Restaurant Floyd

Ahoyweg 10 3084 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Floyd

In een moderne en relaxte setting kun je hier genieten van diverse smaakvolle dinergerechten. De vriendelijke medewerkers van Floyd in Rotterdam staan graag voor u klaar. Met een selectie van pure en trendy gerechten wordt de menukaart aan het seizoen aangepast. 3 gangenmenu à _ 34,50 p.p. (excl. drankjes).

Meer informatie over restaurant Restaurant Floyd

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Floyd

• Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ondanks dat we veel te vroeg waren (men was nog aan het opstarten) zeer gastvrije ontvangst. Uitstekend gegeten en zonder stress op tijd voor het concert! Complimenten.
microkid .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima eten, maar voor dat geld had ik had ik wel bijgerechten verwacht, zoals frietjes, gebakken aardappeltje en groente. Nu kregen we een bord met een stuk vlees en wat garnituur, beetje karig.
pienlucieer .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het eten was ver beneden niveau. Zeker voor de 36 euro voor 3 gangen. Voorgerecht droog. Hoofdgerecht een steak op erwten . Nagerecht zo vies niet gegeten
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Personeel was onervaren. Drankjes werden aangegeven ipv netjes neergezet. Er werd veel te veel wijn in de glazen geschonken. Het voorgerecht , vitello, was netjes opgemaakt. Helaas zat tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht bijna 50 minuten. De bon voor de keuken scheen verdwenen te zijn... De hoofdgerechten waren niet geheel wat het zijn moest de geserveerde aardappel partjes waren niet gaar en de geserveerde asperges waren maar voor 60 procent eetbaar. Ze waren niet goed bereid en de stelen heel hard. Heg nagerecht was goed en gevarieerd. Bovenstaande in acht nemend uus ons bezoek tegengevallen.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk relaxt gegeten bij jullie vóór het concert van the Kelly family begon. Gezellige sfeer en echt lekker eten! Voor herhaling vatbaar!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne snelle bediening. Lekker binnendoor naar de zaal. De aanloop naar het concert volkomen op ons gemak. Kortom, een aanrader vóór een concert of andere voorstelling.
T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bijna 6 euro voor een klein rond broodje is naar mijn idee vlink aan de prijs .
Lijkt mij ook wel een idee dat dit van te voren wordt gemeld aan de klanten
M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
uitzonderlijk vriendelijke bediening, kunnen veel horeca's een voorbeeld aan nemen............................................!
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het voorgerecht stond al even in de keuken, zag er wat droog uit en niet smakelijk, voorbereiding prima maar wel ten koste van de kwaliteit.
hoofdgerecht groente en saus wat karig, vlees wordt daardoor wat droog om te eten
dessert was heerlijk en heel feestelijk opgediend in een glas
V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Duurde veel te lang.. daardoor voelden we ons opgejaagd, omdat we wel op tijd bij de voorstelling wilden zijn. Niet goed dus. Bij het afrekenen werkte het pin automaat aanvankelijk niet. Opnieuw weer wachten.
G.H.G. V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hadden allebei een aantal allergieën. Er werd uitgebreid de tijd genomen om als in kaart te brengen en ons te adviseren wat we en wat niet kon.

Het was super. Volgend jaar zijn we er weer.
Arend S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Iets te kleine tafeltjes voor 2 personen. Leuke menukeuze en creatief opgemaakt. Schikking iets ruimer opzetten maakt het minder vol. Ontvangst uiterst vriendelijk en bediening ook, zeker gelet op de vele stagiaires.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gegeten, voorgerecht iets te lang klaar gestaan, waardoor de zalm hard begon te worden. Mis en place gewoon afdekken met folie. kwaliteit/prijs uitstekend.
Josee D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Na tenniswedstrijden in Ahoy een heerlijk 3gangen menu gegeten. Per voor of hoofd gerecht keuze uit 3 gerechten: vis, vlees of vegetarisch.
A. Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
lekker gegeten. in eigen tempo de komst van de gerechten kunnen bepalen. zeker voor herhaling vatbaar bij een evenement in ahoy.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Na een behoorlijke vertraging(File), was t geen enkel probleem dat t menu een beetje werd aangepast voor ons zodat wij op tijd bij de Vrienden van Amstel zouden zijn.
Leuke gesprekken gehad met t zeer vriendelijke personeel.
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Prima om even te eten voor een evenement. Wij hebben hier gegeten voor de Vrienden van Amstel, misschien kwam het ook door de drukte, maar het eten was merkbaar niet vers bereid.
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten was erg lekker. Hele aardige bediening en tempo was ook goed. We konden rustig eten en drinken en waren daarna ruim op tijd bij het concert in Ahoy.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
ieder jaar voor de Vrienden van Amstel gaan we bij Floyd eten. In 2018 is het diner echter minder sjiek en uitgebreid geworden. De gerechten zijn kleiner, de prijzen echter niet. Uiteindelijk op kwaliteit/hoeveelheid & prijs combinatie besloten dat we volgend jaar op zoek gaan naar een ander restaurant.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima eten alleen jammer dat de gewone menukaart aangepast word net voor Amstel live naar 3 gangen diner. Verder prima eten