Restaurant Floyd

Ahoyweg 10 3084 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Floyd

In een moderne en relaxte setting kun je hier genieten van diverse smaakvolle dinergerechten. De vriendelijke medewerkers van Floyd in Rotterdam staan graag voor u klaar. Met een selectie van pure en trendy gerechten wordt de menukaart aan het seizoen aangepast. 3 gangenmenu à _ 34,50 p.p. (excl. drankjes).

Meer informatie over restaurant Restaurant Floyd

Dimitri B.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goede menu, goed gegeten, alleen service van drank zeer traag ! plaats van onze tafel niet comfortabel, terwijl andere ruimere plaatsen leeg bleven, dit was spijtig, toch onze naaste tafel buren goede babbel gehad.
B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De gerechten waren heerlijk maar kwamen heel snel achter elkaar. Moesten zelf zeggen dat het wat rustiger kon. Het gaf ons het gevoel dat we zo snel mogelijk weggewerkt werden.
De bediening was waardeloos. Wij zaten in een rijtje van allemaal tafeltjes van 2 personen. Bij alle tafeltjes ging het mis. De drankjes kwamen niet. Bij verschillende tafeltjes kwam het brood niet. Toen we het dessert op hadden werd er gelijk gevraagd of we de rekening wilde hebben terwijl we nog graag een kopje koffie wilden hebben??? Jammer dat gaf een hoop ergernis bij verschillende mensen.
Ries P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Personeel wist zich geen raad met mijn allergie. Het vlees van het hoofdgerecht was van slechte kwaliteit en onvoldoende gegaard. Voor-en nagerecht redelijk. Niet voor herhaling vatbaar.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Voor de voorstelling hier gegeten. Een simpele kaart. Er was keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Precies wat je wilt zo vlak voor de voorstelling. e eten was goed en smaakvol. Doordat het erg druk was ging niet alles met de bediening helemaal correct. Veel jonge meisjes in de bediening die nog niet alle tafelnummers konden vinden. Maar al met al heerlijk gegeten en op tijd voor de voorstelling uitgegeten. Zeker de moeite waard.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Bezorging van de gerechten kan beter georganiseerd worden. Voorbeeld eerst voorgerecht daarna. Stokbrood met kruidenboter. Daarna werderom voorgerecht van het tafeltje naast ons.
W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Zeer behulpzame en prettige bediening. Eten was zeer goed. uitstekend om voor een evenement te eten.
Jammer dat er na een evenement geen mogelijkheid meer is om iets te drinken in Ahoy. Wellicht iets voor Floyd.
E. S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wij aten hier voor de voorstelling van Cirque du Soleil. Door veel files kwamen we pas vlak na 7 uur binnen. De zeer vriendelijke bediening heeft er voor gezorgd, dat we het voorgerecht en hoofdgerecht snel kregen. Het dessert konden we doorschuiven naar de pauze, aangezien we ook een pauze-arrangement hadden genomen, zodat we nog op tijd in de zaal waren. Aangezien Ahoy een hele slechte bewegwijzering heeft, lukte het ons in de pauze niet om het restaurant terug te vinden, maar tot onze verbazing was er iemand van het restaurant naar ons op zoek en hij kon ons naar het restaurant loodsen, waar alles klaar stond. Klasse van Floyd!
En waardeloos van Ahoy, zowel de slechte, eigenlijk geen bewegwijzering en ook dat we niet door de deur mochten van de mensen met een arrangement, omdat we geen bandje hadden, terwijl wij wel een pauze-arrangement hadden.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
prima restaurant voor een avondje in Ahoy!
bediening is vlot en vriendelijk
wiite muur zou wel wat vrolijkers kunnen gebruiken
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima eetgelegenheid voor een bezoek aan Ahoy. Ontvangst en bediening zijn goed. Het diner (3 gangen) was smakelijk, alleen de toetjes scoren wat minder.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ondanks dat we veel te vroeg waren (men was nog aan het opstarten) zeer gastvrije ontvangst. Uitstekend gegeten en zonder stress op tijd voor het concert! Complimenten.
microkid .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima eten, maar voor dat geld had ik had ik wel bijgerechten verwacht, zoals frietjes, gebakken aardappeltje en groente. Nu kregen we een bord met een stuk vlees en wat garnituur, beetje karig.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Personeel was onervaren. Drankjes werden aangegeven ipv netjes neergezet. Er werd veel te veel wijn in de glazen geschonken. Het voorgerecht , vitello, was netjes opgemaakt. Helaas zat tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht bijna 50 minuten. De bon voor de keuken scheen verdwenen te zijn... De hoofdgerechten waren niet geheel wat het zijn moest de geserveerde aardappel partjes waren niet gaar en de geserveerde asperges waren maar voor 60 procent eetbaar. Ze waren niet goed bereid en de stelen heel hard. Heg nagerecht was goed en gevarieerd. Bovenstaande in acht nemend uus ons bezoek tegengevallen.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk relaxt gegeten bij jullie vóór het concert van the Kelly family begon. Gezellige sfeer en echt lekker eten! Voor herhaling vatbaar!