Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

Amersfoortseweg 98 3941 EP Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

Sprookjesachtige entourage

Een avond culinair genieten op dit prachtige, groene landgoed. De chef kookt het liefst met producten uit de buurt. Wat te denken van een culinair stamppotje met groente uit eigen tuin? Lokaler krijg je het haast niet.

Meer informatie over restaurant Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

• : Gratis parkeren op onze ruime parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Fleuri - Landgoed Zonheuvel

Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
restaurant tevens ontbijtzaal heeft niet de knusse sfeer die ik verwachte.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij restaurant Fleuri. Mooie uitstraling. Gezellige bediening en vooral het eten was erg goed!
R.M. B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vriendelijk en oplettend personeel. Voldoende porties lekker eten. Aankleding van restaurant, dat ook dienst doet als ontbijtzaal van het hotel, lijkt op dat van een kantine.
G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
heerlijk gegeten , fijne ervaring. 1 minpuntje; lepeltje bij de koffie was VIES, maar verder een goede sfeer, vriendelijk personeel
C. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Biologische Hollandse Limosine biefstuk te zout en niet mals. Groente te lauw bijna koud. Vond het eten al met al niet lekker naar verwachting qua locatie en entourage was anders dan verwacht... :-(
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Zeer mooie omgeving. Heerlijk terras. Lekkere lunch voor een goede prijs.
Hier kom ik zeker nog eens terug.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk op het terras gegeten. Ondanks onze reservering konden wij de AH cheque niet gebruiken en moesten ij het tweede couvert gewoon betalen. Volgens het personeel doet dit restaurant niet mee met de actie.
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Verrassende avond met uitstekende gerechten, klassiek correcte bediening in een prettige sfeer op een prachtige terras. Een heerlijk ontspannen avond beleefd.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Erg druk. Slechte ontvangst door gastvrouw. Kijk maar waar u gaat zitten. Binnen of buiten, maar buiten is vol. Super slechte ontvangst dus, na reservering.
JP P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Fijn dat er zeer goed werd omgegaan met specifieke wensen.
Werd tijdens het eten nog een keer gevraagd. Bijzonder.
Lekker gegeten... veel ruimte een privacy...
Genoten van dit etentje....
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij hebben buiten gegeten en dat is werkelijk voortreffelijk alleen binnen is het te zakelijk vandaar dat ik bij de inrichting goed heb gegeven prijs kwaliteit kan niet beter bediening was erg goed komen zeker terug en raden een ieder dit aan
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
de biefstuk was niet mals, er. werden fouten gemaakt doordat er gevraagde zaken pas bij navraging alsnog werden gebracht
marijke H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ontvangst niet gastvrij, niemand begroette ons. Na het bestellen van een fles rosé werd de fles op tafel gezet niet geopend en daarna niet eens gezellig het eerste glas ingeschonken door de ober. Bedien Uzelf leek het dat verwacht je niet met die prijzen. Later bediende een veel vriendelijker vrouw/meisje toen vonden we het veel gastvrijer. Het eten was goed maar de ambiance en de ontvangst niet in verhouding bij de kaart.
M. K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Hoe is t toch mogelijk dat dit restaurant zo’n hoog cijfer krijgt bij Iens? Gezien onze ervaring en de vele andere reviews op t internet is dit moeilijk voor te stellen. De kaart was helaas niet al te spannend te noemen, denk aan een van der valk restaurant, maar dan nog met iets minder inspiratie. Voorgerecht kwam redelijk snel, de soep was warm en er zaten garnalen in de garnalen salade meer (positiefs) kan ik hier niet over vertellen. T hoofdgerecht duurde een eeuwigheid, maar dat kwam waarschijnlijk omdat men ons vergeten was doordat er een groepje zat van circa 10 mensen waarvan een aantal hun gerechten terug hadden gestuurd naar de keuken. Enfin na een uurtje toch maar eens even gevraagd of ons hoofdgerecht al in de maak was en dr werd nagevraagd.. uiteindelijk kwam de wederom warme maar niet memorabele biefstuk en idem vegetarische curry, waarbij de curry door enige toegevoegde pittigheid naar iets meer smaakte dan alleen de smaak van een kant en klare saus uit een pakje eigen merk supermarkt poeder waar alleen water aan toegevoegd hoefde te worden. En inderdaad de vegetarische curry bestond uit bloemkool, peen, ui, paprika, courgette en kikkererwten (uit blik denk ik) Best prijzig voor 18,50 als je het mij vraagt. In Het bakje rijst zat een aardige hoeveelheid ongekookte korrels, gelukkig waren de vullingen van mijn kiezen hier tegen bestand bij de eerste hap. Na een sorry werd daarna een nieuw bakje warme en geheel gekookte rijst gebracht. De
Cheesecake met ijs was koud en was net voldoende om t hongergevoel wat was overgebleven na het hoofdgerecht bijna geheel te laten verdwijnen. De irish koffie was voorzien van echte slagroom wat nog even werd benadrukt (wat hebben wij toch een geluk... echte slagroom!) En na een tijdje wachten op de rekening waren we met zn tweeën ruim 80 euro lichter. Om op z’n oud hollandsch is onze ervaring samen te vatten in twee woorden; “ Duurtlang “ en “kostduur” met als aanvulling hastag gemistekans en jammerjoh.
George N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Dit restaurant is prachtig gelegen, midden in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. De bediening is voorkomend, het eten met zorg bereid en geserveerd.
Albin P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Een verassende kwaliteit van de gerechten met een zeer vriendelijke bediening. Jammer van de onpersoonlijke eetzaal. Het terras zag er aanlokkelijk uit, maar het was te koud om buiten te zitten. Volgende keer proberen.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Zeer goede bediening eten voortreffelijk en betaalbaar eigenlijk best goed koop voor het geleverde.
Ook de na service was heel goed wij hadden een probleem met afrekenen met de rest kaart zij hebben dit bijzonder netjes en goed opgelost
John V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Congreshotel met verrassende kaart vol smaakvolle gerechten. Geen knusse bistrosfeer door omvang en het relatief rustige restaurant. Toch prima gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten tegen een eerlijke (gunstige) prijs.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was qua kwaliteit wel goed niet heel bijzonder. Personeel was vriendelijk.Wel paar aandachtspunten wij zaten aan een tafel met lampen erboven waar wel 40 vliegen in zaten (wel dood uiteraard).
Niet echt lekker als je daaronder moet eten .
Verder ben ik naar toilet geweest en kwam tot de conclusie dat de handoekjes op waren ik heb dit even gemeld bij receptie echter naar 2 uur ging ik weer en waren ze nog niet bijgevuld.Eindconclusie van Fleuri voor ons is te duur voor wat je krijgt en aan hygiene ontbrak het , zal dit restaurant niet snel aanbevelen.
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima, lekker en snel. Mooie omgeving. Lekkere, gezonde gerechten, ook vegetarisch. Misschien iets te weing voor een hoodgerecht maar erg lekker.