Restaurant Fort H

Herengracht 119 1398 AE Muiden Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Fort H

Heerlijk eten aan de Vecht

Een bijzondere, unieke locatie aan de Vecht. Geniet van de prachtige inrichting en laat je een lekker aperitief inschenken. Werp een blik op de menukaart en je weet het meteen, dit wordt een geweldige eetervaring. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ontspan, laat je nog een lekker drankje inschenken en geniet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fort H

Duur
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik had vooraf....Kleine pittige “steak tartare” met brioche toast en truffelmayonaise....(veel te klein hapje stelde niet veel voor, smaak was ook niet echt geweldig...ik had echt iets anders verwacht. Als hoofdgerecht Boneless spareribs naar Stoker’s geheime recept met koolsla en Mo’s saus
Vreselijk vet vlees bij afruimen ook gezegd echter werd niets mee gedaan. Keuze op de kaart vond ik ook tegenvallen..Bediening was een super lief persoon. Glas wij 6,25 belachelijke prijs.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Hertenham, zeetong, kabeljauw, Chinese flensjes, garnalen cocktail allemaal prima! Het waren zeer ruime porties, maar dan toch wel aan de prijs (€15 voor een garnalencocktail en 29,50 voor een zeetong). Er waren maar twee tafeltjes bezet toen wij (vier man) er waren 18-19.40 uur en daarom was het jammer dat we een tijd op ons hoofdgerecht moesten wachten en dit snel moesten opeten gezien onze afspraak in Amsterdam. Bediening was heel vriendelijk en correct.
Jos48
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima kaart, volop keuze voor hedonisten, smulpapen, fijnproevers, snoepers en anderszins levensgenieters. Uitermate vriendelijke bediening en van de nota aan de eind van de avond word je ook vrolijk. Aanrader en wij komen terug!
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was goed, alleen ik kreeg het verkeerde gerecht wat overigens goed smaakte. Mijn zoons vonden het eten ook erg lekker en zouden hier graag nogmaals willen lunchen of dineren.
De drankjes waren heel redelijk geprijsd. Er werd ondermeer een heel goed glas oude port geserveerd voor een heel schappelijke prijs.
Ik was er wel eens vaker geweest, alleen die keren hebben wij op het terras gegeten. Dit terras heeft een fraai uitzicht op de Vecht
GerYurt .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Redelijk gegeten hier. Alleen, veel te veel knoflook. Nu zijn we niet vies van knoflook, maar er was, zeker in het hoofdgerecht, zo veel toegevoegd dat de smaak van het vlees weg viel. Voorgerecht van zalm was aardig, maar de garnering eigenlijk beter. Dat geeft te denken. Bediening was zo-zo. Moesten soms wel lang wachten en men was niet altijd op de hoogte van wat er geserveerd werd. Bovendien werden we aan het eind van de avond een beetje weggekeken door de bediening. Wel een mooie plek overigens.
Eli V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Pittige gehakt balletjes met aardappelpuree en andijve als dubbel gerecht (25 euro) is wel erg duur. De intresieke waarde van deze maaltijd is waarschijnlijk minder dan 5 euro. Bovendien vond ik het niet echt lekker.
Als voorgerecht had ik een garnalen cocktail. Deze wordt geleverd op een moeilijk eetbare manier in een soort whiskyglas. Bij mij zat er in dit glas een half slabald. Echt slecht qua presentatie. Kortom het geheel is slechtverzorgd en veel te duur. Ik zou zeggen ga in Muiden liever naar De Doelen bij de sluis in Muiden, dit is zelfs iets goedkoper.
Mgreeve .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Een heerlijke plek met goed eten! In het zonnetje genietend van een wijntje met goed gezelschap en gezellige, ontspannen bediening.

Ik vind het een aanrader!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Leuk restaurant met terras. Prima kaart, waar je zelf bepaalt welke gerechten (portiegrootte voorgerecht) je in welke volgorde wilt hebben. Klassieke porties kan echter ook. Koos voor sashimi tonijn en spaghettini zeevruchten. Prima rosé 'Octerra' erbij. Leuk concept, vriendelijke bediening. Hier kom ik graag terug!
JJJH .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op terras gegeten. Vriendelijke ontvangst. Veel lekkere kleine gerechten op de kaart, maakt haast moeilijk kiezen. De zalmtartaar had net wat pittigs, heerlijk. Kwartelboutjes ook prima. Afsluiten met grand dessert is ook geen straf. Prima avond gehad hier.
Marie52 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het eten was prima. Goed klaargemaakt. Goede combinaties. Vreemd concept als het niet goed wordt uitgelegd en meerdere concepten door elkaar lopen. Verwarring aan onze tafel. Buiten was het te koud. binnen veel te heet is onhandig. Neem airco! Wc's vond ik niet fris en dat hoort niet. Ligging en uitzicht was top!!
BrianFlorea .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Dat dit een goede eetgelegenheid was wist ik al, omdat ik hier een paar jaar geleden al eerder had gegeten. Ondertussen is de locatie een of meerdere keren van eigenaar gewisseld. Hoe dan ook, de huidige eigenaar begrijpt het. Het eten was heerlijk en de service was precies goed.

Bij binnenkomst mochten we een plekje uitzoeken. Direct kwam er gekoeld water en werd gevraagd wat we wilden drinken. Toen de onze tafelgenoten arriveerden werden ze direct naar onze tafel geleid, inclusief de vraag wat ze wilden drinken. De ober presenteerde het dagmenu buiten de kaart om en deed dat zo goed, dat we er alle 4 zonder twijfel voor gingen. En daar hadden we geen spijt van.

Zeer korte samenvatting van het eten: Vooraf o.a. coquilles met risotto en meer. Hoofdgerecht roodbaars op de huid gebakken, basilicum en andere bijzondere ingrediënten. Nagerecht kaasplankje én iets met aardbeien.

Dit sprong eruit:
* Niet te vaak, maar precies op tijd vragen wat we wilde drinken
* Een hele lekkere Chardonnay
* De chef-kok kwam zelf aan tafel om iets te vertellen over de gerechten
* We kozen bij het dessert 2 kaasplankjes, waarbij vervolgens van alles 4 stuks werden geserveerd
* In plaats van 2 nagerechten met aardbeien werd het verdeeld over 4 kleinere nagerechten
* Bij elke gang werd een perfecte wijn geserveerd. Bij het kaasplankje Port en een bijzondere dessertwijn uit California bij het nagerecht met aardbeien
* Voor het vertrek vroeg de gastheer nog speciaal hoe alles beviel

Om een lang verhaal niet nog langer te maken. De locatie krijgt een dikke 9. Geen 10, in de hoop dat wat al goed is nog beter wordt.
Lachebekje2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Servicegerichte en vrijwel onzichtbare bediening die er toch steeds op het juiste mment is, leuk concept met relatief kleine gerechtjes, smaak uitstekend en uitstekend bereikbare locatie. Top!
Nanouchka V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Er hebben met zijn vieren heel lekker gegeten bij fort H. Heel fijn om achter het restaurant apart te parkeren en eerst nog een drankje te drinken op het terras.
Daarna heel lekkere gerechtjes die de grote hebben van een tussengerecht. Je kunt er 2 of 3 kiezen. De smaak was uitstekend.
Een hele leuke avond! Bedankt!
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Drie gangenmenu genomen met twee personen. Per gang keuze uit vlees of vis. Met alle allergieën wordt rekening gehouden. Erg lekker gegeten een aanrader.

Vooraf:Coppa di Parma en zalmtartaar.
Hoofdgerecht Kalfsentrecote en Schol met pasta.
Desert: grand dessert
Alle gerechten voorzien van heerlijke sauzen en garnituur
Goede service met wijnadvies bij het gerecht.
Rj.bakker .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Het was een mooie avond om buiten te eten. Mijn vrouw en ik hadden gereserveerd en konden een prima tafel uitzoeken op het terras. Lekker in het zonnetje met uitzicht op de Vecht en jachthaven. Wij zijn goed ontvangen en de bediening begon ook goed tot er meer gasten kwamen. Al snel werd duidelijk dat er te weinig personeel in de bediening was. Als resultaat hebben wij (en anderen) bijzonder lang moeten wachten op ons eten. Zelfs bijschenken van ons drinken kon blijkbaar niet. Uiteindelijk hebben wij na zeer lang wachten op het eten en zonder verdere verontschuldigingen van de bediening helaas een nare nasmaak overgehouden aan ons bezoek bij Fort H. Verder is de prijs kwaliteitverhouding niet in balans. Wij hebben € 95,00 afgerekend voor twee drankjes, een standaard 3 gangen diner en koffie. Wij zullen daarom niet meer bij Fort H dineren.

Roger en Francoise
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mooi restaurant in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten. Ik heb hier nu 2x gegeten, 1x lunch en 1x diner. Beide keren was het eten erg lekker. Mooie porties, goede smaakverhoudingen en heel fijn om na te tafelen. Wel wat aan de dure kant, maar voor af en toe is dat het zeker waard.
Brittculinair .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Fort H met als grote voordeel dat het zonnetje scheen en we buiten op het terras konden dineren.
We hebben gekozen voor 2 gerechten per persoon en we waren onder de indruk van de vissoep, spaghetti met zeevruchten en warme kreeft. Service was goed. Snel adequaat en vriendelijk.
Wijn is echter redelijk aan de prijs en nadeel is ook het uitzicht op de A1 snelweg. Verder een echte aanrader.
Sennamax .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Diner met buitenlandse gasten. Gerechten waren erg goed van smaak, bediening erg correct en vriendelijk. Prijs loopt uiteindelijk toch op als je per persoon drie gerechtjes van de kaart kiest zoals wordt geadviseerd. Maar al met al erg goed en zeker een aanrader. Decor een 7 omdat de opstelling van onze tafel onhandig was voor een toiletgang van een van de aanwezigen. Drie anderen moesten voor haar van tafel.
Annemies G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima eten op een prachtige locatie! We wilden gebruik maken van de dinnerdeal, maar via de website bleken er geen tafels beschikbaar. Toen ik belde, kon ik er alsnog gebruik van maken, heel attent. Overigens was het restaurant nog niet voor de helft gevuld.

Ik heb een tip om hier een populair restaurant van te maken: zorg voor een vrolijke, attente gastheer/gastvrouw die veel sfeer maakt, met gasten praat, iets vertelt over het eten en de wijnkaart, jassen aanneemt en hartelijk groet als je weer weggaat.

De bediening is netjes hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar een paar voorbeelden: er werd niets over de wijnen verteld toen we de wijnkaart vroegen, ze wisten dat ik hier at vanwege de 50-jarige verjaardag van mijn broer maar daar werd niet aan gerefereerd, we werden niet gegroet toen we weggingen.

Dus: ga eens eten bij het Pompstation of Wilde Zwijnen in Amsterdam Oost, let op de bediening en dan begrijpen jullie wat ik bedoel.
Jbroer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zojuist met de familie hier gegeten omdat onze moeder/oma 80 werd. Zorgvuldig uitgezocht een keer langsgekomen vanuit Alkmaar en afgesproken hoe we zouden zitten. We konden niet zitten zoals was afgesproken en hebben in de barruimte moeten eten op houten keukenstoelen en aan oude houten tafels van verschillende hoogte. Met zes personen aan een tafel voor vier personen. Om de verjaardag van onze moeder / oma niet te verpesten toch maar met 12 man aan tafel gegaan. Maar wat een teleurstelling en een hele andere avond dan we hadden verwacht.