer Riant is een uitstekende locatie om voor een korte en zeker ook voor een langere tijd te verblijven.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alles prima voor elkaar.
Heerlijk gegeten en een mooi feest gehad in de jachthut.
Goede vriendelijke bediening.
Bedankt team Riant????????
H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht aardig. Personeel erg vriendelijk en attent, stonden met plezier te werken. Fijne sfeervolle tent met vaak een wisselende kaart zodat je gerust 2x per jaar kan gaan.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Afgelopen zondag (8 april 2018) samen met mijn vriendin heerlijk gegeten. Een mooie tournedos met pittige kaas erop gegeten en als dessert een heerlijk kaasplankje.
Zeer vriendelijk personeel en een prachtige locatie.
Een absolute aanrader om te gaan eten!
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mijn 50ste verjaardag hier gevierd. Niets was teveel, alles even lekker. Iedereen was heel erg tevreden over alles. Faruk bedankt voor de hele gezellig avond, je hebt samen met je collega’s heel erg je best gedaan. Gauw weer eens terug komen om het over te doen.
C.M. F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima geluncht met hele gezin, totaal 26 personen. Heerlijk en ontspannen. Goede gelegenheid om met kinderen te komen. Uitzicht op rijbak voor paarden en paarden in stallen buiten.