Restaurant Floyd

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Floyd

trudy C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wel jammer dat er niet gevraagd werd of men mayonaise bij de patat wilde.
En we misten het koekje bij de koffie.
Verder volgend jaar weer!!
Ids T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
we hadden gekozen voor een drie gangen menu (waren met 10 personen)van de drie voorgerechten waren twee reeds niet meer voorradig. er werd ons toen wat brood en een fles wijn aangeboden (we diende wel voor 10 personen het drie gangen menu te betalen waarvan wij dus maar twee hebben gekregen
de wachttijd was erg lang
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Slechter ontvangst, onduidelijk ingang, geen uitleg over menu(buffet) geen prijzen vermeld en waarschijnlijk ook niet alles afgerekend, is ook slecht
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij binnen komst keek iedereen ondanks een reservering, vreemd aan. Schijnbaar de verkeerde ingang genomen, wat overigens logischer is dan de uit eindelijke ingang. Kregen geen kaart, bleek om een buffet te gaan, werd niet uitgelegd en konden we op de site ook niet ontdekken. Gerechten werden niet uitgelegd, stonden ook geen bordjes bij. Prijs werd niet vermeld en bij vertrek kregen ween rekening gepresenteerd van 53 euro met lunch arrangement vermeld, ondanks dat 6 glazen wijn gedronken hadden, is dit dan inclusief?
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten is heerlijk, niks op aan te merken ! Uitgebalanceerde smaken komen subtiel samen ! Inrichting is saai, lelijke tapijt tegel vloer. Service is redelijk: Rommelig ontvangst; 1 dame voor ontvangst en het placeren van de gasten. Hierdoor sta je onnodig lang te wachten.

Bedienend personeel staat er in overvloed en te niksen en rond te lopen als de gasten geholpen zijn. Voorgerecht werdt snel uitgeserveerd. Nadat deze op was kwam ook snel (lees te snel) het hoofdgerecht. Zo hadden we binnen 20 minuten voor- en hoofdgerecht op tafel staan. Het leek wel of we supersnel weer weg moesten. Het dessert stond wederom met snel (lees te snel) op tafel. Lekkere witte huiswijn gedronken bij de gerechten. Het dessert was nog niet op en toen werdt er al gevraagd of er koffie wilden. Snel maar afgerekend en een rondje in Ahoy gelopen. Lekker gegeten maar niet voor herhaling vatbaar !
Tieleman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Salade Cesar was treurig! Drie stukjes kip en wat kleffe salade voor twaalf euro. De hamburger die volgde was niet veel beter met klef koud broodje en moddervette friet voor te veel geld.
Was hier voor het eerst en gelijk voor het laatst.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vooraf gereserveerd, helaas stonden we vast in een file. Na ruim een half uur gebeld om door te geven dat we wat later zouden komen. Dat was niet meer nodig werd ons verteld, ze hadden ons tafeltje na 20 minuten al weggegeven. Wat is dan het nut van reserveren waarin je een telefoonnummer en emailadres achterlaat?
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Lunch was niet lekker! 3 bitterballetjes en wat sla zonder dressing voor 14.50?
Partner had de zeebaars, deze was niet lekker en geserveerd in de een geperste bal! Droog en smakeloos! Jammer!
Activerica .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Uitstekend gegeten. Prijs kwaliteit verhouding prima. Alles was lekker! Zeker een aanrader. We hadden een menu dat uit drie gangen bestond. Was heel goed. De bediening was professioneel, vriendelijk en gaf je het gevoel lekker een avond uit te zijn.
Gewoon heel goed. Het enige minpuntje was de zanger die ze voor deze avond hadden ingehuurd. Dat was wat te hard waardoor je nauwelijks nog een gesprek kon voeren.
Passsie77 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het ontvangst was correct en we werden netjes naar ons tafeltje gebracht. Na een kwartier wachten maar eens een serveerster aangesproken of we iets te drinken mochten bestellen. Het wachten op de bedieing was overigens de rode draad tijdens ons bezoek. Ongelooflijk hoe lastig je contact kon krijgen met die mensen. Ze zoeken gewoon geen (of veeeel te weing) contact met de gasten! Wij waren niet de enige. Ook de tafel naast ons werd een stel behoorlijk geirriteerd, na diverse voorvallen als, drinken bestellen en dit niet krijgen, dus weer vragen etc...

Het eten was gewoon goed, als je tenminste geen sterren menu verwacht. Alleen bij mij was de risotto enigszins lauw. Vlees was heerlijk mals, miste alleen wat perper en zout. Dat uiteindelijk zelf maar bij mensen gaan vragen 2 tafels naast ons. De reden is hierboven al omschreven.
Opzich een prima tent, maar het schort hem aan de bediening.
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Twee bij restaurant Floyd gegeten en beide keren viel het helaas tegen. Service duurde lang ondanks dat het rustig was en het eten was droog of teveel overheersend door 1 bepaald soort kruiden.
Persoonlijk zou ik hier niet nog een keer gaan eten.