Restaurant Floyd

Ahoyweg 10 3084 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Floyd

In een moderne en relaxte setting kun je hier genieten van diverse smaakvolle dinergerechten. De vriendelijke medewerkers van Floyd in Rotterdam staan graag voor u klaar. Met een selectie van pure en trendy gerechten wordt de menukaart aan het seizoen aangepast. 3 gangenmenu à _ 34,50 p.p. (excl. drankjes).

Meer informatie over restaurant Restaurant Floyd

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Floyd

Kees G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Wat een gejaagdheid. Je kon nog net het laatste hapje weg proppen en het volgende stond er weer. Vragen om nog even te wachten met hoofdgerecht werkte, maar toen was het lauw. Kortom teveel gericht op omzetsnelheid.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Voorafgaand aan Vrienden van Amstel Live hier gegeten. Keurige ontvangst. Ietwat kille zakelijke inrichting, de tafels staan zeer close naast elkaar wat zichtbaar voor andere gasten wat onwennig was. De gesprekken kun je letterlijk 100 % mee luisteren, is mijn inziens geen gewenst situatie. De gerechten waren van prima kwaliteit, portionering zou wel iets groter mogen. Daar heeft een gemiddelde gast net niet genoeg aan. Bediening zeer attent en welwillend, maar hier ook zichtbaar wat jonge onervaren bedieningsleden. Kortom, hier een tevreden gast.
Met vriendelijke groet.
Piet van den Bosch
R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Wij hadden op website gekeken naar het menu! Menu was blijkbaar al van september veranderd dus dat was erg teleurstellend en de prijs die op de website staat klopt ook niet.
P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Naarmate het drukker werd, kon keuken en bediening het duidelijki niet meer aan. De wijn kwam bijna na het hoofdgerecht (het was dat wij de bediening nogmaals aanspraken wanneer we de glazen konden verwachten) en de frietjes kwamen daadwerkelijk toen we het hoofdgerecht al op hadden. Hoorden meerdere mensen klagen terwijl het toch een 'set dinner' is dus geen ingewikkelde 'a la carte'...
H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
prima plek om te eten voor een concert in Ahoy, de rest van dit bericht is omdat je recensie op zijn minst 120 tekens moet bevatten wat uiteraard echt maf is
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Het perfecte restaurant om te genieten van een uitstekend theatermenu. Smakelijk, gevarieerd, efficiënt, gunstig geprijsd met prima service.
Patrice W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Bediening was vriendelijk, maar niet accuraat. Hadden geen idee wat voor wijn en water op de kaart stond, duurde zeer lang voordat de bestelling van de drank doorkwam.
Het hoofdgerecht liet op zich wachten, zelfs zolang dat we te laat de zaal in konden. Teleurstellend!
Silger .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Wat we gegeten hebben was lekker. Maar door sloomheid vd keuken cq bediening geen dessert kunnen eten ivm begin concert. Om 6 uur gereserveerd en vervolgens te laat voor het concert dat om 8 uur begon. Heel slecht dus.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
het eet was goed, er werd ook goed geluisterd naar allergie.
De bediening was mss een beetje rommeling.
verder was het oke.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Bestelling was opgenomen, serveerster kwam nogmaals terug om te vragen of we er patat bij wilden hebben. Deze optie zag ik niet op de kaart staan. ( later bleek het tafeltje naast ons te klagen dat zij geen patat hadden waarop de serveerster zei dat ze dat was vergeten te vragen, hierbij liep ze weg, de mensen kregen het ook niet) het voorgerecht hadden we binnen 3 minuten. Na 30 minuten was t lege bord nog niet opgehaald. Ook werd er niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden hebben. Ik zag de serveerster alleen maar aan de bar staan, druk met haar apparaatje en briefjes of in gesprek met collega's hangend aan de bar. Ik heb de serveerster aangehouden en gevraagd of ze de lege borden wilde weghalen en of we nog wat te drinken konden bestellen. Het duurde nog ruim 20 minuten (dus in totaal een klein uurtje voordat we ons hoofdgerecht kregen. Inmiddels was de helft vd restaurant leeg, maar de aanvangstijd van ons concert kwam ook in zicht. Met hoog tempo hebben we ons hoofdgerecht gegeten. Niet ontspannend gezeten. We waren er om 18:00 en gingen om 19:45 weg. Ik heb veel personeel stil zien staan. sta nooit stil, slechte uitstraling. Er is altijd wel wat te doen, drinken opnemen, vragen of t smaakt bv. Het tafeltje naast ons heeft meer dan een uur moeten wachten op t hoofdgerecht en kwamen hierdoor ook bijna te laat voor t concert. Dessert werd voor hen neergezet om vervolgens na twee minuten weer weggehaald te worden, bij de tafel twijfelen en weer neer te zetten. De mensen naast ons waren ook niet te spreken over de service.
Ik zie volgens het programma hierboven een 6/10 uitkomen maar het is absoluut geen 6 waard. Onze ervaring is zeer slecht, een 3 waard. Geen 1 omdat het eten smaakte. Voor ons nooit meer daar eten, en helaas zullen wij zeer negatieve mond op mond reclame maken hierdoor.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prima gegeten, goede sfeer en vriendelijke bediening! Leuke gelegenheid in combinatie met een beozek aan ons concert; zeker voor herhaling vatbaar!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Ideaal voor als je even in alle rust wilt eten voordat je naar een show in Ahoy gaat. Zorg er wel voor dat je niet te dicht bij de deur zit, want dan kan het aardig fris zijn.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Onhartelijke ontvangst, telefonisch niet bereikbaar, belabberde/inzichtloze bediening en na hoofdgerecht was er nog minder aandacht dan ervoor. Het eten maakte nog iets goed al was dat weinig en niks verrassend. Met andere woorden; als je toch moet eten en er niet teveel van verwacht; dan prima tent
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat we op het begin persee ons dessert al door moesten geven en dat hier geen alternatief voor was met bijv koffie.
Eten volgende elkaar erg snel op, was lopende band werk.
Personeel was vriendelijk.

Wel slecht dat er maar 1 pinautomaat is waardoor met afrekenen de rij erg lang was en we maar net optijd bij ons optreden waren
Roberto V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was redelijk eten bij Floyd, alleen vind ik dat ze de gerechten al te lang van te voren maken.
Wij hadden vooraf de carpaccio en het vlees zat aan het bord vastgeplakt en was al aan het uitdrogen.
De smaak was op zich wel goed maar kan beter.
Ik weet ook wel dat ze veel uit moeten reserveren, maar dit was al te lang aan het uitdrogen.
Wat mij ook verbaasd is dat ze regelmatig met verkeerde gerechten bij je staan omdat zij de tafels niet weten te vinden.
Let bij het afrekenen goed op of de prijs klopt, want bij ons stonden er een ice tea en witte wijn op de rekening die wij niet besteld hadden.
Deze werden er wel afgehaald en dat heeft dan als voordeel voor andere klanten die ze wel besteld hadden en dan niet in rekening wordt gebracht.
Al met al een vrij dure aangelegenheid, je kunt ook even verder kijken naar andere restaurants in de buurt die goedkoper zijn en wel vers uitserveren.
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De smaak van jer eren was niets mis mee. De parelhoen was hooguit tikje te lang gebakken en daardoor wat aan de droge kant. De portie van de vis was karrig, net zoals de garnituur. Een likje truffelaardappel, een drupje saus. Een toevoeging van een schotel met aardappel en groente garnituur is op zijn plaats. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook wat uit balans. Mede door de berekening van brood op de rekening. Je zou verwachten dat dit bij een dergelijk concept inclusief is.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Dit keer was het beter dan vorig jaar. De koffie kwam veel te laat. We moesten weg en konden de koffie niet opdrinken. Ook nog steeds erg jammer dat je geen gewoon kraanwater bij je fles wijn kan krijgen. Dit ervaar ik toch als groot minpunt.
Lieka P.
Heerlijk gegeten.
Smaakvolle gerechten.
Ruim voldoende.
Vriendelijke en gastvrije bediening.
Zeer goede formule.
Vanuit het restaurant kom je zeer gemakkelijk in de Ahoy.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Goede prijs voor lekker eten, erg snel ook. Bediening heel vriendelijk.
Geen gezellige verlichting en door de karige inrichting erg lawaaierig.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een voortreffelijke maaltijd opgediend door uitstekende bediening. Comfortabel dineren in de wetenschap dat je op tijd in de zaal zal zijn.