Restaurant Fort H

Herengracht 119 1398 AE Muiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fort H

Heerlijk eten aan de Vecht

Een bijzondere, unieke locatie aan de Vecht. Geniet van de prachtige inrichting en laat je een lekker aperitief inschenken. Werp een blik op de menukaart en je weet het meteen, dit wordt een geweldige eetervaring. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ontspan, laat je nog een lekker drankje inschenken en geniet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fort H

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fort H

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
!Heel goed gegeten kom hier zeker terug.het gezelschap bestond uit 7 personen een ieder beoordeelde het eten goed
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima gegeten , kwaliteit erg goed , heerlijke wijn , service prima ,ivm Iens korting dit restaurant gekozen , nooit eerder geweest was een zeer welkome verassing , zeker voor herhaling vatbaar.
Cindy Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super leuk ontvangen door Merel. Perfect gegeten en buiten de kaart om heeft mijn dochter van 7 heerlijk frietjes met frikandel gegeten. Wij komen zeker terug
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten (lunch) was lekker, gastheer vriendelijk, ook met jas aannemen bij binnenkomst en totaal niet 'opdringerig' (zoals hij zelf zei 'ik wil niet opdringerig zijn'). We komen graag nog eens terug. De 50% korting deal via iens is natuurlijk altijd leuk!

Gelegenheid: alle opties van toepassing, minder/niet geschikt voor kinderen.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Voor de eerste keer heerlijk gegeten in Fort H. Zeker een aanrader. Met zijn viertjes diverse gerechten van de kaart gegeten en ze waren allemaal erg smakelijk. Zelf kan ik met name de kabeljauw aanraden. Goede bediening, lekkere huiswijnen en rustige ambiance. Kortom geslaagd.
michiel H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was echt voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen die van uit eten een echt bijzonder uitje wil maken.
Tekst "Loesje": Geniet nooit met mate...
Dat geldt iig ook voor Fort H
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prachtige locatie in een oud fort. De temperatuur in de ruimte was veel te hoog. Het 3 gangen menu was behoorlijk aan de prijs in relatie tot de kwaliteit. De zeebaars was smakeloos. Het wild was wel goed. De wijn was ook te duur. Geen herhaling hier voor mij.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben weer voortreffelijk gegeten bij forth!
De keuze en samenstelling van de verschillende voor- hoofd- en nagerechten is uitstekend. De bediening is prima. Een aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijn restaurant. Lekker gegeten met onze kinderen. In 3 gangen menu zit veel afwisseling. Wij komen zeker terug.
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Na de wandeling van de tweede etappe van het LAW 15 trakteerden wij ons zelf op een culinarisch diner in Fort H. Het was in één woord: voortreffelijk. De gerechten waren prima gebalanceerd van smaak, uitstekend opgediend door een uitermate vriendelijke bediening. Voor ons was het top!!! Zeer warm aanbevolen door een groep die van smullen houdt en dat regelmatig doet.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede service met oprechte interesse in de gast. Daarnaast is het eten erg lekker en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader! Ik kom snel terug.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een heerlijk eten en uitstekende service! Een echte aanrader!
monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, en vriendelijke bediening. Heel gemakkelijk om de kaart aan te passen aan je wensen.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk geholpen. Goed betaalbaar met de 50% actie. Indien dit niet het geval was waren we in Almere gebleven.
Alain G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Alsof je een warme handschoen aantrekt. Eten is goed, bediening is attent en persoonlijk. Inrichting is sfeervol en aangenaam.
frits A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Netjes ontvangen in restaurant. Er was één tafel bezet en wij konden zelf een plaatsje zoeken. We begonnen met Joost gerookte zalm ( was heerlijk ) mijn partner begon met Coquilles . De tweede gang kozen we beide voor kabeljauw op een bedje van puree met spinazie . We sloten af met een kaasplankje en een uitmuntende port uit 1999. Een heerlijke avond gehad.
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten ! Voor hoofd en nagerecht, 4 personen en allemaal blij en voldaan!!
Aanrader!!!
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten, smaakvol en topkwaliteit eten!! En mooi opgemaakte borden! Zeker voor herhaling vatbaar! Top kok! Met z’n 4ren genoten van de avond!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
zeer en zeer teleurstellend de deur uit gegaan. Niet zo gek dat het erg rustig was in het restaurant want de service is ver te zoeken, bovendien was het eten zeer onsmakelijk. Prijs/kwaliteit klopt totaal niet.

De dame in de bediening was erg arrogant en heeft totaal geen verstand van zaken. Wij wonen in de buurt en zullen nooit meer terug komen.