Meer informatie over restaurant Restaurant Fox

- High Tea 12:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

Taste T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Reeds een aantal keren gegeten met een ondernemersclub. Goede timing voor het uitserveren van de gangen. Gebruik van lokale produkten (vooral de lokale mozarella is subliem!). Degelijke wijn. Gewoon goed.
Liselotte D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Als stiekem onderzoek voor ons trouwen vanavond samen bij Fox gaan eten, een buffet op Valentijnsdag. Maar wij houden helemaal niet van buffet.. En toch!!
Vanavond bij Fox is het tegendeel meer dan bewezen! Voor buffet met live cooking, ongedwongen sfeer en GOED eten, zijn wij enorm verrast.
Voor een avond met familie, kinderen of samen is dit meer dan een leuk idee, deze benadering werkt!
Het draait uiteindelijk om kwaliteit, welke vanavond erg goed was. Al helemaal voor een buffet-vorm, vergelijkbaar met a-la-carte!
CSM .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Met kinderen willen we toch liever naar een restaurant waar ze niet na 20 minuten op hun stoelen hoeven te wiebelen van ongeduld. Fox is zo'n zaak, met zijn strakke interieur met een mooie krijtwand en gekleurde details als finishing touch. Een terras met heerlijke loungesets aan het water en een indoor speeltuin (waar de kids insprongen zodat wij van een heerlijk aperitief konden genieten).

Prijs hoger dan een wok, echter worden de verwachtingen waargemaakt. De amuses en hoofdgerechten worden vers voor je neus bereid, steaks van de Green Egg, top. Mooie producten als langzaam gegaarde varkenswang, om over de spareribs nog niet eens te spreken. De kok heeft duidelijk hart voor zijn streekproduct want hij vertelt er graag over!

Bediening jong maar uitermate vriendelijk. Dit is een bedrijf waar veel gebeurt, aan de wand met bedankkaarten en een (voor Twentse begrippen nog vrij onbekend fenomeen) foodtruck voor de deur te zien. Aanrader!
MDR1974 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Vers leek het zeker niet! Bediening was zeer slecht, zeker door een Maître "zogenaamd". Onbeleefd wij moeten niet zeuren met ander woorden! Ik zal deze restaurant zeker niet aanraden en ik kom ook zeker nooit meer terug!
Geachte meneer/mevrouw, wij vinden het spijtig dat uw bezoek aan ons niet naar wens was! Wij werken niet met een maitre maar uitsluitend met jonge meiden, die onze gasten naar ons weten vriendelijk te woord staan.
Wij verzoeken u contact op te nemen met info@restaurantfox.nl, aangezien wij altijd openstaan voor verbeterpunten! M.v.g. Corinne Heerink (eigenaar).

Reactie van proever:

Ik dank voor u reactie, heel fijn. Verder hebben we er niet zoveel aan. Een beetje als mosterd na de maaltijd. Dan nog zou ik niet willen terugkomen.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste meneer, gezien het feit dat al uw overige recensies over Amsterdamse bedrijven gaan, geloof ik niet dat u uit de buurt komt en dus snel terug zou kunnen komen. Dit is ook niet het doel van mijn reactie. Ik vind het jammer dat u niet vermeldt welk gerecht u besteld heeft van onze kaart, zodat onze keukenbrigade zich misschien iets zou kunnen herinneren. Wij hebben namelijk zelden tot nooit klachten en nemen deze uiterst serieus. Ik heb de datum 16-11 nagekeken in onze agenda aangezien wij hierin klachten noteren, maar toen was ons restaurant ivm een grote catering gesloten voor diner.
LMaatm .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Prachtige locatie, voor zowel grote als kleine gezelschappen. Eten bestond met name uit kleine hapjes, die in het zicht gemaakt werden. Bediening jong maar uiterst vriendelijk.
Kids wilden niet meer weg uit de speeltuin en wij heerlijk gegeten en lekker wijntje gedronken!