Restaurant Fortezza

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fortezza

Herrie M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben de entrecote genomen zat vol met zeen en bord zag er niet uit alles op het bord gekwakt in een berg jus, bord ging bijna vol weer terug en dan gewoon vragen of het gesmaakt heeft. Rode wijn besteld was goede wijn alleen veel te koud geserveerd dit was de 2e keer dat we het hebben geporobeerd maar zeker nu de laatste.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren gisteravond met 5 personen hier uit eten, de locatie is echt leuk, maar het is binnen erg rumoerig.De bediening was niet vlot en wist geen antwoord te geven op vragen over de menukaart, Moeilijk contact mee te krijgen om nog iets te bestellen.De wachttijd was best lang en de gerechten vielen tegen, De pizza was moeilijk door te snijden en bij de pasta was erg veel olie gebruikt, We hebben een gezellige avond gehad, maar niet vanwege de service van personeel of de kwaliteit van het eten! Beslist geen aanrader!
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Na een teleurstellende ervaring met een ander restaurant waar we die middag wilden lunchen, maar waar we maar gewoon weggegaan zijn omdat we niet bediend werden, dachten we aan Fortezza. Het was al lang geleden dat we daar voor het laatst waren geweest, maar toen we binnenstapten werden we direct door de crew herkend. Toch altijd een leuke binnenkomst. Het was prachtig weer, dus zijn we buiten gaan zitten op het drijvende terras met een magnifiek uitzicht op de haven van Hellevoetsluis. We hebben de samenstelling en grootte van de lunch helemaal aan hen overgelaten en het was, in één woord, perfect! Heerlijke zeebaars op een bedje van risotto, prachtige kalfsoester, het zijn maar een paar van de 5 gerechtjes per persoon die we kregen. Als wijn werd een Italiaanse rosé geadviseerd en ook dat was een uitstekende keuze. Kortom, we hebben genoten en echt beloofd om er weer snel terug te komen.
P_Roever .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg mooie ligging (historische omgeving en drijvend terras in de haven) en goede bediening.
Het eten vonden wij hooguit redelijk.
miquel S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
In de zomermaanden een super locatie omdat je lekker op het terras (vlonder) kunt zitten. Je krijgt ook lekker bijna de hele dag tot ongeveer 19:00 de zon in je mik. Eten was prima maar ik moest 30min wachten op mijn voorgerecht waarop ik daarna grapte aan mijn gezelschap dat we weer 30min moeten wachten op het hoofdgerecht... Geen grap dus, opnieuw 30min moeten wachten. Het is de zon en de gezelligheid die dit overschaduwde maar echt dit is een No Go! Kort samengevat: Eten echt lekker en ook in prijsverhouding! Ik adviseer de keuken beter te werken met deadlines en prioriteiten te stellen!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leuke locatie, leuk eten, meer niet. Eten niet echt wow, kan veel meer van gemaakt worden. Bediening wel erg goed en attent. Kwam waarschijnlijk door grote groep die veel aandacht nodig had, Ca 50 mensen. Voor dat geld zijn er locaties die sneller in aanmerking komen volgende keer
Concetta P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bediening lijkt ons te zijn vergeten. Tot twee keer toe zelf om drankje moeten vragen. Borden bleven te lang staan na afloop.
Boven was feestje aan de gang en gaf best veel geluidsoverlast. Jammer dat ze dit niet even van tevoren hadden verteld.
Eten was overigens wel super! Hulde aan de kok.
jammie135 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De ambiance is leuk, maar het eten is matig. De smaken zijn vlak, en het lijkt erop dat de kwaliteit van vlees/vis middelmatig is. Wij hebben hier met acht personen gegeten, zelfs de kinderen vonden het niet smakelijk. Dit terwijl wij met zijn 8-en geklust hadden en stierven van de honger. Zeer teleurstellend..
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdag, op zussendag, hier een heerlijke lunch gebruikt. Twee van ons namen een salade van gegrilde andijvie, quinoa en warme geitenkaas en een desembrood met carpaccio. Een lekker wijntje en een glas vers geperst SAP maakte de lunch compleet. Ook de koffie was goed op temperatuur. De bediening was vlot en vriendelijk, kortom een aanrader
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met zn vieren heerlijk gegeten in dit prachtig gelegen restaurant aan het water! Bijzondere voorgerechtjes: de risottoballetjes waren overheerlijk, de toevoeging van pancetta aan de carpaccio maakte deze extra bijzonder. De tartaar van groene asperges en geitenkaas wel lekker alleen wat weinig en ik had een wat zachtere verse geitenkaas verwacht. Als hoofdgerecht de salade vis. Echt een verrassing! Heerlijke vers gegrilde tonijn, grote gemarineerde stukken rauwe zalm en 2 stukken warme vis. En een zeer ruime portie. Mijn zoons en dochter hadden pizza en hamburger. Die vielen ook zeer goed in de smaak. Net even anders dan anders met een culinair tintje. De proeverij van desserts was een waardige afsluiting. Halverwege werd het buiten wat fris en konden we desgewenst binnen gaat zitten. Ook daar een mooie entourage. Zodra we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten!
drakenfee .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We hebben met vier geluncht bij Fortezza en heerlijk in de zon op de terrasvlonder achter het pand aan het water gezeten. De locatie van dit restaurant is mooi!

We hadden de salade van geroosterde andijvie ( een echte aanrader), spaghetti met gemarineerde kip, penne peperonata en pizza met salami (van de 4 de minst bijzondere creatie van de kok). Daarna de proeverij van 4 verschillende nagerechten met een dessertwijn. Alle gerechten waren vers, mooi opgemaakt en voldoende.

De bediening was aardig en open over een foutje dat in de keuken was gemaakt (die openheid is gewaardeerd).
We waren op vakantie in Hellevoetsluis en wonen niet in de buurt, anders zouden we dit restaurant vaker gaan bezoeken.
woutermlmn .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Alleen voor de gefrituurde risottoballetjes met Parmezaanse kaas zouden mijn partner en ik terugkomen...
Zeer correcte bediening, erg mooi decor en je ziet en proeft dat er aan het eten veel aandacht is besteed.
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Onlangs met een groep bij La Fortezza gegeten. twee van ons aten glutenvrij en dit vormde geen probleem. Alle pasta's konden glutenvrij bereid worden en vooraf werd er naast het gewone brood ook glutenvrij brood geserveerd. Ook kleine aanpassingen in gerechten waren geen probleem. Leuke locatie, leuke bediening en zeer goed eten voor die prijs. Zeker een aanrader.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren eindelijk een keer naar Restaurant Fortezza geweest; nou, dat was voor herhaling vatbaar! Vanaf het telefoongesprek met Sjoerd om te reserveren tot en met de vriendelijke opgestoken hand, om ons (ondanks de drukte beneden) gedag te zeggen, in één woord: voortreffelijk !!
Héérlijk gegeten en gedronken, leuke bediening (allemaal !) en een gezellige sfeer maakte dit onverwachte uitje tot een succes :-)
Tot gauw!
Loezewieze .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vriendelijke en correcte ontvangst. We namen beiden zalmtartaar als voorgerecht. We misten een zuurtje (kappertje of stukje cornichon). Een handje niet aangemaakte rucola lag bovenop i.p.v. onderop. Zalmtartaar was niet te zien en sla was erg stug t.o.v. de mooie zalmstukjes. Smaak was verder goed. Partner had schelvis met risotto en champignons. Perfect bereid. Ik had huisgerookte zalm met (weinig) saus en (heel veel) pasta. Zalm was prima maar pasta was plakkerig en moeilijk om vork te rollen. Wat kookvocht met druppeltjes olijfolie (of wat meer saus) hadden wonderen verricht. Irish coffee en koffie waren lekker. Toch prima gegeten in een gezellige ambiance en met een attente bediening.
Marthine V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Ik geef een 8 voor eten omdat ik slechts één gerecht nam voor de lunch en daarop beoordeel na 1e bezoek. Spaghetti Carbonara was heerlijk en leuk opgediend. Goede wijn en zonder te vragen een glaasje water op tafel. Prachtige inrichting. Confortabele stoelen en prachtig uitzicht over de haven. Vriendin en ik waren helaas de enige gasten. Gevarieerde kaart en zeker voor meerdere herhalingen vatbaar.
Perfecte bediening.
gerard165 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zaterdag super lekker gegeten bij Fortezza. we hebben met 3 personen gekozen voor de Tappe Italiane menu voor €27,95.- het lijkt misschien wel wat aan de dure kant maar er is zoveel keus en de porties zijn echt ruim. zeker een aanrader om te doen.
Wij komen zeker snel terug om dit nogmaals te beleven
karin1978 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten. Het voorgerecht, wat we samen deelde, de antipasta was lekker en zeker genoeg voor 2 personen. Het hoofdgerecht een pizza was ook goed. Mijn partner had een tournedos, deze was helaas nog koud van binnen. De bediening was matig, wel vriendelijk. Ondanks dat we in het begin hebben aangegeven dat we rond een bepaalde tijd weg moesten, kregen we ons hooftgerecht pas 10 min. voordat we weg moesten.
Anda V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op Kerstavond met vrienden gegeten bij dit sfeervolle restaurant. Gekozen voor menu dit alles werd mooi opgediend door vriendelijke bediening. Het eten en de wijnen smaakten heerlijk. Ambiance en locatie zijn top.
Voor herhaling vatbaar!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Heerlijk gegeten op kerstavond. We hebben het kerstmenu gekozen en hebben hier geen spijt van gekregen. Alles was heerlijk . Zowel de rode als witte wijn was lekker. Goede sfeervolle bediening. Ga zeker nog een keer terug! Top!!!