Restaurant Floyd

Ahoyweg 10 3084 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Floyd

In een moderne en relaxte setting kun je hier genieten van diverse smaakvolle dinergerechten. De vriendelijke medewerkers van Floyd in Rotterdam staan graag voor u klaar. Met een selectie van pure en trendy gerechten wordt de menukaart aan het seizoen aangepast. 3 gangenmenu à _ 34,50 p.p. (excl. drankjes).

Meer informatie over restaurant Restaurant Floyd

6,8
6,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Floyd

Herke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was redelijk tot goed. De bediening was slecht. Geen overzicht, drankbestellingen die ook na herhaaldelijk vragen niet worden gebracht. Uitleg bar werkt niet efficiënt. Daar heb ik als klant geen boodschap aan. Je moet je collega's niet afvallen ten overstaan van klanten. Qua eten een aanrader, maar qua service zeer zeker niet. Heel jammer. Concept is goed uitvoering slecht!
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prettige ontvangst en bediening. Er wordt prima rekening gehouden met het tempo ivm start tijd programma.
Een tip; drankjes zijn belangrijk voor een restaurant (en de gasten). We moesten een paar keer "wuiven" om aandacht te trekken om een extra drankje te bestellen. Misschien iets vaker aan de tafel gaan vragen of alles naar wens is en of er iemand nog iets wilt drinken. Dan is het helemaal top.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima plek om voor concert te eten. Er beperkte kaart, wel lekker , alleen prijs kwaliteit niet oké. Voor een tonijnburger met friet € 21.50 afrekenen, mmmm beetje veel
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gastvrije en vriendelijke bediening.
Heerlijke gerechten.
Keuze menu was toereikend.
Zeker aan te raden voor als je een concert in Ahoy bezoekt, daar dit restaurant in de Ahoy zit.
Je bent al ter plaatse en geniet in alle rus van een heerlijk diner!
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De menukeuze was echt VEEL te beperkt! Het eten wat we kregen deed in mijn optiek niet onder voor een snackbar, maar daar lagen de prijzen te hoog voor! Daarnaast had ik hele droge witte wijn besteld, met nadruk op heel droog, bijvoorbeeld een Chauvignon blanc, maar kreeg iets anders, meer in de richting van een Chardonnay.
Ik had me verheugd op het etentje voor het concert, maar wij waren daar behoorlijk teleurgesteld over. De koffie was lekker!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
beperkte menu keuze maar prima service en goede kwaliteit in een gezellige sfeer en vlotte bediening
prima gelegenheid voor een avondje Ahoy
Malcolm D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede kwaliteit eten. Door de hostess naar de tafel gebracht, maar niemand gewaarschuwd dat wij er zaten. Dit is killing. Er moet direct iemand komen om een drankje op te nemen, en zorgen dat er een menukaart is. Personeel moet, alerter zijn dat borden weggehaald kunnen worden, en/of men nog iets anders wil bestellen.
Jammer, want wel heel vriendelijk en enthousiast personeel, maar de leiding ontbreekt. Afrekenen daarentegen ging snel en zeer correct.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Beetje rommelige entree. Bediening was attent en vriendelijk. Voorgerecht (salade met kip) was goed. Het hoofdgerecht (Rotterdamse burger met frites) was teleurstellend. De burger was net niet gaar, het broodje was droog en de frites was niet fris en knapperig.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer onervaren personeel, duidelijk niet goed ingewerkt. Jammer.
Moesten lang op de koffie wachten, bonen waren op en moesten van ver weg komen.
trudy C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wel jammer dat er niet gevraagd werd of men mayonaise bij de patat wilde.
En we misten het koekje bij de koffie.
Verder volgend jaar weer!!
cobiedrooger .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Slechte prijs kwaliteits verhouding en om half 7 waren er al 2 voorgerechten op.
Voor ons geen Floyd meer, jammer want het restaurant ziet er gezellig uit
Ids T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
we hadden gekozen voor een drie gangen menu (waren met 10 personen)van de drie voorgerechten waren twee reeds niet meer voorradig. er werd ons toen wat brood en een fles wijn aangeboden (we diende wel voor 10 personen het drie gangen menu te betalen waarvan wij dus maar twee hebben gekregen
de wachttijd was erg lang
Activerica .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ieder jaar gaan wij naar de NOTP, al vijftien jaar. De laatste jaren voorafgaand daaraan dineren wij altijd bij Floyd. Deze keer nogal teleurstellend. Wij hadden gereserveerd, kwamen om 18.30 uur binnen en toen bleken 2 van de 3 voorgerechten al uitverkocht..... Dit werd ons vrijwel direct meegedeeld zonder alternatief te bieden behalve een mandje stokbrood. Een kwartier later boden ze en plankje met wat worst, kaas en olijven aan. Dat was in ieder geval iets.
De menu keuzes vielen verder nogal tegen en zeker de prijs kwaliteitsverhouding. Daarnaast was de bediening nogal slordig.
Kortom zeker geen aanrader waard en in verhouding tot voorafgaande jaren een afknapper.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Slechter ontvangst, onduidelijk ingang, geen uitleg over menu(buffet) geen prijzen vermeld en waarschijnlijk ook niet alles afgerekend, is ook slecht
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij binnen komst keek iedereen ondanks een reservering, vreemd aan. Schijnbaar de verkeerde ingang genomen, wat overigens logischer is dan de uit eindelijke ingang. Kregen geen kaart, bleek om een buffet te gaan, werd niet uitgelegd en konden we op de site ook niet ontdekken. Gerechten werden niet uitgelegd, stonden ook geen bordjes bij. Prijs werd niet vermeld en bij vertrek kregen ween rekening gepresenteerd van 53 euro met lunch arrangement vermeld, ondanks dat 6 glazen wijn gedronken hadden, is dit dan inclusief?
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten is heerlijk, niks op aan te merken ! Uitgebalanceerde smaken komen subtiel samen ! Inrichting is saai, lelijke tapijt tegel vloer. Service is redelijk: Rommelig ontvangst; 1 dame voor ontvangst en het placeren van de gasten. Hierdoor sta je onnodig lang te wachten.

Bedienend personeel staat er in overvloed en te niksen en rond te lopen als de gasten geholpen zijn. Voorgerecht werdt snel uitgeserveerd. Nadat deze op was kwam ook snel (lees te snel) het hoofdgerecht. Zo hadden we binnen 20 minuten voor- en hoofdgerecht op tafel staan. Het leek wel of we supersnel weer weg moesten. Het dessert stond wederom met snel (lees te snel) op tafel. Lekkere witte huiswijn gedronken bij de gerechten. Het dessert was nog niet op en toen werdt er al gevraagd of er koffie wilden. Snel maar afgerekend en een rondje in Ahoy gelopen. Lekker gegeten maar niet voor herhaling vatbaar !
Tieleman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Salade Cesar was treurig! Drie stukjes kip en wat kleffe salade voor twaalf euro. De hamburger die volgde was niet veel beter met klef koud broodje en moddervette friet voor te veel geld.
Was hier voor het eerst en gelijk voor het laatst.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vooraf gereserveerd, helaas stonden we vast in een file. Na ruim een half uur gebeld om door te geven dat we wat later zouden komen. Dat was niet meer nodig werd ons verteld, ze hadden ons tafeltje na 20 minuten al weggegeven. Wat is dan het nut van reserveren waarin je een telefoonnummer en emailadres achterlaat?
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Lunch was niet lekker! 3 bitterballetjes en wat sla zonder dressing voor 14.50?
Partner had de zeebaars, deze was niet lekker en geserveerd in de een geperste bal! Droog en smakeloos! Jammer!