Restaurant Fort H

Herengracht 119 1398 AE Muiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fort H

Heerlijk eten aan de Vecht

Een bijzondere, unieke locatie aan de Vecht. Geniet van de prachtige inrichting en laat je een lekker aperitief inschenken. Werp een blik op de menukaart en je weet het meteen, dit wordt een geweldige eetervaring. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ontspan, laat je nog een lekker drankje inschenken en geniet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fort H

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fort H

Roy V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Fijne sfeer, mooie locatie en eten waar je proeft dat er aandacht is besteed aan de smaak van alle gerechten.
Mvg, Roy & Carrie
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goede locatie, zeker in de zon op het prachtige terras! Vriendelijke bediening. Gewoon een gratis karafje kraanwater zodra je gaat zitten, stukjes brood en toebehoren. De witte huiswijn is een aanbeveling.
Mieneke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Een superfijne avond gehad. Wat een mooie plek daar op dat terras. 4-gangen diner is prima, de bediening heel prettig. Wij komen zeker nog eens terug, hoewel het helemaal niet in de buurt is voor ons. Zeer de moeite waard.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hebben hier gegeten met de AH bon.
Je kon per gang kiezen uit twee gerechten.
Voorgerecht de zalm was heerlijk.
De soep was een beetje dun.
De ossehaaspuntjes vielen tegen evenals de salade.
Het toetje de frambozenijs met de brwnie was erg lekker.
We zaten heerlijk buiten (was mooi weer) dus dat maakte veel goed.
De bediening vooral de jongere man was zeer vriendelijke en attent. Komen hier nog wel terug en proberen dan een ander hoofdgerecht. Was evengoed een geslaagde avond.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Sfeervol restaurant, kleinschalig. Gerechten door keuze (klein, middel, groot) afgestemd op individuele behoefte.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening ,heerlijk gegeten en dat alles voor een redelijke prijs. Goed bereikbaar met auto en parkeergelegenheid genoeg en ook nog met de boot aanleggen!!!!
marjoleinek .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben hier op maandag 14 augustus met 4 personen geluncht, het eten was top, de bediening super vriendelijk (gastvrijheid met een gezonde dosis humor) en we konden onze sloep in het haventje bij Fort H aanleggen. Toppie !
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten op een prachtig gelegen, mooi ingericht, rustig terras aan de Vecht. Goede persoonlijke service en mooi opgemaakte heerlijk gerechten.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ruime parkeerplaats, ontvangst duurde wat lang doordat de ober met een klant bleef praten maar na enkele minuten werden wij naar ons tafeltje begeleid. Akoestiek, temperatuur, stoel prima en een ruim tafeltje.
Het 5 gangen amusemenu €42,50 bleek een goede keuze, de gerechten waren verrassend en uitgebalanceerd qua smaak en uitstekend fraai gepresenteerd. Fijn de verschillende wijnen per glas te kunnen bestellen, met gewoon een karaf met water erbij. De nota was in overeenstemming met genoten diner. Aanrader!
Warner K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het restaurant gesitueerd in oude verdedigingswerken van Muiden aan de Herengracht heeft een aangename ambiance en moderne uitstraling. De bediening was vriendelijk en vlot. Onder het genot van een lekker glas rode Merlot kregen we van een smakelijk vier gangen menu voorgeschoteld. Een restaurant om nog e9ns naar terug te gaan.
P W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldig kok, vooral de vis was uitmuntend. , Goede witte huiswijn voor E. 23,50 Mooie omgeving zeker bij mooi weer, prettige bediening, een aanrader.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De kaart was beperkt, er was elke gang keuze uit twee gerechten. Voor ons was dat geen probleem, je nam vis of vlees. Zalige pastrami óf zalmmousse - ossehaasspies óf 3x vis+pasta - allemaal even lekker en crême brulee toe.
Leuke lokatie, niet al te groot, goede sfeer.
l.peterse .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed 4-gangen menu voor € 39,50
Wel beperkte keuze voor AH, maar dit wordt ruim gecompenseerd door het gratis 2e menu.
Mooie locatie in oud fort
Anneli V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was heel lekker en weer eens iets anders dan de meeste plekken rond Muiden!! Ook was de bediening erg vriendelijk en meedenkend.
VdJ .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ik kom hier al jaren. Ontvangst prettig en persoonlijk. Kwaliteit van het eten is goed, heerlijke wijnen. Ditmaal was de wachttijd wat langer dan ik gewend ben..
Inrichting restaurant is niet spectucalair, maar prima. Toiletten zijn aan een opknapbeurtje toe. Zeeppomp hangt er, is vol, maar doet het niet. Jammer, want dat soort details maken het niet af.
Math V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Relatief duur en kleine gerechten. Wel lekker.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vriendelijke vlotte bediening en heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding mooi in evenwicht.
Als tip wil ik meegeven, laat aub de kaarsjes branden op de tafels van vertrokken gasten! Staat zoveel gezelliger.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De bediening, het eten waren perfect. Mooie rustige locatie, kortom voor herhaling vatbaar.
Het voorgerecht en en hoofd gerecht waren zeer goed, het hoofdgerecht (kabeljauw) was zeer goed van smaak.
Ook het toetje was perfect,
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik had er meer van verwacht gezien de recensies, maar de ontvangst door de manager was niet vriendelijk, was niet te verstaan en de keus met de ah restaurantactie was niet groot. Bij het voorgerecht zat een aardappelsalade die volgens mij recht uit een bakje van de supermarkt kwam. hoofdgerecht was lam of vis,ook nogal een rare keus als je van geen van beide houd. Als je meedoet aan deze actie doe je dit zodat mensen nog eens terug komen. Het nagerecht was ook niet echt geweldig, een paar aardbeien met vanille-ijs en saus rechtstreeks uit de supermarkt! Jammer want het restaurant zelf zag er leuk uit.Maar ik ga er niet meer heen.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede kwaliteit maaltijd en zeer vriendelijke bediening op een mooie locatie aan het water vlak bij het centrum van Muiden.