Restaurant Foyer Riant

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij en genoten van de gastvrijheid van Faruk en zijn team. De verfijnde smaken werden op een mooie manier geserveerd. Prijs en kwaliteit zijn meer dan in verhouding. Ook de kinderen zijn van harte welkom.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
De keuze aan menu's en de kwaliteit daar van is van hoogstaand niveau.
De aandacht welke besteed voor en tijdens het diner is ruim voldoende en daarmee bedoel ik ook het advies m.b.t. de wijnen en de uitleg over de te gebruiken ingredieten.
Ik kan dit restaurant aan velen aanbevelen.
Tafel 10.
Mr.. R. Stom.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Idd, een eettent bij de manege. Ik word altijd blij van paardengeur. Aardige en attente bediening ook. Eten was gewoon niet lekker. We namen een broodplank voor de eerste trek; een paar stukjes brood, wat boter, pesto en olie, olijven met een vaasje met heel veel prikkers en wat vleeswaren. Twee van ons konden de broodplank niet bereiken vanwege alle dingen die op tafel stonden ( een vaasje, peper en zout xl, een fles water en een fles wijn.) Mijn voorafje was laf en smakeloos, tip; misschien kan de laffe maar malse zalm opgeleukt worden met iets als mierikswortel en dan een klein stukje brood erbij en de helft minder sla? Toen mijn hoofdgerecht; pittige garnalen, die ok waren van smaak. Maar een kapje brood is echt helemaal niks, als de garnalen in een soort hartige soep drijven. Wat zou er gebeuren als er een timbaaltje rijst bij had gezeten, een torentje puree of doe eens gek, een echt pistoletje? Ik heb verder een saaie ribeye gezien, die dood op wat sla lag, een droog stuk zalm en een aardige tournedos. Voor de hele tafel was er een klein bakje vette gebakken aardappels, een puntje patat en een heel klein bakje salade, genoeg voor één persoon.
Ik heb het toetje overgeslagen. Samenvattend; tamelijk hoge prijzen voor een minder dan middelmatige hap.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Het prachtige decor waarin wij vertoefden werd enkel en alleen overtroffen door de voortreffelijke bediening van de gastheer, en het onthaastend karakter van de avond. Heerlijk gegeten, leuk en lekker menu van 28 euro! Een aanrader!
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Op advies van vrienden hier heen gegaan. We waren op de hoogte gebracht dat het een restaurant bij een manege betrof. Dat zal voor sommige mensen een pluspunt zijn, maar voor ons in elk geval niet. Bij binnenkomst ruik je echt paard. We zaten aan een tafeltje met uitkijk op een rijbak. Het is ingericht als een eetcafe met her en der accenten naar paarden (oud Engels) voor ons had het iets te veel het gevoel te zitten in een mooi aangekleed clubhuis van een manege.

Aan de menukaart is niet veel aan te merken er staat voor iedereen wel iets tussen. Maar het zijn geen culinaire hoogstandjes. Saté, schnitzel, tournedos, zalm, etc
Als vooraf had ik de klassieke riantsalade met garnalen, zalm en tonijn. De presentatie was fantasieloos en er was enkel wat dressing over gesprenkeld. De carpaccio van mijn partner viel wat tegen. Niet echt lekker op smaak.
Als hoofdgerecht hadden wij beiden de zalm. Naar onze smaak iets te gaar en daardoor droog.
We eindigden met cappuccino en espresso. Hierop moesten we erg lang wachten. De espresso was goed, maar een goede cappuccino maken is niet gelukt. Bijna geen schuim, slap, voetenbadje. De bediening was aardig, maar wij hadden sterk de indruk dat er veel gasten zaten uit de paardenwereld, waar de serveerster erg druk mee was en meer prioriteit aan gaf.
ReisH .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij overnachten in Beekbergen en zochten een restaurant om te eten. Via Iens FoyerRiant gevonden en echt prima gegeten. De prijs- kwaliteitverhouding is meer dan goed. Hadden het maandmenu van €28,50 en de kok maakten er voor een van ons zelfs een vegetarische variant van. Restaurant zit vast aan een manege waardoor je op de rijbak uitkijkt en meteen een leuk sfeertje creëert. Voor de medewerkers, ga zo door jullie zijn goed bezig...
Romi09 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
de proeverij plank tot 2x toe genuttigd, de koude zijn voortreffelijk. Helaas wordt dit teniet gedaan door de warme gerechten. Niet lekker, taai. Lamskotelet zelfs niet te snijden. Garnalen veel te gaar, waardoor ze erg melig smaken. Jammer want de presentatie is erg leuk.
Tirza Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Een aanrader deze eettent. Gezellige sfeer, leuke aankleding. Zeer attente bediening, echt een compliment waard.De kaart is prima, ook voor de vegatarische eter. Ze bieden 3 gangen voor 28.50 euro. De gerechten zijn goed van smaak en worden mooi gepresenteerd. De porties zijn goed afgestemd en de gangen komen in een prettig tempo op tafel. Bij drukte springt de kokkin bij en serveert zij zelf met trots en plezier haar gerecht uit. Heerlijk avondje uit zo, top!
P K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Riant zit bij een manege. Op het terras, aan het eind van de middag, komen de paarden langs die van de wei naar stal gaan. Mooi gezicht. De eigenaar/bedrijfsleider(?) probeert het je echt naar de zin te maken en dat lukt hem ook.Turf en surf, gamba's en stukjes biefstuk, als voorgerecht was top. Daarna asperges met ham en een sorbet met vers fruit. Niets op aan te merken. De witte wijn en de schavuit (lokaal donker bier) ook goed. Relaxte muziek. De w.c. schoon en voorzien van wandschilderingen met natuurtaferelen en ....paarden. Nog even een blik geworpen in de stallen. Zou daar wel paard willen zijn.Wij komen terug.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
De decoratie was mooi sn passend gekozen vind ik. De bediening was altijd aardig en geduldig. Het eten was mooi gemaakt en lekker vooral de spare-ribs. De menu kaart had genoeg keuzen, dus ik vind dit een aanrader voor andere mensen