Restaurant Flow (Sanadome)

Weg door Jonkerbos 90 6532 SZ Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Flow (Sanadome)

Bus, trein
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yasmina_el .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Toch gekozen voor het wereldbuffet. Het zag er goed uit en was zeer gevarieerd. Oesters, verse ravioli, sashimi, kortom heerlijk en het personeel is super vriendelijk ook nog. Zeker van plan om nog een keer terug te gaan.
Maxiwe .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Voor de derde keer voortreffelijk gegeten. Heerlijke wijn. Ik betaal graag voor lekker eten. Service een dikke tien! We komen volgend jaar weer en dan bestel ik weer de zeebaars!
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Tijdens ons verblijf in Sanadome hier wezen dineren. Aangezien onze behandelingen in Sanadome moesten worden verplaatst, mochten wij een half uur voor de officiele openingstijd aanschuiven. Vooraf vers brood en versgeperste sinaasappelsap. Helaas werd in eerste instantie alleen bruin brood geserveerd, maar na vragen werd er ook een bordje wit brood gebracht, prima service. Vanwege de beperkte tijd die we hadden, alleen een hoofdgerecht genomen. Ik koos voor de gegrilde zalm. Deze was prima van smaak, lekker op een bedje van groente en met wat aardappelpuree. Wel erg grote porties. Na afloop nog even genoten van een kopje koffie bij de open haard.

Prima gegeten, als enig minpunt vind ik het eten behoorlijk aan de prijs.
Yummies .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Als voor had ik de eend genomen, de eend had zelf wel iets meer smaak mogen hebben. Als hoofd had ik om de lamsrack gevraagd, maar wel goed doorbakken omdat ik zwanger ben. Deze kreeg ik medium-rare.. Toen ik aangaf dat ik het om doorbakken had gevraagd, werd het netjes terug gestuurd. Ik kreeg hem daarna, waarvan helaas 1 van de twee lamsracken alsnog medium was. Er was weinig aandacht voor ons tafeltje. Ik vroeg om een kopje thee bij mijn dessert, 20 min later nog steeds niks.. Leek wel alsof ons tafeltje ontweken werd. Nadat iemand ons uiteindelijk toch had opgemerkt, werd er excuses aangeboden. Maar was het zo moeilijk om de 5 tafeltjes evenveel aandacht te geven?
Kummeli .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We verbleven 3 dagen in Hotel Sanadome Nijmegen. Vrijdag- en zaterdagavond genoten van het buffetdiner. Alles was prima verzorgd. Kibbeling en gebakken patat kan beter achterweg blijven. Was een slappe hap, waarschijnlijk door de afgesloten shaving dishes. Ook het ontbijtbuffet iedere ochtend was prima. Zondagavond afgesloten met een maaltijd volgens "De Voedselzandloper" voorafgaand aan een lezing van de schrijver Kris Verburgh. Op het menu stond een heerlijke wortelsoep en een paprika gevuld met o.a quinoa. Daarnaast broccoli en een stukje zalm. Erg lekker.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Ons voorgerecht was een bombe van zalm, daarna ossenhaas, en ijs met mango en pudding als dessert. Dit is op zich geen erg verrassende menukeuze, maar de kwaliteit van het gebodene was goed. Vooral de zalmbombe was lekker. Het restaurant is groot maar niet ongezellig. Het is onderdeel van het thermen complex Sanadome. De ambiance is zakelijk modern.