Restaurant Fort H

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Fort H

Heerlijk eten aan de Vecht

Een bijzondere, unieke locatie aan de Vecht. Geniet van de prachtige inrichting en laat je een lekker aperitief inschenken. Werp een blik op de menukaart en je weet het meteen, dit wordt een geweldige eetervaring. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ontspan, laat je nog een lekker drankje inschenken en geniet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fort H

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fort H

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben weer voortreffelijk gegeten bij forth!
De keuze en samenstelling van de verschillende voor- hoofd- en nagerechten is uitstekend. De bediening is prima. Een aanrader!
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Na de wandeling van de tweede etappe van het LAW 15 trakteerden wij ons zelf op een culinarisch diner in Fort H. Het was in één woord: voortreffelijk. De gerechten waren prima gebalanceerd van smaak, uitstekend opgediend door een uitermate vriendelijke bediening. Voor ons was het top!!! Zeer warm aanbevolen door een groep die van smullen houdt en dat regelmatig doet.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede service met oprechte interesse in de gast. Daarnaast is het eten erg lekker en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader! Ik kom snel terug.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een heerlijk eten en uitstekende service! Een echte aanrader!
monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, en vriendelijke bediening. Heel gemakkelijk om de kaart aan te passen aan je wensen.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk geholpen. Goed betaalbaar met de 50% actie. Indien dit niet het geval was waren we in Almere gebleven.
Alain G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Alsof je een warme handschoen aantrekt. Eten is goed, bediening is attent en persoonlijk. Inrichting is sfeervol en aangenaam.
frits A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Netjes ontvangen in restaurant. Er was één tafel bezet en wij konden zelf een plaatsje zoeken. We begonnen met Joost gerookte zalm ( was heerlijk ) mijn partner begon met Coquilles . De tweede gang kozen we beide voor kabeljauw op een bedje van puree met spinazie . We sloten af met een kaasplankje en een uitmuntende port uit 1999. Een heerlijke avond gehad.
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten ! Voor hoofd en nagerecht, 4 personen en allemaal blij en voldaan!!
Aanrader!!!
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten, smaakvol en topkwaliteit eten!! En mooi opgemaakte borden! Zeker voor herhaling vatbaar! Top kok! Met z’n 4ren genoten van de avond!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
zeer en zeer teleurstellend de deur uit gegaan. Niet zo gek dat het erg rustig was in het restaurant want de service is ver te zoeken, bovendien was het eten zeer onsmakelijk. Prijs/kwaliteit klopt totaal niet.

De dame in de bediening was erg arrogant en heeft totaal geen verstand van zaken. Wij wonen in de buurt en zullen nooit meer terug komen.
j_schiphorst .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
een zeer vriendelijk ontvangst door het personeel ook het personeel onderling een zeer goede samenwerking en de gerechten waren zeer smaakvol leuk opgediend en ruim voldoende. Een restaurant die ik een ieder kan aanbevelen een woord TOP
Elvie B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor wat betreft de prijs kwaliteit verhouding: wij boekten met de AH actie en die was prima. Er was een verassend AH menu in elkaar gezet. De wijnen werden royaal geschonken en als kers op de taart noem ik graag dat er automatisch en zonder vragen een karaf (kraan) water op tafel werd gezet, chapeau.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Op een werkelijk schitterende locatie met een prachtig terras aan het water en met vrije parkeerplaatsen genoten van een perfect 4 gangen ah bonnen diner. Eerst als voorgerecht een lekkere vitello tonato , toen een verrukkelijk aardappel/truffel soepje en als hoofdgerecht een heerlijk kippetje op een bedje van aardappelpuree en zuurkool uit het vat. Afgesloten met een eenvoudig kaasplankje en koffie met friandises toe. De brasserie is knus en vriendelijk ingericht en een deskundige bediening zorgt voor een perfect geheel en dat alles tegen beslist vriendelijke prijzen gelet op het hoge kwaliteit van het geborene. Een aanrader op nog een keer terug te gaan.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Deze keer op dinsdagavond bij Fort H gegeten. Er waren 2 Ah menuutjes waar je uit kon kiezen. Maakt niet uit wat je kiest alles was lekker en mooi gepresenteerd. Omdat het dinsdag was was het niet druk in dit jaargetijde. Prettige en snelle bediening deze keer.. Komen zeker nog een keer terug..
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was een heerlijk nazomer zonnetje, dus konden we op het leuke terras lunchen. De vriendeljke bediening liet niet lang op zich wachten. We bestelden eerst een koffie en een fris. We kregen voor twee personen zomaar voor ' bij de koffie' , twee stukken nogat met amandelen, twee kleine stroopwafels en eigen gemaakte caramel amandel koekjes. Top! Dat begon heel goed. Het vervolg van onze lunch was net zo goed. De vitello tonato, het vlees en visgerecht en het waanzinnig lekkere toetje 'de chocolade pizza' waren allen zeer goed. Wij komen zeker terug.
patricia.arnoud .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten met vrienden, gebruikmakend van de AH kortingsbon. De gerechten waren lekker, we hadden niet het gevoel dat het minder was omdat we gebruikmaakte van de korting. Leuke sfeer en aardige bediening.
Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar zeker een aanrader een ander voordeel is dat ze een eigen parkeer plaats hebben .
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
leuke kaart met optie voor klein. middel of groot gerecht!