Restaurant Foyer Riant

Bruggelerweg 4 7361 CX Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Foyer Riant

Bij Foyer Riant in Beekbergen kun je dineren en borrelen in een gezellige informele ambiance. Een uitstekende keuken met een scala aan mooie gerechten, waar kwaliteit, gastvrijheid en prijs centraal staan. "De Blokhut" is onze bijzondere locatie voor meetings, borrelen een feestelijkheden op een bijzondere locatie!

Ook voor zakelijke een feestelijke arrangementen biedt Restaurant Foyer Riant een keur aan mogelijkheden. Het restaurant is centraal en fantastisch gelegen tussen het bosrijke Beekbergen en Ugchelen nabij Apeldoorn met voldoende en gratis parkeergelegenheid. Ze bieden de gasten gratis WiFi. Maandag en dinsdag geopend op verzoek en woensdag tot en met vrijdag geopend vanaf 16.00 uur, zaterdag en zondag vanaf 12.00 uur. Overdag voor groepen op verzoek geopend!

Daarnaast is het ontzettend leuk om op woensdagen en donderdagen langs te komen. Dan is het "Eten wat de pot schaft"! Je krijgt dan een heerlijke plate maaltijd voor maar max €15,00 p.p. Een echte aanrader! Reserveer daarom nu bij Foyer Riant in Beekbergen!

Glas champagne

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Foyer Riant

Nico W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima ambiance, rustige sfeer, goede achtergrondmuziek en een uitstekende bediening. Wij komen zeker terug
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Echt een aanrader. Prachtige locate en erg fijne sfeer. En natuurlijk heerlijk gegeten.
Aan de rand van het bos ligt deze leuke verrassing. Er ligt een enorm terras voor het rerstaurant waar je gezellig kunt zitten in het zonnetje. Toen het kouder werdt, hebben we binnen voor de openhaart gezeten.
De keuze is ruim op de kaart en het personeel spontaan en kundig.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zoals altijd is het team van Riant uitermate attent en zijn Faruk en team geweldige gastheer/gastvrouw als je hier informeel een vorkje komt prikken. Zaligs spade ribs, kippendijen, snitzel of saté, altijd goed en ruim qua portie. Wij komen ook zeker terug alleen al voor de cheescake. Zeer geschikt voor kids! #aanrader
Jeroen R.
Arjan R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Enthousiast team. Alles kan en alles mag. Leuke locatie om met familie of zakelijk een feestje te vieren.
Advies is wel om heel gedetailleerd af te stemmen
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Over een korte periode streken wij met zo'n 50 motorrijders (m/v) neer op het verzorgde terras van restaurant Foyer Riant voor het nuttigen van een consumpties. Onze komst was vooraf aangekondigd en daarop werd heel professioneel en plezierig gereageerd. Het parkeren van de 50 motorfiets was geen enkel probleem. De bediening was vlot en uiterst soepel en vriendelijk. Het was behoorlijk warm, 25 graden Celsius, en vrijwel direct bij aankomst werd extra water met glazen gratis aangeboden. Bovendien werden alle 50 personen spontaan getrakteerd op een smakelijke snackje. Grote KLASSE! Restaurant Foyer Riant is een uitstekende locatie om voor een korte en zeker ook voor een langere tijd te verblijven.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alles prima voor elkaar.
Heerlijk gegeten en een mooi feest gehad in de jachthut.
Goede vriendelijke bediening.
Bedankt team Riant????????
H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht aardig. Personeel erg vriendelijk en attent, stonden met plezier te werken. Fijne sfeervolle tent met vaak een wisselende kaart zodat je gerust 2x per jaar kan gaan.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Afgelopen zondag (8 april 2018) samen met mijn vriendin heerlijk gegeten. Een mooie tournedos met pittige kaas erop gegeten en als dessert een heerlijk kaasplankje.
Zeer vriendelijk personeel en een prachtige locatie.
Een absolute aanrader om te gaan eten!
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mijn 50ste verjaardag hier gevierd. Niets was teveel, alles even lekker. Iedereen was heel erg tevreden over alles. Faruk bedankt voor de hele gezellig avond, je hebt samen met je collega’s heel erg je best gedaan. Gauw weer eens terug komen om het over te doen.
C.M. F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima geluncht met hele gezin, totaal 26 personen. Heerlijk en ontspannen. Goede gelegenheid om met kinderen te komen. Uitzicht op rijbak voor paarden en paarden in stallen buiten.
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
ik ben 2e paasdag samen met mijn moeder en dochter geweest, en ik had het forum gelezen, maar wilde het met eigen ogen toch zien of het ook zo is, niets is minder waar, er werd zelf aan mijn jongste dochter gevraagd of ze haar kipfilet in kleine stukjes moest snijden omdat ze halfzijdig verlamd is, ik vind dat klasse. echt een aanrader voor als je in de buurt bent van Beekbergen. je moet wel rekening houden met kinderen, en je hebt daar een paardenmanege helemaal leuk om de paarden te zien. zeker een aanrader voor mijn familie en vrienden TOP
RoelandaReijntjes .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een ‘paarden’ ambiance. Best leuk omdat wij niet in deze paarden wereld zitten, We vonden de gerechten aan de prijs.
Myrna K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Riant is voor ons thuiskomen! Heerlijk eten, huiselijke sfeer en fijn en betrokken personeel! Voor ieder wat wils en voldoende variatie!
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We waren met een groep van 30 personen,hadden een warm en koud buffet gereserveerd,maar het buffet viel erg tegen.Wij waren als tafel het laatste aan de beurt en toen was er al heel veel op dat werd ook niet meer aangevuld .De zalm hebben wij niet gehad omdat die toen al op was .We hebben er naar gevraagd en dat zou aangevuld worden ,dat is niet gebeurd zo ook met meerdere dingen.Conclusie wij als laatste groep hebben de restjes kunnen opeten.We hadden het idee dat de keuken het niet aankon.En het kostte toch aardig wat geld,dus hier komen wij dus niet meer terug.
Mevrouw Pieters, Bedankt voor uw reactie en onze excuses dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen ten opzichte van de orgaansite en de overige genodigden van de groep. Vanuit groep is een budget en de portie afgesproken. Wij hebben geen all you can eat concept! Wellicht had u een ander verwachting voor een 20 euro p.p warm/kous buffet. Wij gaan immers alle tafels af of alles voldoende en alles naar wens is maar blijkbaar hebben wij u misgelopen. Ondanks hopen wij u volgende keer weer te verwelkomen.
Mocht het toch alsnog mis gaan op de dag/avond maak alsjeblief meteen uw wensen kenbaar bij een van ons gastvrouw / heer. Hartelijke groeten, Team Riant
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wij hadden ons 35 jarig huwelijksdiner met onze kinderen en kleinkinderen.
De sfeer was fantastisch en de ambiance goed.
De bediening was perfect. Er werd extra aandacht besteed aan ons huwelijksfeest.
Het eten was heerlijk! We komen zeker terug!
Wat fijn om te lezen, daar doen het voor!
Graag tot snel.
Team foyer riant
Hilde W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een zeer gezellige en sfeervolle kerstborrel met ons personeel in en rondom de jachthut. Wat een mooie plek om samen te zijn, te eten en te drinken. Hartelijke gastheer en bediening zorgden mede voor een gezellige avond.
Bedankt voor uw recensie, geweldig!
Graag tot ziens op Riant
Bill N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige en gezellige ambiance. We konden ons aperitief gebruiken rondom de knusse open haard. Er is heel veel aandacht besteed aan de sfeervolle kerstversiering, zowel buiten als binnen. Zeer gastvrije bediening door zowel de eigenaar als serveerster. Top!
Bedankt voor jullie prachtige recensie, graag tot snel.
han R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Afspraak van het 3 gangen menu niet terug gezien op de rekening waardoor deze bij na-controle uiteindelijk 15.00 duurder uitviel maar waren al terug in Deventer dus .....
Oeps, sorry voor dit geval. Niet goed opgelet blijkbaar.
Bij volgende bezoek lossen we dit meteen voor u.
Team Foyer Riant
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De ober praatte erg hard en handelde naar ons idee te snel en luidruchtig. Het gratis likeurtje bij de koffie en thee kan beter vervangen worden door een bonbon of zo. De likeurkwaliteit was slecht en smaakte goedkoop.
Bedankt voor uw tips. Wij serveren altijd koffie kaatje voor bij de koffie etc
Wilt u aub volgende keer uw favoriete koffie liekeur aan geven, dan serveren we deze graag voor u.
Beloofd :)