Restaurant Fort H

Herengracht 119 1398 AE Muiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fort H

Heerlijk eten aan de Vecht

Een bijzondere, unieke locatie aan de Vecht. Geniet van de prachtige inrichting en laat je een lekker aperitief inschenken. Werp een blik op de menukaart en je weet het meteen, dit wordt een geweldige eetervaring. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ontspan, laat je nog een lekker drankje inschenken en geniet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fort H

P W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldig kok, vooral de vis was uitmuntend. , Goede witte huiswijn voor E. 23,50 Mooie omgeving zeker bij mooi weer, prettige bediening, een aanrader.
l.peterse .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed 4-gangen menu voor € 39,50
Wel beperkte keuze voor AH, maar dit wordt ruim gecompenseerd door het gratis 2e menu.
Mooie locatie in oud fort
Anneli V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was heel lekker en weer eens iets anders dan de meeste plekken rond Muiden!! Ook was de bediening erg vriendelijk en meedenkend.
VdJ .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ik kom hier al jaren. Ontvangst prettig en persoonlijk. Kwaliteit van het eten is goed, heerlijke wijnen. Ditmaal was de wachttijd wat langer dan ik gewend ben..
Inrichting restaurant is niet spectucalair, maar prima. Toiletten zijn aan een opknapbeurtje toe. Zeeppomp hangt er, is vol, maar doet het niet. Jammer, want dat soort details maken het niet af.
Math V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Relatief duur en kleine gerechten. Wel lekker.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vriendelijke vlotte bediening en heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding mooi in evenwicht.
Als tip wil ik meegeven, laat aub de kaarsjes branden op de tafels van vertrokken gasten! Staat zoveel gezelliger.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De bediening, het eten waren perfect. Mooie rustige locatie, kortom voor herhaling vatbaar.
Het voorgerecht en en hoofd gerecht waren zeer goed, het hoofdgerecht (kabeljauw) was zeer goed van smaak.
Ook het toetje was perfect,
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik had er meer van verwacht gezien de recensies, maar de ontvangst door de manager was niet vriendelijk, was niet te verstaan en de keus met de ah restaurantactie was niet groot. Bij het voorgerecht zat een aardappelsalade die volgens mij recht uit een bakje van de supermarkt kwam. hoofdgerecht was lam of vis,ook nogal een rare keus als je van geen van beide houd. Als je meedoet aan deze actie doe je dit zodat mensen nog eens terug komen. Het nagerecht was ook niet echt geweldig, een paar aardbeien met vanille-ijs en saus rechtstreeks uit de supermarkt! Jammer want het restaurant zelf zag er leuk uit.Maar ik ga er niet meer heen.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede kwaliteit maaltijd en zeer vriendelijke bediening op een mooie locatie aan het water vlak bij het centrum van Muiden.
De Koot V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gevarieerde kaart met keuze uit verschillende grootte van gerechten. Ook onze vegetariër heeft heerlijk gegeten als is het wel jammer dat er geen vegetarische gerechten op de kaart staan. Bediening was top en buiten eten met zicht op de Vecht en ondergaande zon maakt het allemaal compleet.
VdJ .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Als altijd heerlijk eten met prima wijn erbij. Prima geholpen en heerlijk gegeten.
De nieuwe bedrijfsleider Wim (bekend in Muiden) is een aanwinst!
Doeidan .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellige locatie, zowel op het terras en in het fort. We hebben een keuze gemaakt uur het AH menu.het was erg lekker. Alleen moesten we wel erg lang wachten tussen de gerechten door. De samenwerking tussen keuken en bediening klopte niet.vaak stonden de gerechten al een tijdje klaar voordat de discussies tussen de kok en bediening afgelopen waren.( wij konden op de keuken kijken..
carinaboss .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassende locatie. Heerlijk buiten kunnen zitten. Zeer vriendelijke bediening. Ruime keus. Lekker gegeten.
Wij komen zeker terug.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Kwaliteit ossehaas slecht - reden , omdat het een IENS menu betrof............dan moet het toch allemaal wat goedkoper........jammer!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Alles was perfect. Prachtige plek, heerkijk eten, fijne bediening. Ook zonder AH actie kom ik terug. Zeker als het mooi weer is, want het terras is ook zeer aantrekkelijk
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie presentatie en buiten heerlijk op het terras gezeten uitkijkend op de boten die langs varen. Wel prijzig, maar wel een culinair hoogstandje
Marionne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten (met de AH-kaarten)! Steeds keuze tussen twee gerechten, vooraf nog eerst buiten wat gedronken. Sfeervol terras, tuin goed onderhouden, mooi gelegen aan de rivier De Vecht.
Prima bediening, vriendelijk personeel, attent maar niet opdringerig.
Kortom, we komen graag een keer terug!
Marcelina V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij hebben met ons wandelgroepje heerlijk gegeten, heel gastvrij ontvangen en de service was prima. We gaan zeker nog eens terug.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk een goede service, heerlijk eten :). Wij komen graag nog een keer
Len B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
prima ontvangst en leuke menukaart met kleine gerechten, gunstig als je luncht. Heerlijk asperges gegeten en lekker wijntje erbij. Was voor herhaling vatbaar!