Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

Amersfoortseweg 98 3941 EP Doorn Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

Sprookjesachtige entourage

Een avond culinair genieten op dit prachtige, groene landgoed. De chef kookt het liefst met producten uit de buurt. Wat te denken van een culinair stamppotje met groente uit eigen tuin? Lokaler krijg je het haast niet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Hovin4501 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben samen heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst, klantvriendelijk. Je voelt je welkom. Gevarieerde menu kaart. We komen zeker nog een keertje eten.
Veertjee .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
De bedden lagen lekker. Het eten was goed. De omgeving was mooi groen. Vanuit dit hotel ben je zo in Amersfoort en Utrecht. Minpuntje: de wc en douche staan naast elkaar, gescheiden door een glazen wandje. De geluiden van je kamergenoot waren erg goed te horen. Dit was erg ongemakkelijk.
Janwvink .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant was ons aangeraden door familie die in de omgeving woont. Wij waren op vakantie in Het Grote Bos.
Het viel ons niet mee: carpaccio met meer sla dan vlees. Ijskoud toetje terwijl het geen ijs was. Besteld toetje, wat er niet meer was. Lange wachttijden, lege glazen, fout op de rekening. Kortom het was niet wat we verwacht hadden.
Christinaboltje .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vriendelijke bediening, hulpvaardig. Het eten was smakelijk en mooi opgediend. We hadden een mooi plekje voor het raam. Hoewel het restaurant Fleuri heet, kon ik de naam niet terugvinden aan de buitenkant. Dat is wat onduidelijk.
Olivier14 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
alles wa lekker, 6/10 voor de bediening omdat de twee menus die op de kaart stonden waren niet beschikbaar. Jammer genoeg was het niet verteld alvorens ons keus te laten doen.
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Samen met mijn vrouw hier gegeten tijdens een overnachting. Wij vonden het eten niet slecht maar ook niet goed. Zoals hier eerder gemeld is het niet verfijnd maar gericht op grote groepen. Carpaccio wat dikker gesneden en op een klein bord. De kslfsribe-eye van mijn vrouw was wel mooi medium-rare. Mijn Dorade vond ik aan de droge kant. Bijgerecht friet en een wat saaie salade. Huiswijn is prima. Wij hadden geen zin om nog weg te gaan voor het diner en namen genoegen met de kwaliteit. Wil je echter lekker en goed uit eten dan zou ik toch elders gaan kijken
H.j.hengeveld .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
eten en bediening waren aardig, maar we gingen er heen om op het terras te zitten, want het was prachtig weer. Het is een mooi terras, mooie vijver, mooi kasteel op de achtergrond, maar rustig was het niet: de airco van het hotelcomplex staat te loeien en te brommen alsof je langs de snelweg zit. Grote roosters en pijpen, valk langs het terras maken een geweldig herrie.
Geen aanrader voor mooi weer dus.
J.J.A D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
De ligging van het hotel is prachtig. het terras is netjes, maar niet echt wat je verwacht bij dit hotel. We hebben er een viertal dagen gelogeerd. Eén avond hebben wij er gegeten. Voorgerecht soep was lauw. Hoofdgerecht varkenshaas was koud, de frites waren lauw, duidelijk opgewarmd eten. Bediening was vriendelijk.
Joy O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Vanwege de overnachting in het hotel, een hoofdgerecht en dessert genuttigd in Fleurie.
Er was een tafel van ca. 25 mensen en die kreeg alle aandacht, daarom voelde ik me een beetje "vergeten". Het hoofdgerecht varkenshaas was in orde met voldoende groenten en frites- zelfs de mayonaise was erbij, zonder te vragen-
Voor de prijs/kwaliteit was het in orde, maar ik zou er niet naar toe gaan voor een romantisch dinertje.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Lunch met 2, Ik had een salade met carpaccio maar stelde niet veel voor een bak sla erover heen, dressing pitje en klaar. Mijn tafelgenoten had zelfde salade met geitenkaas ook een bakje omgekeerd bovenop de sla, Je zou er ook iets bijzonders van kunnen maken.
Er was nog maar 1 ander tafeltje bezet en de bediening was niet echt geweldig.
Nagerecht koffie met appeltaart, koffie was al ruim op voordat de appeltaart gebracht werd, hoe moeilijk is het om dit gelijktijdig te brengen.
Verder was de vloer nogal stoffig en een beetje smutzig
Dicksnippe .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Landgoed Zonheuvel ligt prachtig in het bos, maar het restaurant maakt onderdeel uit van een groot hotel/conferentiecentrum en dat merk je aan veel dingen. Het eten is smakelijk, maar niet bijzonder boeiend of geinspireerd. De service is aardig, maar niet uitstekend. De aankleding is mooi, maar het is wel een groot restaurant, duidelijk bedoeld voor grote groepen. Voor een cursus ofzo is het een goede plek. Voor een intiem etentje not so much.
Janhar .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Als voorgerecht kregen we een bak sla met een paar feta blokjes. Ik vind dit meer een bijgerecht dan een voorgerecht. Het hoofdgerecht was kip met een klein beetje warme groenten. Als groenten erbij was er weer een bak met sla, maar dat hadden we net daarvoor al op. We hebben wel enorm genoten van de patat; deze was overheerlijk. Het dessert was oké. Het is jammer dat de prijs-kwaliteit verhouding niet in balans was, daarom een magere zeven.
Elizabet78 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Waar te beginnen. Laat ik zeggen dat ik meestal mijn restaurants met meer zorg uitkies, maar door de beperking van een dinerbon en de woorden 'moestuin' en 'biologisch' op de site, toch redelijk hals-over-kop naar Zonheuvel getogen. We kozen het menu van de chef. Het voorgerecht was een salade gerookte kip, die uitblonk in zijn afwezigheid van smaak en originaliteit, en de portie was nogal aan de grote kant. Hoofd: te gare en dus droge varkenshaas, op een redelijke aardappelpuree met een paddestoelensaus met een vel erop (bij serveren al) Na: Een fondant au chocolat, die door de bediening eufemistisch 'brownie' werd genoemd, in de hoop dat we niet doorhadden dat het cakeje warm en vloeibaar had moeten zijn, ipv steenkoud. Gelukkig was er nog een andere bedienende dame in de zaal die verschoot bij het zien van de fondants en ze linea recta naar de keuken terug bracht. Bij poging 3 was de fondant wel vloeibaar.
Ter compensatie gratis drankjes én een heel menu niet in rekening gebracht, maar wat een triestheid. Ik hoop dat onze van wanten wetende serveerster gauw bij een betere tent aan de slag gaat, want ze was het enige wat wel goed was aan deze toko.
Johann B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
We hebben ontbijt gegeten met de kinderen. Eten was lekker maar niet onderscheidend. Goede service en vriendelijke personeel.
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Voorafgaand aan een tweedaags verblijf in het bijbehorende conferentiecentrum dineerden we a la carte in Restaurant Fleuri met een groep van acht. Mijn koude tapas vooraf was niet heel bijzonder, maar het hoofdgerecht van Mexicaanse wrap met vegetarische kipstukjes smaakten heerlijk. En de cheesecake achteraf was helemaal subliem. Ook mijn tafelgenoten hebben genoten van hun dis. Ik heb hier vaker gegeten en ben onder de indruk van de klantvriendelijkheid van de bediening.
Woody1951 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Na een boswandeling gingen wij (4personen) hier alleen een kop kop drinken. Bediening was traag. We bestelden er verse! , werd ons verteld, appeltaart bij.
Deze was ijskoud en smaakte niet lekker. De verklaring was dat het biologisch was (?) Na reclameren wilde men de appeltaart wel opwarmen, maar de smaak bleef uiteraard hetzelfde . De cappuccino was een bak melk met een beetje koffie, maar kostte wel € 3,50. Totaal voor 2 koffie, 2 cappuccino en 3 appeltaart moesten we € 23, 75 afrekenen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Eten was niet echt bijzonder. Helaas was het gevulde lamsvlees erg droog. De bediening kon ook een stuk beter. Groot deel van de tijd stonden er lege glazen op tafel.
Candlefiets C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Wij hebben geluncht met een kruidvat/belevenisbon. We konden binnen of buiten eten. Wij kozen voor buiten; op de tafels stonden nog plasje maar deze werden niet weggehaald, ook niet bij de cursisten die ook kwamen eten in de zon.
Konden kiezen uit twee soepen, maar kregen niet die we gevraagd hadden.
Dat werd later gecompenseerd met een dessert.
Verder geen mesje bij de boter; stukjes keramiek van het servies, salade werd ook op een soepbord opgediend, waardoor de salade niet te snijden was zonder te morsen.
Ruikertje .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Heerlijk gelunchet aan de vijver met uitzicht op soort kasteeltje.
een zomerse salade met carparccio met fruitdressing.
Lekker dik gesneden brood en kruidensmeersel erbij.
Service is goed al zou iets vaker een glimlach geen kwaad kunnen. Overigens was het erg warm dus misschien kwam het daar door.
Chinook .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Het diner dat wij gisteren met 6 personen bij Fleuri hebben gegeten was ronduit slecht. Twee dames in het gezelschap kunnen geen boter verdragen, dus vroegen om de zeebaars in olie gebakken. Dat kon niet want, zo werd ons medegedeeld, die lag al klaar in de boter! Op naar de vegetarische groenteschotel. Ook dit stond al voorbereid in boter klaar, maar ze konden deze voor ons separaat bereiden. Slappe, smakeloze gerechten vielen ons ten deel, de krabsalade bevat namaakkrab. Kortom van het voorgerecht, de wijn tot en met de irish coffee was alles een grote teleurstelling. Buiten zitten aan de vijver is leuk, maar bij voorkeur niets eten is ons advies. Naast de gerechten is ook de bediening ronduit lauw te noemen.